Ik zie Yvon dat ook wel roepen tegen Geert-Jan hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:48 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Yvon reageert overal hysterisch op.
Ik weet niet hoor maar elk bedrijf heeft prestatiecijfers.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:22 schreef flyguy het volgende:
[..]
Je weet niet wat de ECB is? Een centrale bank heeft geen kwartaalcijfers en dergelijke. Ze zijn eerder wel in vergelijkbaar met een VN of IMF. Ze kopen oa staatsschuld op van Italië en Spanje zodat ze niet failliet gaan.
Jup, ook nog een optie. Leek toch ook zo bij die ene boer Riks uit Canada. Zie ik bij Annemiek ook wel gebeuren zoiets.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:56 schreef Postbus100 het volgende:
Òf... het wordt zoiets als bij Marcel Marnix: 'je bent alleen.' 'Nee, Yvon, ik heb een nieuwe liefde gevonden.' Nieuwe liefde loopt beeld in, Marcel Marnix pakt haar vol op haar bek, alle boeren op de achtergrond (aan het borrelen) kijken verrast naar buiten: huh, wie is dat?!. En Yvon wist dat natuurlijk al, want het was een opzetje van de productie.
Oftewel: iemand lijkt alleen te zijn achtergebleven, maar heeft inmiddels een nieuwe liefde gevonden. Ook nog een optie.
Het is geen bedrijf, maar een internationaal orgaan. De medewerkers zijn EU ambtenaren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:20 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar elk bedrijf heeft prestatiecijfers.
Diegene die alleen is gebleven is die boer uit de online serie, je zag hem daar ook aan tafel zitten.
Mwah, Annemiek is er echt niet klaar voor volgens mij. Is natuurlijk ook een stukje jonger. Riks was wel echt toe aan een relatie, alleen wist hij niet precies wat hij zocht.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 18:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, ook nog een optie. Leek toch ook zo bij die ene boer Riks uit Canada. Zie ik bij Annemiek ook wel gebeuren zoiets.
Ik denk dat gewoon niemand echt leuk genoeg is, wel mooi om te zien dat ze daarin eerlijk is. Dat is zo’n Geert, toch wel een volwassen man, dan weer totaal niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Mwah, Annemiek is er echt niet klaar voor volgens mij. Is natuurlijk ook een stukje jonger. Riks was wel echt toe aan een relatie, alleen wist hij niet precies wat hij zocht.
Ja, ik heb ook wel bewondering voor Annemieks eerlijkheid. Ze wilde al lang niet meer (daten), maar ja, zit je ineens in zo'n tv-format. Ze heeft dat netjes uitgezeten, heeft (op zich wel serieus) na alles 't nóg een kans gegeven (Bram), maar denkt ook wel na over of ze eigenlijk wel al klaar is voor een relatie enzo. Mooie processen. Wens haar het beste.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:18 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ik denk dat gewoon niemand echt leuk genoeg is, wel mooi om te zien dat ze daarin eerlijk is. Dat is zo’n Geert, toch wel een volwassen man, dan weer totaal niet.
En die kunnen niet ontslagen worden?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:02 schreef Coppi het volgende:
[..]
Het is geen bedrijf, maar een internationaal orgaan. De medewerkers zijn EU ambtenaren.
'Jeroenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 19:50 schreef schuschuho het volgende:
is er al een topic Boer zoekt vrouw in België? Leuke boeren dit keer.
In een Fok!topic gaat het dan nog over mensen die bewust de publiciteit hebben opgezocht, hoewel het hierbij ook om tijdelijk-tv-personage gaat word ik altijd misselijk van uitspraken als "er heeft al vaker een vreemde auto op zijn oprit gestaan, dat houd je hier niet geheim"quote:Op maandag 4 mei 2020 14:47 schreef Coppi het volgende:
[..]
Wat is het verschil met roddelen tegen de buurvrouw over een dorpsbewoner of roddelen over dezelfde persoon in een Foktopic?
Bastiaan is al een dadbod aan het kweken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef W00fer het volgende:
Boer Ronald dan toch aan de vrouw (maar jullie kijken de webserie niet)
https://www.gelderlander.(...)ps://www.google.com/
Grappig dat dit bestand reunie-bastiaanmilou-092.jpg heet. Zouden er nog meer plaatjes al onder embargo zijn verstrekt?
Milou heeft trouwens lange (nep?) nagels. Hard pass.
[ afbeelding ]
Bastiaan en Milou waren toch ook gewoon samen te zien in de preview van volgende week? Of heb ik maar half gekeken?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef W00fer het volgende:
Grappig dat dit bestand reunie-bastiaanmilou-092.jpg heet. Zouden er nog meer plaatjes al onder embargo zijn verstrekt?
[ afbeelding ]
Klopt, waren inderdaad samen te zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Bastiaan en Milou waren toch ook gewoon samen te zien in de preview van volgende week? Of heb ik maar half gekeken?
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef W00fer het volgende:
Behalve bij Annemiek: "Ik vind ze heel anders dan op de foto". Zulke hunks waren het soberso niet, en ik kan me niet voorstellen dat ze in het echt zoveel afweken van hun filmpjes en foto's.quote:Op woensdag 6 mei 2020 05:14 schreef twiFight het volgende:
Je zou toch misschien, biiijjjna een ietsiepietsie beetje gaan denken dat mensen toch veel meer kiezen voor uiterlijk dan ze toe durven geven.
Sws dat de verliefdheid van Bastiaan en Milou grotendeels op uiterlijk gebaseerd is.quote:Op woensdag 6 mei 2020 05:14 schreef twiFight het volgende:
Maar toch, gedurende het seizoen, zag ik toch wel oprechte blikken van verliefdheid. Dus dat verbaasde me eerst wel.
Je zou toch misschien, biiijjjna een ietsiepietsie beetje gaan denken dat mensen toch veel meer kiezen voor uiterlijk dan ze toe durven geven.
En op welke eigenschappen dan niet?quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws dat de verliefdheid van Bastiaan en Milou grotendeels op uiterlijk gebaseerd is.
Bij de speeddates zei ze al dat ze er geen zin in had en dat er geen leuke jongen tussen zat.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond bij Annemiek de start van de logeerweek heel tekenend, het gesprekje dat ze toen met Yvon had aan de keukentafel. Ze zag het toen volgens mij al helemaal niet meer zitten.
Ja, is niks voor haar lijkt het. Maar ja, zat ze vast aan een contract dat Bram nog even langs moest komen misschien? Wel knullig dan.quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond bij Annemiek de start van de logeerweek heel tekenend, het gesprekje dat ze toen met Yvon had aan de keukentafel. Ze zag het toen volgens mij al helemaal niet meer zitten.
Hoe hij trouwens in beeld kwam in boxershort en roos, zag er zo lullig uit 😂quote:Op woensdag 6 mei 2020 09:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En op welke eigenschappen dan niet?
Ze klikken gewoon, uiterlijk is daar maar een onderdeel van.
Je hebt je mond er wel vol vanquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:37 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Hoe hij trouwens in beeld kwam in boxershort en roos, zag er zo lullig uit 😂
Klopt, dat viel me toen ook al op. In het gesprek toen met Jelte waren er al pijnlijke stiltes en toch mocht hij komen logeren. Blijkbaar precies de verkeerde brieven uitgezocht.quote:Op woensdag 6 mei 2020 10:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij de speeddates zei ze al dat ze er geen zin in had en dat er geen leuke jongen tussen zat.
Was dat niet Boer Herman een pasr jaar geleden over wat er allemaal niet kon met visagie en trucage en dit ook tijdens de speeddate tegen een kandidate zei?quote:Op woensdag 6 mei 2020 08:31 schreef Nine. het volgende:
[..]
Behalve bij Annemiek: "Ik vind ze heel anders dan op de foto". Zulke hunks waren het soberso niet, en ik kan me niet voorstellen dat ze in het echt zoveel afweken van hun filmpjes en foto's.
Oh jaaa!quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:22 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Was dat niet Boer Herman een pasr jaar geleden over wat er allemaal niet kon met visagie en trucage en dit ook tijdens de speeddate tegen een kandidate zei?
Ja hij had het over 'Ongelofelijk wat ze van je kunnen maken met zo'n modellenfoto, want het zijn eigenlijk 2 aparte gezichten'. Hij bracht het wel vriendelijk vond ik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:22 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Was dat niet Boer Herman een pasr jaar geleden over wat er allemaal niet kon met visagie en trucage en dit ook tijdens de speeddate tegen een kandidate zei?
Ware liefde! Bastiaan heeft een buikje gekregen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef W00fer het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo gekregen? In die reflecterende werkkleding van tijdens de logeerweek en winter- en skikleding in Lapland zat er waarschijnlijk al evenveel buik.quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ware liefde! Bastiaan heeft een buikje gekregen.
Maar jij verwacht toch niet serieus dat het soort jongens dat Annemiek had uitgekozen zwaar in de visagie, truckage of photoshop heeft gezeten toen ze thuis besloten om wat foto's en een filmpje te schieten om op haar te reageren?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:22 schreef Da hopman het volgende:
Dat vond ik serieus wel een beeld wat ik liever niet gezien had willen hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2020 10:37 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Hoe hij trouwens in beeld kwam in boxershort en roos, zag er zo lullig uit 😂
De buit is binnen he, dan kun je naar de Macciequote:Op woensdag 6 mei 2020 14:13 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ware liefde! Bastiaan heeft een buikje gekregen.
Zou je 'm doen na die makeover?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh jaaa!![]()
Hij heeft toch wel goed gekozen. https://boerzoektvrouw.kr(...)-jaar-nog-samenwonen
Ach, het lijkt mij ook ontzettend moeilijk. Als iemand er op een foto leuk uitziet, dan kan diegene in het echt toch nog onaantrekkelijk zijn. Daar vind ik Annemiek een goed voorbeeld van: op foto ziet ze er leuk uit, op bewegend beeld lijkt ze zwakzinnig.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Klopt, dat viel me toen ook al op. In het gesprek toen met Jelte waren er al pijnlijke stiltes en toch mocht hij komen logeren. Blijkbaar precies de verkeerde brieven uitgezocht.
Lijkt me ook lastig om uit te kiezen, maar zag dat veel mensen filmpjes stuurden. Dat is wel handig. Maar Annemieke is natuurlijk aantrekkelijk en als je 600 brieven krijgt; daar kom je niet serieus doorheen denk ik.. Vind haar er niet zwakzinnig uitzien op bewegend beeld hoor. Soms lijkt ze een soort van afgevlakt, moe van alles, met zo’n uitdrukking van: waar ben ik mee bezig/wat doe ik hier?quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, het lijkt mij ook ontzettend moeilijk. Als iemand er op een foto leuk uitziet, dan kan diegene in het echt toch nog onaantrekkelijk zijn. Daar vind ik Annemiek een goed voorbeeld van: op foto ziet ze er leuk uit, op bewegend beeld lijkt ze zwakzinnig.
Eens. Er komt werkelijk helemaal niets uit wat lijkt op levenslust.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ach, het lijkt mij ook ontzettend moeilijk. Als iemand er op een foto leuk uitziet, dan kan diegene in het echt toch nog onaantrekkelijk zijn. Daar vind ik Annemiek een goed voorbeeld van: op foto ziet ze er leuk uit, op bewegend beeld lijkt ze zwakzinnig.
Net als met The Voice. De voorrondes zijn het leukst.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:56 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik zeg al jaren dat het uitzoeken van de brieven EN de speeddates veel meer tijd in beslag moeten nemen.
Mwa, in haar eigen vlog die ze had voor BZV vond ik haar veel leuker overkomen dan in heel BZV. Denk dat ze echt met tegenzin meedeed na het begin.quote:Op woensdag 6 mei 2020 23:22 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Eens. Er komt werkelijk helemaal niets uit wat lijkt op levenslust.
[..]
Net als met The Voice. De voorrondes zijn het leukst.
klopt!quote:Op donderdag 7 mei 2020 00:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, in haar eigen vlog die ze had voor BZV vond ik haar veel leuker overkomen dan in heel BZV. Denk dat ze echt met tegenzin meedeed na het begin.
Zij is iemand die geen gras over laat groeien en gelijk op haar prooi afgaat maar hoe Bastiaan met Elise om ging sloeg nergens op. Hij liet haar op den duur meer links liggen. Raar want zij was praktisch perfect voor hem geweest.quote:Op woensdag 6 mei 2020 05:14 schreef twiFight het volgende:
Ik moet zeggen dat ik (de aanmelding van) Milou ook een rare vind.
Toen ik haar zag kreeg ik uit mijn bevooroordeelde onderbuik gelijk een strebertjes-vibe. Zo van iemand die mee doet voor de competitie en de exposure. Dat had ik toen bij die Annekim in Zambia ook heel erg. Dat werd nog eens versterkt door haar carriere en de opmerking Sindsdien ben ik uitgegroeid tot een heus stadsmens: ik hou van de energie van een stad, en de anonimiteit die je daar hebt. Waarom schrijf je dan op een boer??
Maar toch, gedurende het seizoen, zag ik toch wel oprechte blikken van verliefdheid. Dus dat verbaasde me eerst wel.
Ik heb even niet aandachtig genoeg gekeken om te weten of ze uberhaupt nooit naar zeeland wil, of dat ze eerst een relatie wil opbouwen en na 6 maanden kijken wat de beste opties zijn. Dat is heel logisch natuurlijk. No way dat ik mijn leven overhoop ga gooien voor iemand die ik net 2-3 maanden ken.
Wel vind ik het onzin om te zeggen dat in zeeland niets leuks of interessants te vinden kan zijn. Ik werk nu bij een bedrijf met ~15 werknemers en het is interessanter dan al mijn voorgaande banen bij elkaar. Wat je niet snel vindt is een groooot en internationaal bedrijf in een bruisende stad. Maar dan ben je m.i. meer bezig met status en prestige dan met het vinden van leuk werk. Dat mag uiteraard, maar waarom dan schrijven?
En datzelfde kan gezegd worden van Bastiaan. Hij is wel degelijk duidelijk geweest over dat hij snel iemand bij hem wil hebben, maar waarom dan iemand uitnodigen uit duitsland? Bij annemiek was dat ook al zo'n drama. We hebben allemaal kunnen zien dat die info al in de brieven stond.
Mwoah zij deed zelf ook niet echt haar best. Uiteindelijk vond zij die jongen uit Gelderland het leukst en voelde ook wat voor hem maar bij beide kwam er niet veel uit.quote:Op woensdag 6 mei 2020 22:55 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig om uit te kiezen, maar zag dat veel mensen filmpjes stuurden. Dat is wel handig. Maar Annemieke is natuurlijk aantrekkelijk en als je 600 brieven krijgt; daar kom je niet serieus doorheen denk ik.. Vind haar er niet zwakzinnig uitzien op bewegend beeld hoor. Soms lijkt ze een soort van afgevlakt, moe van alles, met zo’n uitdrukking van: waar ben ik mee bezig/wat doe ik hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |