abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192931894

Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)
SPOILER

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
pi_192931946
Bastiaan en Milou *; Wat een heerlijk koppel. De liefde spat er vanaf zoals we dat al tijden niet meer hebben gezien bij BZV (misschien Steffi en Roel, maar dat vond ik ook nog wel meevallen)
Somebody that I used to know
pi_192932032
Via Twitter:

pi_192932034
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
Bastiaan en Milou *; Wat een heerlijk koppel. De liefde spat er vanaf zoals we dat al tijden niet meer hebben gezien bij BZV (misschien Steffi en Roel, maar dat vond ik ook nog wel meevallen)
De lust toch vooral
pi_192932110
Ik vond het eigenlijk helemaal niet lullig wat en hoe Geert het zei. Er zat ook weinig in Angela, en het kwam er ook echt niet uit. Saai wijf. Zoals zovelen. En dat is niet wat Geert zoekt.
  zondag 3 mei 2020 @ 22:03:04 #6
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_192932156
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

De lust toch vooral
?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 3 mei 2020 @ 22:04:55 #7
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192932174
Dat vreselijke accent van Geert. :r

En dan ook niet een beetje je taalgebruik aanpassen. :{
pi_192932177
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

De lust toch vooral
Ah joh, lekker belangrijk. De rest komt vanzelf. Zij hadden een stuk inhoudelijker vakantie dan de rest van de boeren. En Annemieke was ook wijs. Die wilde een vakantie zoals Bastiaan & Milou, en anders niet. Denk dat ze anders ook zo'n vakantie als de andere drie had gehad.

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal niet lullig wat en hoe Geert het zei. Er zat ook weinig in Angela, en het kwam er ook echt niet uit. Saai wijf. Zoals zovelen. En dat is niet wat Geert zoekt.
Ik snap de negativiteit richting Geert ook niet helemaal. Die man is gewoon eerlijk, pretendeert geen gevoelens, houdt niemand voor de gek. Angela wordt gek en wil iets wat er helemaal niet is. Wie heeft hier dan het probleem? Ik mag Geert wel. Lekker nuchter, lekker eerlijk, lekker zichzelf.
pi_192932229
Lekker eerlijk? Er is toch niks eerlijks aan om te zeggen dat Angela hem niet bij kan houden? Hij doet niks, diepgang can een dode mus
pi_192932260
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Lekker eerlijk? Er is toch niks eerlijks aan om te zeggen dat Angela hem niet bij kan houden? Hij doet niks, diepgang can een dode mus
Misschien omdat hij daar niet voor werd uitgedaagd? Dat hij uiteindelijk niet in haar zag wat hij zoekt en daarom ook niet meer moeite doet. En er dan gewoon een gezellig vriendentripje van maakt. Ik snap dat al goed eigenlijk.
pi_192932296
quote:
Ja, omdat het voor hem toch geen zin heeft. Hij weet toch al dat 'ie niets met haar wil. Waarom zou hij dan nog moeite in haar steken? Ik snap dat wel.

Ik denk dat, als hij een vrouw heeft waar hij ineens voor moet werken, en waarbij hij zich realiseert: 'shit, ik moet moeite doen, anders ben ik haar kwijt, en dat wil ik niet', dat 'ie dan vliegt. Maar bij Angela had 'ie dat niet. Enige wat je hem wel kunt nadragen, is dat hij het zich wel laat aanleunen. Beetje makkelijk. Maar ja, dat mag een vrouw hem duidelijk maken.

Wel verwonderlijk eigenlijk dat hij Vera dan heeft laten gaan. Denk dat hij haar best wel leuk vond, maar Vera heeft 'm zelf de bons gegeven.
pi_192932372
Vera paste aan de ene kant wel goed bij hem, maar aan de andere kant weer helemaal niet. Wat betreft het zweverige dat zij heeft en inhoudelijke dat zij zocht. En dat zagen ze ook wel allebei in.
pi_192932547
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Misschien omdat hij daar niet voor werd uitgedaagd? Dat hij uiteindelijk niet in haar zag wat hij zoekt en daarom ook niet meer moeite doet. En er dan gewoon een gezellig vriendentripje van maakt. Ik snap dat al goed eigenlijk.
Het is gewoon een saaie vent natuurlijk. Nauwelijks interesses, hangt een beetje op de bank, kan alleen maar in algemeenheden praten. Prima natuurlijk, maar wel bijzonder dat je je dan afvraagt of iemand jou wel kan bijhouden _O-
  roze zondag 3 mei 2020 @ 22:28:03 #14
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_192932564
Toch vond ik Angela en Geert wel een leuk stelletje. :@ :D
Your beauty never ever scared me.
  zondag 3 mei 2020 @ 22:40:34 #15
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_192932749
Wat een aflevering :')
  Moderator zondag 3 mei 2020 @ 22:43:28 #16
382129 crew  Donna
pi_192932799
Ik vraag me af wat Geert doet in het leven waardoor hij denkt dat Angela hem niet bij zou kunnen houden.
  zondag 3 mei 2020 @ 22:57:04 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192932986
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:43 schreef Donna het volgende:
Ik vraag me af wat Geert doet in het leven waardoor hij denkt dat Angela hem niet bij zou kunnen houden.
Ik kan me daar ook slecht een voorstelling van maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192933091
quote:
Ik vind hem nou echt een hele saaie vent hè. Lijkt niks in te zitten, hij lijkt ook niks te vinden.
pi_192933140
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:13 schreef Postbus100 het volgende:

Ja, omdat het voor hem toch geen zin heeft. Hij weet toch al dat 'ie niets met haar wil. Waarom zou hij dan nog moeite in haar steken?
Een beetje man zorgt ervoor dat de vrouw in kwestie een mooie tijd heeft en zich goed voelt, puur uit hoffelijkheid.

Ze heeft op zijn oproep gereageerd, op zijn boerderij verbleven, hem voorgesteld aan haar dochters, voor hem gekookt, hem min of meer de liefde verklaard op nationale tv, het minste wat je dan kunt doen uit respect naar een vrouw is gewoon belangstelling tonen in haar als mens, haar een beetje entertainen en er een leuke tijd van maken ipv iemand in een dodelijksaaie deerniswekkende midweek op deze manier afwijzen.

Ik heb echt het gevoel dat Geert een vrouw niet meer te bieden heeft dan met een zak pinda's op de bank zitten, ondanks zijn best spannende oogopslag voor een wat oudere man.
pi_192933158
Hij vond tijdens de trip toch juist alles heel interessant, de gebouwen en de natuur. En Angela hoorde ik dan alleen over het weer klagen..
pi_192933200
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij vond tijdens de trip toch juist alles heel interessant, de gebouwen en de natuur.
Dat wel, maar dan toch op zo'n onechte manier dat niemand daar warm voor loopt.
Plichtmatig bijna.
pi_192933211
quote:
Geert is zelf ook een ontzettend saaie boerenlul. Komt ook niks uit die gast.

Saai meets saai dus.
pi_192933220
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:06 schreef Za het volgende:

[..]

Een beetje man zorgt ervoor dat de vrouw in kwestie een mooie tijd heeft en zich goed voelt, puur uit hoffelijkheid.

Ze heeft op zijn oproep gereageerd, op zijn boerderij verbleven, hem voorgesteld aan haar dochters, voor hem gekookt, hem min of meer de liefde verklaard op nationale tv, het minste wat je dan kunt doen uit respect naar een vrouw is gewoon belangstelling tonen in haar als mens, haar een beetje entertainen en er een leuke tijd van maken ipv iemand in een dodelijksaaie deerniswekkende midweek op deze manier afwijzen.

Ik heb echt het gevoel dat Geert een vrouw niet meer te bieden heeft dan met een zak pinda's op de bank zitten, ondanks zijn best spannende oogopslag voor een wat oudere man.
Dit!!
pi_192933222
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:03 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik vind hem nou echt een hele saaie vent hè. Lijkt niks in te zitten, hij lijkt ook niks te vinden.
Hij was nogal direct, dat vinden veel vrouwen vervelend.
Die Angela vond ik wel een beetje onder zijn League, ook die te dikke dochters, dochters en Vinex wijkje. Boeren hebben veel grotere ego's dan je denkt.
Verder is iedereen op die leeftijd toch behoorlijk saai.
Wat zijn de fantastische hobby's van Angela dan?
Vakman pur sang
pi_192933286
quote:
Ook dit.
Hij is altijd de andere dames voor, terwijl hij zelf een dooie mus/zak is.
pi_192933337
quote:

[..]

😂 Is wel een goede analyse denk ik!
pi_192933348
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij vond tijdens de trip toch juist alles heel interessant, de gebouwen en de natuur. En Angela hoorde ik dan alleen over het weer klagen..
Ja, het is echt een spontane, enthousiaste en warme man.
pi_192933364
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:20 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja, het is echt een spontane, enthousiaste en warme man.
Haha😅So true. Zak hooi is het die Geert.

Hij gaat nooit de diepte in, het is alleen maar over het weer en dat soort onzin zaken. Dat terwijl ik in het begin bij de speeddates nog de hoop had dat hij een boeiendkarakter had. Maar er zit echt niks in.
pi_192933375
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die Angela vond ik wel een beetje onder zijn League, ook die te dikke dochters, dochters en Vinex wijkje. Boeren hebben veel grotere ego's dan je denkt.
Omdat ze in een vinex wijk woont en dochters heeft met overgewicht? Oké 👌🏻 😂
pi_192933439
Geert is helemaal niet op zoek naar een vrouwelijke versie van zichzelf, want dan was Angela beter in de buurt gekomen dan Vera. De man heeft totaal geen zelfreflectie en dat zal de reden zijn dat hij zo moeizaam aan een relatie komt.

Hij denkt blijkbaar dat hij heel sprankelend en 'lekker gek' is, maar die kant van hem hebben wij niet bepaald gezien. Alleen een onderkoelde (horkerige) houding, de diepgang van een schoteltje (niet eens van het kopje) en een ego van Oeffelt tot aan een paar durpen verder.

Las dit ergens. Zo waar😌
  zondag 3 mei 2020 @ 23:38:18 #31
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_192933626
Geert wilde Vera hebben. Puur vanwege de lusten die hij heeft en die hij nu niet kan botvieren. Zogenaamd was Vera niks voor hem. Nadat ze hem had afgewezen. Wat hem zichtbaar wat deed. Nienke deed alleen mee vanwege de competitie. Kriebels in haar buik hebben van de persoon die haar gekozen heeft en dan ineens wanneer het programma er bijna op zit niks meer voelen. Slecht acteerwerk. Wel vermakelijk dit.

[ Bericht 10% gewijzigd door MisterJ.Lo op 04-05-2020 00:34:07 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_192933784
Ugh wat een gejank zeg. Ik snap nu uberhaupt niet waarom Nienke heeft geschreven als ze nog eigenlijk met zichzelf in de knoei zit. Ze vind Jan wel heel leuk, maar durft niks want ze heeft geen vertrouwen in mannen sinds haar vorige relatie. Schrijf dan niet, want Jan gaat er echt 100% voor en lijkt erop dat zij dat niet doet.

Geert is gewoon feitelijk een boer. Dat kwam nu wel pijnlijk aan voor Angela. Maar als Geert iemand zoekt precies zoals hij, dan is Angela toch perfect? Ook lekker rustig. Of is Geert afgeknapt omdat zij 2 dochters had? En als Geert geen saai wijf wilde, waarom ging hij niet voor Vera?

Die date van Annemiek is trouwens wel een big fuck you naar de mannen/jongens van haar slaap partij. En dan zitten ze bij dat vuurtje en komt toch weer dat rare gedrag van haar naar boven. Ook van die vraag: Ja zijn hier ook nog schuurfeesten? Ja maar ik ga er niet meer naar toe en bla bla bla. Ze is gewoon een muur bloempje en dat weet die omgeving ook.

En Bastiaan. Die heeft als enige een romantische bestemming gehad en de rest kreeg zo'n rare bestemming. Maar goed hij pakt dat wel goed aan. Er is wel duidelijk een chemie tussen die 2 en die afstand. Tja dat is wel een dingetje voor hun maar komt wel goed.

En GJ. Arme GJ. Die Karine elke keer van: Ja nu ff serieus, maar zij is degene die telkens foto's van alles neemt en geen tijd heeft zowat voor elkaar. GJ heeft gewoon verkeerd gekozen.
pi_192933993
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
Het is alleen maar een machtsspel voor Milou, bijna neerbuigend. Dat had ik je niet aangedaan, doet zijn haar moederlijk naar achteren, volledige controle over onderliggende Bastiaan.
In heel Zeeland zijn geen interessante bedrijven die mij voldoende kunnen prikkelen, na Tokio Milaan Frankfurt whatever geen denken aan, neem de trein maar 2x per maand vriend.
  maandag 4 mei 2020 @ 00:20:10 #34
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_192934105
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 00:12 schreef Za het volgende:

[..]
In heel Zeeland zijn geen interessante bedrijven die mij voldoende kunnen prikkelen, na Tokio Milaan Frankfurt whatever geen denken aan, neem de trein maar 2x per maand vriend.
Dit gedeelte snap ik dan wel, vond het lachwekkend dat Bastiaan serieus dacht dat iemand als Milou een interessante werkgever zou kunnen vinden in Zeeland _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_192934121
Ze kan toch ook in Rotterdam werken. Ligt niet zo ver van Zeeland
pi_192934128
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 00:20 schreef MacorgaZ het volgende:

Dit gedeelte snap ik dan wel, vond het lachwekkend dat Bastiaan serieus dacht dat iemand als Milou een interessante werkgever zou kunnen vinden in Zeeland _O-
Het is neerbuigend, deze man woont daar al zijn hele leven en heeft er zijn bedrijf en toekomst.

Blijf dan van hem weg met je Tokio, Milaan etc. IMO.
pi_192934400
quote:
Angela zat de hele aflevering te mekkeren dat ze wilde horen hoe Geert er in stond, dan zegt ze het te gaan doen maar geeft ook aan de deur wat dicht te doen. En dan nog moet het uiteindelijk van Geert komen.
Zeg dan zelf wat je wil zeggen en ga daarna afsluiten want nu loop je alleen maar te zeuren en maak je de situatie onmogelijk door jezelf alvast af te sluiten.

Ingewikkeld gedoe.

En Milou moet lekker hip in Frankfurt blijven ofzo maar waarom in hemelsnaam schrijf je dan op een Zeeuwse boer :?
pi_192935436
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 00:20 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wel raar dat ze hem heeft geschreven en ze als mega zelfstandige en ondernemende vrouw tijdens zo’n week op die boerderij alles zo over zich heen laat komen en daar in zo’n roze pakje afwachtend blijft zijn bij zo’n horkerige man. Nog z’n broodjes smeert zelfs. Wat ze zegt, rijmt niet echt met elkaar vind ik. Wat doe je daar zo lang op zo’n saaie boerderij, waarom niet met gierende banden terug naar de dynamiek van de snelle stad? Maar überhaupt al schrijven naar iemand in zo’n gehucht terwijl je jezelf bestempelt als vrouw van de wereld?
pi_192935470
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 00:21 schreef needakill het volgende:
Ja maar dat is niet international

:')
pi_192935487
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 06:37 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet international

Antwerpen wel
pi_192935680
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die laatste vraag is een beetje gek.
Die heeft ze ws niet maar hij ook niet. Hij is niks beter of spannender dan zij is. Zoals hij daar steeds op de bank hing, nee ja, over een wauw-factor gesproken.
Boer wauwie Geert :D Verrekte saaie lul met vingers is het.
Go hard or go home
  Redactie Sport maandag 4 mei 2020 @ 08:06:16 #42
274204 crew  Mexicanobakker
pi_192935923
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 06:57 schreef Chia het volgende:

[..]

Antwerpen wel
Of Brussel. Is natuurlijk niet naast de deur, maar dan moet ze misschien maar voor 24 uur proberen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 4 mei 2020 @ 08:09:22 #43
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_192935939
Ik weet eigenlijk niks over Angela wat ook genoeg zegt over Geert.

Laten we eerlijk wezen: hij wist voor de citytrip al dat het niks ging worden. Hij had toen al Angela dat moeten zeggen. Zelden iemand zo kil op bezoek zien gaan. En dat zette hij voort tijdens de citytrip.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_192935995
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:49 schreef needakill het volgende:

Geert is gewoon feitelijk een boer. Dat kwam nu wel pijnlijk aan voor Angela. Maar als Geert iemand zoekt precies zoals hij, dan is Angela toch perfect? Ook lekker rustig. Of is Geert afgeknapt omdat zij 2 dochters had? En als Geert geen saai wijf wilde, waarom ging hij niet voor Vera?

:D
Vera wilde niet en ging weg.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_192936030
quote:

[..]

Dit.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 4 mei 2020 @ 08:43:09 #46
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_192936305
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik weet eigenlijk niks over Angela wat ook genoeg zegt over Geert.

Laten we eerlijk wezen: hij wist voor de citytrip al dat het niks ging worden. Hij had toen al Angela dat moeten zeggen. Zelden iemand zo kil op bezoek zien gaan. En dat zette hij voort tijdens de citytrip.
Klopt, sloeg nergens op :D
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_192936347
quote:
Of in Antwerpen.
  maandag 4 mei 2020 @ 08:54:23 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192936451
quote:
Is zonder files alsnog meer dan een uur vanuit Wolphaartsdijk.
KuikenGuppy
  maandag 4 mei 2020 @ 08:57:16 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192936494
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 00:12 schreef Za het volgende:

[..]

Het is alleen maar een machtsspel voor Milou, bijna neerbuigend. Dat had ik je niet aangedaan, doet zijn haar moederlijk naar achteren, volledige controle over onderliggende Bastiaan.
Ik moest zo lachen toen bleek dat deze "vrouw van de wereld" nog nooit op de lange latten had gestaan :P.
KuikenGuppy
  Vis een optie? maandag 4 mei 2020 @ 08:58:46 #50
70532 loveli
N
pi_192936506
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Vera paste aan de ene kant wel goed bij hem, maar aan de andere kant weer helemaal niet. Wat betreft het zweverige dat zij heeft en inhoudelijke dat zij zocht. En dat zagen ze ook wel allebei in.
Ik had ze elkaar wel gegund.
crap in = crap out
  maandag 4 mei 2020 @ 09:25:05 #51
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_192936862
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 07:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Die laatste vraag is een beetje gek.
Die heeft ze ws niet maar hij ook niet. Hij is niks beter of spannender dan zij is. Zoals hij daar steeds op de bank hing, nee ja, over een wauw-factor gesproken.
Boer wauwie Geert :D Verrekte saaie lul met vingers is het.
"ze kan me niet bijhouden" Nee, ze kan je niet volgen, dat is iets anders.
pi_192937004
quote:
Het lijkt zo makkelijk. Oproepje doen, een stapel brieven krijgen, de leukste uitzoeken en klaar is Kees. Maar helaas. Het is moeilijk, moeilijk, moeilijk, moeilijk en nog eens moeilijk.

Geert en Angela gingen naar Spanje. En dat klinkt mooier dan het is. Het weer was namelijk hetzelfde als de sfeer. Kut dus. En dat terwijl Angela er in het begin nog best een goed gevoel over had. Ja, ze merkte wel dat Geert wat afstandelijker was, maar volgens haar was Geert gewoon niet zo van het aanraken. En dat klopt. Geert raakt alleen vrouwen aan die vacuümgetrokken kleren aan hebben, over seks praten en Vera heten. Dus na drie dagen gedaan te hebben alsof ze al vijftig jaar getrouwd waren, kwam bij Geert het hoge woord eruit. Die verkering, die zit er niet in. Angela kan Geert namelijk niet bijhouden. Aldus Geert. En dat klopt. We hebben allemaal kunnen zien wat voor snelle jongen die Geert is. Nondepinnekes, want een gezellige kletsmajoor is dat zeg. En zo spontaan ook. Als ik ooit nog een gangmaker zoek voor een feestje, dan bel ik Geert. En ondertussen ligt mijn hart bij Angela. Een lieve vrouw die er echt wel voor ging, maar helaas de botte boer trof.

En voor de mensen die zeggen: 'hij heeft de blote benen van Geert onder de ochtendjas gemist'. Die heb ik niet gemist, ik wil het er gewoon niet meer over hebben. Het is al moeilijk genoeg om dat beeld van mijn netvlies af te krijgen, dus hou er alsjeblieft over op.

Geert Jan ging met zijn Karine naar Malta. De koffers met verkleedkleren wilde hij graag zelf naar zijn kamer sjouwen, want hij is een handige gozer. Behalve als hij in een souvernirwinkeltje moet rondlopen trouwens. Dan is de handigheid ineens ver te zoeken en verandert onze Geejee in een paard in een porseleinkast. Het was allemaal in de beginfase van de citytrip. Toen het nog gezellig was. Voordat Geejee zijn gevoelens voor Karine begon uit te spreken. Het paard in de porseleinkast is hoteldebotel verliefd en wil het van de daken schreeuwen. Stapelgek is ie. Hij zou al zijn paarden, zijn frietkraam, zelfs zijn verkleedkleren meteen verkopen om elke dag een mooie bos rozen voor zijn geliefde Karine te kunnen kopen. En Karine? Die vindt Geejee ook lief. Baf. Daar lag hij. Knock Out in de eerste ronde. Bijna bewusteloos door de onbeantwoorde liefde. Maar Geejee zou Geejee niet zijn als hij het op het strand nog een keer probeerde. 'Ik vind jou wauw', aldus het verliefde paard. 'Dank je', antwoordde de koele kikker. En toen kwam er een olifant met een lange snuit en die blies het liefdesverhaal definitief uit.

Jan ging met zijn Nienke naar Edinburgh. Ze kozen voor een gezamenlijke kamer en eenmaal binnen zag Jan allemaal leuke diertjes aan de muur. En hij had nog niet eens gesnoven. Misschien waren het dezelfde soort diertjes die Vera ook altijd zag, je weet het niet. Maar Vera is er niet meer, Jan is inmiddels verliefd op het meisje met de mooie ogen. Zo verliefd zelfs dat hij tropische oceanen in haar ogen zag... Misschien toch een pilletje op, Jan? Hij proostte op een vruchtbare week. Ik vind het knap voor een man die gesteriliseerd is, maar Jan is blijkbaar een optimistisch persoon. Hij gaat er helemaal voor. Sterker nog, Jan denkt geen seconde meer aan zijn zorgboerderij. Alle cliënten kunnen de kleren krijgen, Nienke is prioriteit nummer één. En whiskey drinken natuurlijk. En lekker samen mutsen breien tijdens een psychedelische lsd-trip. Het probleem is alleen, Nienke weet het zo net nog niet. Het gevoel is even weg. Net als de dag ervoor op straat toen ze naar het oosten wilden wandelen. Maar waar is dat? Heb ik trouwens ook altijd. Dan zegt mijn navigatie: 'rij naar het noordwesten'. Hoe dan? Alsof ik een kompas in mijn hoofd heb. Had Nienke maar een kompas in haar hoofd om haar richting te geven. Het is allemaal gewoon even... moeilijk.

Jaaaaaaaaaa, daar was dan eindelijk de liefde. Bastiaan had geen werkoverall aan, geen telefoon aan zijn oor en geen tractor onder zijn kont. Hij had Milou aan zijn mond. En zie, dan is alles ineens een stuk leuker. Dan laat je zelfs het unieke Noorderlicht schieten voor een stomende vrijpartij. Over prioriteiten stellen gesproken... Alles was liefde in Lapland. Samen met sledehonden rijden, samen schaatsen in een hartjesijsbaan, samen in bed ontbijten, samen in de hottub. Oh, wacht even, nu wordt het serieus. De hottub. Even tijd voor een goed gesprek. 'Zeg Milou, als er nou helemaal geen restricties zijn hè, hoe zie jij het dan voor je?' 'Nou, dan zie ik een boerderij voor me, vlak naast een stad. Want je denkt toch niet dat ik in Zeeland ga werken? Ik bedoel, hallo, ik heb gewerkt in Bangkok, New York, en dan Zeeland?...' Oeps. Weg was het liefdesmomentje. Milou is een vrouw van de wereld. Terechtkomen achter het fornuis in Schubbekutteveen mag dan iets voor Elise zijn, aan Milou is het niet besteed. Dus moet Bas maar twee keer per maand naar Duitsland komen. En we kennen Bas, die gaat afzeggen want de witlof heeft voorrang. Dus allemaal leuk en aardig dit uitje naar Lapland, maar ik geef ze twee maanden. Max.

Annemiek ging op date met Bram. Niet omdat ze dat zo graag wilde, maar omdat er nog een aflevering over was. Dus kon de elfde keus komen opdraven. Helemaal uit Brabant. Een stukje verder dan waar Erik vandaan kwam, maar deze heeft een motor. Annemiek was dan ook precies vijf minuten heel erg geïnteresseerd. En Bram, die gaat binnenkort zijn geluk maar eens uitproberen op de schuurfeesten.
https://www.facebook.com/pg/rickeversbzv/

Moest lachen om 'vacuümgetrokken kleren aan hebben' _O-
pi_192937241
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 06:12 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Wel raar dat ze hem heeft geschreven en ze als mega zelfstandige en ondernemende vrouw tijdens zo’n week op die boerderij alles zo over zich heen laat komen en daar in zo’n roze pakje afwachtend blijft zijn bij zo’n horkerige man. Nog z’n broodjes smeert zelfs. Wat ze zegt, rijmt niet echt met elkaar vind ik. Wat doe je daar zo lang op zo’n saaie boerderij, waarom niet met gierende banden terug naar de dynamiek van de snelle stad? Maar überhaupt al schrijven naar iemand in zo’n gehucht terwijl je jezelf bestempelt als vrouw van de wereld?
Die competitie in Frankfurt is niet tien jaar vol te houden. En dan heb je straks een mooi leven in Zeeland nog voor de boeg. En je kunt op je oude dag terugkijken op een mooi gevarieerd leven.
pi_192937718
quote:
Idd. Wat een hork die Geert. Echt een hork..

Als je dan niet verder wilt, betrek het dan op jezelf in plaats van die ander aanvallen 'Jij bent te langzaam voor mij'.
Love is in the air!
pi_192937737
quote:

Als je dan niet verder wilt, betrek het dan op jezelf in plaats van die ander aanvallen 'Jij bent te langzaam voor mij'.
quote:

[..]

Helemaal mee eens. En dan als afsluiting in iedergeval betrekken op jezelf in plaats van de vrouw in kwestie aanvallen en jezelf buiten schot laten.
Love is in the air!
  maandag 4 mei 2020 @ 10:24:38 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_192937771
quote:

[..]

Waar bemoeit iedereen zich mee, laat die man z'n leven leven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 4 mei 2020 @ 10:26:24 #57
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_192937803
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 10:22 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Op de boerderij werken, eten, slapen, en eventueel ook nog iets anders onder de lakens. Meer dan dat heeft Geert waarschijnlijk niet nodig om tevreden te zijn. Elke dag weer.

Veel simpeler krijg je ze niet.

Toegegeven: het lijkt me wel makkelijk om zo in het leven te staan.
  maandag 4 mei 2020 @ 10:35:47 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192937960
Bij het voorstelrondje meldde zich een user die Geert kende. Ik ben soms toch wel nieuwsgierig naar wat ‘insider information’, maar ze heeft zich volgens mij in stilzwijgen gehuld.

@Anne
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 10:36:40 #59
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_192937979
quote:
11s.gif Op maandag 4 mei 2020 10:35 schreef Lienekien het volgende:
Bij het voorstelrondje meldde zich een user die Geert kende. Ik ben soms toch wel nieuwsgierig naar wat ‘insider information’, maar ze heeft zich volgens mij in stilzwijgen gehuld.

@:Anne
Ja, ze komt daar uit de buurt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 4 mei 2020 @ 10:38:12 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192938006
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 10:36 schreef Rene het volgende:

[..]

Ja, ze komt daar uit de buurt.
En dat niet alleen.

Maar als ze er nu verder niks over kwijt wil, ga ik ook niet per se hier herhalen wat ze destijds vertelde.
pi_192938108
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 10:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En dat niet alleen.

Maar als ze er nu verder niks over kwijt wil, ga ik ook niet per se hier herhalen wat ze destijds vertelde.
Las op een ander forum dingen van vergelijkbare strekking, maar kan dat nu niet terugvinden.
  maandag 4 mei 2020 @ 10:48:47 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192938178
En dit bericht is dus ook onzin gebleken. Het gaat in ieder geval niet over Vera of Angela.

https://www.ditjesendatje(...)eert-verhuist-vrouw/
pi_192938206
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 10:38 schreef Lienekien het volgende:

En dat niet alleen.

Ik wil het best graag weten, overweeg het svp?
  maandag 4 mei 2020 @ 11:02:53 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192938403
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 10:50 schreef Za het volgende:

[..]

Ik wil het best graag weten, overweeg het svp?
Was nog niks inhoudelijks, eigenlijk. Bleek alleen uit dat ze hem wel persoonlijk kende.
pi_192938440
Die Geert.... je kunt mij niet bijhouden......
Hij wil een vrouwelijke Geert, want dat is pas Wauw.

_O- _O- _O- _O-
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_192938481
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 11:02 schreef Lienekien het volgende:

Was nog niks inhoudelijks, eigenlijk. Bleek alleen uit dat ze hem wel persoonlijk kende.
OK dankjewel, misschien komt ze nog terug hier.
  maandag 4 mei 2020 @ 11:47:31 #67
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_192939121
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 10:48 schreef Lienekien het volgende:
En dit bericht is dus ook onzin gebleken. Het gaat in ieder geval niet over Vera of Angela.

,,Er heeft al meerdere malen dezelfde vreemde auto achter zijn woonhuis gestaan”, weet een oplettende dorpsbewoner. ,,Dat houd e hier niet geheim, daarvoor is de sociale controle te groot.”
:r hekel aan dit soort dorpen, dat is ook geen sociale controle maar niks te doen hebben in je eigen leven dus maar roddelen over anderen :r
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 4 mei 2020 @ 12:15:30 #68
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_192939607
Ik verwacht overigens dat Milou terugkomt op haar uitspraken over Zeeland en werk. Ze zijn in ieder geval nog bij elkaar. Ik denk dat ze er wel uit zijn gekomen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_192939654
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik verwacht overigens dat Milou terugkomt op haar uitspraken over Zeeland en werk. Ze zijn in ieder geval nog bij elkaar. Ik denk dat ze er wel uit zijn gekomen.
ja of gewoon gezellig neuken for the time being
pi_192939659
quote:
Ik denk dat ze aan het latten zijn. Eén keer in de week videobellen ze elkaar, en zij komt één keer in de maand langs. Er is dan overigens geen seks. Milou is steeds ongesteld en Bastiaan is moe van het werken op het land.

[ Bericht 1% gewijzigd door luxerobots op 04-05-2020 12:27:22 ]
pi_192939783
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 10:48 schreef Lienekien het volgende:

En dan blijkt dat de boekhouder een paar keer is langs geweest en dat er geen vrouw in het spel is.
pi_192939825
quote:
Het zit ook voornamelijk in Bastiaans hoofd. Die heeft een plaatje in zijn hoofd, mede gebaseerd op eerdere ervaringen. Ik zie vooral angst, geen realiteit.
pi_192939946
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 09:47 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Die competitie in Frankfurt is niet tien jaar vol te houden. En dan heb je straks een mooi leven in Zeeland nog voor de boeg. En je kunt op je oude dag terugkijken op een mooi gevarieerd leven.
Dat vind jij, maar zij zegt wat anders: ze is New York gewend, dus dit wordt ‘m niet. Waarom schrijf je dan naar zo’n boerenkinkel?
pi_192939967
quote:
Zij reageert mi vooral op het samenwoonidee van Bastiaan op korte termijn en volgens mij heeft ze er op langere termijn ook niet per se bezwaar tegen. Alleen het roept meer reacties op om het zo te monteren alsof ze überhaupt nooit in Zeeland wil wonen zodat iedereen verontwaardigd kan zijn over waarom ze dan in hemelsnaam geschreven heeft.

Een gezamenlijk toekomstbeeld heeft ook gewoon tijd nodig. En ik vind dat ook wel zo gezond om daar samen naar toe te groeien, die stap wordt soms overgeslagen en dan is de een voor de ander naar de andere kant van het land verhuisd en die heeft daar dan niks. Terwijl je ook voor een verhuizing al aan een bepaalde basis kan werken, denk aan alvast kennismaken bij een sportvereniging of zo. En voor die tijd alvast een leuke baan vinden uiteraard.
pi_192940029
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 12:38 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Dat vind jij, maar zij zegt wat anders: ze is New York gewend, dus dit wordt ‘m niet. Waarom schrijf je dan naar zo’n boerenkinkel?
New York, Bangkok, Frankfurt en Wolphaartsdijk.

Welke plaats hoort niet in het rijtje thuis?
pi_192940308
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 12:44 schreef luxerobots het volgende:

Programma: Boer zoekt vrouw.
Boer Bastiaan: zoekt vrouw om samen een toekomst op te bouwen op zijn boerderij, de insteek van deze show.

Waarom kom je dan als vrouwtje kokketteren met je New York, Bangkok? :r

Zij doet mee aan een programma, waarin boeren openlijk en overduidelijk een vrouw zoeken om een leven mee op te bouwen op hun boerderij, geen LAT relatie met iemand woonachtig in Bangkok.

Dan kun je iemand wekenlang geile blikken toewerpen en het hoofd op hol brengen en je vervolgens beroepen op je wereldvrouw status, maar dat is een gemeen spelletje ter meerdere glorie van jezelf, ten koste van Bastiaan. IMO
  maandag 4 mei 2020 @ 13:02:48 #77
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_192940392
quote:

[..]

Uiteindelijk liggen haar roots ook gewoon in een klein dorp in Nederland. Stages in New York & Bangkok maken dat niet anders.
  maandag 4 mei 2020 @ 13:05:20 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192940438
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 12:58 schreef Za het volgende:

[..]

Programma: Boer zoekt vrouw.
Boer Bastiaan: zoekt vrouw om samen een toekomst op te bouwen op zijn boerderij, de insteek van deze show.

Waarom kom je dan als vrouwtje kokketteren met je New York, Bangkok? :r

Zij doet mee aan een programma, waarin boeren openlijk en overduidelijk een vrouw zoeken om een leven mee op te bouwen op hun boerderij, geen LAT relatie met iemand woonachtig in Bangkok.

Dan kun je iemand wekenlang geile blikken toewerpen en het hoofd op hol brengen en je vervolgens beroepen op je wereldvrouw status, maar dat is een gemeen spelletje ter meerdere glorie van jezelf, ten koste van Bastiaan. IMO
Stel nou hè, dat Milou die uitspraak helemaal niet zo serieus bedoelde. En dat ze echt wel serieus gek op hem is. En hij ook op haar. En dat ze hier nu aan zijn begonnen met de instelling: we zien wel waar het schip strandt. Stel nou eens.
pi_192940499
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 08:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik moest zo lachen toen bleek dat deze "vrouw van de wereld" nog nooit op de lange latten had gestaan :P.
Dat hoeft elkaar niet uit te sluiten toch? Zijn heel veel mensen die de hele wereld rondreizen, maar niks met wintersport hebben bijvoorbeeld.
  maandag 4 mei 2020 @ 13:17:29 #80
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_192940691
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:08 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Dat hoeft elkaar niet uit te sluiten toch? Zijn heel veel mensen die de hele wereld rondreizen, maar niks met wintersport hebben bijvoorbeeld.
Schuldig! :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_192940784
Welke stellen zouden seks hebben gehad tijdens de city trip?

Ik denk alleen Jan en Nienke en Bastiaan en Milou...

Jullie?
Love is in the air!
pi_192940844
Geert met Geert :P
  maandag 4 mei 2020 @ 13:26:50 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192940856
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:22 schreef Landgeld het volgende:
Welke stellen zouden seks hebben gehad tijdens de city trip?

Ik denk alleen Jan en Nienke en Bastiaan en Milou...

Jullie?
Eens. En als ik die nog in een volgorde moet plaatsen: Jan en Nienke misschien ook wel niet.
  maandag 4 mei 2020 @ 13:27:29 #84
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192940869
quote:

[..]

True, maar vond het wel grappig te zien dat zij met haar "mij kunnen ze niks wijsmaken want ik heb over de hele wereld gewoond"-attitude op haar dertigste moest leren skiën van de Zeeuwse "ik ben en blijf in mijn gehucht"-keuterboer.
KuikenGuppy
  maandag 4 mei 2020 @ 13:28:34 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192940889
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:26 schreef Ghost_Nappa het volgende:
Geert met Geert :P
:D :')
KuikenGuppy
pi_192940898
quote:
Of Antwerpen.... Ook dichtbij
Love is in the air!
pi_192940902
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Eens. En als ik die nog in een volgorde moet plaatsen: Jan en Nienke misschien ook wel niet.
Eens...
Love is in the air!
  maandag 4 mei 2020 @ 13:34:47 #88
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_192940997
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:29 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Of Antwerpen.... Ook dichtbij
Dat soort banen heb je niet in die steden. Dan moet je toch echt naar London, Frankfurt of Zurich binnen Europa.
The more debt, the better
  maandag 4 mei 2020 @ 13:36:17 #89
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192941029
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:34 schreef flyguy het volgende:

[..]

Dat soort banen heb je niet in die steden. Dan moet je toch echt naar London, Frankfurt of Zurich binnen Europa.
Wat doet ze voor werk dan?
KuikenGuppy
  maandag 4 mei 2020 @ 13:36:52 #90
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_192941038
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wat doet ze voor werk dan?
Analist bij de ECB.
The more debt, the better
  maandag 4 mei 2020 @ 13:39:30 #91
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192941082
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:36 schreef flyguy het volgende:

[..]

Analist bij de ECB.
Oja dat is inderdaad wel het soort functie waar je alleen in wereldsteden mee aan de slag kunt.
KuikenGuppy
pi_192941118
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:05 schreef Lienekien het volgende:

Stel nou hè, dat Milou die uitspraak helemaal niet zo serieus bedoelde. En dat ze echt wel serieus gek op hem is. En hij ook op haar. En dat ze hier nu aan zijn begonnen met de instelling: we zien wel waar het schip strandt. Stel nou eens.
Mijn post is in reactie op iemand die meent dat de woonplaats van Bastiaan te min is voor Milou.
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 13:46:56 #93
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_192941203
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die hadden volgens mij weinig aan hoor onder hun badjassen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_192941270
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 11:47 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

,,Er heeft al meerdere malen dezelfde vreemde auto achter zijn woonhuis gestaan”, weet een oplettende dorpsbewoner. ,,Dat houd e hier niet geheim, daarvoor is de sociale controle te groot.”
:r hekel aan dit soort dorpen, dat is ook geen sociale controle maar niks te doen hebben in je eigen leven dus maar roddelen over anderen :r
Verschrikkelijk.
pi_192941293
quote:

[..]

Ja, maar waarom schrijf je dan überhaupt? Het is niet dat je verliefd wordt op een video of zo.. Maar het kan natuurlijk wanhoop zijn of zoiets misschien?
pi_192941312
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:53 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja, maar waarom schrijf je dan überhaupt? Het is niet dat je verliefd wordt op een video of zo.. Maar het kan natuurlijk wanhoop zijn of zoiets misschien?
Gewoon voor de lol. Als je weet hoeveel brieven de minst suffe boeren krijgen is het toch helemaal niet zo te verwachten dat jij gekozen wordt en het ook enorm klikt?
  maandag 4 mei 2020 @ 14:00:31 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192941363
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:42 schreef Za het volgende:

[..]

Mijn post is in reactie op iemand die meent dat de woonplaats van Bastiaan te min is voor Milou.
Maar je geeft toch jouw mening, of niet? Daar reageer ik namelijk op.
  Tettenkoning maandag 4 mei 2020 @ 14:07:33 #98
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192941448
quote:
Ik houd van reizen maar ik haat wintersport.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning maandag 4 mei 2020 @ 14:10:47 #99
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192941498
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 11:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik zou dus echt nooit in zo'n gat willen wonen. Dan nog liever in een hutje op de heide. :{w
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 4 mei 2020 @ 14:26:48 #100
108913 Godshand
guide4you
pi_192941687
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 06:12 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Gaat natuurlijk om de tv minuten.

Nu kan ze tegen haar klanten en buitenlandse connecties zeggen dat ze op "Dutch television" is geweest. En dan hoopt ze dat men geen ondertitelde/nagesynchroniseerde samenvatting gaat kijken, zodat men ziet hoe treurig ze eigenlijk bezig was.

En ze zal per slot van rekening ook ladingen aan zoeken krijgen van mannen die haar op tv hebben gezien, die wel interessant en internationaal zijn.

Ze lijkt mij heel berekenend.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 4 mei 2020 @ 14:36:18 #101
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192941785
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Gaat natuurlijk om de tv minuten.

Nu kan ze tegen haar klanten en buitenlandse connecties zeggen dat ze op "Dutch television" is geweest. En dan hoopt ze dat men geen ondertitelde/nagesynchroniseerde samenvatting gaat kijken, zodat men ziet hoe treurig ze eigenlijk bezig was.

En ze zal per slot van rekening ook ladingen aan zoeken krijgen van mannen die haar op tv hebben gezien, die wel interessant en internationaal zijn.

Ze lijkt mij heel berekenend.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')