😂 Is wel een goede analyse denk ik!quote:Op zondag 3 mei 2020 23:06 schreef Za het volgende:
[..]
Een beetje man zorgt ervoor dat de vrouw in kwestie een mooie tijd heeft en zich goed voelt, puur uit hoffelijkheid.
Ze heeft op zijn oproep gereageerd, op zijn boerderij verbleven, hem voorgesteld aan haar dochters, voor hem gekookt, hem min of meer de liefde verklaard op nationale tv, het minste wat je dan kunt doen uit respect naar een vrouw is gewoon belangstelling tonen in haar als mens, haar een beetje entertainen en er een leuke tijd van maken ipv iemand in een dodelijksaaie deerniswekkende midweek op deze manier afwijzen.
Ik heb echt het gevoel dat Geert een vrouw niet meer te bieden heeft dan met een zak pinda's op de bank zitten, ondanks zijn best spannende oogopslag voor een wat oudere man.
Ja, het is echt een spontane, enthousiaste en warme man.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij vond tijdens de trip toch juist alles heel interessant, de gebouwen en de natuur. En Angela hoorde ik dan alleen over het weer klagen..
Haha😅So true. Zak hooi is het die Geert.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:20 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Ja, het is echt een spontane, enthousiaste en warme man.
Omdat ze in een vinex wijk woont en dochters heeft met overgewicht? Oké 👌🏻 😂quote:Op zondag 3 mei 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij was nogal direct, dat vinden veel vrouwen vervelend.
Die Angela vond ik wel een beetje onder zijn League, ook die te dikke dochters, dochters en Vinex wijkje. Boeren hebben veel grotere ego's dan je denkt.
Verder is iedereen op die leeftijd toch behoorlijk saai.
Wat zijn de fantastische hobby's van Angela dan?
Het is alleen maar een machtsspel voor Milou, bijna neerbuigend. Dat had ik je niet aangedaan, doet zijn haar moederlijk naar achteren, volledige controle over onderliggende Bastiaan.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
Bastiaan en MilouWat een heerlijk koppel. De liefde spat er vanaf zoals we dat al tijden niet meer hebben gezien bij BZV (misschien Steffi en Roel, maar dat vond ik ook nog wel meevallen)
Dit gedeelte snap ik dan wel, vond het lachwekkend dat Bastiaan serieus dacht dat iemand als Milou een interessante werkgever zou kunnen vinden in Zeelandquote:Op maandag 4 mei 2020 00:12 schreef Za het volgende:
[..]
In heel Zeeland zijn geen interessante bedrijven die mij voldoende kunnen prikkelen, na Tokio Milaan Frankfurt whatever geen denken aan, neem de trein maar 2x per maand vriend.
Het is neerbuigend, deze man woont daar al zijn hele leven en heeft er zijn bedrijf en toekomst.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit gedeelte snap ik dan wel, vond het lachwekkend dat Bastiaan serieus dacht dat iemand als Milou een interessante werkgever zou kunnen vinden in Zeeland
Angela zat de hele aflevering te mekkeren dat ze wilde horen hoe Geert er in stond, dan zegt ze het te gaan doen maar geeft ook aan de deur wat dicht te doen. En dan nog moet het uiteindelijk van Geert komen.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal niet lullig wat en hoe Geert het zei. Er zat ook weinig in Angela, en het kwam er ook echt niet uit. Saai wijf. Zoals zovelen. En dat is niet wat Geert zoekt.
Wel raar dat ze hem heeft geschreven en ze als mega zelfstandige en ondernemende vrouw tijdens zo’n week op die boerderij alles zo over zich heen laat komen en daar in zo’n roze pakje afwachtend blijft zijn bij zo’n horkerige man. Nog z’n broodjes smeert zelfs. Wat ze zegt, rijmt niet echt met elkaar vind ik. Wat doe je daar zo lang op zo’n saaie boerderij, waarom niet met gierende banden terug naar de dynamiek van de snelle stad? Maar überhaupt al schrijven naar iemand in zo’n gehucht terwijl je jezelf bestempelt als vrouw van de wereld?quote:Op maandag 4 mei 2020 00:20 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dit gedeelte snap ik dan wel, vond het lachwekkend dat Bastiaan serieus dacht dat iemand als Milou een interessante werkgever zou kunnen vinden in Zeeland
Ja maar dat is niet internationalquote:Op maandag 4 mei 2020 00:21 schreef needakill het volgende:
Ze kan toch ook in Rotterdam werken. Ligt niet zo ver van Zeeland
Die laatste vraag is een beetje gek.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij was nogal direct, dat vinden veel vrouwen vervelend.
Die Angela vond ik wel een beetje onder zijn League, ook die te dikke dochters, dochters en Vinex wijkje. Boeren hebben veel grotere ego's dan je denkt.
Verder is iedereen op die leeftijd toch behoorlijk saai.
Wat zijn de fantastische hobby's van Angela dan?
Of Brussel. Is natuurlijk niet naast de deur, maar dan moet ze misschien maar voor 24 uur proberen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2020 23:49 schreef needakill het volgende:
Geert is gewoon feitelijk een boer. Dat kwam nu wel pijnlijk aan voor Angela. Maar als Geert iemand zoekt precies zoals hij, dan is Angela toch perfect? Ook lekker rustig. Of is Geert afgeknapt omdat zij 2 dochters had? En als Geert geen saai wijf wilde, waarom ging hij niet voor Vera?
Dit.quote:Op zondag 3 mei 2020 23:06 schreef Za het volgende:
[..]
Een beetje man zorgt ervoor dat de vrouw in kwestie een mooie tijd heeft en zich goed voelt, puur uit hoffelijkheid.
Ze heeft op zijn oproep gereageerd, op zijn boerderij verbleven, hem voorgesteld aan haar dochters, voor hem gekookt, hem min of meer de liefde verklaard op nationale tv, het minste wat je dan kunt doen uit respect naar een vrouw is gewoon belangstelling tonen in haar als mens, haar een beetje entertainen en er een leuke tijd van maken ipv iemand in een dodelijksaaie deerniswekkende midweek op deze manier afwijzen.
Ik heb echt het gevoel dat Geert een vrouw niet meer te bieden heeft dan met een zak pinda's op de bank zitten, ondanks zijn best spannende oogopslag voor een wat oudere man.
Klopt, sloeg nergens opquote:Op maandag 4 mei 2020 08:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik weet eigenlijk niks over Angela wat ook genoeg zegt over Geert.
Laten we eerlijk wezen: hij wist voor de citytrip al dat het niks ging worden. Hij had toen al Angela dat moeten zeggen. Zelden iemand zo kil op bezoek zien gaan. En dat zette hij voort tijdens de citytrip.
Of in Antwerpen.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:21 schreef needakill het volgende:
Is zonder files alsnog meer dan een uur vanuit Wolphaartsdijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 00:21 schreef needakill het volgende:
Ik moest zo lachen toen bleek dat deze "vrouw van de wereld" nog nooit op de lange latten had gestaanquote:Op maandag 4 mei 2020 00:12 schreef Za het volgende:
[..]
Het is alleen maar een machtsspel voor Milou, bijna neerbuigend. Dat had ik je niet aangedaan, doet zijn haar moederlijk naar achteren, volledige controle over onderliggende Bastiaan.
In heel Zeeland zijn geen interessante bedrijven die mij voldoende kunnen prikkelen, na Tokio Milaan Frankfurt whatever geen denken aan, neem de trein maar 2x per maand vriend.
Ik had ze elkaar wel gegund.quote:Op zondag 3 mei 2020 22:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Vera paste aan de ene kant wel goed bij hem, maar aan de andere kant weer helemaal niet. Wat betreft het zweverige dat zij heeft en inhoudelijke dat zij zocht. En dat zagen ze ook wel allebei in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |