Nee nog geen 2 uurquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen 2 dagen solidair met GGMM.
Kregen we een TR over binnen van iemandquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:04 schreef Caland het volgende:
Waarom staat @:lenny_leonard niet meer in de NSBeren lijst?
Dat moet ik gemist hebben. Waarom is @Lenny_Leonard een NSBer?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:04 schreef Caland het volgende:
Ik kan het plaatje van JC niet meer vindenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:04 schreef Caland het volgende:
Omdat hij uit Brabant komt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat moet ik gemist hebben. Waarom is @:Lenny_Leonard een NSBer?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou iets missen? Je bent bijna altijd aanwezig!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerig varken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
Weet je wat echt chill is aan elke dag thuiswerken
Elke dag afbakbroodjes
Ik werk al de hele week weer op kantoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
Elke dag afbakbroodjes
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik werk al de hele week weer op kantoor.
Kut voor jequote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:02 schreef Caland het volgende:
Zelfs een verhaal geschreven door @:doublepain snapt @:onlogisch niet.
moet jij wetenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb ik niks mee te maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje van JC niet meer vinden
Nice, als Scrum iedere dag door het busje wordt opgehaald roept ie: 'Ik ga naar kantoor!'quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
in de airfryer, bevalt het?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
Elke dag afbakbroodjes
Ja best prima. Verschilt niet heel veel van een oventje uiteindelijk natuurlijk.quote:
Ja, ik zou vooral niet voor het paupermerk uit Azie gaan die @onlogisch straks gaat tippen.quote:
Ik heb een Sonyquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zou vooral niet voor het paupermerk uit Azie gaan die @:onlogisch straks gaat tippen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een Panasonic thuis
Dus nee maat
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op een dag word je geschoren en zal ik vooraan staan, makker.
Gebruik jij ook de APP als afstandsbediening?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook.
Dus ook niet echt, blijkbaar.
Tyf toch op man, kneus. Ga iemand anders lastigvallen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op een dag word je geschoren en zal ik vooraan staan, makker.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf toch op man, kneus. Ga iemand anders lastigvallen.
Nee, dat niet. Is dat handig dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gebruik jij ook de APP als afstandsbediening?
HAHA TRIGGEREDquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou een TR zetten. Daar zijn NSBers namelijk niet vies vanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja dat laatste werkt soms ook niet top, en ja gebruik de App vaak, vooral als je op youtube zit kan je makkelijker scrollen, typen enz..quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Is dat handig dan?
YouTube streamt trouwens niet goed meer. Normaal kan je vanuit telefoon direct streamen op tv, maar hij blijft maar verbinden.
Heb jij daar ook last van?
@Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:13 schreef Buitendam het volgende:
Jeetje, Lenny is echt boos. Ik zal vanaf nu zijn naam maar niet meer letterlijk noemen.
heb deze op het oog:quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel
Kies gewoon wat, het is een televisie zo belangrijk is het allemaal niet
Samsung.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb deze op het oog:
https://www.samsung.com/nl/tvs/uhd-4k-tu8000/UE43TU8000WXXN/
en deze:
https://www.coolblue.nl/product/829186/sony-kd-43xg8096.html
Ja beide prima televisies tochquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb deze op het oog:
en deze:
Samsung is wel nice, maar is 43 inch niet klein voor woonkamer?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb deze op het oog:
en deze:
Nou, hij begon de dag hier anders met een pijnlijke fout die niets met jou te maken had.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ontzettend vermoeiende user. Enige wat hij hier komt doen is mij bashen.
Niet geklikt. Zou altijd voor de tweede gaan. Samsung is voor proleten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
heb deze op het oog:
en deze:
denk wel oke want afstand tot tv is iets van 2,5-3mquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Samsung is wel nice, maar is 43 inch niet klein voor woonkamer?
Misschien heeft hij iets gevonden op my heritagequote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
Lenny wordt echt woedend als hij NSB-er wordt genoemd. Daar zit wat oud zeer.
GGMM gaat nu reageren met:quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zou volledig terecht zijn!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
GGMM gaat nu reageren met:
mimimimimimimimi
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:19 schreef GGMM het volgende:
Ik word door Lenny, Wereldgozer en Buitendam als pion gebruikt in hun ruzie.
Ik voel mij gebruikt!
Ik voel mij gebruikt!
dan doe je hem wel tekortquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik voel mij gebruikt!
@Buitendam is een prima gozer, alleen al dat hij in deze zwarte tijd de Gym kan afbreken geeft het hem extra respect puntenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik voel mij gebruikt!
Nog steeds spierpijn van eergisteren. boh bohquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Buitendam is een prima gozer, alleen al dat hij in deze zwarte tijd de Gym kan afbreken geeft het hem extra respect punten
Deze zin loopt even goed als de voormalig presentatrice van Lingo.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Buitendam is een prima gozer, alleen al dat hij in deze zwarte tijd de Gym kan afbreken geeft het hem extra respect punten
Mimimimimimimimimiquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze zin loopt even goed als de voormalig presentatrice van Lingo.
Ik heb geen spierpijn, maar dat komt meer dat er nauwelijks wat meer van over isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog steeds spierpijn van eergisteren. boh boh
Voor goeie zinnen lees je maar een 2K boekquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze grap is al 300 keer gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog 4 weken, dan kun je waarschijnlijk wel weer op het oude niveau sporten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen spierpijn, maar dat komt meer dat er nauwelijks wat meer van over is
Hier ook last van de kuitjes vooral.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog steeds spierpijn van eergisteren. boh boh
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook last van de kuitjes vooral.
2K hardlopen.
ik klein beetje last van rugquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen spierpijn, maar dat komt meer dat er nauwelijks wat meer van over is
Hoop eerder, hopelijk gooien ze de gym in mijn gebouw ook even openquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog 4 weken, dan kun je waarschijnlijk wel weer op het oude niveau sporten.
Rugpijn is nagenoeg weg bij mij. Blij dat ik weer een stang met gewichten heb, als ik gewoon kan squatten/deadliften scheelt dat bij mij heel veel.quote:
ja doe nu na 1ste kmquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje ervoor en erna rekken/strekken maat
Wereld van verschil
Van je kop.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd waar onlogisch last van heeft.
ja komt nu door roeien van woensdagquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Rugpijn is nagenoeg weg bij mij. Blij dat ik weer een stang met gewichten heb, als ik gewoon kan squatten/deadliften scheelt dat bij mij heel veel.
Zou het wat uitmaken?quote:
Wilde ik ook doen maar ik kan er geen één vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja moet mijn lamp aandoen (gelukkig wel Hue lamp @:Scrummie2.1 )
Je hebt gelijlk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overigens denk ik dat het in Leeuwarden is.
Ik ook!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet in Utrecht, ik herken het namelijk.
Funfact, dat voetbalveld dat je ziet is de oude club van Wilfriet Genee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook!
Centrum Leeuwarden was lastig te missen
De Ljouwertse Boysch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Funfact, dat voetbalveld dat je ziet is de oude club van Wilfriet Genee.
ik ben aan het vastenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Roep effe naar beneden dan, dat ze met een gevulde koek je suiker op peil komen brengen.
Ik vind dit een leuk weetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Funfact, dat voetbalveld dat je ziet is de oude club van Wilfriet Genee.
Ik kom daar maar gewoon niet meerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
Dat cortopic wordt wel echt met de dag debieler he
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
Dat cortopic wordt wel echt met de dag debieler he
Van die mensen die boos zijn op hun eigen leven en daarom maar afgeven op ondernemers.quote:
Dit zeg je alleen maar omdat je woest bent dat je er zelf niet meer kunt postenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die mensen die boos zijn op hun eigen leven en daarom maar afgeven op ondernemers.
Je hebt er 9 dagen terug nog gepost, dat is geen twee weken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kom al 2 weken niet meer in COR, de ergste paniek lijkt ook wel weg.
Ik kan bevestigen dat 9 dagen inderdaad geen twee weken isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je hebt er 9 dagen terug nog gepost, dat is geen twee weken.
Owh, sorry maatquote:
Als Callie ( @Caland ) zo graag er wil posten mag ie ook mijn account gebruikenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat je woest bent dat je er zelf niet meer kunt posten
Had je mijn grap nog gelezen? @GGMM heeft 'em verwijderd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat 9 dagen inderdaad geen twee weken is
Welke grap maatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Had je mijn grap nog gelezen? @:GGMM heeft 'em verwijderd.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Over dat ik graag afgeef op negers, maar dat negers ook blijken af te geven.
Vrij matige grap. Jij kunt een stuk beter.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Over dat ik graag afgeef op negers, maar dat negers ook blijken af te geven.
Dat zei ik gisterenavond ook tegen je moeder, dat het een stuk beter kon.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vrij matige grap. Jij kunt een stuk beter.
Moet je een klap hebben?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je hebt er 9 dagen terug nog gepost, dat is geen twee weken.
Jezus wat een nichtendrank.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee koffie, cappucino en cafe latte met baileys
Dit soort dingen werden gister weggehaald door @onlogisch .quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:35 schreef JanCees het volgende:
Coronavaccin wordt al getest op apen
Afrikaanse migranten worden maar weer eens voorgetrokken
ken je die alquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
OMG WAR ZIT ERIN
DRAKGODODDDDDDDDDDDDDDD
Kleurloze stad vol met paupers.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt een zware disrespect richting Utrecht van jou
Njah, ik vind Leeuwarden wel gezellig maar als we het dan toch over een stad vol paupers hebben.quote:
Oh dat zal ik ook zeker niet ontkennen hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, ik vind Leeuwarden wel gezellig maar als we het dan toch over een stad vol paupers hebben.
Ik bedoel, het is net geen Deventer maar komt wel in de buurt.
Oh, is dat verbazingquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De verbazing op mijn gezicht is enorm.
LOLquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik een hele grijze nietszeggende stad ja.
Raar.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor mij ook nietszeggendquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje zoals die heroinehoer die haar tieten heeft laten vergroten geil?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:48 schreef Doublepain het volgende:
HC in de avond is ook geil geworden, heeft wel 20 jaar geduurd, maar dan heb je wat
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje die thick vrouw die hier soms de revue passeert geilquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje zoals die heroinehoer die haar tieten heeft laten vergroten geil?
lolquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:48 schreef GGMM het volgende:
lol, maxi-mus is de grote enge stad aan het bekritiseren
nee vind ik echt tegenvallen, te provinciaalquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar.
Het is een beetje Amsterdam, maar dan gezellig.
Vind het eigenlijk allebei wel prima stedenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee vind ik echt tegenvallen, te provinciaal
Den Haag als enige echt niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:52 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik in zowat elke grote stad in Nederland mijn draai zou kunnen vinden. Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, maakt me allemaal niet zo veel uit, denk ik.
ik ken HongKong en Sao Paulo beter dan Den Haag en Rotterdam dus geen idee, ergens wonen is toch anders dan een keer bezoekenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:52 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik in zowat elke grote stad in Nederland mijn draai zou kunnen vinden. Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, maakt me allemaal niet zo veel uit, denk ik.
Amsterquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:52 schreef Buitendam het volgende:
Amsterdam heb me echt zelden leuk vermaakt, echt wat is dat een kut stad, misschien door al die toeristen maar totaal geen sfeer. Stappen loopt ook altijd uit de hand daar, Amsterdammers zijn gewoon geen fijn volk. Alleen voor het shoppen ga ik er soms nog heenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:52 schreef Buitendam het volgende:
misschien niet naar zo'n schijtclub gaan maar naar bruin cafequote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Amsterdam heb me echt zelden leuk vermaakt, echt wat is dat een kut stad, misschien door al die toeristen maar totaal geen sfeer. Stappen loopt ook altijd uit de hand daar, Amsterdammers zijn gewoon geen fijn volk. Alleen voor het shoppen ga ik er soms nog heen
Toch vreemd, je komt daar namelijk zelden Amsterdammers tegen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Amsterdam heb me echt zelden leuk vermaakt, echt wat is dat een kut stad, misschien door al die toeristen maar totaal geen sfeer. Stappen loopt ook altijd uit de hand daar, Amsterdammers zijn gewoon geen fijn volk. Alleen voor het shoppen ga ik er soms nog heen
Merendeel Almere/Lelystad volk, maar dat zijn ook verkapte 020ersquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vreemd, je komt daar namelijk zelden Amsterdammers tegen.
Mis is dat het wel jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien niet naar zo'n schijtclub gaan maar naar bruin cafe
sowieso veel marokkanen in clubs en dat is sowieso kutquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Merendeel Almere/Lelystad volk, maar dat zijn ook verkapte 020ers
[..]
Mis is dat het wel ja
Gelukkig hangen in die clubs veel camera's en bestaat website Dumpert. Alleen maar witte overhemden die over de vloer rollen. Genot.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
sowieso veel marokkanen in clubs en dat is sowieso kut
Eens, in Rotterdam daarentegen allemaal negersquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
sowieso veel marokkanen in clubs en dat is sowieso kut
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vreemd, je komt daar namelijk zelden Amsterdammers tegen.
Gaat allemaal failliet johquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, in Rotterdam daarentegen allemaal negers
Maar daar kom ik sowieso nooit meer, tering wat is het daar duur
Nijmegen vind ik leuker ja, maar ik ben niet helemaal objectief.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Is Nijmegen wat @:caland ?
Ben paar keer Arnhem geweest, maar hoge tokkiegehalte wel
Nijmegen is wel een vrouwenstad qua uitgaan. Niks mis mee dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Is Nijmegen wat @:caland ?
Ben paar keer Arnhem geweest, maar hoge tokkiegehalte wel
D66 is een parodie op een politieke partij.twitter:swsjoerdsma twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 11:20:27Beste @pieteromtzigt, terecht zet jij je in tegen de afkalving van de rechtstaat op Malta.
Samen strijden we tegen ondermijning van de rechtstaat in Rusland.
Wanneer spreek je je uit over de samenwerking van CDA Brabant met een partij die in Nederland de rechtsstaat aanvalt? reageer retweet
D66 heeft niets met democratiequote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:07 schreef Wereldgozer het volgende:
D66 is een parodie op een politieke partij.twitter:swsjoerdsma twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 11:20:27Beste @:pieteromtzigt, terecht zet jij je in tegen de afkalving van de rechtstaat op Malta.
Wanneer spreek je je uit over de samenwerking van CDA Brabant met een partij die in Nederland de rechtsstaat aanvalt? reageer retweet
Iemand die zijn mening baseert op filmpjes van Jensen en Jan Roos neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:07 schreef Wereldgozer het volgende:
D66 is een parodie op een politieke partij.twitter:swsjoerdsma twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 11:20:27Beste @:pieteromtzigt, terecht zet jij je in tegen de afkalving van de rechtstaat op Malta.
Heet die gast serieus Sjoerd Sjoerdsma?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:07 schreef Wereldgozer het volgende:
JensenGOATquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand die zijn mening baseert op filmpjes van Jensen en Jan Roos neem ik niet serieus.
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heet die gast serieus Sjoerd Sjoerdsma?
Je hebt het maar weer druk met je persoonlijke frustraties he.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. (ongeacht of je het over Jensen of Wereldgozer hebt)
Wowquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. (ongeacht of je het over Jensen of Wereldgozer hebt)
Van achter, rood dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:18 schreef Buitendam het volgende:
User GGMM komt uit het niets vol met twee benen erin gevlogen.
JIj bent pro Thierry/Trump enzo toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat is niet verboden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
JIj bent pro Thierry/Trump enzo toch?
is hij niet de enige hierquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
JIj bent pro Thierry/Trump enzo toch?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Merendeel Almere/Lelystad volk, maar dat zijn ook verkapte 020ers
[..]
Mis is dat het wel ja
zijn er ook hippies die niet stinken en niet rechts zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Van de mening van een stel linkse stinkende hippies lig ik niet wakker.
Jeetje, het zit wel diep zegquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
een voetbalclub supporten vind ik nog net kunnen, we hoeven niet overal over na te denken maar een politicus blind volgen, tja dan heb je wel een steekje los.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zijn inderdaad meer simpele zielen hier ja
Wat is je mening over mensen die op Yasser Klaver stemmen omdat ie zo'n leuk koppie heeft?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
een voetbalclub supporten vind ik nog net kunnen, we hoeven niet overal over na te denken maar een politicus blind volgen, tja dan heb je wel een steekje los.
Ik snap die mensen nooit zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
een voetbalclub supporten vind ik nog net kunnen, we hoeven niet overal over na te denken maar een politicus blind volgen, tja dan heb je wel een steekje los.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap die mensen nooit zo.
Ze zijn boos op de hele wereld. Linkse media, politici. Het is allemaal 1 groot complot.
Terwijl we in een prima land wonen
waarschijnlijk net zo dom als jijquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is je mening over mensen die op Yasser Klaver stemmen omdat ie zo'n leuk koppie heeft?
Mensen als Wereldgozer beseffen dat niet. Die voelen zich al bedreigd als ze 1 mevrouw met een hoofddoek zien lopen en denken dat we in een levensgevaarlijk dictatuur leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klopt wel. Weinig plekken op de wereld waar je het zo goed kunt hebben als hier.
Blijkbaar vinden dat soort eencelligen dat al niet eens. (lol)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap die mensen nooit zo.
Ze zijn boos op de hele wereld. Linkse media, politici. Het is allemaal 1 groot complot.
Terwijl we in een prima land wonen
waar zit je nu liever dan?quote:
Helpt ook niet mee als je dan dagelijks filmpjes van Jensen en Jan Roos gaat bekijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mensen als Wereldgozer beseffen dat niet. Die voelen zich al bedreigd als ze 1 mevrouw met een hoofddoek zien lopen en denken dat we in een levensgevaarlijk dictatuur leven.
Genoeg politiek wel weer voor vandaag.
.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mensen als Wereldgozer beseffen dat niet. Die voelen zich al bedreigd als ze 1 mevrouw met een hoofddoek zien lopen en denken dat we in een levensgevaarlijk dictatuur leven.
Genoeg politiek wel weer voor vandaag.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden dat soort eencelligen dat al niet eens. (lol)
Maat. Mag ik jou het spel Taveernen van de Oude Stad WARM aanbevelen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Betekent overigens niet dat je er niet tegenaan kunt trappen. Genoeg kan beter.
Eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Betekent overigens niet dat je er niet tegenaan kunt trappen. Genoeg kan beter.
Wanneer terrasje danquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
IC cijfers onder de 700
JAAPGOD
ARE YOU WATCHING KYRAN
Hoi Sjuulquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een andere mening hebt ben je links!!!!
De wereld is niet zwart, de wereld is niet wit.
Ja ik hoop ook altijd maar dat het een act is. Maar ik vrees voor sommigen het ergstequote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
Ik reken er eigenlijk altijd op dat die FVD adepten op fok een act zijn en ze wanneer het erop aankomt gewoon netjes op Rutte 🐐 stemmen.
Nee, die gast is al jaren zo dom.quote:
tij disquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die gast is al jaren zo dom.
Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat vond, dus dit topic is een leuke verrassing!
Als een volwassen man je gaat zitten napraten weet je dat het tij dis om wat anders te gaan doen.
@Wereldgozerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wereldgozer is druk bezig de aandacht te verleggen.
Ik kan doen alsof ik het heel kinderachtig vindt, maar ik moest toch lachen. Verdomme.quote:
Ik ben dom omdat ik een andere politieke mening heb? Oke.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die gast is al jaren zo dom.
Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat vond, dus dit topic is een leuke verrassing!
Als een volwassen man je gaat zitten napraten weet je dat het tij dis om wat anders te gaan doen.
Graag niet roddelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
IC cijfers onder de 700
JAAPGOD
ARE YOU WATCHING KYRAN
Ok Zoran Dragutinovic.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Wereldgozer
We doen niet aan roddelen lul
Kijk nou uit met dit soort woorden als @GGMM in de buurt is.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan doen alsof ik het heel kinderachtig vindt, maar ik moest toch lachen. Verdomme.
ik vindtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan doen alsof ik het heel kinderachtig vindt, maar ik moest toch lachen. Verdomme.
around a bit, moet het zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
* GGMM slaps maxi-mus around with a large trout
@onlogisch @Caland @AFCNiels @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan doen alsof ik het heel kinderachtig vindt
HAHA KOSTELIJK!1quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik leuker, omdat het net lijkt alsof hij in de website verdwijnt
hij begint te snel opnieuwquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik leuker, omdat het net lijkt alsof hij in de website verdwijnt
Chinese toestanden hierquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ben dom omdat ik een andere politieke mening heb? Oke.
Ik vindt (hahahaha @Buitendam ) de gifjes van zijn hand toch vaak van matige kwaliteit. Dat kan je toch beter aan de experts zoals @Doublepain en @Zipportal overlatenquote:
Je bent zelf van matige kwaliteitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vindt (hahahaha @:buitendam ) de gifjes van zijn hand toch vaak van matige kwaliteit. Dat kan je toch beter aan de experts zoals @:doublepain en @:zipportal overlaten
kanjerlulquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vindt (hahahaha @:buitendam ) de gifjes van zijn hand toch vaak van matige kwaliteit. Dat kan je toch beter aan de experts zoals @:doublepain en @:zipportal overlaten
Het zijn ook heel vaak nietszeggende gifjes, van 3 man die op een tribune zitten of zo. Oké, leukquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
User @3rr0r is duidelijk meer van de kwantiteitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn ook heel vaak nietszeggende gifjes, van 3 man die op een tribune zitten of zo. Oké, leuk![]()
(overigens is Wimderon de koning van de gifjes)
Ik kan er niet steeds en uitleg bij geven zodat jij snapt waar je op moet lettenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zijn ook heel vaak nietszeggende gifjes, van 3 man die op een tribune zitten of zo. Oké, leuk![]()
(overigens is Wimderon de koning van de gifjes)
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:05 schreef 3rr0r het volgende:
Van Feyenoord heb ik volgens mij niks, dat boeit niemand vaak iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |