Ik heb geen spierpijn, maar dat komt meer dat er nauwelijks wat meer van over isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog steeds spierpijn van eergisteren. boh boh
Voor goeie zinnen lees je maar een 2K boekquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze zin loopt even goed als de voormalig presentatrice van Lingo.
Deze grap is al 300 keer gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze zin loopt even goed als de voormalig presentatrice van Lingo.
Nog 4 weken, dan kun je waarschijnlijk wel weer op het oude niveau sporten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen spierpijn, maar dat komt meer dat er nauwelijks wat meer van over is
Hier ook last van de kuitjes vooral.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog steeds spierpijn van eergisteren. boh boh
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook last van de kuitjes vooral.
2K hardlopen.
ik klein beetje last van rugquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen spierpijn, maar dat komt meer dat er nauwelijks wat meer van over is
Hoop eerder, hopelijk gooien ze de gym in mijn gebouw ook even openquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog 4 weken, dan kun je waarschijnlijk wel weer op het oude niveau sporten.
Rugpijn is nagenoeg weg bij mij. Blij dat ik weer een stang met gewichten heb, als ik gewoon kan squatten/deadliften scheelt dat bij mij heel veel.quote:
Oh ja daar is deze sc niet voor, grappen herhalen!quote:
ja doe nu na 1ste kmquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje ervoor en erna rekken/strekken maat
Wereld van verschil
Van je kop.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd waar onlogisch last van heeft.
ja komt nu door roeien van woensdagquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Rugpijn is nagenoeg weg bij mij. Blij dat ik weer een stang met gewichten heb, als ik gewoon kan squatten/deadliften scheelt dat bij mij heel veel.
Zou het wat uitmaken?quote:
Wilde ik ook doen maar ik kan er geen één vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja moet mijn lamp aandoen (gelukkig wel Hue lamp @:Scrummie2.1 )
Je hebt gelijlk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overigens denk ik dat het in Leeuwarden is.
Ik ook!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet in Utrecht, ik herken het namelijk.
Funfact, dat voetbalveld dat je ziet is de oude club van Wilfriet Genee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook!
Centrum Leeuwarden was lastig te missen
De Ljouwertse Boysch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Funfact, dat voetbalveld dat je ziet is de oude club van Wilfriet Genee.
ik ben aan het vastenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Roep effe naar beneden dan, dat ze met een gevulde koek je suiker op peil komen brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |