Zou het wat uitmaken?quote:
Wilde ik ook doen maar ik kan er geen één vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja moet mijn lamp aandoen (gelukkig wel Hue lamp @:Scrummie2.1 )
Je hebt gelijlk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overigens denk ik dat het in Leeuwarden is.
Ik ook!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is niet in Utrecht, ik herken het namelijk.
Funfact, dat voetbalveld dat je ziet is de oude club van Wilfriet Genee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook!
Centrum Leeuwarden was lastig te missen
De Ljouwertse Boysch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Funfact, dat voetbalveld dat je ziet is de oude club van Wilfriet Genee.
ik ben aan het vastenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Roep effe naar beneden dan, dat ze met een gevulde koek je suiker op peil komen brengen.
Ik vind dit een leuk weetje.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Funfact, dat voetbalveld dat je ziet is de oude club van Wilfriet Genee.
Ik kom daar maar gewoon niet meerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
Dat cortopic wordt wel echt met de dag debieler he
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:21 schreef Caland het volgende:
Dat cortopic wordt wel echt met de dag debieler he
Van die mensen die boos zijn op hun eigen leven en daarom maar afgeven op ondernemers.quote:
Dit zeg je alleen maar omdat je woest bent dat je er zelf niet meer kunt postenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die mensen die boos zijn op hun eigen leven en daarom maar afgeven op ondernemers.
Je hebt er 9 dagen terug nog gepost, dat is geen twee weken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kom al 2 weken niet meer in COR, de ergste paniek lijkt ook wel weg.
Ik kan bevestigen dat 9 dagen inderdaad geen twee weken isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je hebt er 9 dagen terug nog gepost, dat is geen twee weken.
Owh, sorry maatquote:
Als Callie ( @Caland ) zo graag er wil posten mag ie ook mijn account gebruikenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat je woest bent dat je er zelf niet meer kunt posten
Had je mijn grap nog gelezen? @GGMM heeft 'em verwijderd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat 9 dagen inderdaad geen twee weken is
Welke grap maatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Had je mijn grap nog gelezen? @:GGMM heeft 'em verwijderd.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Over dat ik graag afgeef op negers, maar dat negers ook blijken af te geven.
Vrij matige grap. Jij kunt een stuk beter.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Over dat ik graag afgeef op negers, maar dat negers ook blijken af te geven.
Dat zei ik gisterenavond ook tegen je moeder, dat het een stuk beter kon.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vrij matige grap. Jij kunt een stuk beter.
Moet je een klap hebben?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je hebt er 9 dagen terug nog gepost, dat is geen twee weken.
Jezus wat een nichtendrank.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee koffie, cappucino en cafe latte met baileys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |