quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik een hele grijze nietszeggende stad ja.
Beetje die thick vrouw die hier soms de revue passeert geilquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Een beetje zoals die heroinehoer die haar tieten heeft laten vergroten geil?
lolquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:48 schreef GGMM het volgende:
lol, maxi-mus is de grote enge stad aan het bekritiseren
MET JE HARRY POTTERquote:
nee vind ik echt tegenvallen, te provinciaalquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Raar.
Het is een beetje Amsterdam, maar dan gezellig.
Vind het eigenlijk allebei wel prima stedenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee vind ik echt tegenvallen, te provinciaal
Den Haag als enige echt niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:52 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik in zowat elke grote stad in Nederland mijn draai zou kunnen vinden. Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, maakt me allemaal niet zo veel uit, denk ik.
ik ken HongKong en Sao Paulo beter dan Den Haag en Rotterdam dus geen idee, ergens wonen is toch anders dan een keer bezoekenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:52 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat ik in zowat elke grote stad in Nederland mijn draai zou kunnen vinden. Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Amsterdam, maakt me allemaal niet zo veel uit, denk ik.
Amsterquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:52 schreef Buitendam het volgende:
Amsterdam heb me echt zelden leuk vermaakt, echt wat is dat een kut stad, misschien door al die toeristen maar totaal geen sfeer. Stappen loopt ook altijd uit de hand daar, Amsterdammers zijn gewoon geen fijn volk. Alleen voor het shoppen ga ik er soms nog heenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:52 schreef Buitendam het volgende:
misschien niet naar zo'n schijtclub gaan maar naar bruin cafequote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Amsterdam heb me echt zelden leuk vermaakt, echt wat is dat een kut stad, misschien door al die toeristen maar totaal geen sfeer. Stappen loopt ook altijd uit de hand daar, Amsterdammers zijn gewoon geen fijn volk. Alleen voor het shoppen ga ik er soms nog heen
Toch vreemd, je komt daar namelijk zelden Amsterdammers tegen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Amsterdam heb me echt zelden leuk vermaakt, echt wat is dat een kut stad, misschien door al die toeristen maar totaal geen sfeer. Stappen loopt ook altijd uit de hand daar, Amsterdammers zijn gewoon geen fijn volk. Alleen voor het shoppen ga ik er soms nog heen
Merendeel Almere/Lelystad volk, maar dat zijn ook verkapte 020ersquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vreemd, je komt daar namelijk zelden Amsterdammers tegen.
Mis is dat het wel jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien niet naar zo'n schijtclub gaan maar naar bruin cafe
sowieso veel marokkanen in clubs en dat is sowieso kutquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Merendeel Almere/Lelystad volk, maar dat zijn ook verkapte 020ers
[..]
Mis is dat het wel ja
Gelukkig hangen in die clubs veel camera's en bestaat website Dumpert. Alleen maar witte overhemden die over de vloer rollen. Genot.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
sowieso veel marokkanen in clubs en dat is sowieso kut
Eens, in Rotterdam daarentegen allemaal negersquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
sowieso veel marokkanen in clubs en dat is sowieso kut
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch vreemd, je komt daar namelijk zelden Amsterdammers tegen.
Gaat allemaal failliet johquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, in Rotterdam daarentegen allemaal negers
Maar daar kom ik sowieso nooit meer, tering wat is het daar duur
Nijmegen vind ik leuker ja, maar ik ben niet helemaal objectief.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
Is Nijmegen wat @:caland ?
Ben paar keer Arnhem geweest, maar hoge tokkiegehalte wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |