Nice, als Scrum iedere dag door het busje wordt opgehaald roept ie: 'Ik ga naar kantoor!'quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik werk al de hele week weer op kantoor.
in de airfryer, bevalt het?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:05 schreef Caland het volgende:
Weet je wat echt chill is aan elke dag thuiswerken
Elke dag afbakbroodjes
Ja best prima. Verschilt niet heel veel van een oventje uiteindelijk natuurlijk.quote:
Ja, ik zou vooral niet voor het paupermerk uit Azie gaan die @onlogisch straks gaat tippen.quote:
Ik heb een Sonyquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik zou vooral niet voor het paupermerk uit Azie gaan die @:onlogisch straks gaat tippen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een Panasonic thuis
Dus nee maat
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op een dag word je geschoren en zal ik vooraan staan, makker.
Gebruik jij ook de APP als afstandsbediening?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook.
Dus ook niet echt, blijkbaar.
Tyf toch op man, kneus. Ga iemand anders lastigvallen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op een dag word je geschoren en zal ik vooraan staan, makker.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf toch op man, kneus. Ga iemand anders lastigvallen.
Nee, dat niet. Is dat handig dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gebruik jij ook de APP als afstandsbediening?
HAHA TRIGGEREDquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou een TR zetten. Daar zijn NSBers namelijk niet vies vanquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |