Wanneer terrasje danquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
IC cijfers onder de 700
JAAPGOD
ARE YOU WATCHING KYRAN
Hoi Sjuulquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je een andere mening hebt ben je links!!!!
De wereld is niet zwart, de wereld is niet wit.
Ja ik hoop ook altijd maar dat het een act is. Maar ik vrees voor sommigen het ergstequote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:42 schreef Caland het volgende:
Ik reken er eigenlijk altijd op dat die FVD adepten op fok een act zijn en ze wanneer het erop aankomt gewoon netjes op Rutte 🐐 stemmen.
Nee, die gast is al jaren zo dom.quote:
tij disquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die gast is al jaren zo dom.
Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat vond, dus dit topic is een leuke verrassing!
Als een volwassen man je gaat zitten napraten weet je dat het tij dis om wat anders te gaan doen.
@Wereldgozerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wereldgozer is druk bezig de aandacht te verleggen.
Ik kan doen alsof ik het heel kinderachtig vindt, maar ik moest toch lachen. Verdomme.quote:
Ik ben dom omdat ik een andere politieke mening heb? Oke.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die gast is al jaren zo dom.
Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat vond, dus dit topic is een leuke verrassing!
Als een volwassen man je gaat zitten napraten weet je dat het tij dis om wat anders te gaan doen.
Graag niet roddelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
IC cijfers onder de 700
JAAPGOD
ARE YOU WATCHING KYRAN
Ok Zoran Dragutinovic.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Wereldgozer
We doen niet aan roddelen lul
Kijk nou uit met dit soort woorden als @GGMM in de buurt is.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan doen alsof ik het heel kinderachtig vindt, maar ik moest toch lachen. Verdomme.
ik vindtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan doen alsof ik het heel kinderachtig vindt, maar ik moest toch lachen. Verdomme.
around a bit, moet het zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
* GGMM slaps maxi-mus around with a large trout
@onlogisch @Caland @AFCNiels @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan doen alsof ik het heel kinderachtig vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |