zijn er ook hippies die niet stinken en niet rechts zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Van de mening van een stel linkse stinkende hippies lig ik niet wakker.
Jeetje, het zit wel diep zegquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
een voetbalclub supporten vind ik nog net kunnen, we hoeven niet overal over na te denken maar een politicus blind volgen, tja dan heb je wel een steekje los.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zijn inderdaad meer simpele zielen hier ja
Wat is je mening over mensen die op Yasser Klaver stemmen omdat ie zo'n leuk koppie heeft?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
een voetbalclub supporten vind ik nog net kunnen, we hoeven niet overal over na te denken maar een politicus blind volgen, tja dan heb je wel een steekje los.
Ik snap die mensen nooit zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
een voetbalclub supporten vind ik nog net kunnen, we hoeven niet overal over na te denken maar een politicus blind volgen, tja dan heb je wel een steekje los.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap die mensen nooit zo.
Ze zijn boos op de hele wereld. Linkse media, politici. Het is allemaal 1 groot complot.
Terwijl we in een prima land wonen
waarschijnlijk net zo dom als jijquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is je mening over mensen die op Yasser Klaver stemmen omdat ie zo'n leuk koppie heeft?
Mensen als Wereldgozer beseffen dat niet. Die voelen zich al bedreigd als ze 1 mevrouw met een hoofddoek zien lopen en denken dat we in een levensgevaarlijk dictatuur leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klopt wel. Weinig plekken op de wereld waar je het zo goed kunt hebben als hier.
Blijkbaar vinden dat soort eencelligen dat al niet eens. (lol)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap die mensen nooit zo.
Ze zijn boos op de hele wereld. Linkse media, politici. Het is allemaal 1 groot complot.
Terwijl we in een prima land wonen
waar zit je nu liever dan?quote:
Helpt ook niet mee als je dan dagelijks filmpjes van Jensen en Jan Roos gaat bekijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mensen als Wereldgozer beseffen dat niet. Die voelen zich al bedreigd als ze 1 mevrouw met een hoofddoek zien lopen en denken dat we in een levensgevaarlijk dictatuur leven.
Genoeg politiek wel weer voor vandaag.
.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mensen als Wereldgozer beseffen dat niet. Die voelen zich al bedreigd als ze 1 mevrouw met een hoofddoek zien lopen en denken dat we in een levensgevaarlijk dictatuur leven.
Genoeg politiek wel weer voor vandaag.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden dat soort eencelligen dat al niet eens. (lol)
Maat. Mag ik jou het spel Taveernen van de Oude Stad WARM aanbevelen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Betekent overigens niet dat je er niet tegenaan kunt trappen. Genoeg kan beter.
Eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Betekent overigens niet dat je er niet tegenaan kunt trappen. Genoeg kan beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |