En dat ja, dat ziet er uit als voer voor in de goelagquote:
russen eten meer kool en jam enzoquote:Op zondag 26 april 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat ja, dat ziet er uit als voer voor in de goelag
Absoluutquote:Op zondag 26 april 2020 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ziet er overigens ook een stuk beter uit met baard in plaats van dat blote billen gezicht.
Ja maar dit is ook het voer voor de gevangenen, niet voor de beheerders.quote:
had ie toch voord ie trouw al laten doen?quote:Op zondag 26 april 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Nog even zijn gebit laten fixen en klaar is Lex
Koffieoggend
Komt door medicijnen bij hemquote:Op zondag 26 april 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had ie toch voord ie trouw al laten doen?
ah, wat mankeert ie dan?quote:Op zondag 26 april 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt door medicijnen bij hem
Maar mag wel weer opnieuw iig dan
Weet niet, vind die tandjes altijd wat smutzigquote:Op zondag 26 april 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had ie toch voord ie trouw al laten doen?
dat sowiesoquote:Op zondag 26 april 2020 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet niet, vind die tandjes altijd wat smutzig
Wim-Lex? Medicijnen? Vertel eens?quote:Op zondag 26 april 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen slikt ie danquote:Op zondag 26 april 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, spannend, dat niet echtquote:
Owquote:Op zondag 26 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, spannend, dat niet echt
Maar hoe is het verder?
Plakt ie of overleden?quote:Op zondag 26 april 2020 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Hier ook al niet
Al kan mijn toetsenbord niet zwemmen heb ik vanavond geleerd
Rip aan de nabestaanden?quote:Op zondag 26 april 2020 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Hier ook al niet
Al kan mijn toetsenbord niet zwemmen heb ik vanavond geleerd
T was een glas water,quote:
Die gaan binnenkort aan de corona ja.quote:
Moet je morgen even aan @bitterbal vragen hoe je dat het beste kunt oplossen, zij gooit er meermaals daags een glas cola overheen.quote:Op zondag 26 april 2020 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was een glas water,
maar een aatnal toetsen doet het niet meer.
De enter toets geeft een x en een enter, krijg je dus iets als
ditx werktx nietx zox goedx
de backspace geeft alleen een z
etcetc
Die heeft een stapel reservetoetsenborden, toch?quote:Op zondag 26 april 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je morgen even aan @:bitterbal vragen hoe je dat het beste kunt oplossen, zij gooit er meermaals daags een glas cola overheen.
Irritant, nieuwe al besteld?quote:Op zondag 26 april 2020 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was een glas water,
maar een aatnal toetsen doet het niet meer.
De enter toets geeft een x en een enter, krijg je dus iets als
ditx werktx nietx zox goedx
de backspace geeft alleen een z
etcetc
Ik verdenk Koos ervan dat hij wat extra gin erin heeft gemiktquote:Op zondag 26 april 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo heeft een goeie gin-tonic op
Nog niet, heb nu een oude en hoop even dat het morgen weer werkt.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je morgen even aan @:bitterbal vragen hoe je dat het beste kunt oplossen, zij gooit er meermaals daags een glas cola overheen.
quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verdenk Koos ervan dat hij wat extra gin erin heeft gemikt
Heb ook al mot in OUD
True, wat kosten die krengen eigenlijk tegenwoordig?quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet, heb nu een oude en hoop even dat het morgen weer werkt.
Zo niet bestel ik morgen, ze bezorgen dan toch niet.
Je moet ook niet strijkers hardop afzeiken.quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verdenk Koos ervan dat hij wat extra gin erin heeft gemikt
Heb ook al mot in OUD
Ja binnenkort heeft ze er genoeg liggen om een kunstwerk mee te maken en gaat ze om jullie meningen vragen.quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft een stapel reservetoetsenborden, toch?
Nee dat kan echt nietquote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook niet strijkers hardop afzeiken.
Weet je zeker dat het draadje aan je toestenbord los zit?quote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
True, wat kosten die krengen eigenlijk tegenwoordig?
Wij hebben nu een werkplek met een fijne alleen draadje zit los dus die gaat een keer dood natuurlijk
Of dakterras mee betegelenquote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja binnenkort heeft ze er genoeg liggen om een kunstwerk mee te maken en gaat ze om jullie meningen vragen.
Och, ik kreeg een preek omdat ik geen echt gras wil.quote:Op zondag 26 april 2020 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet
Heel mijn DM vol ook echt
Jank bank
Fantastisch ook om te weten hoeveel wassen iemand er wekelijks doorheen jaagt
Who fucking cares man
Ja die van mezelf ook bedoel je. Dat wist ik alquote:Op zondag 26 april 2020 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het draadje aan je toestenbord los zit?
Die ik wil hebben kost maar 100 euro
Maar het kan prima voor een euro of 25.
Waar?quote:Op zondag 26 april 2020 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik kreeg een preek omdat ik geen echt gras wil.
Jezusquote:Op zondag 26 april 2020 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet
Heel mijn DM vol ook echt
Jank bank
Fantastisch ook om te weten hoeveel wassen iemand er wekelijks doorheen jaagt
Who fucking cares man
Die kast mee beplakken.quote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja binnenkort heeft ze er genoeg liggen om een kunstwerk mee te maken en gaat ze om jullie meningen vragen.
Dat Mag Niet Gezegdquote:Op zondag 26 april 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ik strijk nooit. Verspilling van mijn tijd.
Meer drank erin dan als je dat nog weetquote:Op zondag 26 april 2020 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van mezelf ook bedoel je. Dat wist ik al
En valt mee eigenlijk. Niet zo'n Action ding natuurlijk
Andere SC, maar die heeft d'r post geleegd.quote:
Wie?quote:Op zondag 26 april 2020 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andere SC, maar die heeft d'r post geleegd.
Regelt Koos wel en die is net als ik met dit soort zaken ernstig anti Actionquote:Op zondag 26 april 2020 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer drank erin dan als je dat nog weet
Action is echt gevaarlijk
Gewoon voor een goede gaan
Chinese ongekeurde elektraquote:Op zondag 26 april 2020 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat is er nou zo gevaarlijk aan de Action? Ik kom nooit thuis met tassen vol shit die ik niet van plan was te kopen.
Ik heb niet eens een strijkplank of ijzerquote:Op zondag 26 april 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ik strijk nooit. Verspilling van mijn tijd.
Ik mag hopen dat je die wel koopt als je kinderen wiltquote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkplank of ijzer
Waarom regelt Koos jouw drank?quote:Op zondag 26 april 2020 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Regelt Koos wel en die is net als ik met dit soort zaken ernstig anti Action
Gelukkig genoeg te lijen, dus geen troep
quote:Op zondag 26 april 2020 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een belediging
Ach joh, baat het niet dan brandt het wel.quote:
Die zat voor de drankkast dus was handig met inschenkenquote:
Ja, ik wel. Maar sinds ik (echte) strijkvrije overhemden heb, staat ie verloren in een hoekjequote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je kinderen strijken danquote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die wel koopt als je kinderen wilt
Kan anders echt niet!!!!
Laatst voor het eerst in mijn leven een overhemd gestrijkt (of gestreken?).quote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gestrekenquote:Op zondag 26 april 2020 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst in mijn leven een overhemd gestrijkt (of gestreken?).
Klinkt vermoeiend, kun je ze niet gewoon in de wasmachine vrotten met anti-kreukmiddel ofzo?quote:
Gewoon niet wassen, in de vitrinekast zetten na taxidermiequote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiend, kun je ze niet gewoon in de wasmachine vrotten met anti-kreukmiddel ofzo?
Waar zijn we oranje?quote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn oranje.Ik moet altijd zo aan die dingen wennen.
Ooh, op die manier gevaarlijk. Ik had de Gerda-variant in mijn hoofd.quote:
Ouch blegh bij mij ook... oogaidsquote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Meh, klinkt niet alsof het iets voor mij isquote:Op maandag 27 april 2020 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon niet wassen, in de vitrinekast zetten na taxidermie
Ik ga koekjes bakken met Miep voor nep Koningsdag zoals ze het noemdequote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit mobiel, is dat het verschil?quote:
Ik heb gewoon nog niet gerefesht waardoor jij nu zwart bent maar wel met een oranje moderator tagquote:Op maandag 27 april 2020 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ipad gebruikt de mobiele weergave. Daar is alles normaal
Ik ga een klacht indienen bij Dannyquote:Op maandag 27 april 2020 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog niet gerefesht waardoor jij nu zwart bent maar wel met een oranje moderator tag
Bij mij past die prima hoor.quote:Op maandag 27 april 2020 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het vloekt vreselijk bij mijn UI. Bij jou past het nog een beetje bij je haar.
Ik vind kinderen stom, die van mezelf vind ik fantastischquote:Op maandag 27 april 2020 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, klinkt niet alsof het iets voor mij is
quote:Op maandag 27 april 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen bij Danny
Ik vind oranje samen met rood ongeveer een van de meest verschrikkelijke kleurenquote:Op maandag 27 april 2020 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het vloekt vreselijk bij mijn UI. Bij jou past het nog een beetje bij je haar.
Jij in OUDquote:Op maandag 27 april 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga een klacht indienen bij Danny
Die van jou vertrouw ik niet, voor je het weet is je koffie weg.quote:Op maandag 27 april 2020 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind kinderen stom, die van mezelf vind ik fantastisch
quote:Op maandag 27 april 2020 00:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind oranje samen met rood ongeveer een van de meest verschrikkelijke kleuren
Ik verwachtte er meer van.quote:
Bij mij ben je nog blauw.quote:Op maandag 27 april 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder blauw kleurtje kan ik niet modden
ANARCHIE!!! RELLEN!!!quote:Op maandag 27 april 2020 00:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder blauw kleurtje kan ik niet modden
Leuk. Ik heb nog even getwijfeld de sjoelbak van het werk mee te nemen voor morgen. Dat mensen die voorbij lopen een keer mochten sjoelen. Maar toen bedacht ik dat als iedereen dat zou doen we alsnog een soort vrijmarkt hebben.quote:Op maandag 27 april 2020 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga koekjes bakken met Miep voor nep Koningsdag zoals ze het noemde
Ze vindt alleen oranje en de koning stom dus ze wil roze koekjes maken voor de koningin![]()
![]()
Morgen eens kijken of we oranje kroontjes kunnen maken ofzo. Lollig wel
Hoe is het met je stenen?
Die kans zit er dik in jaquote:Op maandag 27 april 2020 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van jou vertrouw ik niet, voor je het weet is je koffie weg.
Welnee johquote:Op maandag 27 april 2020 00:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om te gaan lezen?
Lol moest nog aan je denken maar geen zin om je naam op te zoeken want ik onthoud de volgorde van die letters nooit.quote:
Had ze nog niet gezienz , wat tofquote:Op maandag 27 april 2020 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb nog even getwijfeld de sjoelbak van het werk mee te nemen voor morgen. Dat mensen die voorbij lopen een keer mochten sjoelen. Maar toen bedacht ik dat als iedereen dat zou doen we alsnog een soort vrijmarkt hebben.
Met de stenen gaat het keigoed.Nee gaat wel, net de oogjes van Vincent aangepast en andere oogjes toegevoegd maar te lui voor een foto.
[ afbeelding ]
Dit was gister maar heb je misschien al gezien. De pissebed is nu ook weer egaal grijs want vond de strepen mislukt.
Maar het meest blij ben ik dat de vorm van een vlinder me gelukt is, hoop dat dat nog eens lukt. (Staat niet op de foto, vandaag geboren)
Dat Mag Niet Gezegd!!!!quote:Op maandag 27 april 2020 00:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles strijken behalve badlakens. We hebben de laatste abonnee van de Libelle gespot hoor.
quote:Op maandag 27 april 2020 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in ja
Ze wilde gisteren wel een glas gin
Vond ik niet zo'n puik plan dus zei dat dat van mij niet mocht (zij vond van wel), ze het niet lekker vond (geloofde ze niet) en dat het ook van de politie niet mocht want geen 21.
Zegt ze 'ja maar de politie is er nu niet, die zijn vast moe van boeven vangen dus dan kan ik het wel drinken'
![]()
![]()
![]()
Gvd je bent fucking drie man, druif
Heb haar een emoslinger gegeven
Lol! Kom dan ook eens met goede argumenten waarom ze het niet mag man.quote:Op maandag 27 april 2020 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Vond ik niet zo'n puik plan dus zei dat dat van mij niet mocht (zij vond van wel), ze het niet lekker vond (geloofde ze niet) en dat het ook van de politie niet mocht want geen 21.
Zegt ze 'ja maar de politie is er nu niet, die zijn vast moe van boeven vangen dus dan kan ik het wel drinken'
![]()
![]()
![]()
Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op maandag 27 april 2020 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol moest nog aan je denken maar geen zin om je naam op te zoeken want ik onthoud de volgorde van die letters nooit.
Ik hou van dit kindquote:Op maandag 27 april 2020 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben nog ene copingstijl aan het zoeken tussen mijn lachsalvo's doorquote:Op maandag 27 april 2020 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Kom dan ook eens met goede argumenten waarom ze het niet mag man.
Sorry.quote:Op maandag 27 april 2020 00:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar valt weinig eer aan te behalen
Oh jazekerquote:Op maandag 27 april 2020 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gaan mensen je echt voor dat soort shit dm-en.... de treurnis
Ja het zijn 5 letters, zo lastig is dat niet hoor.quote:Op maandag 27 april 2020 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien moet ik er eens wat tijd in stoppen.
LuTuVuDuKquote:
Wat zijn de geheimen van een goede wasbeurt? Schepje buisman bij de waspoeder?quote:Op maandag 27 april 2020 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh jazeker
Ik weet nu precies haar wasritme
Vind ik wel erg fijn![]()
Fijn ook dat het zo ontspannend is voor haar. Zalig
Je overschat me.quote:Op maandag 27 april 2020 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn 5 letters, zo lastig is dat niet hoor.
Ik zou voor hedera en brandnetels gaanquote:Op maandag 27 april 2020 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier nog iemand schaduwplantentips? Binnenkort even wat bestellen.
Ik wist het.quote:Op maandag 27 april 2020 00:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou voor hedera en brandnetels gaan
Of neo geraniums, die zijn serieus tof
Datz plus Haar zure onderbroeken erbij denk ikquote:Op maandag 27 april 2020 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zijn de geheimen van een goede wasbeurt? Schepje buisman bij de waspoeder?
Ja maar in mijn hoofd 5 compleet random letters. Dan sla ik het niet op ofzo.quote:Op maandag 27 april 2020 00:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn 5 letters, zo lastig is dat niet hoor.
Plastic?quote:Op maandag 27 april 2020 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Nep dusquote:
LuTuVuDuKquote:Op maandag 27 april 2020 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar in mijn hoofd 5 compleet random letters. Dan sla ik het niet op ofzo.
Wat moeten ze doen, klimmen, bodem bedekken, leuk zijn?quote:Op maandag 27 april 2020 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien kun je er een rijmpje mee verzinnen dat je het wel onthoudt.quote:Op maandag 27 april 2020 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar in mijn hoofd 5 compleet random letters. Dan sla ik het niet op ofzo.
Vast helemaal zen met haar wasritme.quote:Op maandag 27 april 2020 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh jazeker
Ik weet nu precies haar wasritme
Vind ik wel erg fijn![]()
Fijn ook dat het zo ontspannend is voor haar. Zalig
DT laatste komt me bekend voorquote:Op maandag 27 april 2020 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast helemaal zen met haar wasritme.
Mijn wasritme is voornamelijk wanneer de wasmanden (ja... wasmanden) vol zitten ik wat in de wasmachine kwak en dat vervolgens drie keer was omdat ik elke keer vergeet dat ik iets in de wasmachine kwak
Ja johquote:Op maandag 27 april 2020 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast helemaal zen met haar wasritme.
Mijn wasritme is voornamelijk wanneer de wasmanden (ja... wasmanden) vol zitten ik wat in de wasmachine kwak en dat vervolgens drie keer was omdat ik elke keer vergeet dat ik iets in de wasmachine kwak
Leuk zijn. Heb het reeds bestaande perkje half leeggetrokken, andere helft is een zeer goed presterende kruipend zenegroen-kudde, maar da's ook een beetje saai, alles hetzelfde.quote:Op maandag 27 april 2020 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen, klimmen, bodem bedekken, leuk zijn?
slaapse!quote:Op maandag 27 april 2020 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja joh
Echt, lekker boeiend
Euthanasie is serieus de betere optie dan die situatie van haar, voor mij dan
Ik val om nu dus ga tukjendoeiiiiiii
Hmm heb zelf in de schaduw Grote maagdenpalm maar dat is vooral een bodembedekker met wat paarse bloemetjes. Verder doen varens het hier op die plek heel goed, misschien niet leuk maar ik houd van varens. Verder heb ik daslook staan, Groeit alleen in het voorjaar en verdwijnt dan weer, Leuke witte bloemetjes maar bovenal super lekker blad! Als je wil kan ik op het werk wel wat bolletjes uitgraven en opsturen maar dat is meer voor erbij zeg maar.quote:Op maandag 27 april 2020 00:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk zijn. Heb het reeds bestaande perkje half leeggetrokken, andere helft is een zeer goed presterende kruipend zenegroen-kudde, maar da's ook een beetje saai, alles hetzelfde.
Ik zat zelf idd ook richting varens te denken, echt heel veel kleurigs gaat het daar niet overleven (echt de hele dag schaduw), dus dan maar verschillende tinten blad enzo.quote:Op maandag 27 april 2020 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm heb zelf in de schaduw Grote maagdenpalm maar dat is vooral een bodembedekker met wat paarse bloemetjes. Verder doen varens het hier op die plek heel goed, misschien niet leuk maar ik houd van varens. Verder heb ik daslook staan, Groeit alleen in het voorjaar en verdwijnt dan weer, Leuke witte bloemetjes maar bovenal super lekker blad! Als je wil kan ik op het werk wel wat bolletjes uitgraven en opsturen maar dat is meer voor erbij zeg maar.
Misschien leuke tip, ook voor ballie. Ik heb de plantnet app. Dan kan je foto's maken en dan vertelt hij welke soort het is. Dus als je ergens iets ziet wat je echt leuk vindt dan kan je heel makkelijk achterhalen wat het is. Of wat er voor ellendige dingen er opeens weer in je tuin groeien.quote:Op maandag 27 april 2020 00:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk zijn. Heb het reeds bestaande perkje half leeggetrokken, andere helft is een zeer goed presterende kruipend zenegroen-kudde, maar da's ook een beetje saai, alles hetzelfde.
Oeh, daarmee ga ik kijken of ik kan achterhalen wat de prehistorisch ogende, niet uit te roeien klootzakplant is.quote:Op maandag 27 april 2020 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien leuke tip, ook voor ballie. Ik heb de plantnet app. Dan kan je foto's maken en dan vertelt hij welke soort het is. Dus als je ergens iets ziet wat je echt leuk vindt dan kan je heel makkelijk achterhalen wat het is. Of wat er voor ellendige dingen er opeens weer in je tuin groeien.
Prehistorisch ogende?quote:Op maandag 27 april 2020 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daarmee ga ik kijken of ik kan achterhalen wat de prehistorisch ogende, niet uit te roeien klootzakplant is.
Er staat er volgens mij nog een, maak morgen wel een foto.quote:Op maandag 27 april 2020 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prehistorisch ogende?
Ik heb echt HAAT aan de brandnetels tegenwoordig, vraag me regelmatig af of ik het überhaupt voor elkaar ga krijgen die tuin.
Whehehehe. Ik houd er wel van meestal. Maar ben voor sommige dingen ook wel gevoelig. Maar met hooikoorts zou ik wel even checken hoe een plant daarbij niet helpt.quote:Op maandag 27 april 2020 00:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Geurende bloemen wil ik altijd even vooraf uittesten, anders nies ik me het rambam.
Niet alleen hooikoorts, maar ook echt bepaalde geuren. Inclusief niesbuien omdat ik niet tegen iemands parfum kan, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 april 2020 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik houd er wel van meestal. Maar ben voor sommige dingen ook wel gevoelig. Maar met hooikoorts zou ik wel even checken hoe een plant daarbij niet helpt.
Paardebloemen soortachtigen heb ik hier thuis in de tuin. De brandnetels op het werk hebben serieus sowieso zolang ik daar werk en dat is 15 jaar kunnen woekeren. Ik overdrijf niet als ik blij ben als ik in 1x een wortel van zeker 80 cm trek. Maar dat gebeurt maar zelden. En dat dan zeker 10 cm de diepte in, dus heel veel van die krengen door elkaar boven elkaar onder elkaar.Met dikke knooppunten. Ik ga dat nooit allemaal weg kunnen halen dus dan maar zoveel mogelijk. Ben benieuwd naar je foto! Hij klinkt wel cool stiekem.quote:Op maandag 27 april 2020 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat er volgens mij nog een, maak morgen wel een foto.![]()
En dat zijn eikels ja, ik had er hier ook een paar.Gelukkig vooral paardenbloemen dit jaar, die zijn vooral irritant, niet pijnlijk.
Oh dat is wel serieus lastig lijkt me. Ga je ook iets met kruiden doen? Het is zo leuk om te koken met iets uit eigen tuin.quote:Op maandag 27 april 2020 00:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet alleen hooikoorts, maar ook echt bepaalde geuren. Inclusief niesbuien omdat ik niet tegen iemands parfum kan, bijvoorbeeld.
Neuh, in praktijk doe ik daar weinig mee. Al staat er wel ergens munt, die is over komen lopen van de buren. (En staat aardig geïsoleerd, dus hij blijft aardig braaf op zijn plek).quote:Op maandag 27 april 2020 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is wel serieus lastig lijkt me. Ga je ook iets met kruiden doen? Het is zo leuk om te koken met iets uit eigen tuin.
Oh nice, lekker geisoleerd laten dan want die woekert er graag op los. Vind het leuk om je tuin perikelen te volgen. Er is ook een topic in Flora en Fauna he?quote:Op maandag 27 april 2020 00:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, in praktijk doe ik daar weinig mee. Al staat er wel ergens munt, die is over komen lopen van de buren. (En staat aardig geïsoleerd, dus hij blijft aardig braaf op zijn plek).
En hrrr, die brandnetels.
Ja, da's een klein stukje waar de braam in staat, daar mag 'ie zijn gang gaan.quote:Op maandag 27 april 2020 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh nice, lekker geisoleerd laten dan want die woekert er graag op los. Vind het leuk om je tuin perikelen te volgen. Er is ook een topic in Flora en Fauna he?
quote:Op maandag 27 april 2020 05:11 schreef kwiwi het volgende:
GoeiemorgenWerd net wakker met enorme pijn in m’n rug
Dankje - net wat ibuprofen naar binnen gewerkt. Hopelijk helpt hetquote:
quote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ai gister wat anders gedaan?quote:Op maandag 27 april 2020 05:11 schreef kwiwi het volgende:
GoeiemorgenWerd net wakker met enorme pijn in m’n rug
Niet echt.. Alleen 30 min een flink stuk sneller berg af gelopen dan normaal. Misschien is dat het geweest.quote:
Vandaag dus maar in de zon ?quote:Op maandag 27 april 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt.. Alleen 30 min een flink stuk sneller berg af gelopen dan normaal. Misschien is dat het geweest.
ohh jij hebt geen officiele woningsdag natuurlijk :pquote:Op maandag 27 april 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weinig zon vandaag volgens mij, maar ik heb genoeg werk te doen dus misschien maar beter ook
Neequote:Op maandag 27 april 2020 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh jij hebt geen officiele woningsdag natuurlijk :p
Wij hebben 1 Augustus altijd vrij, dat is de nationale feestdag, maar volgens mij valt het in het weekend dit jaarquote:Op maandag 27 april 2020 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vergeet soms dat je niet in nl woont![]()
welke nationale feestdagen hebben jullie?
Wat vieren jullie dan?quote:Op maandag 27 april 2020 08:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben 1 Augustus altijd vrij, dat is de nationale feestdag, maar volgens mij valt het in het weekend dit jaar
Zit een hele geschiedenis achter maar in principe vieren we gewoon het bestaan van Zwitserlandquote:
Hoe weet je dat ik een oranje shirt aan heb?quote:Op maandag 27 april 2020 07:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje - net wat ibuprofen naar binnen gewerkt. Hopelijk helpt het
Hey we zijn allemaal oranje
Van dat oranje?quote:Op maandag 27 april 2020 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een oranje shirt aan heb?.
quote:Op maandag 27 april 2020 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit een hele geschiedenis achter maar in principe vieren we gewoon het bestaan van Zwitserland
quote:Op maandag 27 april 2020 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een oranje shirt aan heb?.
Een beetje, het is een mix van Duits en Zwitsersquote:Op maandag 27 april 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das altijd een goede reden voor een feestje :p
Spreek je ook zwitsers?
maar spreken ze daar over het algemeen goed engels?quote:Op maandag 27 april 2020 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een beetje, het is een mix van Duits en Zwitsers
De jongeren wel redelijk, ouderen niet (eerder Frans). En veel mensen spreken het niet omdat ze niet graag fouten maken, maar ze kunnen het eigenlijk welquote:Op maandag 27 april 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar spreken ze daar over het algemeen goed engels?
Oh ik heb de verkeerde gequote zie ik, wilde Frantic vragen of hij lepra kreeg aan z'n ogen van het oranjequote:
Denk je ooit weer terug naar nederland te verhuizen?quote:Op maandag 27 april 2020 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De jongeren wel redelijk, ouderen niet (eerder Frans). En veel mensen spreken het niet omdat ze niet graag fouten maken, maar ze kunnen het eigenlijk wel
Nee, als ik de keuze heb niet. Voel me hier helemaal thuis, meer dan in Nederlandquote:Op maandag 27 april 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je ooit weer terug naar nederland te verhuizen?
ja.quote:Op maandag 27 april 2020 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik heb de verkeerde gequote zie ik, wilde Frantic vragen of hij lepra kreeg aan z'n ogen van het oranje
misschien komen ze ooit naar zwitserland toequote:Op maandag 27 april 2020 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, als ik de keuze heb niet. Voel me hier helemaal thuis, meer dan in NederlandHoewel ik wel nog graag bitterballen eet
hoezo illegaal?quote:Op maandag 27 april 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
ik moet vanmiddag illegaal met het ov op woningsdag met een iets te grote doos naar mijn nicht
Het is nog niet strafbaar tochquote:Op maandag 27 april 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet onnodig gebruik maken van ov toch ;p
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar misschien is het beter om je doos eerst even te laten terugkrimpenquote:Op maandag 27 april 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
ik moet vanmiddag illegaal met het ov op woningsdag met een iets te grote doos naar mijn nicht
hoe zou k dat moeten doen :pquote:Op maandag 27 april 2020 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar misschien is het beter om je doos eerst even te laten terugkrimpen
als het niet anders kan is het niet illegaalquote:Op maandag 27 april 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja. Het is een blijft een feestdag. Op het werk hebben ze niet gezegd dat we toch moeten komen. Vrijdag hebben ze nog gezegd. Tot dinsdag...quote:
Lekker chillen vandaagquote:Op maandag 27 april 2020 08:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Het is een blijft een feestdag. Op het werk hebben ze niet gezegd dat we toch moeten komen. Vrijdag hebben ze nog gezegd. Tot dinsdag...
in mijn ' carrière' zeggen feestdagen niet zo veelquote:Op maandag 27 april 2020 08:45 schreef Bos81 het volgende:
In mijn CAO staat dit ook als feestdag vermeld, evenals 5 mei (jaarlijks).
Oh die zag ik helemaal niet eens.quote:Op maandag 27 april 2020 08:55 schreef FranticDJ het volgende:
Zod ie oranje achtergrond maar uit gezet.. werd me een beetje té
Snap ik.quote:Op maandag 27 april 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in mijn ' carrière' zeggen feestdagen niet zo veel
Ik ga straks even een klein stukje hardlopen, voor de rest ga ik wat tekenen en rollercoastertycoonen..quote:
rollercoasterquote:Op maandag 27 april 2020 08:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Ik ga straks even een klein stukje hardlopen, voor de rest ga ik wat tekenen en rollercoastertycoonen..
Vooral het eerste deel.quote:
deel 2 icm openrct is goddelijkquote:Op maandag 27 april 2020 08:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral het eerste deel.![]()
Ik heb ook 2 en 3. Maar 3 is anders qua besturing, dus moet ik daar nog aan wennen..
Nee, we moeten thuisblijvenquote:Op maandag 27 april 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maak je zo een ronde door ons dorp als burgermeester?
Elke dag 500 stappen erbij?quote:Op maandag 27 april 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
buurtwandeltje ook weer achter de rug, 2300 stappenNu ontbijt
nee hoor, zo gek wordt het niet. Iedere dag wat nieuwe straatjes proberen. En dan gaan de cijfers vanzelf de hoogte in want je moet steeds verder weg.quote:
Ik denk een juicer. Daar hebben we het pas 600 keer over gehad van de weekquote:Op maandag 27 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat zit er in je doos @:bitterbal?
pas op he. Het blijft FOK!quote:Op maandag 27 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Niks van meegekregenquote:Op maandag 27 april 2020 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk een juicer. Daar hebben we het pas 600 keer over gehad van de week
Als ik nieuwe straatjes wil ontdekken in mijn stad moet ik héél ver wegquote:Op maandag 27 april 2020 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, zo gek wordt het niet. Iedere dag wat nieuwe straatjes proberen. En dan gaan de cijfers vanzelf de hoogte in want je moet steeds verder weg.
In mijn stad heb ik ze allemaal al gehadquote:Op maandag 27 april 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik nieuwe straatjes wil ontdekken in mijn stad moet ik héél ver weg
quote:Op maandag 27 april 2020 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn stad heb ik ze allemaal al gehad
een juicer.quote:Op maandag 27 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ze hier ook lang niet allemaal gehad. Maar door mijn werk kom ik natuurlijk wel een heel eind..quote:Op maandag 27 april 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik nieuwe straatjes wil ontdekken in mijn stad moet ik héél ver weg
Ik zou eerst het klokhuis er uithalen, of werkt dat zo niet?quote:
dat doet de machinequote:Op maandag 27 april 2020 09:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou eerst het klokhuis er uithalen, of werkt dat zo niet?
Ja, dat is by far de mooiste van de drie. Die heeft ook meer de botten van moeder itt Amalia en Arianequote:Op maandag 27 april 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
die rooie wordt een mooie hoor
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een juicer.
kan je hele stukken fruit in gooien en maakt die er sap van
Dibs op de rooie.quote:Op maandag 27 april 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt wel een tikje arrogant.quote:Op maandag 27 april 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee of ze dat is ;pquote:Op maandag 27 april 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kijkt wel een tikje arrogant.
Die kleinste lijkt me sympathieker. Beetje een deugniet.quote:Op maandag 27 april 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee of ze dat is ;p
met zon leven lijkt mij het lastig dat niet te hebben
quote:Op maandag 27 april 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maak je zo een ronde door ons dorp als burgermeester?
ein in de ovenquote:Op maandag 27 april 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Even de oven aanslingeren en eitjes koken
en de week daarvoor..quote:Op maandag 27 april 2020 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk een juicer. Daar hebben we het pas 600 keer over gehad van de week
ik las hoerquote:Op maandag 27 april 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
part of the image..quote:Op maandag 27 april 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kijkt wel een tikje arrogant.
Ja maar als je zegt dat ze Down heeft geloof ik het ook.quote:Op maandag 27 april 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kleinste lijkt me sympathieker. Beetje een deugniet.
Ze lijkt op d’r vader. Maar ze is al een beetje bijgetrokken.quote:Op maandag 27 april 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als je zegt dat ze Down heeft geloof je het ook.
ohquote:Op maandag 27 april 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broodjes in de oven, eitjes in de pan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |