Oh ik heb de verkeerde gequote zie ik, wilde Frantic vragen of hij lepra kreeg aan z'n ogen van het oranjequote:
Denk je ooit weer terug naar nederland te verhuizen?quote:Op maandag 27 april 2020 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De jongeren wel redelijk, ouderen niet (eerder Frans). En veel mensen spreken het niet omdat ze niet graag fouten maken, maar ze kunnen het eigenlijk wel
Nee, als ik de keuze heb niet. Voel me hier helemaal thuis, meer dan in Nederlandquote:Op maandag 27 april 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je ooit weer terug naar nederland te verhuizen?
ja.quote:Op maandag 27 april 2020 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik heb de verkeerde gequote zie ik, wilde Frantic vragen of hij lepra kreeg aan z'n ogen van het oranje
misschien komen ze ooit naar zwitserland toequote:Op maandag 27 april 2020 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, als ik de keuze heb niet. Voel me hier helemaal thuis, meer dan in NederlandHoewel ik wel nog graag bitterballen eet
hoezo illegaal?quote:Op maandag 27 april 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
ik moet vanmiddag illegaal met het ov op woningsdag met een iets te grote doos naar mijn nicht
Het is nog niet strafbaar tochquote:Op maandag 27 april 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet onnodig gebruik maken van ov toch ;p
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar misschien is het beter om je doos eerst even te laten terugkrimpenquote:Op maandag 27 april 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
ik moet vanmiddag illegaal met het ov op woningsdag met een iets te grote doos naar mijn nicht
hoe zou k dat moeten doen :pquote:Op maandag 27 april 2020 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar misschien is het beter om je doos eerst even te laten terugkrimpen
als het niet anders kan is het niet illegaalquote:Op maandag 27 april 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
Ja. Het is een blijft een feestdag. Op het werk hebben ze niet gezegd dat we toch moeten komen. Vrijdag hebben ze nog gezegd. Tot dinsdag...quote:
Lekker chillen vandaagquote:Op maandag 27 april 2020 08:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Het is een blijft een feestdag. Op het werk hebben ze niet gezegd dat we toch moeten komen. Vrijdag hebben ze nog gezegd. Tot dinsdag...
in mijn ' carrière' zeggen feestdagen niet zo veelquote:Op maandag 27 april 2020 08:45 schreef Bos81 het volgende:
In mijn CAO staat dit ook als feestdag vermeld, evenals 5 mei (jaarlijks).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |