Hoe weet je dat ik een oranje shirt aan heb?quote:Op maandag 27 april 2020 07:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje - net wat ibuprofen naar binnen gewerkt. Hopelijk helpt het
Hey we zijn allemaal oranje
Van dat oranje?quote:Op maandag 27 april 2020 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een oranje shirt aan heb?.
quote:Op maandag 27 april 2020 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit een hele geschiedenis achter maar in principe vieren we gewoon het bestaan van Zwitserland
quote:Op maandag 27 april 2020 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een oranje shirt aan heb?.
Een beetje, het is een mix van Duits en Zwitsersquote:Op maandag 27 april 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das altijd een goede reden voor een feestje :p
Spreek je ook zwitsers?
maar spreken ze daar over het algemeen goed engels?quote:Op maandag 27 april 2020 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een beetje, het is een mix van Duits en Zwitsers
De jongeren wel redelijk, ouderen niet (eerder Frans). En veel mensen spreken het niet omdat ze niet graag fouten maken, maar ze kunnen het eigenlijk welquote:Op maandag 27 april 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar spreken ze daar over het algemeen goed engels?
Oh ik heb de verkeerde gequote zie ik, wilde Frantic vragen of hij lepra kreeg aan z'n ogen van het oranjequote:
Denk je ooit weer terug naar nederland te verhuizen?quote:Op maandag 27 april 2020 08:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De jongeren wel redelijk, ouderen niet (eerder Frans). En veel mensen spreken het niet omdat ze niet graag fouten maken, maar ze kunnen het eigenlijk wel
Nee, als ik de keuze heb niet. Voel me hier helemaal thuis, meer dan in Nederlandquote:Op maandag 27 april 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je ooit weer terug naar nederland te verhuizen?
ja.quote:Op maandag 27 april 2020 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik heb de verkeerde gequote zie ik, wilde Frantic vragen of hij lepra kreeg aan z'n ogen van het oranje
misschien komen ze ooit naar zwitserland toequote:Op maandag 27 april 2020 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, als ik de keuze heb niet. Voel me hier helemaal thuis, meer dan in NederlandHoewel ik wel nog graag bitterballen eet
hoezo illegaal?quote:Op maandag 27 april 2020 08:25 schreef bitterbal het volgende:
ik moet vanmiddag illegaal met het ov op woningsdag met een iets te grote doos naar mijn nicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |