Ja, da's een klein stukje waar de braam in staat, daar mag 'ie zijn gang gaan.quote:Op maandag 27 april 2020 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh nice, lekker geisoleerd laten dan want die woekert er graag op los. Vind het leuk om je tuin perikelen te volgen. Er is ook een topic in Flora en Fauna he?
quote:Op maandag 27 april 2020 05:11 schreef kwiwi het volgende:
GoeiemorgenWerd net wakker met enorme pijn in m’n rug
Dankje - net wat ibuprofen naar binnen gewerkt. Hopelijk helpt hetquote:
quote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja binnenkort heeft ze er genoeg liggen om een kunstwerk mee te maken en gaat ze om jullie meningen vragen.
ai gister wat anders gedaan?quote:Op maandag 27 april 2020 05:11 schreef kwiwi het volgende:
GoeiemorgenWerd net wakker met enorme pijn in m’n rug
Niet echt.. Alleen 30 min een flink stuk sneller berg af gelopen dan normaal. Misschien is dat het geweest.quote:
Vandaag dus maar in de zon ?quote:Op maandag 27 april 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt.. Alleen 30 min een flink stuk sneller berg af gelopen dan normaal. Misschien is dat het geweest.
ohh jij hebt geen officiele woningsdag natuurlijk :pquote:Op maandag 27 april 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weinig zon vandaag volgens mij, maar ik heb genoeg werk te doen dus misschien maar beter ook
Neequote:Op maandag 27 april 2020 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh jij hebt geen officiele woningsdag natuurlijk :p
Wij hebben 1 Augustus altijd vrij, dat is de nationale feestdag, maar volgens mij valt het in het weekend dit jaarquote:Op maandag 27 april 2020 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vergeet soms dat je niet in nl woont![]()
welke nationale feestdagen hebben jullie?
Wat vieren jullie dan?quote:Op maandag 27 april 2020 08:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben 1 Augustus altijd vrij, dat is de nationale feestdag, maar volgens mij valt het in het weekend dit jaar
Zit een hele geschiedenis achter maar in principe vieren we gewoon het bestaan van Zwitserlandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |