Vast helemaal zen met haar wasritme.quote:Op maandag 27 april 2020 00:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh jazeker
Ik weet nu precies haar wasritme
Vind ik wel erg fijn![]()
Fijn ook dat het zo ontspannend is voor haar. Zalig
DT laatste komt me bekend voorquote:Op maandag 27 april 2020 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast helemaal zen met haar wasritme.
Mijn wasritme is voornamelijk wanneer de wasmanden (ja... wasmanden) vol zitten ik wat in de wasmachine kwak en dat vervolgens drie keer was omdat ik elke keer vergeet dat ik iets in de wasmachine kwak
Ja johquote:Op maandag 27 april 2020 00:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast helemaal zen met haar wasritme.
Mijn wasritme is voornamelijk wanneer de wasmanden (ja... wasmanden) vol zitten ik wat in de wasmachine kwak en dat vervolgens drie keer was omdat ik elke keer vergeet dat ik iets in de wasmachine kwak
Leuk zijn. Heb het reeds bestaande perkje half leeggetrokken, andere helft is een zeer goed presterende kruipend zenegroen-kudde, maar da's ook een beetje saai, alles hetzelfde.quote:Op maandag 27 april 2020 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen, klimmen, bodem bedekken, leuk zijn?
slaapse!quote:Op maandag 27 april 2020 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja joh
Echt, lekker boeiend
Euthanasie is serieus de betere optie dan die situatie van haar, voor mij dan
Ik val om nu dus ga tukjendoeiiiiiii
Hmm heb zelf in de schaduw Grote maagdenpalm maar dat is vooral een bodembedekker met wat paarse bloemetjes. Verder doen varens het hier op die plek heel goed, misschien niet leuk maar ik houd van varens. Verder heb ik daslook staan, Groeit alleen in het voorjaar en verdwijnt dan weer, Leuke witte bloemetjes maar bovenal super lekker blad! Als je wil kan ik op het werk wel wat bolletjes uitgraven en opsturen maar dat is meer voor erbij zeg maar.quote:Op maandag 27 april 2020 00:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk zijn. Heb het reeds bestaande perkje half leeggetrokken, andere helft is een zeer goed presterende kruipend zenegroen-kudde, maar da's ook een beetje saai, alles hetzelfde.
Ik zat zelf idd ook richting varens te denken, echt heel veel kleurigs gaat het daar niet overleven (echt de hele dag schaduw), dus dan maar verschillende tinten blad enzo.quote:Op maandag 27 april 2020 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm heb zelf in de schaduw Grote maagdenpalm maar dat is vooral een bodembedekker met wat paarse bloemetjes. Verder doen varens het hier op die plek heel goed, misschien niet leuk maar ik houd van varens. Verder heb ik daslook staan, Groeit alleen in het voorjaar en verdwijnt dan weer, Leuke witte bloemetjes maar bovenal super lekker blad! Als je wil kan ik op het werk wel wat bolletjes uitgraven en opsturen maar dat is meer voor erbij zeg maar.
Misschien leuke tip, ook voor ballie. Ik heb de plantnet app. Dan kan je foto's maken en dan vertelt hij welke soort het is. Dus als je ergens iets ziet wat je echt leuk vindt dan kan je heel makkelijk achterhalen wat het is. Of wat er voor ellendige dingen er opeens weer in je tuin groeien.quote:Op maandag 27 april 2020 00:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk zijn. Heb het reeds bestaande perkje half leeggetrokken, andere helft is een zeer goed presterende kruipend zenegroen-kudde, maar da's ook een beetje saai, alles hetzelfde.
Oeh, daarmee ga ik kijken of ik kan achterhalen wat de prehistorisch ogende, niet uit te roeien klootzakplant is.quote:Op maandag 27 april 2020 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien leuke tip, ook voor ballie. Ik heb de plantnet app. Dan kan je foto's maken en dan vertelt hij welke soort het is. Dus als je ergens iets ziet wat je echt leuk vindt dan kan je heel makkelijk achterhalen wat het is. Of wat er voor ellendige dingen er opeens weer in je tuin groeien.
Prehistorisch ogende?quote:Op maandag 27 april 2020 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daarmee ga ik kijken of ik kan achterhalen wat de prehistorisch ogende, niet uit te roeien klootzakplant is.
Er staat er volgens mij nog een, maak morgen wel een foto.quote:Op maandag 27 april 2020 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prehistorisch ogende?
Ik heb echt HAAT aan de brandnetels tegenwoordig, vraag me regelmatig af of ik het überhaupt voor elkaar ga krijgen die tuin.
Whehehehe. Ik houd er wel van meestal. Maar ben voor sommige dingen ook wel gevoelig. Maar met hooikoorts zou ik wel even checken hoe een plant daarbij niet helpt.quote:Op maandag 27 april 2020 00:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Geurende bloemen wil ik altijd even vooraf uittesten, anders nies ik me het rambam.
Niet alleen hooikoorts, maar ook echt bepaalde geuren. Inclusief niesbuien omdat ik niet tegen iemands parfum kan, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 april 2020 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehe. Ik houd er wel van meestal. Maar ben voor sommige dingen ook wel gevoelig. Maar met hooikoorts zou ik wel even checken hoe een plant daarbij niet helpt.
Paardebloemen soortachtigen heb ik hier thuis in de tuin. De brandnetels op het werk hebben serieus sowieso zolang ik daar werk en dat is 15 jaar kunnen woekeren. Ik overdrijf niet als ik blij ben als ik in 1x een wortel van zeker 80 cm trek. Maar dat gebeurt maar zelden. En dat dan zeker 10 cm de diepte in, dus heel veel van die krengen door elkaar boven elkaar onder elkaar.Met dikke knooppunten. Ik ga dat nooit allemaal weg kunnen halen dus dan maar zoveel mogelijk. Ben benieuwd naar je foto! Hij klinkt wel cool stiekem.quote:Op maandag 27 april 2020 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat er volgens mij nog een, maak morgen wel een foto.![]()
En dat zijn eikels ja, ik had er hier ook een paar.Gelukkig vooral paardenbloemen dit jaar, die zijn vooral irritant, niet pijnlijk.
Oh dat is wel serieus lastig lijkt me. Ga je ook iets met kruiden doen? Het is zo leuk om te koken met iets uit eigen tuin.quote:Op maandag 27 april 2020 00:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet alleen hooikoorts, maar ook echt bepaalde geuren. Inclusief niesbuien omdat ik niet tegen iemands parfum kan, bijvoorbeeld.
Neuh, in praktijk doe ik daar weinig mee. Al staat er wel ergens munt, die is over komen lopen van de buren. (En staat aardig geīsoleerd, dus hij blijft aardig braaf op zijn plek).quote:Op maandag 27 april 2020 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is wel serieus lastig lijkt me. Ga je ook iets met kruiden doen? Het is zo leuk om te koken met iets uit eigen tuin.
Oh nice, lekker geisoleerd laten dan want die woekert er graag op los. Vind het leuk om je tuin perikelen te volgen. Er is ook een topic in Flora en Fauna he?quote:Op maandag 27 april 2020 00:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, in praktijk doe ik daar weinig mee. Al staat er wel ergens munt, die is over komen lopen van de buren. (En staat aardig geīsoleerd, dus hij blijft aardig braaf op zijn plek).
En hrrr, die brandnetels.
Ja, da's een klein stukje waar de braam in staat, daar mag 'ie zijn gang gaan.quote:Op maandag 27 april 2020 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh nice, lekker geisoleerd laten dan want die woekert er graag op los. Vind het leuk om je tuin perikelen te volgen. Er is ook een topic in Flora en Fauna he?
quote:Op maandag 27 april 2020 05:11 schreef kwiwi het volgende:
GoeiemorgenWerd net wakker met enorme pijn in m’n rug
Dankje - net wat ibuprofen naar binnen gewerkt. Hopelijk helpt hetquote:
quote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja binnenkort heeft ze er genoeg liggen om een kunstwerk mee te maken en gaat ze om jullie meningen vragen.
ai gister wat anders gedaan?quote:Op maandag 27 april 2020 05:11 schreef kwiwi het volgende:
GoeiemorgenWerd net wakker met enorme pijn in m’n rug
Niet echt.. Alleen 30 min een flink stuk sneller berg af gelopen dan normaal. Misschien is dat het geweest.quote:
Vandaag dus maar in de zon ?quote:Op maandag 27 april 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt.. Alleen 30 min een flink stuk sneller berg af gelopen dan normaal. Misschien is dat het geweest.
ohh jij hebt geen officiele woningsdag natuurlijk :pquote:Op maandag 27 april 2020 07:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weinig zon vandaag volgens mij, maar ik heb genoeg werk te doen dus misschien maar beter ook
Neequote:Op maandag 27 april 2020 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh jij hebt geen officiele woningsdag natuurlijk :p
Wij hebben 1 Augustus altijd vrij, dat is de nationale feestdag, maar volgens mij valt het in het weekend dit jaarquote:Op maandag 27 april 2020 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vergeet soms dat je niet in nl woont![]()
welke nationale feestdagen hebben jullie?
Wat vieren jullie dan?quote:Op maandag 27 april 2020 08:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben 1 Augustus altijd vrij, dat is de nationale feestdag, maar volgens mij valt het in het weekend dit jaar
Zit een hele geschiedenis achter maar in principe vieren we gewoon het bestaan van Zwitserlandquote:
Hoe weet je dat ik een oranje shirt aan heb?quote:Op maandag 27 april 2020 07:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dankje - net wat ibuprofen naar binnen gewerkt. Hopelijk helpt het
Hey we zijn allemaal oranje
Van dat oranje?quote:Op maandag 27 april 2020 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een oranje shirt aan heb?.
quote:Op maandag 27 april 2020 08:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit een hele geschiedenis achter maar in principe vieren we gewoon het bestaan van Zwitserland
quote:Op maandag 27 april 2020 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een oranje shirt aan heb?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |