Oh die zag ik helemaal niet eens.quote:Op maandag 27 april 2020 08:55 schreef FranticDJ het volgende:
Zod ie oranje achtergrond maar uit gezet.. werd me een beetje té
Snap ik.quote:Op maandag 27 april 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in mijn ' carrière' zeggen feestdagen niet zo veel
Ik ga straks even een klein stukje hardlopen, voor de rest ga ik wat tekenen en rollercoastertycoonen..quote:
rollercoasterquote:Op maandag 27 april 2020 08:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Ik ga straks even een klein stukje hardlopen, voor de rest ga ik wat tekenen en rollercoastertycoonen..
Vooral het eerste deel.quote:
deel 2 icm openrct is goddelijkquote:Op maandag 27 april 2020 08:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooral het eerste deel.![]()
Ik heb ook 2 en 3. Maar 3 is anders qua besturing, dus moet ik daar nog aan wennen..
Nee, we moeten thuisblijvenquote:Op maandag 27 april 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maak je zo een ronde door ons dorp als burgermeester?
Elke dag 500 stappen erbij?quote:Op maandag 27 april 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
buurtwandeltje ook weer achter de rug, 2300 stappenNu ontbijt
nee hoor, zo gek wordt het niet. Iedere dag wat nieuwe straatjes proberen. En dan gaan de cijfers vanzelf de hoogte in want je moet steeds verder weg.quote:
Ik denk een juicer. Daar hebben we het pas 600 keer over gehad van de weekquote:Op maandag 27 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat zit er in je doos @:bitterbal?
pas op he. Het blijft FOK!quote:Op maandag 27 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Niks van meegekregenquote:Op maandag 27 april 2020 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk een juicer. Daar hebben we het pas 600 keer over gehad van de week
Als ik nieuwe straatjes wil ontdekken in mijn stad moet ik héél ver wegquote:Op maandag 27 april 2020 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, zo gek wordt het niet. Iedere dag wat nieuwe straatjes proberen. En dan gaan de cijfers vanzelf de hoogte in want je moet steeds verder weg.
In mijn stad heb ik ze allemaal al gehadquote:Op maandag 27 april 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik nieuwe straatjes wil ontdekken in mijn stad moet ik héél ver weg
quote:Op maandag 27 april 2020 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In mijn stad heb ik ze allemaal al gehad
een juicer.quote:Op maandag 27 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ze hier ook lang niet allemaal gehad. Maar door mijn werk kom ik natuurlijk wel een heel eind..quote:Op maandag 27 april 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik nieuwe straatjes wil ontdekken in mijn stad moet ik héél ver weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |