Ja, ik wel. Maar sinds ik (echte) strijkvrije overhemden heb, staat ie verloren in een hoekjequote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkplank of ijzer
Moet je kinderen strijken danquote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die wel koopt als je kinderen wilt
Kan anders echt niet!!!!
Laatst voor het eerst in mijn leven een overhemd gestrijkt (of gestreken?).quote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkplank of ijzer
Gestrekenquote:Op zondag 26 april 2020 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst in mijn leven een overhemd gestrijkt (of gestreken?).
Klinkt vermoeiend, kun je ze niet gewoon in de wasmachine vrotten met anti-kreukmiddel ofzo?quote:
Gewoon niet wassen, in de vitrinekast zetten na taxidermiequote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiend, kun je ze niet gewoon in de wasmachine vrotten met anti-kreukmiddel ofzo?
Waar zijn we oranje?quote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn oranje.Ik moet altijd zo aan die dingen wennen.
Ooh, op die manier gevaarlijk. Ik had de Gerda-variant in mijn hoofd.quote:
Ouch blegh bij mij ook... oogaidsquote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Meh, klinkt niet alsof het iets voor mij isquote:Op maandag 27 april 2020 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon niet wassen, in de vitrinekast zetten na taxidermie
Ik ga koekjes bakken met Miep voor nep Koningsdag zoals ze het noemdequote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit mobiel, is dat het verschil?quote:
Ik heb gewoon nog niet gerefesht waardoor jij nu zwart bent maar wel met een oranje moderator tagquote:Op maandag 27 april 2020 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ipad gebruikt de mobiele weergave. Daar is alles normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |