En dat ja, dat ziet er uit als voer voor in de goelagquote:
russen eten meer kool en jam enzoquote:Op zondag 26 april 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat ja, dat ziet er uit als voer voor in de goelag
Absoluutquote:Op zondag 26 april 2020 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ziet er overigens ook een stuk beter uit met baard in plaats van dat blote billen gezicht.
Ja maar dit is ook het voer voor de gevangenen, niet voor de beheerders.quote:
had ie toch voord ie trouw al laten doen?quote:Op zondag 26 april 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Nog even zijn gebit laten fixen en klaar is Lex
Koffieoggend
Komt door medicijnen bij hemquote:Op zondag 26 april 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had ie toch voord ie trouw al laten doen?
ah, wat mankeert ie dan?quote:Op zondag 26 april 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt door medicijnen bij hem
Maar mag wel weer opnieuw iig dan
Weet niet, vind die tandjes altijd wat smutzigquote:Op zondag 26 april 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had ie toch voord ie trouw al laten doen?
dat sowiesoquote:Op zondag 26 april 2020 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet niet, vind die tandjes altijd wat smutzig
Wim-Lex? Medicijnen? Vertel eens?quote:Op zondag 26 april 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen slikt ie danquote:Op zondag 26 april 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, spannend, dat niet echtquote:
Owquote:Op zondag 26 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, spannend, dat niet echt
Maar hoe is het verder?
Plakt ie of overleden?quote:Op zondag 26 april 2020 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Hier ook al niet
Al kan mijn toetsenbord niet zwemmen heb ik vanavond geleerd
Rip aan de nabestaanden?quote:Op zondag 26 april 2020 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Hier ook al niet
Al kan mijn toetsenbord niet zwemmen heb ik vanavond geleerd
T was een glas water,quote:
Die gaan binnenkort aan de corona ja.quote:
Moet je morgen even aan @bitterbal vragen hoe je dat het beste kunt oplossen, zij gooit er meermaals daags een glas cola overheen.quote:Op zondag 26 april 2020 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was een glas water,
maar een aatnal toetsen doet het niet meer.
De enter toets geeft een x en een enter, krijg je dus iets als
ditx werktx nietx zox goedx
de backspace geeft alleen een z
etcetc
Die heeft een stapel reservetoetsenborden, toch?quote:Op zondag 26 april 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je morgen even aan @:bitterbal vragen hoe je dat het beste kunt oplossen, zij gooit er meermaals daags een glas cola overheen.
Irritant, nieuwe al besteld?quote:Op zondag 26 april 2020 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was een glas water,
maar een aatnal toetsen doet het niet meer.
De enter toets geeft een x en een enter, krijg je dus iets als
ditx werktx nietx zox goedx
de backspace geeft alleen een z
etcetc
Ik verdenk Koos ervan dat hij wat extra gin erin heeft gemiktquote:Op zondag 26 april 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo heeft een goeie gin-tonic op
Nog niet, heb nu een oude en hoop even dat het morgen weer werkt.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je morgen even aan @:bitterbal vragen hoe je dat het beste kunt oplossen, zij gooit er meermaals daags een glas cola overheen.
quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verdenk Koos ervan dat hij wat extra gin erin heeft gemikt
Heb ook al mot in OUD
True, wat kosten die krengen eigenlijk tegenwoordig?quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet, heb nu een oude en hoop even dat het morgen weer werkt.
Zo niet bestel ik morgen, ze bezorgen dan toch niet.
Je moet ook niet strijkers hardop afzeiken.quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verdenk Koos ervan dat hij wat extra gin erin heeft gemikt
Heb ook al mot in OUD
Ja binnenkort heeft ze er genoeg liggen om een kunstwerk mee te maken en gaat ze om jullie meningen vragen.quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft een stapel reservetoetsenborden, toch?
Nee dat kan echt nietquote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook niet strijkers hardop afzeiken.
Weet je zeker dat het draadje aan je toestenbord los zit?quote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
True, wat kosten die krengen eigenlijk tegenwoordig?
Wij hebben nu een werkplek met een fijne alleen draadje zit los dus die gaat een keer dood natuurlijk
Of dakterras mee betegelenquote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja binnenkort heeft ze er genoeg liggen om een kunstwerk mee te maken en gaat ze om jullie meningen vragen.
Och, ik kreeg een preek omdat ik geen echt gras wil.quote:Op zondag 26 april 2020 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet
Heel mijn DM vol ook echt
Jank bank
Fantastisch ook om te weten hoeveel wassen iemand er wekelijks doorheen jaagt
Who fucking cares man
Ja die van mezelf ook bedoel je. Dat wist ik alquote:Op zondag 26 april 2020 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het draadje aan je toestenbord los zit?
Die ik wil hebben kost maar 100 euro
Maar het kan prima voor een euro of 25.
Waar?quote:Op zondag 26 april 2020 23:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik kreeg een preek omdat ik geen echt gras wil.
Jezusquote:Op zondag 26 april 2020 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet
Heel mijn DM vol ook echt
Jank bank
Fantastisch ook om te weten hoeveel wassen iemand er wekelijks doorheen jaagt
Who fucking cares man
Die kast mee beplakken.quote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja binnenkort heeft ze er genoeg liggen om een kunstwerk mee te maken en gaat ze om jullie meningen vragen.
Dat Mag Niet Gezegdquote:Op zondag 26 april 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ik strijk nooit. Verspilling van mijn tijd.
Meer drank erin dan als je dat nog weetquote:Op zondag 26 april 2020 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van mezelf ook bedoel je. Dat wist ik al
En valt mee eigenlijk. Niet zo'n Action ding natuurlijk
Andere SC, maar die heeft d'r post geleegd.quote:
Wie?quote:Op zondag 26 april 2020 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andere SC, maar die heeft d'r post geleegd.
Regelt Koos wel en die is net als ik met dit soort zaken ernstig anti Actionquote:Op zondag 26 april 2020 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer drank erin dan als je dat nog weet
Action is echt gevaarlijk
Gewoon voor een goede gaan
Chinese ongekeurde elektraquote:Op zondag 26 april 2020 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat is er nou zo gevaarlijk aan de Action? Ik kom nooit thuis met tassen vol shit die ik niet van plan was te kopen.
Ik heb niet eens een strijkplank of ijzerquote:Op zondag 26 april 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ik strijk nooit. Verspilling van mijn tijd.
Ik mag hopen dat je die wel koopt als je kinderen wiltquote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een strijkplank of ijzer
Waarom regelt Koos jouw drank?quote:Op zondag 26 april 2020 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Regelt Koos wel en die is net als ik met dit soort zaken ernstig anti Action
Gelukkig genoeg te lijen, dus geen troep
quote:Op zondag 26 april 2020 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een belediging
Ach joh, baat het niet dan brandt het wel.quote:
Die zat voor de drankkast dus was handig met inschenkenquote:
Ja, ik wel. Maar sinds ik (echte) strijkvrije overhemden heb, staat ie verloren in een hoekjequote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je kinderen strijken danquote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je die wel koopt als je kinderen wilt
Kan anders echt niet!!!!
Laatst voor het eerst in mijn leven een overhemd gestrijkt (of gestreken?).quote:Op zondag 26 april 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gestrekenquote:Op zondag 26 april 2020 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst in mijn leven een overhemd gestrijkt (of gestreken?).
Klinkt vermoeiend, kun je ze niet gewoon in de wasmachine vrotten met anti-kreukmiddel ofzo?quote:
Gewoon niet wassen, in de vitrinekast zetten na taxidermiequote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiend, kun je ze niet gewoon in de wasmachine vrotten met anti-kreukmiddel ofzo?
Waar zijn we oranje?quote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
We zijn oranje.Ik moet altijd zo aan die dingen wennen.
Ooh, op die manier gevaarlijk. Ik had de Gerda-variant in mijn hoofd.quote:
Ouch blegh bij mij ook... oogaidsquote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Meh, klinkt niet alsof het iets voor mij isquote:Op maandag 27 april 2020 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon niet wassen, in de vitrinekast zetten na taxidermie
Ik ga koekjes bakken met Miep voor nep Koningsdag zoals ze het noemdequote:Op maandag 27 april 2020 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit mobiel, is dat het verschil?quote:
Ik heb gewoon nog niet gerefesht waardoor jij nu zwart bent maar wel met een oranje moderator tagquote:Op maandag 27 april 2020 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ipad gebruikt de mobiele weergave. Daar is alles normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |