En dat ja, dat ziet er uit als voer voor in de goelagquote:
russen eten meer kool en jam enzoquote:Op zondag 26 april 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat ja, dat ziet er uit als voer voor in de goelag
Absoluutquote:Op zondag 26 april 2020 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ziet er overigens ook een stuk beter uit met baard in plaats van dat blote billen gezicht.
Ja maar dit is ook het voer voor de gevangenen, niet voor de beheerders.quote:
had ie toch voord ie trouw al laten doen?quote:Op zondag 26 april 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Nog even zijn gebit laten fixen en klaar is Lex
Koffieoggend
Komt door medicijnen bij hemquote:Op zondag 26 april 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had ie toch voord ie trouw al laten doen?
ah, wat mankeert ie dan?quote:Op zondag 26 april 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt door medicijnen bij hem
Maar mag wel weer opnieuw iig dan
Weet niet, vind die tandjes altijd wat smutzigquote:Op zondag 26 april 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had ie toch voord ie trouw al laten doen?
dat sowiesoquote:Op zondag 26 april 2020 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet niet, vind die tandjes altijd wat smutzig
Wim-Lex? Medicijnen? Vertel eens?quote:Op zondag 26 april 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor medicijnen slikt ie danquote:Op zondag 26 april 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, spannend, dat niet echtquote:
Owquote:Op zondag 26 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, spannend, dat niet echt
Maar hoe is het verder?
Plakt ie of overleden?quote:Op zondag 26 april 2020 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Hier ook al niet
Al kan mijn toetsenbord niet zwemmen heb ik vanavond geleerd
Rip aan de nabestaanden?quote:Op zondag 26 april 2020 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
Hier ook al niet
Al kan mijn toetsenbord niet zwemmen heb ik vanavond geleerd
T was een glas water,quote:
Die gaan binnenkort aan de corona ja.quote:
Moet je morgen even aan @bitterbal vragen hoe je dat het beste kunt oplossen, zij gooit er meermaals daags een glas cola overheen.quote:Op zondag 26 april 2020 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was een glas water,
maar een aatnal toetsen doet het niet meer.
De enter toets geeft een x en een enter, krijg je dus iets als
ditx werktx nietx zox goedx
de backspace geeft alleen een z
etcetc
Die heeft een stapel reservetoetsenborden, toch?quote:Op zondag 26 april 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je morgen even aan @:bitterbal vragen hoe je dat het beste kunt oplossen, zij gooit er meermaals daags een glas cola overheen.
Irritant, nieuwe al besteld?quote:Op zondag 26 april 2020 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was een glas water,
maar een aatnal toetsen doet het niet meer.
De enter toets geeft een x en een enter, krijg je dus iets als
ditx werktx nietx zox goedx
de backspace geeft alleen een z
etcetc
Ik verdenk Koos ervan dat hij wat extra gin erin heeft gemiktquote:Op zondag 26 april 2020 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Molo heeft een goeie gin-tonic op
Nog niet, heb nu een oude en hoop even dat het morgen weer werkt.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je morgen even aan @:bitterbal vragen hoe je dat het beste kunt oplossen, zij gooit er meermaals daags een glas cola overheen.
quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verdenk Koos ervan dat hij wat extra gin erin heeft gemikt
Heb ook al mot in OUD
True, wat kosten die krengen eigenlijk tegenwoordig?quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet, heb nu een oude en hoop even dat het morgen weer werkt.
Zo niet bestel ik morgen, ze bezorgen dan toch niet.
Je moet ook niet strijkers hardop afzeiken.quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik verdenk Koos ervan dat hij wat extra gin erin heeft gemikt
Heb ook al mot in OUD
Ja binnenkort heeft ze er genoeg liggen om een kunstwerk mee te maken en gaat ze om jullie meningen vragen.quote:Op zondag 26 april 2020 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft een stapel reservetoetsenborden, toch?
Nee dat kan echt nietquote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook niet strijkers hardop afzeiken.
Weet je zeker dat het draadje aan je toestenbord los zit?quote:Op zondag 26 april 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
True, wat kosten die krengen eigenlijk tegenwoordig?
Wij hebben nu een werkplek met een fijne alleen draadje zit los dus die gaat een keer dood natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |