Hier in de buurt zie ik ze dat helemaal niet doen (hoop ik).quote:Op zondag 26 april 2020 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
Als ze maar niet om 10.00 in de buurt allemaal het Wilhelmus gaan zingen, dan hoop ik toch mijn dan opgelopen kater uit te slapen.
Dat dacht ik laatst ook met dat lawaai maken voor de zorg, maar toen ik buiten ging staan bleek dat toch tegen te vallen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt zie ik ze dat helemaal niet doen (hoop ik).
#INJAAPWETRUSTquote:
Heb ik hier ook helemaal niets van gemerkt, met dat klappen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik laatst ook met dat lawaai maken voor de zorg, maar toen ik buiten ging staan bleek dat toch tegen te vallen.
Hier dito. Ik zou wel niet goed zijn in mijn bovenkamer als ik voor de deur ga staan juichen. Wie heeft dit idioots verzonnen? Die koning lacht zich een krul in zijn lul koninklijke staart.quote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt zie ik ze dat helemaal niet doen (hoop ik).
Ik zag ook weer iets met de vlag ondersteboven hangen wat is dat nou voor onzin johquote:Op zondag 26 april 2020 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier dito. Ik zou wel niet goed zijn in mijn bovenkamer als ik voor de deur ga staan juichen. Wie heeft dit idioots verzonnen? Die koning lacht zich een krul in zijn lul koninklijke staart.
alleen omdat je wat 'jaaaap' en jaapgod' zei op het verkeerde moment?quote:Op zondag 26 april 2020 19:41 schreef Caland het volgende:
Kan niet reageren DP
@:ggmm heeft me een CORban aangenaaid
Mensen die dit soort onzin verzinnen sporen niet helemaalquote:Op zondag 26 april 2020 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag ook weer iets met de vlag ondersteboven hangen wat is dat nou voor onzin joh
het zal wel op feestboek gestaan hebbenquote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen die dit soort onzin verzinnen sporen niet helemaal
Hij gooit ook liever met wc-potten.quote:Op zondag 26 april 2020 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier dito. Ik zou wel niet goed zijn in mijn bovenkamer als ik voor de deur ga staan juichen. Wie heeft dit idioots verzonnen? Die koning lacht zich een krul in zijn lul koninklijke staart.
Ik heb je nog even in COR genoemd!quote:
Je moet eens naar posts van mede mods in COR kijken. Daar kom je soortgelijke idiote theorieen tegen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou al uren moeten zoeken om die vlag nog ergens te vinden.quote:Op zondag 26 april 2020 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag ook weer iets met de vlag ondersteboven hangen wat is dat nou voor onzin joh
Het lijkt me niet dat hiervoor ooit een verkeerd moment bestaat.quote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
alleen omdat je wat 'jaaaap' en jaapgod' zei op het verkeerde moment?
Ik heb er niet eens een, laat staan een stok om hem op te hangen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou al uren moeten zoeken om die vlag nog ergens te vinden.
Welke sport?quote:Op zondag 26 april 2020 21:31 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje
Ik hou van jouquote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waardeloze vetzak.quote:Op zondag 26 april 2020 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
Durf bijna niet te vertellen dat ik nu een paar frikandelletjes aan het bakken ben
In de airfryerquote:Op zondag 26 april 2020 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
Durf bijna niet te vertellen dat ik nu een paar frikandelletjes aan het bakken ben
Kan je jojo aanspreken op haar vreemde reactiequote:Op zondag 26 april 2020 21:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Terechte reacties.
Maar ik had écht geen zin om te gaan koken als avondeten. Gister 23:00 begonnen met werk, 05:00 afgesloten, 08:00 weer verder tot zojuistEn toen dacht ik; ik ga pizza bestellen.
Einde verhaal.
Nee.quote:Op zondag 26 april 2020 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je jojo aanspreken op haar vreemde reactie
Bedankt
Waarom zo coronaveel werken?quote:Op zondag 26 april 2020 21:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Terechte reacties.
Maar ik had écht geen zin om te gaan koken als avondeten. Gister 23:00 begonnen met werk, 05:00 afgesloten, 08:00 weer verder tot zojuistEn toen dacht ik; ik ga pizza bestellen.
Einde verhaal.
Lekker maat. Niks mis mee.quote:Op zondag 26 april 2020 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
Jojo is een vrouw.quote:Op zondag 26 april 2020 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je jojo aanspreken op haar vreemde reactie
Bedankt
quote:Op zondag 26 april 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojo is een vrouw.
Ik denk dat Scrummie haar eerder een ritualspakketje toestuurt om haar te bedanken.
Oke, lekker bezig geweest dan. Nu wel klaar?quote:Op zondag 26 april 2020 21:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Migratie van iets, daarom 's nachts en uiteraard ging er van alles mis.
Geniet er van!quote:
@Coco. Is dit een vrouw?quote:Op zondag 26 april 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojo is een vrouw.
Ik denk dat Scrummie haar eerder een ritualspakketje toestuurt om haar te bedanken.
Gadverdamme, dat zou ik echt nooit vrijwillig eten.quote:Op zondag 26 april 2020 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
Dus jij vindt jojo een slet?quote:Op zondag 26 april 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojo is een vrouw.
Zie je wel, ze roepen allemaal maar weer wat, zonder dat ze weten hoe de vork in de steel zit. #STOPDEDEMONISERINGVANSCRUMMIE2.1quote:Op zondag 26 april 2020 21:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Terechte reacties.
Einde verhaal.
Ja, morgen nog wat kleine details waar ik geen zin meer in had.quote:Op zondag 26 april 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke, lekker bezig geweest dan. Nu wel klaar?
Niet zo’n fan van Rituals, jij wel?quote:Op zondag 26 april 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jojo is een vrouw.
De laatste wedstrijd is pas ruim anderhalve maand geleden en het duurt nog wel 4 maanden voordat er weer gespeeld gaat wordenquote:Op zondag 26 april 2020 22:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Man, wat verlang ik naar een live voetbalwedstrijd zeg.
Uh..neequote:Op zondag 26 april 2020 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet zo’n fan van Rituals, jij wel?
Goed voor het grote Jaaptopic.quote:
Hoezo dit nu weer?quote:
Ik jou welquote:Op zondag 26 april 2020 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Raar genoeg heb ik naar het stadion gaan helemaal niet gemist...
Ga jij eens slapen!quote:Op maandag 27 april 2020 00:40 schreef KingRoland het volgende:
bah dit oranje
geef mij maar liever geel
een of meerdere?quote:Op maandag 27 april 2020 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
hey, ik heb een vrouw in de lockdown dus ben voorzien
en ben je gewoon kampioenquote:Op maandag 27 april 2020 09:28 schreef Tjacka het volgende:
normaal gesproken zaten we nu in het einde van het seizoen
mwa ik vind het maar niksquote:
eens, blijft tot de winterstop en misschien nog wel langer waardeloosquote:Op maandag 27 april 2020 09:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa ik vind het maar niks
aangezien ik vanaf september nog steeds geen publiek verwacht lol
moeders vind ik ook geen topper hoor, die ene lijkt de inteelt dans te ontspringen inderdaadquote:Op maandag 27 april 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft er 1 nog iets van de moeder.
@:ggmm, zou je ze alle 3 geven?
@Coco. Zijn dit vrouwen?quote:Op maandag 27 april 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft er 1 nog iets van de moeder.
@:ggmm, zou je ze alle 3 geven?
Genot. Helemaal naar de 2kquote:Op maandag 27 april 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Er heeft in ieder geval 1 iemand koningsnacht gevierd
Ja vond ik ook, autocue kapot denk ikquote:Op maandag 27 april 2020 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genot. Helemaal naar de 2k
Wat ontzettend kneuzing ziet dit er trouwens uit. Zo'n koning met papiertjes
quote:Op maandag 27 april 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 27 april 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft uit de snoepdoos van Karsdorp gegeten.quote:Op maandag 27 april 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
TILBURGEDtwitter:TillyTilburg twitterde op maandag 27-04-2020 om 10:18:48De rij voor de HEMA om oranje tompoucen te scoren. KOEKOEK. #koningsdag2020 https://t.co/Y0aZajCiQU reageer retweet
Ik begrijp hier helemaal niets van.quote:Op maandag 27 april 2020 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TILBURGEDtwitter:TillyTilburg twitterde op maandag 27-04-2020 om 10:18:48De rij voor de HEMA om oranje tompoucen te scoren. KOEKOEK. #koningsdag2020 https://t.co/Y0aZajCiQU reageer retweet
@:zipportal
Tijd voor een vrachtwagen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Koek Zyklon B happen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben meer van tradities. Helemaal op Koningsdag.
[ afbeelding ]
Hoezoquote:Op maandag 27 april 2020 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:jancees meegekeken?
De koning is zwaar down omdat hij zich zo had verheugd op de kermis.
WillyGod
Tennis is zo belangrijk dat MOET gemeld worden.quote:Op maandag 27 april 2020 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wereldgozer en JR style in COR
Zijn we on tour?
[ afbeelding ]
Ben CORREDquote:Op maandag 27 april 2020 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wereldgozer en JR style in COR
Zijn we on tour?
[ afbeelding ]
582 and countingquote:Op maandag 27 april 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even 2 dagen notevrij blijven. Dan mag je terug.
@:caland
@:ggmm
Ik vind die dag altijd wel vet. Beetje zuipen, marktje, muziek. Niks mis mee. Helemaal niet als je beetje brak bent van nacht ervoor.quote:
koningsdag is echt voor boomersquote:Op maandag 27 april 2020 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind die dag altijd wel vet. Beetje zuipen, marktje, muziek. Niks mis mee. Helemaal niet als je beetje brak bent van nacht ervoor.
ok boomerquote:Op maandag 27 april 2020 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet echt wat een Boomer is.
ik vind het ook niet bij NL passen maar of een systeem met een premier zoals in Frankrijk of Duitsland meer op zou leveren of minder zou kosten weet ik niet, is dan meer een principe kwestie.quote:
Ja, dat kan ook prima zonder koning. Hup Nederlanddagquote:Op maandag 27 april 2020 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind die dag altijd wel vet. Beetje zuipen, marktje, muziek. Niks mis mee. Helemaal niet als je beetje brak bent van nacht ervoor.
twitter:ZihniOzdil twitterde op maandag 27-04-2020 om 09:34:54Op de bruiloft van Juliana en Bernhard in 1937 werd het Nazi lijflied (Horst Wessel lied) gezongen. Gasten brachten de Hitlergroet. In Den Haag. Met koninklijke goedkeuring. Waarom? Omdat Wilhelmina laf was. #koningsdagfeit https://t.co/coGq6XsLR0 reageer retweet
Zou ik prima vinden.quote:Op maandag 27 april 2020 11:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook prima zonder koning. Hup Nederlanddag
26 juli vierenquote:Op maandag 27 april 2020 11:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook prima zonder koning. Hup Nederlanddag
twitter:volkskrant twitterde op maandag 27-04-2020 om 11:09:15Koning Willem-Alexander krijgt dit jaar, op zijn verjaardag, het rapportcijfer 7,7; het hoogste uit zijn hele ambtsperiode. Veel Nederlanders waarderen zijn optreden in deze coronacrisis. https://t.co/ClgyPXwub4 reageer retweet
Tjah, Friesland. Wat had je verwacht?quote:Op maandag 27 april 2020 11:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kom steeds meer tot de conclusie dat bij Cambuur Leeuwarden ongelooflijk domme lui in het bestuur zitten.
Tilburg is wel met afstand het achterlijkste dorp van Nederland hequote:Op maandag 27 april 2020 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Was hij niet aan het skiën en excuses aanbieden voor niks in Nederlands-Indië terwijl half brabant op de IC lag??quote:Op maandag 27 april 2020 11:14 schreef aTypisch het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op maandag 27-04-2020 om 11:09:15Koning Willem-Alexander krijgt dit jaar, op zijn verjaardag, het rapportcijfer 7,7; het hoogste uit zijn hele ambtsperiode. Veel Nederlanders waarderen zijn optreden in deze coronacrisis. https://t.co/ClgyPXwub4 reageer retweet
@GGMMtwitter:toeterjan twitterde op maandag 27-04-2020 om 11:13:31Gefeliciteerd Koning Willem Alexander met je verjaardag 53🎂 verjaardag en ik toeter voor jou 📣📣📣📣📣📣📢📢📢 @koninklijkehuis @omroepbrabant
#samenstaanwesterk 🇳🇱🍺⚽️🎉🎉🎊🎊👑👑👑 #Koningsdag2020 #Woningsdag2020
#blijfthuis #StayHome https://t.co/kTiobRkNwx reageer retweet
Ho ho. We hebben Helmond nog.quote:Op maandag 27 april 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Tilburg is wel met afstand het achterlijkste dorp van Nederland he
ja maar hij las zo mooi zijn spreekbeurt voorquote:Op maandag 27 april 2020 11:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
Was hij niet aan het skiën en excuses aanbieden voor niks in Nederlands-Indië terwijl half brabant op de IC lag??
Kom jij ook vandaan, dus schuif het niet wederom op @Scarface88 af.quote:Op maandag 27 april 2020 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ho ho. We hebben Helmond nog.
@:scarface88
quote:Op maandag 27 april 2020 11:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kom jij ook vandaan, dus schuif het niet wederom op @:Scarface88 af.
Ik weet niet goed waar deze act van je vandaan komt.quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet goed waar deze act van je vandaan komt.
Heb je al gezegd dat ik niet in Helmond woon en ik nooit in Helmond heb gewoond.
Ook in Dordrecht een klein rijtje zie iktwitter:RobinNanninga twitterde op maandag 27-04-2020 om 09:48:23Een gigantische rij voor bakkerij Van der Sterre in #Dordrecht. Mensen halen ook op deze bijzondere Koningsdag oranjetompoucen in huis. @ADdeDordtenaar #koningsdag2020 https://t.co/UDGWMchlKJ reageer retweet
@yvonne graag meldenquote:Op maandag 27 april 2020 11:22 schreef aTypisch het volgende:
Ook in Dordrecht een klein rijtje zie iktwitter:RobinNanninga twitterde op maandag 27-04-2020 om 09:48:23Een gigantische rij voor bakkerij Van der Sterre in #Dordrecht. Mensen halen ook op deze bijzondere Koningsdag oranjetompoucen in huis. @:ADdeDordtenaar #koningsdag2020 https://t.co/UDGWMchlKJ reageer retweet
mensgoden
ja dat emotieloze toespraakjequote:Op maandag 27 april 2020 11:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar hij las zo mooi zijn spreekbeurt voor
Wat heeft ie gedaan dan buiten dat toespraakje?quote:Op maandag 27 april 2020 11:14 schreef aTypisch het volgende:
Excuses aangeboden voor de politionele actiesquote:Op maandag 27 april 2020 11:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan dan buiten dat toespraakje?
Amalia is een dikke vette zeug.quote:Op maandag 27 april 2020 11:14 schreef aTypisch het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2020 11:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hou die pijpsnavel van je dicht, gek.
Amalia.![]()
twitter:CindyAlbers4 twitterde op maandag 27-04-2020 om 10:09:54Die Alexia dat wordt een ‘Femme fatale’ hoor. https://t.co/2HS1wCO1td reageer retweet
@GGMMquote:Op maandag 27 april 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CindyAlbers4 twitterde op maandag 27-04-2020 om 10:09:54Die Alexia dat wordt een ‘Femme fatale’ hoor. https://t.co/2HS1wCO1td reageer retweet
Ze trekt niet meer die hele rare gezichten zoals paar jaar terugquote:Op maandag 27 april 2020 11:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:CindyAlbers4 twitterde op maandag 27-04-2020 om 10:09:54Die Alexia dat wordt een ‘Femme fatale’ hoor. https://t.co/2HS1wCO1td reageer retweet
Je moeder uitwonenquote:Op maandag 27 april 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Hallo vrienden.
Wat doen jullie vandaag met woningsdag? ()
Werkenquote:Op maandag 27 april 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Hallo vrienden.
200% genotquote:Op maandag 27 april 2020 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima dagbesteding. Werken voor je coronageld.
Weinig.quote:Op maandag 27 april 2020 12:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er in jouw leven nog iets veranderd sinds de lockdown?
ik minderquote:Op maandag 27 april 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
Ik drink wel echt veel meer alcohol sinds de lockdown. En echt trots ben ik daar niet op
Ik heb meer vrije tijd die ik minder kan vullen. Dus dan maar bij een maat een bakkie doen. En een wordt twee, twee wordt drie. Enz.quote:Op maandag 27 april 2020 12:26 schreef JanCees het volgende:
snap niet hoe je meer kan drinken terwijl alles dicht is
Zo even sportenquote:Op maandag 27 april 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Hallo vrienden.
Ik eet wel meerquote:Op maandag 27 april 2020 12:26 schreef JanCees het volgende:
snap niet hoe je meer kan drinken terwijl alles dicht is
ik hou het aardig onder controle, eet wel (veel) minder koolhydraten omdat het trainen wat ik nu doe geen naam mag hebbenquote:
Trainen is echt kut ja, wmb gooien ze het gewoon open, kans is klein dat er hoestende mensen nog even de gym pakken nu. (Vroeger deed ik dat wel)quote:Op maandag 27 april 2020 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hou het aardig onder controle, eet wel (veel) minder koolhydraten omdat het trainen wat ik nu doe geen naam mag hebben
Ik heb net even 5km hardgelopen. Voor de rest blijf ik thuis, afgezien van boodschappen doen en de hond een paar keer uitlaten..quote:Op maandag 27 april 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Hallo vrienden.
quote:Op maandag 27 april 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze trekt niet meer die hele rare gezichten zoals paar jaar terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop wel dat het er bij de eerstvolgende openingsronde bij zit, dat thuis trainen is gewoon niks voor mijquote:Op maandag 27 april 2020 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trainen is echt kut ja, wmb gooien ze het gewoon open, kans is klein dat er hoestende mensen nog even de gym pakken nu. (Vroeger deed ik dat wel)
ik was vergeten dat je alleen mensen kunt besmetten als je hoestquote:Op maandag 27 april 2020 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trainen is echt kut ja, wmb gooien ze het gewoon open, kans is klein dat er hoestende mensen nog even de gym pakken nu. (Vroeger deed ik dat wel)
En de ontvanger moet dan ook nog eens dik zijnquote:Op maandag 27 april 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik was vergeten dat je alleen mensen kunt besmetten als je hoest
thanks
de sportschool dus alleen open voor niet dikke mensen die niet hoestenquote:Op maandag 27 april 2020 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
En de ontvanger moet dan ook nog eens dik zijn
over immuniteit als je het gehad hebt wordt ook nog sterk getwijfeld dus of we gaan meer risico's nemen of we blijven nog een paar jaar thuisquote:Op maandag 27 april 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
thanks
Ik ben blij dat het normale leven gewoon weer opgepakt wordt. Het is overal weer druk, op de wegen en in de steden/buiten.quote:Op maandag 27 april 2020 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
over immuniteit als je het gehad hebt wordt ook nog sterk getwijfeld dus of we gaan meer risico's nemen of we blijven nog een paar jaar thuis
Dan weet je het weerquote:Op maandag 27 april 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
thanks
Eens, voor mij ook niet. Dat hardlopen is ook niet allesquote:Op maandag 27 april 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop wel dat het er bij de eerstvolgende openingsronde bij zit, dat thuis trainen is gewoon niks voor mij
Met een beetje kettlebell, een stang en wat gewichten kom je wel een heel eindquote:Op maandag 27 april 2020 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, voor mij ook niet. Dat hardlopen is ook niet alles
Wilde mijn kettlebell vorig weekend ophalen maar verrekte mijn rug door een pot jamquote:Op maandag 27 april 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een beetje kettlebell, een stang en wat gewichten kom je wel een heel eind
En wat vind jij daar nou van? Ik had verwacht dat mensen geïrriteerder zouden reageren op die gast?? Hoe zou dat nou komen???quote:
Dan ben je gewoon een mongool volgens mij, ligt niet zozeer aan de sportscholen die dicht zijn.quote:Op maandag 27 april 2020 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wilde mijn kettlebell vorig weekend ophalen maar verrekte mijn rug door een pot jam
Ik denk omdat mijn lichaam langzaam begint af te takelenquote:Op maandag 27 april 2020 13:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een mongool volgens mij, ligt niet zozeer aan de sportscholen die dicht zijn.
toch gebeuren dit soort dingen zelden in de sportschool maar meestal thuis met onbenullighedenquote:Op maandag 27 april 2020 13:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een mongool volgens mij, ligt niet zozeer aan de sportscholen die dicht zijn.
twitter:BestOfFR12 twitterde op maandag 27-04-2020 om 13:10:52KONINGSDAG - https://t.co/oBmK1khy31 reageer retweet
Lol die pf van die 2dequote:Op maandag 27 april 2020 13:14 schreef Caland het volgende:
twitter:BestOfFR12 twitterde op maandag 27-04-2020 om 13:10:52KONINGSDAG - https://t.co/oBmK1khy31 reageer retweet
Op balkon zitten, boek lezen en thee drinkenquote:Op maandag 27 april 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Hallo vrienden.
Raar dat het bestuur niet ingrijpt tegen dit soort fake newsquote:Op maandag 27 april 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
COR / Baas RIVM en OMT op zwarte lijst
Walgelijk topic
Dit topic mag blijkbaar welquote:Op maandag 27 april 2020 13:36 schreef Caland het volgende:
COR / Baas RIVM en OMT op zwarte lijst
Walgelijk topic
quote:Op maandag 27 april 2020 12:56 schreef Zipportal het volgende:
Vrouw (21) komt om bij explosie in vuurkorf in Weerdinge
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-in-Weerdinge-update
Scheelt weer een IC-bed.
JAAPDAGquote:Op maandag 27 april 2020 13:40 schreef Doublepain het volgende:
Jaapie is over 2 dagen jarig jongens!!!
Dat moeten we GROOTS VIEREN
Koningsdag is voortaan op 29 april dusquote:Op maandag 27 april 2020 13:40 schreef Doublepain het volgende:
Jaapie is over 2 dagen jarig jongens!!!
Dat moeten we GROOTS VIEREN
heb jij BB gerewatchedquote:Op maandag 27 april 2020 13:42 schreef GGMM het volgende:
Better call saul seizoen 6 gezien.
Cijfer: 9/10
@:maxi-mus @:lenny_leonard check deze seriereview
Leuk feitje: we zitten nu heel dicht tegen deze Breaking Bad scene aan![]()
Neequote:
S6 al...quote:Op maandag 27 april 2020 13:42 schreef GGMM het volgende:
Oh was het 5quote:
Minininiiniiiniiinin (toch?)quote:Op maandag 27 april 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh was het 5
Is dit jouw kinderachtige manier om te vertellen dat ik een foutje gemaakt heb?
Seizoen 5 dan.
6 seizoenenquote:Op maandag 27 april 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh was het 5
Is dit jouw kinderachtige manier om te vertellen dat ik een foutje gemaakt heb?
Seizoen 5 dan.
Niet mijn probleem, kijk dat soort onzin nietquote:Op maandag 27 april 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er komt volgend jaar ook nog een seizoen.
Verstandig, als je met s2 was begonnen kon je het waarschijnlijk niet volgen.quote:
lulquote:Op maandag 27 april 2020 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig, als je met s2 was begonnen kon je het waarschijnlijk niet volgen.
@:caland check deze grap
Haha dat kan je toch niet serieus nemen? Ik zou dat nooit kijken.quote:Op maandag 27 april 2020 13:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag laatst een serie in de USSR met BRITTEN als RUSSEN
Niet best @:scrummie2.1
KIJK DAN DOOR.quote:Op maandag 27 april 2020 13:57 schreef Doublepain het volgende:
Ik zag laatst een serie in de USSR met BRITTEN als RUSSEN
Niet best @:scrummie2.1
of narcos en iedereen praat amerikaansquote:Op maandag 27 april 2020 13:58 schreef Doublepain het volgende:
Je gaat toch ook bijvoorbeeld geen House of Cards kijken als iedereen met een Russisch accent praat?
Zal wel aan mij liggen
Echt hequote:Op maandag 27 april 2020 13:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
of narcos en iedereen praat amerikaans
JAAAAPGODtwitter:rivm twitterde op maandag 27-04-2020 om 14:00:01Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
- 65 mensen opgenomen in het ziekenhuis
- 43 mensen overleden
- 400 mensen positief getest
Meer informatie: https://t.co/rFcBC5MgoX
#houvol #blijfthuis #alleensamen 🇳🇱 https://t.co/iWMz8Uz8oz reageer retweet
Eerste seizoen gezien. Kon me niet genoeg boeien.quote:Op maandag 27 april 2020 13:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zag net zelfs dat er een anti-Jaap topic is. Dat kan echt niet.quote:Op maandag 27 april 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
JAAAAPGODtwitter:rivm twitterde op maandag 27-04-2020 om 14:00:01Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
- 43 mensen overleden
Niet gelezenquote:Op maandag 27 april 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerste seizoen gezien. Kon me niet genoeg boeien.
Ik vind 9/10 wel heel erg hoog. Maar niet hoog genoeg om 6 seizoenen te kijken.
Ik heb gisteren Bad Boys gezien. Die nieuwe.
Review:
6/10
Niet gelezen.quote:Op maandag 27 april 2020 13:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze worden gemuteerd tot Russen door de straling?????!??
Oh, vlak na mijn posts is dat lasterlijke topic gesloten. Goed bezig @Lavenderr !quote:Op maandag 27 april 2020 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag net zelfs dat er een anti-Jaap topic is. Dat kan echt niet.
Ik heb gisteren Hobbs & Shaw gekeken.quote:Op maandag 27 april 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerste seizoen gezien. Kon me niet genoeg boeien.
Ik vind 9/10 wel heel erg hoog. Maar niet hoog genoeg om 6 seizoenen te kijken.
Ik heb gisteren Bad Boys gezien. Die nieuwe.
Review:
6/10
Goeie reviewquote:Op maandag 27 april 2020 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Hobbs & Shaw gekeken.
2/10
quote:Op maandag 27 april 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
- 43 mensen overleden
quote:
twitter:MarcelMaijer twitterde op maandag 20-04-2020 om 23:22:07Wil ik een keer bingewatchen, kan het niet! Week wachten op twee nieuwe afleveringen van #TheLastDance reageer retweet
Ik hoop dat de cijfers over een paar weken ook nog de goede kant op gaan, het is hier gisteren en vandaag toch wel heel erg druk buiten.quote:Op maandag 27 april 2020 14:00 schreef Caland het volgende:
- 43 mensen overleden
Floppage niet geklikt.quote:Op maandag 27 april 2020 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Agressieveling wil ziekenhuis niet verlaten en wordt aangehouden
@:Lenny_Leonard ?
TILBURGEDquote:Op maandag 27 april 2020 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Agressieveling wil ziekenhuis niet verlaten en wordt aangehouden
@:Lenny_Leonard ?
Hij had zoveel gekocht, het zal in ieder geval nog niet allemaal op zijn.quote:Op maandag 27 april 2020 14:26 schreef Caland het volgende:
Denken jullie dat de noodkelder van @:kapiteintje nog vol staat met boodschappen?
Lolquote:Op maandag 27 april 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Erg leuke review, L_L. Op basis van deze review ga ik dit NIET kijken.quote:Op maandag 27 april 2020 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Hobbs & Shaw gekeken.
2/10
Link?quote:Op maandag 27 april 2020 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag net zelfs dat er een anti-Jaap topic is. Dat kan echt niet.
in de Belgische kelders gaan er behalve kinderen niet echt veel inquote:Op maandag 27 april 2020 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij had zoveel gekocht, het zal in ieder geval nog niet allemaal op zijn.
4/10quote:Op maandag 27 april 2020 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de Belgische kelders gaan er behalve kinderen niet echt veel in
Je hebt toch niet linear gedacht?quote:Op maandag 27 april 2020 14:32 schreef Doublepain het volgende:
Oh ik krijg weer uitleg over exponentiële groei in COR
8/10quote:Op maandag 27 april 2020 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie genade.quote:Op maandag 27 april 2020 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
8/10quote:
Je hebt van die lijstjes nodig om een mening te vormen?quote:Op maandag 27 april 2020 14:48 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme zeg. Ik Google zo best series 2020 (beste series van 2020) staat op nummer 1 Feel Good op Netflix.
Nog nooit zo'n tergend saaie kutserie gezien.
Furieus, ben ik.
Nee, maar als iedereen het aanraadt verwacht je een topperquote:Op maandag 27 april 2020 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt van die lijstjes nodig om een mening te vormen?
Niet geklikt. Alle aanraders op internet vertrouw ik niet meer.quote:
Ik heb seizoen 6 nog niet gekeken.quote:Op maandag 27 april 2020 13:42 schreef GGMM het volgende:
Jouw probleemquote:Op maandag 27 april 2020 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niet geklikt. Alle aanraders op internet vertrouw ik niet meer.
Dit is werkelijk waar de meest belachelijke, over de top film die ik ooit heb gezien.quote:
Je review was best goed. Je moet nou niet doen alsof je voor de krant werkt.quote:Op maandag 27 april 2020 15:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is werkelijk waar de meest belachelijke, over de top film die ik ooit heb gezien.
Leuke grap.quote:Op maandag 27 april 2020 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Waarschijnlijk gaat @:caland deze film geweldig vinden.
@:ggmm
Leuke grap.quote:Op maandag 27 april 2020 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je review was best goed. Je moet nou niet doen alsof je voor de krant werkt.
@:ggmm check deze gast
sterf kaalquote:Op maandag 27 april 2020 15:38 schreef Solotovski het volgende:
Heeeey vrienden
Fijne woningsdag allemaal![]()
![]()
FPquote:Op maandag 27 april 2020 15:44 schreef Doublepain het volgende:
Over seizoenen gesproken: ( @:GGMM )
Pokémon krijgt 23ste seizoen
@:Madame_Paon
@:Atypisch
ik heb laatst een nieuwere episode gekeken op netflixquote:Op maandag 27 april 2020 15:44 schreef Doublepain het volgende:
Over seizoenen gesproken: ( @:GGMM )
Pokémon krijgt 23ste seizoen
@:Madame_Paon
@:Atypisch
quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 27-04-2020 om 15:48:07FAKE NEWS, THE ENEMY OF THE PEOPLE! reageer retweet
Toch de juiste gequotequote:Op maandag 27 april 2020 15:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb laatst een nieuwere episode gekeken op netflix
daar was niet veel aan
Ook zij worden 18.quote:Op maandag 27 april 2020 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:coco. Zijn dit vrouwen?
@:kingroland zou je ze alle 5 geven?
Gelikedquote:Op maandag 27 april 2020 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 27-04-2020 om 15:48:07FAKE NEWS, THE ENEMY OF THE PEOPLE! reageer retweet
Vanaf zijn Ipadquote:
Waarom wachten?quote:
twitter:heIlcatspangIed twitterde op maandag 27-04-2020 om 14:05:01@CourlanderJp @CindyAlbers4 kanker pedo reageer retweet
@onlogischtwitter:District16nl twitterde op maandag 27-04-2020 om 16:37:01Een zwaarbewapend arrestatieteam heeft een instap gemaakt in het pand aan de #Leidseweg in #Voorschoten waar een #drugslab werd ontdekt na een melding van een vreemde lucht. De omgeving is ruim afgezet https://t.co/hzKXPPhpsK reageer retweet
Bepaal jij niet.quote:Op maandag 27 april 2020 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je review was best goed. Je moet nou niet doen alsof je voor de krant werkt.
@:ggmm check deze gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |