200% genotquote:Op maandag 27 april 2020 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima dagbesteding. Werken voor je coronageld.
Weinig.quote:Op maandag 27 april 2020 12:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is er in jouw leven nog iets veranderd sinds de lockdown?
ik minderquote:Op maandag 27 april 2020 12:25 schreef fetX het volgende:
Ik drink wel echt veel meer alcohol sinds de lockdown. En echt trots ben ik daar niet op
Ik heb meer vrije tijd die ik minder kan vullen. Dus dan maar bij een maat een bakkie doen. En een wordt twee, twee wordt drie. Enz.quote:Op maandag 27 april 2020 12:26 schreef JanCees het volgende:
snap niet hoe je meer kan drinken terwijl alles dicht is
Zo even sportenquote:Op maandag 27 april 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Hallo vrienden.
Wat doen jullie vandaag met woningsdag? ()
Ik eet wel meerquote:Op maandag 27 april 2020 12:26 schreef JanCees het volgende:
snap niet hoe je meer kan drinken terwijl alles dicht is
ik hou het aardig onder controle, eet wel (veel) minder koolhydraten omdat het trainen wat ik nu doe geen naam mag hebbenquote:
Trainen is echt kut ja, wmb gooien ze het gewoon open, kans is klein dat er hoestende mensen nog even de gym pakken nu. (Vroeger deed ik dat wel)quote:Op maandag 27 april 2020 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hou het aardig onder controle, eet wel (veel) minder koolhydraten omdat het trainen wat ik nu doe geen naam mag hebben
Ik heb net even 5km hardgelopen. Voor de rest blijf ik thuis, afgezien van boodschappen doen en de hond een paar keer uitlaten..quote:Op maandag 27 april 2020 12:06 schreef fetX het volgende:
Hallo vrienden.
Wat doen jullie vandaag met woningsdag? ()
quote:Op maandag 27 april 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze trekt niet meer die hele rare gezichten zoals paar jaar terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop wel dat het er bij de eerstvolgende openingsronde bij zit, dat thuis trainen is gewoon niks voor mijquote:Op maandag 27 april 2020 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trainen is echt kut ja, wmb gooien ze het gewoon open, kans is klein dat er hoestende mensen nog even de gym pakken nu. (Vroeger deed ik dat wel)
ik was vergeten dat je alleen mensen kunt besmetten als je hoestquote:Op maandag 27 april 2020 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trainen is echt kut ja, wmb gooien ze het gewoon open, kans is klein dat er hoestende mensen nog even de gym pakken nu. (Vroeger deed ik dat wel)
En de ontvanger moet dan ook nog eens dik zijnquote:Op maandag 27 april 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik was vergeten dat je alleen mensen kunt besmetten als je hoest
thanks
de sportschool dus alleen open voor niet dikke mensen die niet hoestenquote:Op maandag 27 april 2020 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
En de ontvanger moet dan ook nog eens dik zijn
over immuniteit als je het gehad hebt wordt ook nog sterk getwijfeld dus of we gaan meer risico's nemen of we blijven nog een paar jaar thuisquote:Op maandag 27 april 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
thanks
Ik ben blij dat het normale leven gewoon weer opgepakt wordt. Het is overal weer druk, op de wegen en in de steden/buiten.quote:Op maandag 27 april 2020 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
over immuniteit als je het gehad hebt wordt ook nog sterk getwijfeld dus of we gaan meer risico's nemen of we blijven nog een paar jaar thuis
Dan weet je het weerquote:Op maandag 27 april 2020 12:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
thanks
Eens, voor mij ook niet. Dat hardlopen is ook niet allesquote:Op maandag 27 april 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop wel dat het er bij de eerstvolgende openingsronde bij zit, dat thuis trainen is gewoon niks voor mij
Met een beetje kettlebell, een stang en wat gewichten kom je wel een heel eindquote:Op maandag 27 april 2020 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens, voor mij ook niet. Dat hardlopen is ook niet alles
Wilde mijn kettlebell vorig weekend ophalen maar verrekte mijn rug door een pot jamquote:Op maandag 27 april 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een beetje kettlebell, een stang en wat gewichten kom je wel een heel eind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |