Koek Zyklon B happen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben meer van tradities. Helemaal op Koningsdag.
[ afbeelding ]
Hoezoquote:Op maandag 27 april 2020 10:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:jancees meegekeken?
De koning is zwaar down omdat hij zich zo had verheugd op de kermis.
WillyGod
Tennis is zo belangrijk dat MOET gemeld worden.quote:Op maandag 27 april 2020 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wereldgozer en JR style in COR
Zijn we on tour?
[ afbeelding ]
Ben CORREDquote:Op maandag 27 april 2020 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wereldgozer en JR style in COR
Zijn we on tour?
[ afbeelding ]
582 and countingquote:Op maandag 27 april 2020 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even 2 dagen notevrij blijven. Dan mag je terug.
@:caland
@:ggmm
Ik vind die dag altijd wel vet. Beetje zuipen, marktje, muziek. Niks mis mee. Helemaal niet als je beetje brak bent van nacht ervoor.quote:
koningsdag is echt voor boomersquote:Op maandag 27 april 2020 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind die dag altijd wel vet. Beetje zuipen, marktje, muziek. Niks mis mee. Helemaal niet als je beetje brak bent van nacht ervoor.
ok boomerquote:Op maandag 27 april 2020 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet echt wat een Boomer is.
ik vind het ook niet bij NL passen maar of een systeem met een premier zoals in Frankrijk of Duitsland meer op zou leveren of minder zou kosten weet ik niet, is dan meer een principe kwestie.quote:
Ja, dat kan ook prima zonder koning. Hup Nederlanddagquote:Op maandag 27 april 2020 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind die dag altijd wel vet. Beetje zuipen, marktje, muziek. Niks mis mee. Helemaal niet als je beetje brak bent van nacht ervoor.
twitter:ZihniOzdil twitterde op maandag 27-04-2020 om 09:34:54Op de bruiloft van Juliana en Bernhard in 1937 werd het Nazi lijflied (Horst Wessel lied) gezongen. Gasten brachten de Hitlergroet. In Den Haag. Met koninklijke goedkeuring. Waarom? Omdat Wilhelmina laf was. #koningsdagfeit https://t.co/coGq6XsLR0 reageer retweet
Zou ik prima vinden.quote:Op maandag 27 april 2020 11:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook prima zonder koning. Hup Nederlanddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |