Ik wist niet dat dit mogelijk was, en omdat het vandaag woningsdag is en er geen reet te doen is, kan ik misschien mijn reet gebruiken voor banaal vermaak.quote:Oranje ontlasting is veelal een onschadelijke en tijdelijke kleurverandering.
Oranje ontlasting wordt vaak veroorzaakt door bepaalde voedingsmiddelen of voedingssupplementen.
Moet jij is opletten wat 3 bakken koffie met mij kunnen doen.quote:Op maandag 27 april 2020 12:34 schreef kuolema het volgende:
Daar ben je te laat mee, TS. Als je nu die dingen eet poep je het op zijn vroegst morgen weer uit.
Wat is heel veel? Worstels en paprika gaan wel naar binnen in grote hoeveelheden als ik er soort smoothie van maak, maar ik kan niet echt een getal voor me zien.quote:Op maandag 27 april 2020 11:30 schreef SQ het volgende:
Héél veel wortelen! Oranje paprika doet het ook goed.
Zou je dat ook zelf direct kunnen consumeren, of is dat slecht?quote:Op maandag 27 april 2020 11:46 schreef Nine. het volgende:
Heel veel producten met e-nummers E160/E161 eten.
Is wel heel duur hoorquote:Op maandag 27 april 2020 12:50 schreef FlippingCoin het volgende:
100 gram saffraan, als er iets gaat werken is het saffraan.
Kots is al vrij snel oranjequote:Op maandag 27 april 2020 16:36 schreef Exterminator het volgende:
Ik heb ooit eens na een concert van Rowwen Hèze een broodje gyros gegeten. Vervolgens moest ik erna kotsen, dit was oranje van kleur... Waarschijnlijk van t vet en t bier. Weet niet of je er wat aan hebt, maar moest t even kwijt.
Ja maar als je ziet hoe oranje je tong van wat saffraanthee wordt moet het wel werken.quote:Op maandag 27 april 2020 21:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is wel heel duur hoor![]()
OT: Medicijn rifampicine.
quote:Op maandag 27 april 2020 21:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is wel heel duur hoor![]()
OT: Medicijn rifampicine.
Niet alleen ontlasting maar echt van alles!quote:Rode of oranje verkleuring van urine, ontlasting, zweet, traanvocht, speeksel en tanden. Dit is onschuldig. Let op: contactlenzen kunnen ook verkleuren. Zeker bij zachte contactlenzen is de verkleuring blijvend en niet meer te verwijderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |