Ja, zo'n vlammenshirt!quote:
Ja, met Letland en Italië is dat toch lastiger.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja je kón het al weten want als je de V door een I vervangt en dan de letters husselt staat er ook gewoon ITALIA
Ja dit wordt echt volledig verpest door de staging. Mooie maatpakkies, weg met de attributen en een goede achtergrond en dit was in de top tien beland.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar dit was beter geweest zonder hoge hoeden.
Nouja, als je gewoon de letters L E T L A N en D vervangt door I T A L I en E, ben je er ookquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, met Letland en Italië is dat toch lastiger.
Dat ze een nokia uit hun handtasje pakken?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:06 schreef Jason22 het volgende:
Zulke postcards zie ik ook wel in Nederland voor me, maar dan met de artiesten.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:07 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Dat ze een nokia uit hun handtasje pakken?
Zijn nog een beetje in hun tatu-tijd blijven hangen daar in Ruslandquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:07 schreef Meke het volgende:
Voor iedereen met een schoolmeisjesfantasie gone goth
Hier ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kan aan mijn internet liggen, maar de bewegingen van hun mond gaan hier totaal niet gelijk met de zang.
Ja ik moest op een gegeven moment ook even verversenquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kan aan mijn internet liggen, maar de bewegingen van hun mond gaan hier totaal niet gelijk met de zang.
Nee hier ook niet. Hij sloeg voor de postcard ook over volgens mij en nu loopt het niet meer goed.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
ik moest net ook even refreshen om geluid en beeld gesynct te krijgen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nee hier heel erg nietquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik moest op een gegeven moment ook even verversen
Dat werktequote:Op zaterdag 25 april 2020 22:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ik moest net ook even refreshen om geluid en beeld gesynct te krijgen.
Mee eens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:10 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik echt goed, kippenvel. Lekkere muziek, lekker nummer gewoon.
Zó oud ben ik nog niet hoor.quote:
Vind jij dat liedje van Ierland leuk?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:12 schreef Em31 het volgende:
Wat ik nog wel leuk vind is steeds laag geëindigd
Naar aanleiding hiervan ging ik even kijken hoe oud hij wasquote:
Nee ik bedoel niet alles wat laag is geëindigd. Maar wat ik wel leuk vind is laag geëindigdquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:12 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Vind jij dat liedje van Ierland leuk?
Zelfs als ik naar toen kijk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Naar aanleiding hiervan ging ik even kijken hoe oud hij was![]()
Hij zou inderdaad nu 50 geweest zijn, maar is al overleden
Ja ik dacht dat hij toen jonger wasquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs als ik naar toen kijk.
Hij was toen al ouder dan ik nu ben.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. Dit is dan toch wel echt een stukje beter dan de rest inderdaad.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
Ik snap eigenlijk echt niet zo goed waarom dit gewonnen heeft
In dat jaar wel. Tegenwoordig zal dit geen kans meer maken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
Ja dat scheelt misschien ook. En eerste keer dat Servië meedeed las ik, zou dat nog gescheeld hebben?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:16 schreef 18.32 het volgende:
[..]
In dat jaar wel. Tegenwoordig zal dit geen kans meer maken.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:16 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik heb hier niet zoveel mee, maar je kunt horen dat het kwalitatief beter is dan de rest
Zal best meevallen toch?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:16 schreef 18.32 het volgende:
[..]
In dat jaar wel. Tegenwoordig zal dit geen kans meer maken.
DE KERSTMAN!!quote:
UK komt dat straks wel weer even stevig terug omlaag halen.quote:
quote:
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:18 schreef Sableheart het volgende:
ze vormen wel een mooi contrast zo. Ukraine na Servie.
Nee ik bedoel het beeld zelfquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
UK komt dat straks wel weer even stevig terug omlaag halen.
oh ja, dit was het eerste jaar dat ik iets van het ESF meekreeg, in de vorm van een top of the pops op de BBC dat jaar. Allemaal oud-winnaars (fantastisch) gevolgd door Scooch. Dat jaar keek ik dus niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die is zo slecht, dat ik 'm eigenlijk wel leuk vind.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat was me dan weer niet opgevallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
absoluut.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Tussen die twee ben ik stiekem voor de reputatie van ESF wel heel blij dat Servië heeft gewonnen hoor
Omdat na Lordi behoefte was aan een ander soort winnaar dan feestende Verka, het liedje er met kop en schouders bovenuit stak en veel mensen Servië het gunden omdat ze in 2004 niet gewonnen hadden met Zeljko Joksimovic.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
Voor mij is het daarvoor eigenlijk net niet fout genoeg.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die is zo slecht, dat ik 'm eigenlijk wel leuk vind.![]()
eensquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor mij is het daarvoor eigenlijk net niet fout genoeg.![]()
Voor mij zit het meer in de facepalm-regio.
Hehehequote:Op zaterdag 25 april 2020 22:23 schreef 18.32 het volgende:
Weetje: wegens Brexit kreeg deze inzending heel weinig punten.
Ze hebben wel een voorspellende gave inderdaad.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:23 schreef Toad het volgende:
Ja en jullie exit is daar.
Tsjonge wat slecht.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:23 schreef 18.32 het volgende:
Weetje: wegens Brexit kreeg deze inzending heel weinig punten.
Neequote:Op zaterdag 25 april 2020 22:25 schreef Em31 het volgende:
En dan vraagt de BBC dus of mensen dit nummer willen zingen voor dit jaarkomt nooit meer goed daar.
Precies op tijd om nog twee top5 noteringen te horen.quote:
"Do you want something to suck on during the flight?"quote:
ik geef de schuld aan Terry Wogan. Ze hebben al 50 jaar lang commentaar dat ze vertelt dat het ESF alleen humoristisch is.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:25 schreef Em31 het volgende:
En dan vraagt de BBC dus of mensen dit nummer willen zingen voor dit jaarkomt nooit meer goed daar.
In de jaren 2005-2009 klopte dat ook.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ik geef de schuld aan Terry Wogan. Ze hebben al 50 jaar lang commentaar dat ze vertelt dat het ESF alleen humoristisch is.
Mekequote:
Timingquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies op tijd om nog twee top5 noteringen te horen.
Haha ik merk hetquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MekeIk haak net als vorige weken weer veel te laat aan hier
En het niveau was vanaf de start al niet hoog deze avond.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
En het wordt met elke zanger minder goed.
Waarschijnlijk een liedje over poliepen op de stembanden.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
En het wordt met elke zanger minder goed.
Jaa leuk dat je er weer bentquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:28 schreef Moira het volgende:
Ik ben net bij Groot-Brittannië ingetuned, wat een pareltje was dat ja
Dat zou dan wel weer werken ja.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een liedje over poliepen op de stembanden.
NIEEEEEEETquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dat niet met samo sampioni een paar jaar later?
Tja, wat je nu hoort werd 4e.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:33 schreef Meke het volgende:
HOE is dit vijfde geworden en is Edsilia niet gekwalificeerd
Ook ergquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, wat je nu hoort werd 4e.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:35 schreef Fascination het volgende:
And the twelve points of the dutch televoting goooo toooooo
Turkey
Maak daar gewoon onze 12 punten van.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:35 schreef Fascination het volgende:
Turkey
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:34 schreef Em31 het volgende:
En dit vierde hahaha
godzijdank is er toch aardig wat veranderd.
Nederland is een smakeloos landquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:35 schreef Fascination het volgende:
Turkey
En die van de UK, en die van Frankrijk, en die van Belgie, en die van Duitslandquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:35 schreef Fascination het volgende:
Turkey
Toen er nog genoeg van was, andere tijden.quote:
quote:
Dramatisch!quote:
Schateren.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:41 schreef Meke het volgende:
Boodschappenlijstje Armenië ESF 2007
WC-papier
Zakje ketchup
Heel blij dat ik dat niet bij de meet aan had dan, was m'n nummer twee keuzequote:Op zaterdag 25 april 2020 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Och hemel, wat een outfits voor Moldavië
Is tegenwoordig niet veel beter.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Och hemel, wat een outfits voor Moldavië
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
Haar grote fout was die viool niet het hele nummer vast te houden, zou blijken in 2009.
Ja heb er ook sterkte TaTu associaties bijquote:
Nee toch?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:44 schreef 18.32 het volgende:
Nummer 24 gehad, nog twee nummers te gaan.
Huhquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:44 schreef 18.32 het volgende:
Nummer 24 gehad, nog twee nummers te gaan.
geen italie, maar ik weet niet wie de andere is die mist.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:45 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Uit de twee halve finales 10 winnaars + de big five + gastland toch?
Nee, het waren toen nog de big four. Plus de tien best presterende van het land daarvoor (dus incl gastland) en de beste tien uit de ene halve finalequote:Op zaterdag 25 april 2020 22:45 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Toen was er maar een halve finalequote:Op zaterdag 25 april 2020 22:45 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:45 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Kijk mij eens wijs doen met de informatie die ik van Wikipedia heb gehaaldquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, het waren toen nog de big four. Plus de tien best presterende van het land daarvoor (dus incl gastland) en de beste tien uit de ene halve finale
Vorig jaar allerlaatste, dus ze zitten op het goede spoorquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop echt dat Finland nooit meer wint, wat een ellendige kerstman
Ja ik zit ook te kijken waarop ik wil stemmen, is nog best moeilijkquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon voor praktische de hele finale.
Die zag ik vorig jaar echt niet aankomen om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Vorig jaar allerlaatste, dus ze zitten op het goede spoor
Als ze geen telefoonnummer in beeld zetten is het lastig stemmen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te kijken waarop ik wil stemmen, is nog best moeilijk
https://www.menti.com/y3warwrztuquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:51 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Als ze geen telefoonnummer in beeld zetten is het lastig stemmen.
Die ¤0,50 blijft in mijn zak deze avond.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik stem uiteraard gewoon weer op Servië net als toen
Ierland en Oostenrijk scoorden slechter.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Vorig jaar allerlaatste, dus ze zitten op het goede spoor
tekstueel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
Qua refrein lijkt rusland 2007 best wel op die van dit jaar.
Nouja zo goed als allerlaatste danquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ierland en Oostenrijk scoorden slechter.
Meerdere keren tijdens de show.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
Loopt er nou gewoon een cameraman voor Rusland langs
Wat stomquote:
Tijdens een act hing zelfs de camerakraan midden in beeld.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat stomWas me net nog helemaalniet opgevallen
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:54 schreef 18.32 het volgende:
[..]
Tijdens een act hing zelfs de camerakraan midden in beeld.
Geen Roemenië?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens valt me wel op dat ik sommige nummers die ik donderdag niet zo leuk vond nu toch wel leuk vind. Edsilia had met haar liedje na het 100 keer gehoord te hebben nog niet hetzelfde effect, dus het is gewoon terecht imho.
Ik heb gestemd op Servie, Hongarije en Slovenië.
Neequote:
vorige week moest ik er nog niet aan denken, maar op pc ipv laptop werkt het inderdaad prima.quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:05 schreef Meke het volgende:
Ik vond het wel weer heel leuk, en werkt prima zo met het forum
Het is een flink contrast, maar vanuit Finland gedacht is het ook weer niet heel raar om Apocalyptica daar neer te zettenquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:11 schreef Sableheart het volgende:
de opening van Lordi, dit als interval...
da's waar.quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een flink contrast, maar vanuit Finland gedacht is het ook weer niet heel raar om Apocalyptica daar neer te zetten
Alleen televoting is een stuk simpeler misschien? En ze begonnen ook sneller toen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:15 schreef 18.32 het volgende:
Kwart over elf en we beginnen al met punten geven. In 2019 was dat na twaalf uur?
1 van de slechtste ESF jaren, een paar goede liedjes, aardige liedjes veel matige liedjes en optredens.quote:Op zondag 26 april 2020 10:34 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk volgende week weer een échte classic want ik kan bijna niet geloven hoe vreselijk dit was
Dat Turkije 4e werd met het zelfde nummer als waar Griekenland dat jaar mee kwam, welke beter was, of eerder gezegd minder slecht dan dat van Turkije.quote:Op zondag 26 april 2020 11:15 schreef ato het volgende:
[..]
1 van de slechtste ESF jaren, een paar goede liedjes, aardige liedjes veel matige liedjes en optredens.
Ja, dat had een paar delen geleden ook al wel gemogenquote:Op zondag 26 april 2020 12:30 schreef Cee het volgende:
Oh ja, misschien het begin van de OP hiervan veranderen.
quote:Op zondag 26 april 2020 12:30 schreef Cee het volgende:
Oh ja, misschien het begin van de OP hiervan veranderen.
Ja wilde ik gisteravond doen, maar ik kan er niet meer inquote:Op zondag 26 april 2020 12:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, dat had een paar delen geleden ook al wel gemogen
Als het goed is kun je er nu in.quote:Op zondag 26 april 2020 12:55 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ja wilde ik gisteravond doen, maar ik kan er niet meer in![]()
Echt he! Hoewel het ook opvallend was dat Mrs. Einstein het vorige week zo goed deed, dus ik denk ook veel NLers.quote:Op zondag 26 april 2020 08:13 schreef Cee het volgende:
Weer geen gerechtigheid voor Duitsland.![]()
En het is duidelijk dat er vooral Britten kijken elke zaterdag.![]()
(Mijn favoriet deze editie waren Servië, Zweden en Duitsland en Letland vond ik ook alleraardigst).
Ik vind het van de 00's niet de slechtste show. De graphics, het podium, het stadion, de presentatoren (2 van de 3), intervalacts en de winnaar waren echt goed voor die tijd! Alleen het systeem met maar 1 halve finale kwam de kwaliteit niet ten goede. Alsnog vond ik het echt super dat een nummer in eigen taal zonder grote show, gezongen door een niet alledaagse verschijning kon winnen met alleen maar televote!quote:Op zondag 26 april 2020 10:34 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk volgende week weer een échte classic want ik kan bijna niet geloven hoe vreselijk dit was
Thanks!quote:
Ja, was de laatste keer toch?quote:Op zondag 26 april 2020 12:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat Turkije 4e werd met het zelfde nummer als waar Griekenland dat jaar mee kwam, welke beter was, of eerder gezegd minder slecht dan dat van Turkije.
Zo blij dat we van die 100% Televote af zijn.
Ja en nee. Volgens mij bepaalde de jury in 2008 alleen het 10de land dat door ging van de halve finales. De finale was dacht ik 100% televote. Pas in 2009 was het volgens mij 50/50 jury/televote.quote:
Oh okay.quote:Op zondag 26 april 2020 15:08 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja en nee. Volgens mij bepaalde de jury in 2008 alleen het 10de land dat door ging van de halve finales. De finale was dacht ik 100% televote. Pas in 2009 was het volgens mij 50/50 jury/televote.
Dat systeem met dat tiende land was in 2009 ook nog. Toen Macedonië op die manier voor de tweede keer op rij genaaid werd, en dreigde niet meer mee te doen, werd het 50/50.quote:Op zondag 26 april 2020 15:08 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja en nee. Volgens mij bepaalde de jury in 2008 alleen het 10de land dat door ging van de halve finales. De finale was dacht ik 100% televote. Pas in 2009 was het volgens mij 50/50 jury/televote.
Wel grappig iemand die Frauen regieren die Welt zingt zijn album ervoor Mannersachen noemt.quote:
Mooie man was het ook.quote:Op zondag 26 april 2020 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel grappig iemand die Frauen regieren die Welt zingt zijn album ervoor Mannersachen noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |