quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. Dit is dan toch wel echt een stukje beter dan de rest inderdaad.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
Ik snap eigenlijk echt niet zo goed waarom dit gewonnen heeft
In dat jaar wel. Tegenwoordig zal dit geen kans meer maken.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
Ik snap eigenlijk echt niet zo goed waarom dit gewonnen heeft
Ja dat scheelt misschien ook. En eerste keer dat Servië meedeed las ik, zou dat nog gescheeld hebben?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:16 schreef 18.32 het volgende:
[..]
In dat jaar wel. Tegenwoordig zal dit geen kans meer maken.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:16 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik heb hier niet zoveel mee, maar je kunt horen dat het kwalitatief beter is dan de rest
Zal best meevallen toch?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:16 schreef 18.32 het volgende:
[..]
In dat jaar wel. Tegenwoordig zal dit geen kans meer maken.
DE KERSTMAN!!quote:
UK komt dat straks wel weer even stevig terug omlaag halen.quote:
quote:
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:18 schreef Sableheart het volgende:
ze vormen wel een mooi contrast zo. Ukraine na Servie.
Nee ik bedoel het beeld zelfquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
UK komt dat straks wel weer even stevig terug omlaag halen.
oh ja, dit was het eerste jaar dat ik iets van het ESF meekreeg, in de vorm van een top of the pops op de BBC dat jaar. Allemaal oud-winnaars (fantastisch) gevolgd door Scooch. Dat jaar keek ik dus niet.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
UK komt dat straks wel weer even stevig terug omlaag halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |