Yes.quote:
Als al die doden vallen in je verpleeghuizen waar al niemand mag komen... Maakt wat de rest van de samenleving ook niet uit wat zij doen op die doden.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:26 schreef Blik het volgende:
[..]
striktere lockdown gehad, vraagt ook weer eerder voor verregaande versoepeling. Vraag me af of het slim is. België is echt wel een tikkeltje harder getroffen als Nederland qua doden (ook als je kijkt naar oversterfte), vraag me af of dit niet weer een hogere piek gaat veroorzaken in België
Een collega van me is vorige week een implementatie gestart voor een zorgverlenerquote:Op woensdag 22 april 2020 12:18 schreef RipCity het volgende:
Apart altijd dat dit soort dingen in 3de wereld landen wel kunnen en hier met een tu Delft en eindhoven niet: https://www.thejakartapos(...)vid-19-patients.html
Zou voor veel verzorgingshuizen ook uitkomst zijn.
Dat is jouw aanname.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan ook, niet zo slim van hem omdat er altijd mensen zullen zijn die daardoor een weekendje zweden boeken
Je kunt wel maar beter niet vergelijken. Wat o.a. meespeelt is de incubatietijd voordat symptomen en de periode vooraf besmettelijk bent en wanneer de symptomen optreden.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja als een virus minder besmettelijk is uit zichzelf houdt het sneller op met bestaan, dus zo een mazelen heeft 95%+ nodig, bij Corona was de schatting toch beduidend lager geloof ik, maar okay er gaan ook verwachtingen rond dat het een nieuw soort griepachtig virus wordt dat jaarlijks terug komt met kleine mutaties. Dan blijft het een beetje rondspoken ieder jaar.
En als dat gebeurd zal Rutte dat zeker aangrijpen als voorbeeld waarom wij in NL ook niet verder kunnen versoepelen op dat moment. Hij wil eerst weten hoe het in andere landen gaat voordat hij de stap zelf durft te zetten; volgens mij beseft hij niet goed genoeg dat elk land anders is. Pessimistisch, I know, past niet bij mijn username eigenlijkquote:Op woensdag 22 april 2020 12:26 schreef Blik het volgende:
[..]
striktere lockdown gehad, vraagt ook weer eerder voor verregaande versoepeling. Vraag me af of het slim is. België is echt wel een tikkeltje harder getroffen als Nederland qua doden (ook als je kijkt naar oversterfte), vraag me af of dit niet weer een hogere piek gaat veroorzaken in België
Voor de app er is, is het al te laat. Je had dit meteen moeten doen om op tijd te zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:25 schreef raptorix het volgende:
Het hele idee om binnen 4 weken een werkende veilige app te maken is volslagen onzin, ik heb heel wat IT projecten in mijn leven gedaan, maar een project duurt nooit 4 weken, zeker niet als het extreem veilig en in 1 keer goed moet zijn.
Nu Jaap briefing.quote:
Waarom ben jij zo bang voor een griepje?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:35 schreef Vallon het volgende:
Het verhaal van mutatie speelt vooral t.a.v. herbesmetting en werkzaamheid vaccins.
Het is serieus denkbaar dat SARS-Cov-2 zich gaat voordoen als een muterend seizoensgebeuren. En dan zijn we echt FUBAR.
Waar zeg ik, als je dat al zo moet vragen, dat ik bang ben ?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo bang voor een griepje?
Hij heeft het niet over een griepje maar over Covid-19quote:Op woensdag 22 april 2020 12:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo bang voor een griepje?
Je zegt FUBAR, dat is een uiting van een vrees.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waar zeg ik, als je dat al zo moet vragen, dat ik bang ben ?
Niet doen
Nou verschrikkelijk zeg. En daarmee bedoel ik wat voor een ontzettende drama queen jij bent.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:58 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Hoe verneuk je een generatie.
Eerst aanpraten ja als je ouders niet op groenlinks stemmen zijn ze tegen het milieu en ben je over 20 jaar dood.
Nu weer dit
Griepje XL zolang mensen geen antistoffen hebben. Als mensen enigszins op een variant antistoffen zullen hebben zal het allemaal nog meer mee gaan vallen, ik voorspel zomaar niet meer of minder bijzonder dan een goede griep.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over een griepje maar over Covid-19
Pak de CBS cijfers er eens bij.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:45 schreef Remco het volgende:
Laagste R0 getal van Europa samen met Denemarken.
Jaap
Heeft hij inmiddels al het 'geen symptomen = geen transmissie' verhaal bijgesteld of...?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:45 schreef Remco het volgende:
Laagste R0 getal van Europa samen met Denemarken.
Jaap
Slechts een griepje, alleen mensen zijn extra vatbaar want geen antistoffen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:46 schreef mazaru het volgende:
Mensen die nu nog keihard durven te beweren dat het slechts een griepje is
Ik ken weinig 'griepjes' die permanente longschade achterlaten, maar ook.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Slechts een griepje, alleen mensen zijn extra vatbaar want geen antistoffen.
Mensen die beweren dat het besmettelijk kanker is zijn net zo erg.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:46 schreef mazaru het volgende:
Mensen die nu nog keihard durven te beweren dat het slechts een griepje is
Er zijn mensen die het goed te pakken hebben, maar de griep die hier normaal rondwaard hebben we grotendeels al antistoffen voor opgebouwd, het lichaam kent die indringers beter en het zou me niet verbazen dat dat heel veel scheelt in hoe erg het griep virus is voor ons.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:48 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ken weinig 'griepjes' die permanente longschade achterlaten, maar ook.
Ik ken ook maar weinig 'griepjes' waar de hele wereld van op slot gaat.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:48 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ken weinig 'griepjes' die permanente longschade achterlaten, maar ook.
Ja leuk en aardig allemaal, maar onder de streep gaat het geld gewoon naar Zuid-Europa.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:13 schreef FYazz het volgende:
Overigens reageer je nu weer met een reactie die ik op een ander heb gegeven en weer reageer je met een oneliner gebaseerd op een verkeerde aanname.
Als je geen passende reactie kunt geven op de inhoudelijke discussie, doe het dan gewoon niet is mijn visie.
Dat we kunnen reageren op alles betekent niet dat we dit ook altijd moeten of dat het gewenst is.
Want wees eerlijk, wat hebben de 2 oneliners die je maakt bijgedragen aan een constructieve discussie over hoe om te gaan met de specifieke sector horeca ... niets.
Kut, de Zweedse costa's zullen volgende week wel bezaaid liggen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
net even gekeken, tickets zijn omhoog gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |