Je zegt FUBAR, dat is een uiting van een vrees.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waar zeg ik, als je dat al zo moet vragen, dat ik bang ben ?
Niet doen
Nou verschrikkelijk zeg. En daarmee bedoel ik wat voor een ontzettende drama queen jij bent.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:58 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Hoe verneuk je een generatie.
Eerst aanpraten ja als je ouders niet op groenlinks stemmen zijn ze tegen het milieu en ben je over 20 jaar dood.
Nu weer dit
Griepje XL zolang mensen geen antistoffen hebben. Als mensen enigszins op een variant antistoffen zullen hebben zal het allemaal nog meer mee gaan vallen, ik voorspel zomaar niet meer of minder bijzonder dan een goede griep.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over een griepje maar over Covid-19
Pak de CBS cijfers er eens bij.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:45 schreef Remco het volgende:
Laagste R0 getal van Europa samen met Denemarken.
Jaap
Heeft hij inmiddels al het 'geen symptomen = geen transmissie' verhaal bijgesteld of...?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:45 schreef Remco het volgende:
Laagste R0 getal van Europa samen met Denemarken.
Jaap
Slechts een griepje, alleen mensen zijn extra vatbaar want geen antistoffen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:46 schreef mazaru het volgende:
Mensen die nu nog keihard durven te beweren dat het slechts een griepje is
Ik ken weinig 'griepjes' die permanente longschade achterlaten, maar ook.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Slechts een griepje, alleen mensen zijn extra vatbaar want geen antistoffen.
Mensen die beweren dat het besmettelijk kanker is zijn net zo erg.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:46 schreef mazaru het volgende:
Mensen die nu nog keihard durven te beweren dat het slechts een griepje is
Er zijn mensen die het goed te pakken hebben, maar de griep die hier normaal rondwaard hebben we grotendeels al antistoffen voor opgebouwd, het lichaam kent die indringers beter en het zou me niet verbazen dat dat heel veel scheelt in hoe erg het griep virus is voor ons.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:48 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ken weinig 'griepjes' die permanente longschade achterlaten, maar ook.
Ik ken ook maar weinig 'griepjes' waar de hele wereld van op slot gaat.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:48 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ken weinig 'griepjes' die permanente longschade achterlaten, maar ook.
Ja leuk en aardig allemaal, maar onder de streep gaat het geld gewoon naar Zuid-Europa.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:13 schreef FYazz het volgende:
Overigens reageer je nu weer met een reactie die ik op een ander heb gegeven en weer reageer je met een oneliner gebaseerd op een verkeerde aanname.
Als je geen passende reactie kunt geven op de inhoudelijke discussie, doe het dan gewoon niet is mijn visie.
Dat we kunnen reageren op alles betekent niet dat we dit ook altijd moeten of dat het gewenst is.
Want wees eerlijk, wat hebben de 2 oneliners die je maakt bijgedragen aan een constructieve discussie over hoe om te gaan met de specifieke sector horeca ... niets.
Kut, de Zweedse costa's zullen volgende week wel bezaaid liggen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
net even gekeken, tickets zijn omhoog gegaan
"het is gewoon zo"quote:Op woensdag 22 april 2020 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig allemaal, maar onder de streep gaat het geld gewoon naar Zuid-Europa.
Bovendien doe ik geen verkeerde aanname. Wij besturen het land niet, dus de oplossing is niet aan ons.
Daar kan je het niet mee eens zijn, of wel, dat maakt geen flikker uit verder; het is gewoon zo.
En zelfs daar ben ik niet bang voor noch van. Ik ben zelf van onder/ga verder en zeer bereid mij aan te passen aan andere belangen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over een griepje maar over Covid-19
Dat denk ik. Maar die 4x is nu, als mensen het totaal nog niet hebben meegemaakt. Ik ben geen viroloog maar ik heb toch het vermoeden dat de griep minder schadelijk is als je hem al eerder hebt meegemaakt en je maakt hem na een kleine mutatie nog een keer mee.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:49 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mensen die beweren dat het besmettelijk kanker is zijn net zo erg.
Het is waarschijnlijk net zo besmettelijk als griep/verkoudheid, en 4x zo dodelijk. Daarom krijg je het niet ingedamt, mild met sterke uitschieters aan de zwakke zijde van het spectrum.
Echt, kappen nou hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pot, ketel, zwart.
Het is geen feit. Je brengt jouw mening als een feit, dat is nogal een wezenlijk verschil. Nogmaals, en dan hou ik er maar over op, als daadwerkelijk 1 op de 3 horecagelegenheden om gaat vallen (wat ik waag te betwijfelen, maar goed, dat is het scenario dat geschetst wordt) dan is het te makkelijk om te zeggen dat een flinke groep omgeschoold kan worden omdat ze gewend zijn aan onregelmatige uren, klantvriendelijk zijn en van aanpakken weten. Dat is in geen enkel geval te vergelijken met wat er voor deze crisis is gebeurd.
quote:Op woensdag 22 april 2020 12:49 schreef Za het volgende:
No evidence' antibodies give coronavirus survivors immunity, according to WHO
WHO health experts say "nobody is sure" if humans with coronavirus antibodies could be reinfected.
The World Health Organization issued a warning that there is currently no evidence that people who recovered from the coronavirus and have antibodies in their blood plasma will be immune to the deadly virus, which suggests that people who have contracted the disease once might not be immune from being reinfected by the virus.
https://www.theblaze.com/(...)y-tests-immunity-who
Trump heeft zo gelijk deze club niet meer te willen sponsoren.
Journalisten verneuken titels om het spraakmakend te maken.quote:"Nobody is sure whether someone with antibodies is fully protected against having the disease or being exposed again,"
https://nl.wikipedia.org/wiki/FUBARquote:Op woensdag 22 april 2020 12:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zegt FUBAR, dat is een uiting van een vrees.
het zal je verbazen hoeveel mensen een stedentripje hebben geboekt nu alles daar open blijftquote:Op woensdag 22 april 2020 12:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kut, de Zweedse costa's zullen volgende week wel bezaaid liggen.
Er zijn alsnog weinig 'griepjes' die permanente schade achterlaten bij de genezen individuen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het goed te pakken hebben, maar de griep die hier normaal rondwaard hebben we grotendeels al antistoffen voor opgebouwd, het lichaam kent die indringers beter en het zou me niet verbazen dat dat heel veel scheelt in hoe erg het griep virus is voor ons.
Kijk naar die verhalen dat in Amerika de bevolking keihard ziek werd van Europese ziektes toen Columbus daar ging chille bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |