abonnement Unibet Coolblue
pi_192732425
En hier verder
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 14:36 schreef RapaNui het volgende: [..] Niks geen fake nieuws. Je moet binnen de contekst lezen en de hele pagina/topic in beschouwing nemen. Niet één afzonderlijke post. Ik heb op deze pagina deze links geplaatst: https://www.rijksoverheid(...)ptimale-5g-netwerken https://www.nrc.nl/nieuws(...)van-de-mivd-a3060455 Daar staat duidelijk in dat het AIVD centrum in Burum zal moeten verkassen indien 5G volop gaat draaien in NL. Om niet steeds hetzelfde te moeten herhalen, verkort ik het met AIVD moet verkassen.
Daar staat niets over vermogens
pi_192732489
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Kwestie van SSL en VPN gebruiken en je provider kan ook niets meer zien.
Klopt, ik gebruik IPVanish VPN voor mijn Torrent downloads en TOR-browser om ThePirateBay te bezoeken.

Voor de liefhebbers, de antennes om te kunnen internetten via Starlink zijn straks wss te koop voor $499,-

https://spacenews.com/internet-for-the-masses-not-a-focus-for-kymeta-phasor



pi_192732507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, ik gebruik IPVanish VPN voor mijn Torrent downloads en TOR-browser om ThePirateBay te bezoeken.

Voor de liefhebbers, de antennes om te kunnen internetten via Starlink zijn te koop voor $499,-

https://spacenews.com/internet-for-the-masses-not-a-focus-for-kymeta-phasor

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is niet duur, mijn satelliet internet was een stuk duurder (en een stuk trager met verschrikkelijke latency).
pi_192732594
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is niet duur, mijn satelliet internet was een stuk duurder (en een stuk trager met verschrikkelijke latency).
Ja, geostationaire satellieten staan een stukje verder weg, signaal moet heen-en-weer en dan ook nog eens via het grondstation, waar dat ook moge staan.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 april 2020 @ 13:48:04 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192732603
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, ik gebruik IPVanish VPN voor mijn Torrent downloads en TOR-browser om ThePirateBay te bezoeken.

Voor de liefhebbers, de antennes om te kunnen internetten via Starlink zijn straks wss te koop voor $499,-

https://spacenews.com/internet-for-the-masses-not-a-focus-for-kymeta-phasor

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
SpaceX wil alles in eigen beheer houden toch? Ook de ontvangers. Tenminste, dat heeft Elon ooit gezegd.

Ik zou iig wel teleurgesteld zijn als ik straks een ontvanger heb die niet gemaakt is door SpaceX :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192732616
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, geostationaire satellieten staan een stukje verder weg, signaal moet heen-en-weer en dan ook nog eens via het grondstation, waar dat ook moge staan.
Mijn provider zat in Duitsland. Gelukkig ben ik daar vanaf.

Wat kost het om van Starlink gebruik te maken? Enig idee?

http://www.skydsl.eu/de-DE/Privatkunden/Satelliten-Internet
Die theoretische snelheid bereik je lang niet.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 april 2020 @ 13:50:19 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192732637
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Mijn provider zat in Duitsland. Gelukkig ben ik daar vanaf.

Wat kost het om van Starlink gebruik te maken? Enig idee?
Er zijn geen prijzen bekend maar het zou kunnen concurreren met de huidige internetproviders.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192732639
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

SpaceX wil alles in eigen beheer houden toch? Ook de ontvangers. Tenminste, dat heeft Elon ooit gezegd.

Ik zou iig wel teleurgesteld zijn als ik straks een ontvanger heb die niet gemaakt is door SpaceX :T
Volgens mij komt die foto uit een Tweet van Elon Musk zelf, maar dan moet ik gaan scrollen in de vele brainfarts van die man :P
pi_192732646
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:50 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Er zijn geen prijzen bekend maar het zou kunnen concurreren met de huidige internetproviders.
Eerst was het plan om de hele wereld gratis internet te geven meen ik.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 april 2020 @ 13:51:41 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192732651
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Volgens mij komt die foto uit een Tweet van Elon Musk zelf, maar dan moet ik gaan scrollen in de vele brainfarts van die man :P
Nja, we gaan het vanzelf meemaken :P Tja, hij tweet belachelijk veel dus zoeken is een drama _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 april 2020 @ 13:53:08 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192732670
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Eerst was het plan om de hele wereld gratis internet te geven meen ik.
Dat gaat niet meer gebeuren. Elon wil met Starlink de missies naar Mars bekostigen. Alhoewel, misschien maakt ie het voor Noord-Korea en China misschien wel gratis. Gewoon om die censuur te dwarsbomen :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 april 2020 @ 13:54:45 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192732706
Ik ben wel benieuwd hoe het bereik gaat zijn van Starlink. Heb je bijvoorbeeld net als met mobiel internet ook slechter bereik met regen/sneeuwbuien? Of in een zware onweersbui helemaal geen bereik.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192732728
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:51 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nja, we gaan het vanzelf meemaken :P Tja, hij tweet belachelijk veel dus zoeken is een drama _O-
Ja, ben het ook niet met al z'n "onzin" eens maar ik respecteer hem wel voor z'n durf.

Het is geen "doemdenker" maar een "doendenker".
pi_192732740
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:54 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het bereik gaat zijn van Starlink. Heb je bijvoorbeeld net als met mobiel internet ook slechter bereik met regen/sneeuwbuien? Of in een zware onweersbui helemaal geen bereik.
Dat verwacht ik wel, in principe is alles wat met radiosignalen werkt gevoelig voor dat soort invloeden.

Het zijn ook maar relatief zwakke zenders in zo'n satelliet (er zit geen verlengsnoer aan voor stroom).
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 april 2020 @ 14:04:40 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192732876
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 13:56 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat verwacht ik wel, in principe is alles wat met radiosignalen werkt gevoelig voor dat soort invloeden.

Het zijn ook maar relatief zwakke zenders in zo'n satelliet (er zit geen verlengsnoer aan voor stroom).
Yep, das ook mijn verwachting maar misschien is het evengoed wel werkbaar. Het lijkt mij heel tof om te hebben maar dit punt laat mij nog twijfelen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192733167
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:04 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Yep, das ook mijn verwachting maar misschien is het evengoed wel werkbaar. Het lijkt mij heel tof om te hebben maar dit punt laat mij nog twijfelen.
Het zal minder gevoelig zijn dan klassieke satelliet TV / internet verwacht ik.

Die "klassieke" TV en internet satellieten staan stationair boven de evenaar, op zo'n 36.000km hoogte (GEO - Geostationary Earth Orbit).

Starlink heeft meerdere satellieten die je kan oppikken en op zo'n 550km hoogte (VLEO - Very Low Earth Orbit). Het zal vast een soort "seamless roaming" ondersteunen en met meerdere satellieten tegelijk proberen te verbinden om geen interruptie van het signaal te hebben als een satelliet buiten bereik komt (door baan van de satelliet of door je eigen verplaatsing).

Zo'n opengewerkte antenne zag er uit als een MiMo-grid dus vermoedelijk kan dat wel.
pi_192734510
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 14:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het zal minder gevoelig zijn dan klassieke satelliet TV / internet verwacht ik.

Die "klassieke" TV en internet satellieten staan stationair boven de evenaar, op zo'n 36.000km hoogte (GEO - Geostationary Earth Orbit).

Starlink heeft meerdere satellieten die je kan oppikken en op zo'n 550km hoogte (VLEO - Very Low Earth Orbit). Het zal vast een soort "seamless roaming" ondersteunen en met meerdere satellieten tegelijk proberen te verbinden om geen interruptie van het signaal te hebben als een satelliet buiten bereik komt (door baan van de satelliet of door je eigen verplaatsing).

Zo'n opengewerkte antenne zag er uit als een MiMo-grid dus vermoedelijk kan dat wel.
Mijn satelliet TV is nooit echt gevoelig geweest voor kutweer eigenlijk hoor. Ja storm, als de schotel echt fysiek uit z'n voegen pleurde. :P
pi_192739889
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 15:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Mijn satelliet TV is nooit echt gevoelig geweest voor kutweer eigenlijk hoor. Ja storm, als de schotel echt fysiek uit z'n voegen pleurde. :P
M’n moeder had in Drenthe een schotel, dat stoorde wel vaak. Mss ook wel oude meuk of slecht uitgericht.
  woensdag 22 april 2020 @ 06:29:50 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192746004
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 15:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Mijn satelliet TV is nooit echt gevoelig geweest voor kutweer eigenlijk hoor. Ja storm, als de schotel echt fysiek uit z'n voegen pleurde. :P
Oh ja de drama toen ik canal digitaal had, ik had er wel verschrikkelijk veel issues mee.
maar dat was eind 90 begin 2000 ding geregeld opnieuw af lopen stellen.
was denk ik omdat het een ouder type was.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192747565
Er werd eerder in het topic nog gevraagd hoe iemand op het dak kon komen om brand te stichten.

Dat is gefilmd:

  Moderator woensdag 22 april 2020 @ 09:58:41 #21
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192747596
En dat mag wel op YT?
A child is born with no state of mind.
pi_192747635
quote:
11s.gif Op woensdag 22 april 2020 09:58 schreef SuperHartje het volgende:
En dat mag wel op YT?
Hoe bedoel je?
  Moderator woensdag 22 april 2020 @ 10:06:48 #23
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192747709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 10:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Sorry ik dacht dat het een selfmade video was van een brandstichter :') inmiddels gezien dat het om Opsporing Verzocht gaat :D

Maar jeetje het leeft echt of zo, pamfletten in de bus en masten in de brand :{
Zal toch om een kleine groep gaan waarschijnlijk, maar wel extreem lijkt het.
A child is born with no state of mind.
pi_192747913
Het gaat idd om een klein groepje idioten...
  woensdag 22 april 2020 @ 10:28:46 #25
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192747980
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 10:06 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Sorry ik dacht dat het een selfmade video was van een brandstichter :') inmiddels gezien dat het om Opsporing Verzocht gaat :D

Maar jeetje het leeft echt of zo, pamfletten in de bus en masten in de brand :{
Zal toch om een kleine groep gaan waarschijnlijk, maar wel extreem lijkt het.
Hetzelfde als de FE beweging, het bestond al jaren maar ineens kreeg het media aandacht en hoppa het aantal FE-ers groeide enorm.
Welkom in de wereld van BNW, jaren terug Kon je alleen in het aluminium afgebakende hoekje van TRU hier wat over vinden, u vind je het overal, dit komt door de opkomst van het internet medium.\Vroeger moest je echt zoeken naar dit onderwerp, maar tegenwoordig kom je het al snel overal tegen op FB twitter nieuws sites etc etc..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 22 april 2020 @ 10:32:35 #26
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192748021
De video helemaal gezien. Dit is wel door het hele land... :{
A child is born with no state of mind.
pi_192751515
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 10:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het gaat idd om een klein groepje idioten...
'N heel erg klein groepje idioten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192751538
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 09:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er werd eerder in het topic nog gevraagd hoe iemand op het dak kon komen om brand te stichten.

Dat is gefilmd:

'Brute spierkracht'
'Behoorlijk lang bezig om de hekken maar 'n klein beetje open te trekken'

Zo'n makkie is het ook niet dus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 april 2020 @ 15:50:59 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192752349
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Brute spierkracht'
'Behoorlijk lang bezig om de hekken maar 'n klein beetje open te trekken'

Zo'n makkie is het ook niet dus.
Ja maar als je echt wil kun je die hekken openwrikken of anders eroverheen is ook nog een mogelijkheid. Erna springen de beelden opeens over dat ze al op het dak zijn hoe hebben ze die deur(en) dan opgekregen? De deur van het dak zie je wagenwijd openstaan. Deur ingetrapt misschien? Ook dat doe je niet zomaar althans die bij ons niet. Heb ooit eens in een flat gewoond, als je naar de bovenste etage ging was de deur naar het dak altijd afgesloten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192752394
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 14:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

'N heel erg klein groepje idioten.
Maar ik ben ze wel dankbaar. Ik bedoel dat 5G vertrouw ik ook niet.
Try again?
pi_192753285
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:54 schreef Sub4ethnicmale het volgende:

[..]

Maar ik ben ze wel dankbaar. Ik bedoel dat 5G vertrouw ik ook niet.
Hmm...ik heb nog m'n twijfels over de zendmast brandstichting verhaaltjes.
Over 5G maak ik me niet zoveel zorgen over.
99% van data gaat door onderzee kabels van 150 jaar geleden.
Dan heb je veel andere technologie/methoden voor telecommunicaties die hier op aarde zijn.
It's all a load of HAPS (High Altitude Pseudo Satellites) to me.
Das echt indrukwekkende technologie die al decennia in gebruik is. Miljoenen dollar industrie is het ook.....maar dan veel goedkoper, makkelijker om te onderhouden, veel schoner, veiliger, minder risicovol etc. etc. dan de senstionalistische verwaandheid dat we in de fantastische avontuurtjes van Elon Musk and his band of merry men zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192753666
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 16:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hmm...ik heb nog m'n twijfels over de zendmast brandstichting verhaaltjes.
Over 5G maak ik me niet zoveel zorgen over.
99% van data gaat door onderzee kabels van 150 jaar geleden.
Dan heb je veel andere technologie/methoden voor telecommunicaties die hier op aarde zijn.
It's all a load of HAPS (High Altitude Pseudo Satellites) to me.
Das echt indrukwekkende technologie die al decennia in gebruik is. Miljoenen dollar industrie is het ook.....maar dan veel goedkoper, makkelijker om te onderhouden, veel schoner, veiliger, minder risicovol etc. etc. dan de senstionalistische verwaandheid dat we in de fantastische avontuurtjes van Elon Musk and his band of merry men zien.
_O-
pi_192753746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 16:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hmm...ik heb nog m'n twijfels over de zendmast brandstichting verhaaltjes.
Over 5G maak ik me niet zoveel zorgen over.
99% van data gaat door onderzee kabels van 150 jaar geleden.
Dan heb je veel andere technologie/methoden voor telecommunicaties die hier op aarde zijn.
It's all a load of HAPS (High Altitude Pseudo Satellites) to me.
Das echt indrukwekkende technologie die al decennia in gebruik is. Miljoenen dollar industrie is het ook.....maar dan veel goedkoper, makkelijker om te onderhouden, veel schoner, veiliger, minder risicovol etc. etc. dan de senstionalistische verwaandheid dat we in de fantastische avontuurtjes van Elon Musk and his band of merry men zien.
Wat :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192753787
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:54 schreef Sub4ethnicmale het volgende:

[..]

Maar ik ben ze wel dankbaar. Ik bedoel dat 5G vertrouw ik ook niet.
Waarom ben je ze dankbaar?
Er is geen 5G in brand gestoken (ook logisch, zijn alleen enkele testlocaties).
Ze worden weer vlot hersteld.

Alleen je telefoonabonnement wordt weer wat duurder, de schade berekenen ze wel door, en anders wel de hogere verzekeringspremie.

pi_192753872
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 16:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hmm...ik heb nog m'n twijfels over de zendmast brandstichting verhaaltjes.
Over 5G maak ik me niet zoveel zorgen over.
99% van data gaat door onderzee kabels van 150 jaar geleden.
Dan heb je veel andere technologie/methoden voor telecommunicaties die hier op aarde zijn.
It's all a load of HAPS (High Altitude Pseudo Satellites) to me.
Das echt indrukwekkende technologie die al decennia in gebruik is. Miljoenen dollar industrie is het ook.....maar dan veel goedkoper, makkelijker om te onderhouden, veel schoner, veiliger, minder risicovol etc. etc. dan de senstionalistische verwaandheid dat we in de fantastische avontuurtjes van Elon Musk and his band of merry men zien.
Dus we hebben van Noorwegen tot Spanje vele miljoenen schotelantenne's al enkele decennia perfect uitgericht op het zuiden, op een perfect stilhangende luchtballon? Waar hangt dat ding dan? En hoe hoog? En hoe blijft hij al sinds 1988 op 1 plek hangen?
pi_192753939
Cirkel is weer rond, we gaan weer satellieten ontkennen. _O-

Vanavond stijf je ogen dichtknijpen @Tingo en vooral niet naar de lancering van StarLink kijken! :D
pi_192754500
What's so funny?
Why the distracting questions about things I did not mention in my post?
You can all very easily look up basic information about HAPS for yourselves. These things are not simply 'weather' balloons. The military have been experimenting with this stuff since the 1950's or so. Some of them are amazing, graceful, beautiful examples of engineering which can stay at very high altitudes for months on end, sometimes years? I read somewhere. They are also solar-powered and carry quite surprisingly heavy loads of surveillance/telecommunication/scientific technology.
I thought even some space exploration enthusiasts might've been interested, but it seems they are all much more excited about big rockets penetrating fluffy clouds.

I posted many links about HAPS e.a. quite a while ago.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192754618
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:30 schreef Tingo het volgende:
What's so funny?
Why the distracting questions about things I did not mention in my post?
You can all very easily look up basic information about HAPS for yourselves. These things are not simply 'weather' balloons. The military have been experimenting with this stuff since the 1950's or so. Some of them are amazing, graceful, beautiful examples of engineering which can stay at very high altitudes for months on end, sometimes years? I read somewhere. They are also solar-powered and carry quite surprisingly heavy loads of surveillance/telecommunication/scientific technology.
I thought even some space exploration enthusiasts might've been interested, but it seems they are all much more excited about big rockets penetrating fluffy clouds.

I posted many links about HAPS e.a. quite a while ago.
Je hebt inderdaad links gepost maar je gaat niet in op enkele eenvoudige vragen, zoals:

Dus we hebben van Noorwegen tot Spanje vele miljoenen schotelantenne's al enkele decennia perfect uitgericht op het zuiden, op een perfect stilhangende luchtballon? Waar hangt dat ding dan? En hoe hoog? En hoe blijft hij al sinds 1988 op 1 plek hangen?
pi_192755699
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad links gepost maar je gaat niet in op enkele eenvoudige vragen, zoals:

Dus we hebben van Noorwegen tot Spanje vele miljoenen schotelantenne's al enkele decennia perfect uitgericht op het zuiden, op een perfect stilhangende luchtballon? Waar hangt dat ding dan? En hoe hoog? En hoe blijft hij al sinds 1988 op 1 plek hangen?
Jij heb helemaal niet in gegaan op m'n post.
Waar heb je 't over jongen?
Je weet dondersgoed dat er veel alternatieve (van decennia terug)telecommunicatie technologie is.
Daar gaat 't om.

Or maybe you don't know quite as much as you would like to have us believe.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192755842
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij heb helemaal niet in gegaan op m'n post.
Waar heb je 't over jongen?
Je weet dondersgoed dat er veel alternatieve (van decennia terug)telecommunicatie technologie is.
Daar gaat 't om.

Or maybe you don't know quite as much as you would like to have us believe.
Waarom altijd zo ontwijkend? Als je het antwoord weet kan je toch gewoon zeggen hoe het zit? Je beste antwoord op een redelijk eenvoudige vraag is dus mij verwijten dat ik het niet snap?

quote:
Dus we hebben van Noorwegen tot Spanje vele miljoenen schotelantenne's al enkele decennia perfect uitgericht op het zuiden, op een perfect stilhangende luchtballon? Waar hangt dat ding dan? En hoe hoog? En hoe blijft hij al sinds 1988 op 1 plek hangen?
Samengevat: waar zijn sinds 1988 alle schotelantenne's van Noorwegen tot Spanje op gericht?

En dan doel ik uiteraard specifiek op Astra TV om het niet ingewikkeld te maken voor je.

Het is ook een logische vraag van me, je kan satellieten wel willen ontkennen maar dan moet je wel met een hele goede verklaring komen voor miljoenen schotelantenne's die al 32 jaar in dezelfde richting staan opgesteld.

Als je hier een verklaring voor hebt, heb ik overigens nog wel enkele van dat soort puzzels. Maar sinds oktober zijn we blijven steken op deze. Laten we het vraag voor vraag behandelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-04-2020 20:08:56 ]
pi_192756537
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Waarom altijd zo ontwijkend? Als je het antwoord weet kan je toch gewoon zeggen hoe het zit? Je beste antwoord op een redelijk eenvoudige vraag is dus mij verwijten dat ik het niet snap?
[..]

Samengevat: waar zijn sinds 1988 alle schotelantenne's van Noorwegen tot Spanje op gericht?

En dan doel ik uiteraard specifiek op Astra TV om het niet ingewikkeld te maken voor je.

Het is ook een logische vraag van me, je kan satellieten wel willen ontkennen maar dan moet je wel met een hele goede verklaring komen voor miljoenen schotelantenne's die al 32 jaar in dezelfde richting staan opgesteld.

Als je hier een verklaring voor hebt, heb ik overigens nog wel enkele van dat soort puzzels. Maar sinds oktober zijn we blijven steken op deze. Laten we het vraag voor vraag behandelen.
Read it again.
Zit er iets verkeerd in m'n post (behalve de 'interessante' (of vreselijk)gebruik van het Nederkandse taal) denk je? :

quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 16:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hmm...ik heb nog m'n twijfels over de zendmast brandstichting verhaaltjes.
Over 5G maak ik me niet zoveel zorgen over.
99% van data gaat door onderzee kabels van 150 jaar geleden.
Dan heb je veel andere technologie/methoden voor telecommunicaties die hier op aarde zijn.
It's all a load of HAPS (High Altitude Pseudo Satellites) to me.
Das echt indrukwekkende technologie die al decennia in gebruik is. Miljoenen dollar industrie is het ook.....maar dan veel goedkoper, makkelijker om te onderhouden, veel schoner, veiliger, minder risicovol etc. etc. dan de senstionalistische verwaandheid dat we in de fantastische avontuurtjes van Elon Musk and his band of merry men zien.


[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 22-04-2020 21:54:03 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192756572
:')
pi_192756603
@TheFreshPrince hij weet best dat satellieten bestaan.Niemand kan zo dom zijn om zoveel bewijs te negeren.
pi_192758556
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 20:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Read it again.
Zit er iets verkeerd in m'n post (behalve de 'interessante' (of vreselijk)gebruik van het Nederkandse taal) denk je? :
[..]

Je gaat niet in op m'n vraag. Je negeert m'n vraag. Je negeert m'n vraag al sinds oktober.

Nogmaals: waar staan al die Astra TV schotelantenne's sinds 1988 op gericht?
  donderdag 23 april 2020 @ 00:20:31 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192760631
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:30 schreef Tingo het volgende:
What's so funny?
Why the distracting questions about things I did not mention in my post?
You can all very easily look up basic information about HAPS for yourselves. These things are not simply 'weather' balloons. The military have been experimenting with this stuff since the 1950's or so. Some of them are amazing, graceful, beautiful examples of engineering which can stay at very high altitudes for months on end, sometimes years? I read somewhere. They are also solar-powered and carry quite surprisingly heavy loads of surveillance/telecommunication/scientific technology.
I thought even some space exploration enthusiasts might've been interested, but it seems they are all much more excited about big rockets penetrating fluffy clouds.

I posted many links about HAPS e.a. quite a while ago.
En die HAPS dingen hangen oa op zo'n 36000km hoogte?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192760746
En GPS werkt ook via HAPS? :? Berekent dus niet de tijd van de responstijd enzo?

Gaan we toch geen antwoord op krijgen, maar zo zien andere lezers tenminste dat het onzin is.
pi_192762392
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij heb helemaal niet in gegaan op m'n post.
Waar heb je 't over jongen?
Je weet dondersgoed dat er veel alternatieve (van decennia terug)telecommunicatie technologie is.
Daar gaat 't om.

Or maybe you don't know quite as much as you would like to have us believe.
Blikjes met een touwtje er tussen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192765473
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2020 08:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Blikjes met een touwtje er tussen?
Nee, geheime technologie die net doet of het een satelliet is. 8)7

En op dezelfde plek als een satelliet hangt, niet bewegend (t.o.v. aarde), al zo'n 30 jaar. :D
pi_192766819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, geheime technologie die net doet of het een satelliet is. 8)7

En op dezelfde plek als een satelliet hangt, niet bewegend (t.o.v. aarde), al zo'n 30 jaar. :D
Je vraagt je toch af hoe zo'n ding dan toch op dezelfde plek kan blijven hangen. Ik gok dat er ergens op een oceaan een geheim platform staat waar de ankerkabel aan bevestigd is en dat er miljoenen mensen in dit complot zitten en de msm daaraan meewerkt.
Ik zal zo even een joetjoepfilmpje met VEEL HOOFDLETTERS in de titel zoeken die dit alles bewijst.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192766867
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je vraagt je toch af hoe zo'n ding dan toch op dezelfde plek kan blijven hangen. Ik gok dat er ergens op een oceaan een geheim platform staat waar de ankerkabel aan bevestigd is en dat er miljoenen mensen in dit complot zitten en de msm daaraan meewerkt.
Ik zal zo even een joetjoepfilmpje met VEEL HOOFDLETTERS in de titel zoeken die dit alles bewijst.
Goedzo, zo werkt het inderdaad. Gewoon zoeken op wat je al denkt, en dan het filmpje uitkiezen wat 1. zoveel mogelijk overeen komt met wat je al denkt en 2. zoveel mogelijk hoofdletters heeft.

Vraag me nog wel af hoe GPS werkt, ik dacht altijd door de responstijd van 4 satellieten te meten. Daarmee weet je dus ook de afstand van zo'n satelliet. Schijnt dus ook gewoon een ballon te zijn.

Blijkt dus dat de MSM me heul de tijd heeft voorgelogen. :( Dom dom dom.
pi_192777044
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad links gepost maar je gaat niet in op enkele eenvoudige vragen, zoals:

Dus we hebben van Noorwegen tot Spanje vele miljoenen schotelantenne's al enkele decennia perfect uitgericht op het zuiden, op een perfect stilhangende luchtballon? Waar hangt dat ding dan? En hoe hoog? En hoe blijft hij al sinds 1988 op 1 plek hangen?
Nou, jij wil zo graag over 'een perfect stilhangende luchtballon' beginnen. Heb ik niks over geschreven. Dus je 'enkele eenvoudige vraagjes' gewoon 'nul en void' zijn.

Welke delen van m'n post ben je niet mee eens?
Please be specific. (Ojee- daar heb je weer zo een)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192777051
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En die HAPS dingen hangen oa op zo'n 36000km hoogte?
Nee. Waarom vraag je? Wil je weer 'n beetje slim klinken?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192777054
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:29 schreef illusions het volgende:
En GPS werkt ook via HAPS? :? Berekent dus niet de tijd van de responstijd enzo?

Gaan we toch geen antwoord op krijgen, maar zo zien andere lezers tenminste dat het onzin is.
Ja. En responstijd natuurlijk veel sneller dan een of ander space-satellite is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192777073
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2020 08:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Blikjes met een touwtje er tussen?
Nee - met quite amazing examples of real engineering technology kunnen ze wat doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192777110
Fascinating...


2017: They transmit 99% of ALL international data.
2017: Animated map reveals the 550,000 miles (900,000kms) of cable hidden under the ocean that power the internet

En dan 3 jaar later:

https://www.submarinecablemap.com/

How many kilometers of cable are there?
As of 2020, we believe there are over 1.2 million kilometers of submarine cables in service globally.

Volgens deze nu is het 99.5%....
February 2020:
https://www.techradar.com(...)hundreds-of-millions

Around 380 undersea cables carry over 99.5% of all transoceanic data, running for 750,000 miles across the ocean floor.
.....
Die 0.5% van wereld data traffic makkelijk van andere, decennia welbekende, tech/methoden kunnen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 24 april 2020 @ 08:48:11 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192778173
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 03:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee. Waarom vraag je? Wil je weer 'n beetje slim klinken?
Omdat daar het signaal van satelliet tv vandaan komt. Hoe verklaar je dat zonder satellieten?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 24 april 2020 @ 10:50:56 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192779811
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 13:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Goedzo, zo werkt het inderdaad. Gewoon zoeken op wat je al denkt, en dan het filmpje uitkiezen wat 1. zoveel mogelijk overeen komt met wat je al denkt en 2. zoveel mogelijk hoofdletters heeft.

Vraag me nog wel af hoe GPS werkt, ik dacht altijd door de responstijd van 4 satellieten te meten. Daarmee weet je dus ook de afstand van zo'n satelliet. Schijnt dus ook gewoon een ballon te zijn.

Blijkt dus dat de MSM me heul de tijd heeft voorgelogen. :( Dom dom dom.
Ontwikkeling staat niet stil.
Een auto navigatie zoals tom tom maakt alleen gebruik van satelieten, hoe meer hoe nauwkeuriger.
Via mobiel kan je op 2 manieren werken, of alleen GPS of GPS in combi met internet.
Dit werkt nog nauwkeuriger dan met satelieten.

Wat ik me afvraag is het volgende, GPS of zeg maar de voorganger hiervan werd door de VS en GB gebruikt ten tijde van de eerste golf oorlog.
Hoe kregen ze dat dan voor elkaar, want door die techniek konden ze snachts doorijden en konden ze midden in de nacht gehakt maken van de Iraakse tanks.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192779861
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 03:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nou, jij wil zo graag over 'een perfect stilhangende luchtballon' beginnen. Heb ik niks over geschreven. Dus je 'enkele eenvoudige vraagjes' gewoon 'nul en void' zijn.

Welke delen van m'n post ben je niet mee eens?
Please be specific. (Ojee- daar heb je weer zo een)
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Waarom moet ik dan mijn satellietschotel op een exact aantal graden nauwkeurig de ruimte in richten, en werkt het anders niet?

Als je dit soort extreme dingen gaat beweren verwacht ik wel enige onderbouwing, want in mijn ogen sla je echt te ver door als je zegt dat satellieten niet bestaan, maar ik sta open voor uitleg.
Laat dit even tot jullie doordringen mensen.

2017... Toen al vroeg Illusions heel eenvoudig aan Tingo hoe een schotelantenne TV ontvangt.

Al sinds 2017 niets dan ontwijken.

Nou... hoe specific wil je het hebben:

Dus nogmaals @Tingo

- alle schotelantenne's voor Astra TV zijn op 1 punt gericht
- of je nu in Spanje, Nederland, Duitsland, Engeland of Noorwegen gaat kijken: alle schotelantenne's zijn op hetzelfde punt gericht (1 punt in het zuiden)

Waar zijn die schotelantenne's op gericht?

Dekkingsgebied en benodigde schotel diameter Ø in centimeters om het wat makkelijker te maken:



[ Bericht 4% gewijzigd door TheFreshPrince op 24-04-2020 11:05:20 ]
pi_192780167
Ik stel voor dat de frequentie van het 5g netwerk wordt verhoogd tot die UV-licht. De grote Complotist in Chief heeft ons immers verteld dat dat werkt tegen Corona. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192780387
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:15 schreef xpompompomx het volgende:
Ik stel voor dat de frequentie van het 5g netwerk wordt verhoogd tot die UV-licht. De grote Complotist in Chief heeft ons immers verteld dat dat werkt tegen Corona. ^O^
Krijg je wel van die blacklight party's bij zendmasten.
pi_192780550
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 03:34 schreef Tingo het volgende:
Fascinating...


2017: They transmit 99% of ALL international data.
2017: Animated map reveals the 550,000 miles (900,000kms) of cable hidden under the ocean that power the internet

En dan 3 jaar later:

https://www.submarinecablemap.com/

How many kilometers of cable are there?
As of 2020, we believe there are over 1.2 million kilometers of submarine cables in service globally.

Volgens deze nu is het 99.5%....
February 2020:
https://www.techradar.com(...)hundreds-of-millions

Around 380 undersea cables carry over 99.5% of all transoceanic data, running for 750,000 miles across the ocean floor.
.....
Die 0.5% van wereld data traffic makkelijk van andere, decennia welbekende, tech/methoden kunnen.
Niemand betwist hier ook dat er veel data via de zee gaat. 8)7

Je beantwoordt nog steeds niet de vraag hoe GPS dan wel hoort te werken, en waarom ik mijn satellietschotel op een exact aantal graden moet richten.

Daarnaast is GPS niet meer dan de meting van responstijd van satellieten, en weet je dus ook de afstand.

Is GPS ook 1 groot complot?
pi_192780569
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

[..]

Laat dit even tot jullie doordringen mensen.

2017... Toen al vroeg Illusions heel eenvoudig aan Tingo hoe een schotelantenne TV ontvangt.

Al sinds 2017 niets dan ontwijken.

ROFL _O-

Ongelofelijk, holy fucking shit. Hoe kan iemand ZO naïef zijn en de vraag tegelijkertijd gewoon JARENLANG ontwijken? :D :D :D

Bizar dit.
pi_192780742
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:49 schreef illusions het volgende:

[..]

ROFL _O-

Ongelofelijk, holy fucking shit. Hoe kan iemand ZO naïef zijn en de vraag tegelijkertijd gewoon JARENLANG ontwijken? :D :D :D

Bizar dit.
Ja, echt ook totaal geen antwoord op gekregen.

Niet van "het werkt zo en zo" of "Ik heb geen idee hoe het werkt" maar gewoon de vraag keihard negeren of ontwijken en iedere keer weer met een lulverhaal over zeekabels komen.

Niemand hier die zeekabels in twijfel trekt, het verklaart echter geen draadloos tv-signaal waarbij alle schotels naar hetzelfde punt gericht zijn.

Het is alsof je iemand vraagt "hoeveel is 10 + 12" en je krijgt standaard als antwoord "paars met gele stippen".
pi_192780785
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, echt ook totaal geen antwoord op gekregen.

Niet van "het werkt zo en zo" of "Ik heb geen idee hoe het werkt" maar gewoon de vraag keihard negeren of ontwijken en iedere keer weer met een lulverhaal over zeekabels komen.

Niemand hier die zeekabels in twijfel trekt, het verklaart echter geen draadloos tv-signaal waarbij alle schotels naar hetzelfde punt gericht zijn.

Het is alsof je iemand vraagt "hoeveel is 10 + 12" en je krijgt standaard als antwoord "paars met gele stippen".
Hoe ruikt de kleur blauw? :P

Maar inderdaad, met zeekabels komen als je vraagt waarom je satellietschotel enkel precies op 1 punt gericht werkt. 8)7
pi_192780810
@Tingo

Waarom moet ik mijn satellietschotel op een exact aantal graden nauwkeurig de ruimte in richten, en werkt het anders niet?

Vraag staat kennelijk al sinds 2017, Koning Ontwijk. _O-
pi_192781230
Overigens is er nu ook groen licht van de FCC voor de 6e WiFi standaard.

WiFi op 6.000.000.000 Hertz !!!

De info:


pi_192793876
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Niemand betwist hier ook dat er veel data via de zee gaat. 8)7

Je beantwoordt nog steeds niet de vraag hoe GPS dan wel hoort te werken, en waarom ik mijn satellietschotel op een exact aantal graden moet richten.

Daarnaast is GPS niet meer dan de meting van responstijd van satellieten, en weet je dus ook de afstand.

Is GPS ook 1 groot complot?
Het is niet alleen 'veel data', het is meer dan 99.5% van ALLE data die via onderzee cables gaat en het lijkt dat ze niet van plan om andere technology te gaan gebruiken.

https://www2.telegeograph(...)ntly-asked-questions

Why don't companies use satellites instead?
'Satellites are great for certain applications. Satellites do a wonderful job of reaching areas that aren’t yet wired with fiber. They are also useful for distributing content from one source to multiple locations.
However, on a bit-for-bit basis, there’s just no beating fiber-optic cables. Cables can carry far more data at far less cost than satellites.

It’s hard to know exactly how much of all international traffic is still carried via satellite, but it’s very small. Statistics released byU.S. Federal Communications Commission indicate that satellites account for just 0.37% of all U.S. international capacity.'
........

Wat zou de data/traffic procentages van satellite TV dan zijn?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192794126
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 03:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het is niet alleen 'veel data', het is meer dan 99.5% van ALLE data die via onderzee cables gaat en het lijkt dat ze niet van plan om andere technology te gaan gebruiken.

https://www2.telegeograph(...)ntly-asked-questions

Why don't companies use satellites instead?
'Satellites are great for certain applications. Satellites do a wonderful job of reaching areas that aren’t yet wired with fiber. They are also useful for distributing content from one source to multiple locations.
However, on a bit-for-bit basis, there’s just no beating fiber-optic cables. Cables can carry far more data at far less cost than satellites.

It’s hard to know exactly how much of all international traffic is still carried via satellite, but it’s very small. Statistics released byU.S. Federal Communications Commission indicate that satellites account for just 0.37% of all U.S. international capacity.'
........

Wat zou de data/traffic procentages van satellite TV dan zijn?
Het gaat niet om die fucking data via de onderzee kabels gast, iedereen weet dat alle traffic onderzee loopt. Dat is het hele punt niet. 8)7

HOE verklaar JIJ dat ik mijn satellietschotel precies op de Astra satelliet moet richten, en anders geen signaal krijg? Ik heb het niet over internet, puur over TV in West-Europa. Komop, 1 dingetje, want 2017 belde al ...
  zaterdag 25 april 2020 @ 09:47:32 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192796142
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 03:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het is niet alleen 'veel data', het is meer dan 99.5% van ALLE data die via onderzee cables gaat en het lijkt dat ze niet van plan om andere technology te gaan gebruiken.

https://www2.telegeograph(...)ntly-asked-questions

Why don't companies use satellites instead?
'Satellites are great for certain applications. Satellites do a wonderful job of reaching areas that aren’t yet wired with fiber. They are also useful for distributing content from one source to multiple locations.
However, on a bit-for-bit basis, there’s just no beating fiber-optic cables. Cables can carry far more data at far less cost than satellites.

It’s hard to know exactly how much of all international traffic is still carried via satellite, but it’s very small. Statistics released byU.S. Federal Communications Commission indicate that satellites account for just 0.37% of all U.S. international capacity.'
........

Wat zou de data/traffic procentages van satellite TV dan zijn?
NOBODY HERE DISPUTES THIS!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192796556
Knap hoor, sinds 2017 al de vraag niet beantwoorden. :')
pi_192797365
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 03:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het is niet alleen 'veel data', het is meer dan 99.5% van ALLE data die via onderzee cables gaat en het lijkt dat ze niet van plan om andere technology te gaan gebruiken.

https://www2.telegeograph(...)ntly-asked-questions

Why don't companies use satellites instead?
'Satellites are great for certain applications. Satellites do a wonderful job of reaching areas that aren’t yet wired with fiber. They are also useful for distributing content from one source to multiple locations.
However, on a bit-for-bit basis, there’s just no beating fiber-optic cables. Cables can carry far more data at far less cost than satellites.

It’s hard to know exactly how much of all international traffic is still carried via satellite, but it’s very small. Statistics released byU.S. Federal Communications Commission indicate that satellites account for just 0.37% of all U.S. international capacity.'
........

Wat zou de data/traffic procentages van satellite TV dan zijn?
Je ontwijkt wederom geheel de vraag.

Waar staan al die Astra TV schotelantenne's van Noorwegen tot Spanje op gericht?

pi_192804484
Dit is het antwoord jongens.

Onomstotelijk bewijs dat satellieten NIET bestaan.

SATELLITE COMPANIES HATE THIS GUY!

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 20:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

and high altitude pseudo satellites and other tried and tested telecommuication technology.
pi_192838724
https://tweakers.net/nieuws/166458/vodafoneziggo-begint-uitrol-van-5g-in-nederland-op-zelfde-frequentieband-als-4g.html

quote:
VodafoneZiggo wil eind juli in heel Nederland een 5g-dekking hebben. Vanaf dinsdagavond is het netwerk in meer dan de helft van Nederland te gebruiken. De provider biedt 5g aan op dezelfde frequentiebanden als 4g.
quote:
VodafoneZiggo gebruikt de bestaande 4g-banden voor het nieuwe netwerk. Het is niet bekend of dat 1800, 2100 of 2600MHz is, of een combinatie van al die banden; de genoemde 5g-telefoons ondersteunen die frequenties. De nieuwe frequentiebanden 700 en 1400MHz komen pas na de veiling van dit voorjaar beschikbaar, de 3,5GHz-band volgt pas over een paar jaar. VodafoneZiggo maakt gebruik van Dynamic Spectrum Sharing om op een zendmast één frequentieband twee netwerktechnieken te ondersteunen. Gebruikers die buiten de 5g-dekking vallen, schakelen daardoor automatisch terug naar 4g.
pi_192844857
quote:
Ah, op 4G frequenties. Ze zullen niet gelijk bij bosjes neervallen dus, die dooien. :P
  dinsdag 28 april 2020 @ 16:30:47 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192845265
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 10:11 schreef illusions het volgende:
Knap hoor, sinds 2017 al de vraag niet beantwoorden. :')
oh das nog niks.

Op vrijdag 9 mei 2014 04:29 schreef El_Matador het volgende:
Ik kom terug met het uiteindelijke, supersimpele, alle NASA-verhalen debunkend bewijs van de hoax. Opdat het voor altijd stil zal blijven.

En stil bleef het. :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192845394
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

oh das nog niks.

Op vrijdag 9 mei 2014 04:29 schreef El_Matador het volgende:
Ik kom terug met het uiteindelijke, supersimpele, alle NASA-verhalen debunkend bewijs van de hoax. Opdat het voor altijd stil zal blijven.

En stil bleef het. :D
Voortijdig gespietst door een stier denk ik.
pi_192850576
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2020 15:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Satellieten bestaan niet. Wat. Waar richten we die schotels op dan? Wat vloog er de afgelopen dagen als een treintje door de lucht? Wel gebruikmaken van GPS? Waar komt de remote sensing data vandaan? Alsjeblieft hou op met me :') .
User 'illusies' has a habit of twisting peoples words so he/she/it can start an argument about something which was not said. It's a distraction tactic. I am questioning the existence of certain technology - not denying it.
There are much easier options.
I'll post later on this subject.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192850625
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

It's a distraction tactic.
Als je bedoelt dat je al 3 jaar geen antwoord op 1 vraag wil geven en iedere keer met een verhaal komt dat niet over de vraag gaat, dan klopt dat.

Dus nogmaals @Tingo

- alle schotelantenne's voor Astra TV zijn op 1 punt gericht
- of je nu in Spanje, Nederland, Duitsland, Engeland of Noorwegen gaat kijken: alle schotelantenne's zijn op hetzelfde punt gericht (1 punt in het zuiden)

Waar zijn die schotelantenne's op gericht?

Dekkingsgebied en benodigde schotel diameter Ø in centimeters om het wat makkelijker te maken:

pi_192850789
https://www2.telegeograph(...)ntly-asked-questions
Why don't companies use satellites instead?
'Satellites are great for certain applications. Satellites do a wonderful job of reaching areas that aren’t yet wired with fiber. They are also useful for distributing content from one source to multiple locations.
However, on a bit-for-bit basis, there’s just no beating fiber-optic cables. Cables can carry far more data at far less cost than satellites.
It’s hard to know exactly how much of all international traffic is still carried via satellite, but it’s very small. Statistics released byU.S. Federal Communications Commission indicate that satellites account for just 0.37% of all U.S. international capacity.'

99.5% data traffic door submarine cables en dan maar 0.37% data traffic door satellite. Als dat door space-satellite of high-altitude pseudo satellites niet duidelijk is.
I'm not denying that there are telecommunications satellites, I'm questioning what kind of satellites they are and how necessary they might be.

There's quite a difference between denying and questioning an issue.

Wat zou de data/traffic procentages van satellites dan zijn? Welke satellites? Space satellites or stratospheric satellies?
Ik kan geen duidelijk cijfers/procentages over satellite data traffic vinden. Jij wel?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192850811
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

oh das nog niks.

Op vrijdag 9 mei 2014 04:29 schreef El_Matador het volgende:
Ik kom terug met het uiteindelijke, supersimpele, alle NASA-verhalen debunkend bewijs van de hoax. Opdat het voor altijd stil zal blijven.

En stil bleef het. :D
Good grief, you're fckin boring.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192851861
Het punt is gewoon, uiteindelijk, dat er overal draadloos internet is, zodat je ass getracked & tracet kan worden met je nieuwe burgah slaven chip, al dan niet in combinatie dan niet verplichte corona bullshit apps die je tracken & tracen en bepalen bij wie jij in de buurt bent geweest.

aka Corona is Trojaans Paard om die shit in te voeren, en "5G" e.d. het middel.
  woensdag 29 april 2020 @ 00:03:04 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192851995
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:16 schreef Tingo het volgende:
https://www2.telegeograph(...)ntly-asked-questions
Why don't companies use satellites instead?
'Satellites are great for certain applications. Satellites do a wonderful job of reaching areas that aren’t yet wired with fiber. They are also useful for distributing content from one source to multiple locations.
However, on a bit-for-bit basis, there’s just no beating fiber-optic cables. Cables can carry far more data at far less cost than satellites.
It’s hard to know exactly how much of all international traffic is still carried via satellite, but it’s very small. Statistics released byU.S. Federal Communications Commission indicate that satellites account for just 0.37% of all U.S. international capacity.'

99.5% data traffic door submarine cables en dan maar 0.37% data traffic door satellite. Als dat door space-satellite of high-altitude pseudo satellites niet duidelijk is.
I'm not denying that there are telecommunications satellites, I'm questioning what kind of satellites they are and how necessary they might be.

There's quite a difference between denying and questioning an issue.

Wat zou de data/traffic procentages van satellites dan zijn? Welke satellites? Space satellites or stratospheric satellies?
Ik kan geen duidelijk cijfers/procentages over satellite data traffic vinden. Jij wel?
Heuj eindelijk vooruitgang... Had dat nou echt drie jaar nodig?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192852271
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2020 23:48 schreef Salvad0R het volgende:
Het punt is gewoon, uiteindelijk, dat er overal draadloos internet is, zodat je ass getracked & tracet kan worden met je nieuwe burgah slaven chip, al dan niet in combinatie dan niet verplichte corona bullshit apps die je tracken & tracen en bepalen bij wie jij in de buurt bent geweest.

aka Corona is Trojaans Paard om die shit in te voeren, en "5G" e.d. het middel.
Of je laat gewoon je telefoon thuis. Nog beter, ruil je smartphone is voor een oude Nokia,
ROBODEMONS..................|:(
  woensdag 29 april 2020 @ 06:16:08 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192852865
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2020 23:48 schreef Salvad0R het volgende:
Het punt is gewoon, uiteindelijk, dat er overal draadloos internet is, zodat je ass getracked & tracet kan worden met je nieuwe burgah slaven chip, al dan niet in combinatie dan niet verplichte corona bullshit apps die je tracken & tracen en bepalen bij wie jij in de buurt bent geweest.

aka Corona is Trojaans Paard om die shit in te voeren, en "5G" e.d. het middel.
Eh in Nederland heb je bijna zo goed als overal al internet hoor.
Misschien niet altijd via Nederlandse zendmasten maar kan ook via buitenlandse zendmasten, vooral aan de grens.

Corona apps zijn niet verplicht, en kunnen ze niet verplichten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192853327
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:16 schreef Tingo het volgende:
https://www2.telegeograph(...)ntly-asked-questions
Why don't companies use satellites instead?
'Satellites are great for certain applications. Satellites do a wonderful job of reaching areas that aren’t yet wired with fiber. They are also useful for distributing content from one source to multiple locations.
However, on a bit-for-bit basis, there’s just no beating fiber-optic cables. Cables can carry far more data at far less cost than satellites.
It’s hard to know exactly how much of all international traffic is still carried via satellite, but it’s very small. Statistics released byU.S. Federal Communications Commission indicate that satellites account for just 0.37% of all U.S. international capacity.'

99.5% data traffic door submarine cables en dan maar 0.37% data traffic door satellite. Als dat door space-satellite of high-altitude pseudo satellites niet duidelijk is.
I'm not denying that there are telecommunications satellites, I'm questioning what kind of satellites they are and how necessary they might be.

There's quite a difference between denying and questioning an issue.

Wat zou de data/traffic procentages van satellites dan zijn? Welke satellites? Space satellites or stratospheric satellies?
Ik kan geen duidelijk cijfers/procentages over satellite data traffic vinden. Jij wel?
Oh dus satellieten bestaan toch?

Kwartje gevallen?
pi_192853362
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

User 'illusies' has a habit of twisting peoples words so he/she/it can start an argument about something which was not said. It's a distraction tactic. I am questioning the existence of certain technology - not denying it.
There are much easier options.
I'll post later on this subject.
Bestaan ze nou wel of niet? Je ontkent dus niet dat ze bestaan, maar je vraagt je dus wel af of ze bestaan? Je denkt dat er een kans is dat ze niet bestaan?

Snap er niks meer van. Wat is je standpunt nou over satellieten? :P
pi_192853371
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2020 23:48 schreef Salvad0R het volgende:
Het punt is gewoon, uiteindelijk, dat er overal draadloos internet is, zodat je ass getracked & tracet kan worden met je nieuwe burgah slaven chip, al dan niet in combinatie dan niet verplichte corona bullshit apps die je tracken & tracen en bepalen bij wie jij in de buurt bent geweest.

aka Corona is Trojaans Paard om die shit in te voeren, en "5G" e.d. het middel.
Ok en ze konden je 10 jaar geleden niet tracken ofzo? :? En waarom kan het nu wel en toen niet, 5G?
pi_192855551
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 06:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh in Nederland heb je bijna zo goed als overal al internet hoor.
Misschien niet altijd via Nederlandse zendmasten maar kan ook via buitenlandse zendmasten, vooral aan de grens.

Corona apps zijn niet verplicht, en kunnen ze niet verplichten.
Die app niet.

De nieuwe Identificatie Wet wel.

"een van rijkswege uitgegeven en aan een natuurlijk persoon verstrekt elektronisch middel dat persoonsidentificatiegegevens bevat en wordt gebruikt voor de authenticatie van een natuurlijke persoon die toegang wenst tot elektronische dienstverlening"
pi_192855558
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok en ze konden je 10 jaar geleden niet tracken ofzo? :? En waarom kan het nu wel en toen niet, 5G?
Irrelevante vragen zijn irrelevant.
  woensdag 29 april 2020 @ 11:16:47 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192855643
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Die app niet.

De nieuwe Identificatie Wet wel.

"een van rijkswege uitgegeven en aan een natuurlijk persoon verstrekt elektronisch middel dat persoonsidentificatiegegevens bevat en wordt gebruikt voor de authenticatie van een natuurlijke persoon die toegang wenst tot elektronische dienstverlening"
Die is er niet.
Er is wel over gepraat, maar geen besluit genomen, omdat het tegen de richtlijnen van andere wetten is.
Dit was vlak nadat er gesproken werd over de app, daarna werd het al snel stil.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192855678
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Die is er niet.
Er is wel over gepraat, maar geen besluit genomen, omdat het tegen de richtlijnen van andere wetten is.
Dit was vlak nadat er gesproken werd over de app, daarna werd het al snel stil.
Hier staat wat anders:

quote:
Wij Willem-Alexander, bij de gratie Gods, Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, enz. enz. enz.

Allen doen te weten:

Alzo Wij in overweging genomen hebben, dat het wenselijk is de Paspoortwet te wijzigen in verband met de invoering van elektronische identificatie met een publiek middel en de uitbreiding van het basisregister reisdocumenten;

publiek identificatiemiddel:

een van rijkswege uitgegeven en aan een natuurlijk persoon verstrekt elektronisch middel dat persoonsidentificatiegegevens bevat en wordt gebruikt voor de authenticatie van een natuurlijke persoon die toegang wenst tot elektronische dienstverlening

Of tellen besluiten van onze Keuning niet zomaar als wet, want dan heb je gelijk natuurlijk.
  woensdag 29 april 2020 @ 11:23:40 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192855711
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hier staat wat anders:
[..]

Of tellen besluiten van onze Keuning niet zomaar als wet, want dan heb je gelijk natuurlijk.
nevermind ben al op telefoon aan openen.

onze koning pils heeft puur een formele functie he.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192855762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

nevermind ben al op telefoon aan openen.

onze koning pils heeft puur een formele functie he.
:o Vaag. Hier dan: https://www.eerstekamer.n(...)oering_elektronische

quote:
inwerkingtreding

Op een bij koninklijk besluit te bepalen tijdstip dat voor de verschillende artikelen of onderdelen daarvan verschillend kan worden vastgesteld wordt geplaatst
"puur een formele functie" zegte,

Waarom is hij dan volgens de wet "onschendbaar" ?
  woensdag 29 april 2020 @ 11:35:42 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192855854
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

:o Vaag. Hier dan: https://www.eerstekamer.n(...)oering_elektronische
[..]

"puur een formele functie" zegte,

Waarom is hij dan volgens de wet "onschendbaar" ?
Ik heb al ik ga straks even doornemen, is nogal een bak info.
In vergelijking met de koningin Elizabeth 2 van GB is hij niet totaal onschendbaar.
En ons koningshuis heeft meer een formele functie dan een uitvoerende functie, ja hij zet zijn handtekening onder documenten, maar hij kan niet zijn eigen wetten bedenken of uitvoeren, dit word gedaan door de regering.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192855871
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik heb al ik ga straks even doornemen, is nogal een bak info.
In vergelijking met de koningin Elizabeth 2 van GB is hij niet totaal onschendbaar.
En ons koningshuis heeft meer een formele functie dan een uitvoerende functie, ja hij zet zijn handtekening onder documenten, maar hij kan niet zijn eigen wetten bedenken of uitvoeren, dit word gedaan door de regering.
...en het is natuurlijk compleet vergezocht om te stellen dat zowel de Keuning als de regering niets meer dan marionetten zijn voor het internationale bankier kartel, die als doelstelling hebben elke mens op deze aardbol te chippen zodat ze getracked & traced kunnen worden als de dildo bestelling van MikeyTT?
pi_192855916
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

...en het is natuurlijk compleet vergezocht om te stellen dat zowel de Keuning als de regering niets meer dan marionetten zijn voor het internationale bankier kartel, die als doelstelling hebben elke mens op deze aardbol te chippen zodat ze getracked & traced kunnen worden als de dildo bestelling van MikeyTT?
Koninklijke onschendbaarheid is iets wat is ingevoerd door Thorbecke. Ik denk niet dat hij in 1848 had bedacht dat er iemand zou zijn die dit zou gebruiken om een New World Order aan te tonen in 2020. Voor meer lees informatie : https://historiek.net/grondwet-thorbecke-1848-samenvatting/75675/
Op Fok wordt niet netjes gediscusseerd dus flikker dit account maar weg!
pi_192855982
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:41 schreef wimschim het volgende:

[..]

Koninklijke onschendbaarheid is iets wat is ingevoerd door Thorbecke. Ik denk niet dat hij in 1848 had bedacht dat er iemand zou zijn die dit zou gebruiken om een New World Order aan te tonen in 2020. Voor meer lees informatie : https://historiek.net/grondwet-thorbecke-1848-samenvatting/75675/
Cool. Interessant. Bedankt.

Sowieso staan we als mensheid maar in de kinderschoenen van ontwikkeling en samenleving, natuurlijk.

Roeien met de riemen die we hebben, etc. etc.

...maar ik ben nogal gesteld op individuele universele vrijheid (van reizen, van contact, etc), en een "publiek elektronisch identificatiemiddel" en zo'n corona-app lijkt me niet heel erg in dat kader passen.

Edit: Koninklijke onschendbaarheid was ook voor de grondwetswijziging van Thorbecke geldend.
pi_192856049
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:46 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Cool. Interessant. Bedankt.

Sowieso staan we als mensheid maar in de kinderschoenen van ontwikkeling en samenleving, natuurlijk.

Roeien met de riemen die we hebben, etc. etc.

...maar ik ben nogal gesteld op individuele universele vrijheid (van reizen, van contact, etc), en een "publiek elektronisch identificatiemiddel" lijkt me niet heel erg in dat kader passen.
De chip op jouw paspoort of in jouw rijbewijs kan tot hooguit een centimeter of 10/20 worden uitgelezen.De chip in jouw paspoort is verder passief. Er zit geen batterij in , dus er moet externe stroom naar de chip worden gestuurd voordat deze uberhaupt iets kan verzenden. Mensen tracken via de chip in het paspoort zou de allerslechtste manier van crowdcontrol/tracking ooit zijn.
Waarom zou de overheid dit doen als jij al vrijwillig al jouw informatie beschikbaar stelt? Je googled al jouw zoekopdrachten? U plaatst uw halve leven op Facebook? Het zou voor onze regering goedkoper zijn om de data van google en facebook te kopen dan een volgsysteem te bouwen via paspoorten.

Maar goed, hiervoor kwam ik vandaag niet langs in dit topic. Ik was eigenlijk benieuwd of er al een toename is gemeld van corona gevallen nu 5G is aangezet door Vodafone? Ben benieuwd of in die gebieden nu echt de corona weer gaat toenemen... Maar het is stil hier vandaag.... Vreemd

antwoord op jouw edit. INcorrect. Zoek maar op de puntkomma van Thorbecke. Hiermee heeft hij de toenmalige koning een flinke oor aangenaaid.
Op Fok wordt niet netjes gediscusseerd dus flikker dit account maar weg!
pi_192856236
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:53 schreef wimschim het volgende:

[..]

De chip op jouw paspoort of in jouw rijbewijs kan tot hooguit een centimeter of 10/20 worden uitgelezen.De chip in jouw paspoort is verder passief. Er zit geen batterij in , dus er moet externe stroom naar de chip worden gestuurd voordat deze uberhaupt iets kan verzenden. Mensen tracken via de chip in het paspoort zou de allerslechtste manier van crowdcontrol/tracking ooit zijn.
Waarom zou de overheid dit doen als jij al vrijwillig al jouw informatie beschikbaar stelt? Je googled al jouw zoekopdrachten? U plaatst uw halve leven op Facebook? Het zou voor onze regering goedkoper zijn om de data van google en facebook te kopen dan een volgsysteem te bouwen via paspoorten.

Maar goed, hiervoor kwam ik vandaag niet langs in dit topic. Ik was eigenlijk benieuwd of er al een toename is gemeld van corona gevallen nu 5G is aangezet door Vodafone? Ben benieuwd of in die gebieden nu echt de corona weer gaat toenemen... Maar het is stil hier vandaag.... Vreemd

antwoord op jouw edit. INcorrect. Zoek maar op de puntkomma van Thorbecke. Hiermee heeft hij de toenmalige koning een flinke oor aangenaaid.
Er staat toch echt dat na Thorbecke's grondwet de Koning "onschendbaar bleef".

Hoe kom je er bij dat een elektronisch middel dat persoonsidentificatiegegevens bevat een "passieve" chip is?

Je begrijpt toch ook wel dat als ze nu chips kunnen aflezen op 20cm, dat de tech om het af te lezen op 20 meter allang op de plank ligt te wachten om uitgerold te worden?

Stapje voor stapje richting een totalitair regime is nog steeds tirannie.

Ik stel nergens "al mijn informatie" vrijwillig beschikbaar, hoe kom je daarbij?

De correlatie tussen dat zogenaamde virus en 5G is niet direct imho, maar een al-dekkend 5G netwerk is wel lekker makkelijk als je iedereen een track & trace app wil gaan aansmeren, natuurlijk.
Denk niet dat er nu meer ziektegevallen gaan opduiken.
pi_192856260
Dat hele virus is gewoon een Trojaans Paard om het Sociale Krediet Score Systeem in te voeren in het Westen.
  woensdag 29 april 2020 @ 12:14:55 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192856345
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Die app niet.

De nieuwe Identificatie Wet wel.

"een van rijkswege uitgegeven en aan een natuurlijk persoon verstrekt elektronisch middel dat persoonsidentificatiegegevens bevat en wordt gebruikt voor de authenticatie van een natuurlijke persoon die toegang wenst tot elektronische dienstverlening"
Klinkt als DigiD.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192856418
betrek wel zo veel mogelijk verschillende dingen die niet met elkaar te maken hebben, alstublieft.
probeer de banken erbij te verzinnen.
en misschien ook het besproeien van akkerbouw.
en de rook achter een vliegtuig noem dat chemtrails en betrek het erbij.
maak er maar een puinhoop van. doe zo gek mogelijk en wie weet neemt iemand het over.

weet je nog dat gerucht dat koeien zure melk zouden geven toen met de stoomtrein? dat kwam van mij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192856432
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Er staat toch echt dat na Thorbecke's grondwet de Koning "onschendbaar bleef".
Het punt zit hem vooral in de ministeriele verantwoordelijkheid die met deze wet is geindtroduceerd. De zinsopbouw met de puntkomma zegt eigenlijk dat de koning niets meer te vertellen heeft, onschendbaarheid is een mooier woord waardoor de koning toen maar heeft getekend, zonder eigenlijk te beseffen dat hij zijn macht weggaf.

quote:
Hoe kom je er bij dat een elektronisch middel dat persoonsidentificatiegegevens bevat een "passieve" chip is?
Laat mij maar zien waar de batterij zit in jouw paspoort? Moet je jouw rijbewijs ook elke week opladen? Weet u het verschil tussen passieve en actieve electronica?

quote:
Je begrijpt toch ook wel dat als ze nu chips kunnen aflezen op 20cm, dat de tech om het af te lezen op 20 meter allang op de plank ligt te wachten om uitgerold te worden?
Dat is best mogelijk maar het zal zo lastig worden als iedereen doodgaat nadat zijn chip op 20 meter is uitgelezen. Je hebt namelijk geen idee hoeveel vermogen je moet versturen voordat je zo'n chip op 20 meter kunt uitlezen. Op het moment dat dit bij jou zal gebeuren heb je dit gelijk door omdat dan je bloed, hersenen en nog meer dingen in je lichaam gaan koken door het hoge vermogen. Geen zorgen dus dat dit er ooit gaat komen en nogmaals er is ook geen nut. Het is goedkoper om jouw facebook data te kopen, jouw telefoongedrag uit te lezen, jouw google zoekopdrachten te kopen. Veel makkelijker omdat je vrijwillig deze data afstaat.

quote:
Stapje voor stapje richting een totalitair regime is nog steeds tirannie.
Onzinverhaal, tenzij je met bewijs kunt komen dat we daadwerkelijk deze kant op gaan.

quote:
Ik stel nergens "al mijn informatie" vrijwillig beschikbaar, hoe kom je daarbij?
Heeft u Facebook? Gebruikt u google? Heeft u een mobiel? Leest u wel eens de Eula voordat je zonder nadenken op ja drukt? Gebruikt u uberhaupt het internet? Dan is tracking makkelijker via de sporen die je hier na laat in plaats van een onwerkelijke op 20 meter afstande lezende paspoort tracker.

quote:
De correlatie tussen dat zogenaamde virus en 5G is niet direct imho, maar een al-dekkend 5G netwerk is wel lekker makkelijk als je iedereen een track & trace app wil gaan aansmeren, natuurlijk.
Denk niet dat er nu meer ziektegevallen gaan opduiken.
Via 2g is het al mogelijk om iedereen te volgen. 5G voegt hier niets maar dan ook niets aan toe. Als je netwerkverbindingen niet helemaal begrijp dan kun je kijken naar het OSI-model. Dit model laat zien dat 5g werkt op laag 1 en hiermee geen relatie heeft tot een applicatie die op laag 7 werkt. Met andere woorden. Alle techniek die mogelijk is met 2g is ook mogelijk met 5g en vice versa.
Op Fok wordt niet netjes gediscusseerd dus flikker dit account maar weg!
pi_192856467
  woensdag 29 april 2020 @ 12:29:15 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192856535
quote:
_O_ _O-
Geweldig mocht je meer hebben.
Gaarne hier.
BNW / Post hier bnw strips en plaatjes #30
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192857440
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 08:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Oh dus satellieten bestaan toch?

Kwartje gevallen?
Ja hoor - stratospheric satellieten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192857474
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2020 11:09 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Irrelevante vragen zijn irrelevant.
Wat lul je nou slap, waarom zou het irrelevant zijn? Jij zegt dat het punt is dat ze je overal kunnen tracken. Nou, daar heb je echt geen 5G voor nodig hoor, dat kan al zoooooo lang. :')
pi_192857485
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja hoor - stratospheric satellieten.
En hoe verklaar je de signalen die van 36km hoogte komen dan? :?

En de GPS satellieten op 20km, is daar ook een verklaring voor?
pi_192857683
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja hoor - stratospheric satellieten.
Hoe hebben die geen last van luchtweerstand dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192857699
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:39 schreef illusions het volgende:

[..]

En hoe verklaar je de signalen die van 36km hoogte komen dan? :?

En de GPS satellieten op 20km, is daar ook een verklaring voor?
I don't know. I've been looking for more info about data-traffic, but can only find the 0.37% (satellite data traffic) from the US Federation Communications Commitee.

Why send signals/data 36,000kms away (+ the return trip and in some cases there and back again) when there are much quicker, more efficient methods of telecommunication available which are actually on or closer to our dear earth? Some of the technology is floating peacefully around at only 20/30kms altitude (about 3 or 4 times higher than an average passenger jet) so it flies way above any weather systems, takes better pictures (as they are so much closer), is easier to maintain, more economical, solar-powered/environmentally friendly, remote-controlled and a much safer option all round.etc.
The concept has been around for 75 years or more.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192857738
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hoe hebben die geen last van luchtweerstand dan?
Ze zijn boven weather systems. Ze kunnen maandenlang in de lucht blijven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192857788
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze zijn boven weather systems. Ze kunnen maandenlang in de lucht blijven.
Ik had het niet over het weer. L.E.Z.E.N.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192857809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

I don't know. I've been looking for more info about data-traffic, but can only find the 0.37% (satellite data traffic) from the US Federation Communications Commitee.

Why send signals/data 36,000kms away (+ the return trip and in some cases there and back again) when there are much quicker, more efficient methods of telecommunication available which are actually on or closer to our dear earth? Some of the technology is floating peacefully around at only 20/30kms altitude (about 3 or 4 times higher than an average passenger jet) so it flies way above any weather systems, takes better pictures (as they are so much closer), is easier to maintain, more economical, solar-powered/environmentally friendly, remote-controlled and a much safer option all round.etc.
The concept has been around for 75 years or more.
Je praat poep. En niet zo'n beetje ook.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192857865
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Je praat poep. En niet zo'n beetje ook.
Google Loon (sinds 2013) maar een van de nieuwe spelers in de markt is.
Maar dat zijn wat kleinere dingen (size of a tennis court of zo) Die echte grote dingen van 120m diameter of zo zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192858011
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Google Loon (sinds 2013) maar een van de nieuwe spelers in de markt is.
Maar dat zijn wat kleinere dingen (size of a tennis court of zo) Die echte grote dingen van 120m diameter of zo zijn.
Toon aan dat die dingen op grote schaal als 'satelliet' gebruikt worden dan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192858119
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze zijn boven weather systems. Ze kunnen maandenlang in de lucht blijven.
En de aarde is vlak en water kan branden in jou wereld?
pi_192858236
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En de aarde is vlak en water kan branden in jou wereld?
Nee hoor.
De fotos van de aarde dat de dingen kan maken heel erg mooi zijn.

Edit: I posted about this stuff a few years ago but it seems that not many people paid that much attention.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192858492
Het is fijn om te weten dat de leden van de flatearth-beweging zich over de hele aardbol bevinden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192858593
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 14:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is fijn om te weten dat de leden van de flatearth-beweging zich over de hele aardbol bevinden.
Er is 'n flatearth topic ergens op BNW maar dan geen flat-earthers te vinden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192858846
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

I don't know. I've been looking for more info about data-traffic, but can only find the 0.37% (satellite data traffic) from the US Federation Communications Commitee.

Why send signals/data 36,000kms away (+ the return trip and in some cases there and back again) when there are much quicker, more efficient methods of telecommunication available which are actually on or closer to our dear earth? Some of the technology is floating peacefully around at only 20/30kms altitude (about 3 or 4 times higher than an average passenger jet) so it flies way above any weather systems, takes better pictures (as they are so much closer), is easier to maintain, more economical, solar-powered/environmentally friendly, remote-controlled and a much safer option all round.etc.
The concept has been around for 75 years or more.
De vraag is niet waarom. We weten zeker van welke hoogte de signalen komen, behalve jij kennelijk.
pi_192858874
Je snapt toch wel dat je de responstijd kan meten en zo weet hoe ver iets is? |:(

Basisschool niveautje dit.
pi_192858954
Heb er nog eentje gevonden. Er zitten grote partijen als Hirschmann gewoon achter (kabelfabrikant)

bij de invoering van 4G moest je al je coax kabels vervangen tegen overspraak. het zal niemand verbazen dat je dat bij 5G opnieuw moet gaan doen. Arggh ze willen weer meer kabels verkopen!!!111
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 29 april 2020 @ 16:34:19 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192860017
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 15:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb er nog eentje gevonden. Er zitten grote partijen als Hirschmann gewoon achter (kabelfabrikant)

bij de invoering van 4G moest je al je coax kabels vervangen tegen overspraak. het zal niemand verbazen dat je dat bij 5G opnieuw moet gaan doen. Arggh ze willen weer meer kabels verkopen!!!111
:{ ik heb geen RJ45 poort op mijn telefoon -O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192860066
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

:{ ik heb geen RJ45 poort op mijn telefoon -O-
ho ho ho, in jouw huis lopen ook signaalkabels.
de straling van 5G is zo sterk dat die doordringen in de signaalkabels in huis. je kunt vaker blokjes en haperend beeld op tv gaan verwachten. vooral bij de commerciële zenders en netflix.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192861514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

ho ho ho, in jouw huis lopen ook signaalkabels.
de straling van 5G is zo sterk dat die doordringen in de signaalkabels in huis. je kunt vaker blokjes en haperend beeld op tv gaan verwachten. vooral bij de commerciële zenders en netflix.
Kan ik al m'n KOKA 9 TS weer uit m'n leidingen gaan scheuren zeker :+
pi_192861678
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Why send signals/data 36,000kms away (+ the return trip and in some cases there and back again)
Satelliet TV was lange tijd de enige manier om buitenlandse TV te kijken in afgelegen gebieden, simpelweg omdat je daar geen kabelaansluiting had.

Er is een simpel experiment om aan te tonen dat satelliet TV echt is.

Iedereen met een camper én een schotelantenne kent het "experiment" al.

Waar je in Europa namelijk ook je camper parkeert, je zal je schotel moeten uitrichten op het zuiden.

Hoe zuidelijker, hoe meer omhoog gericht, hoe noordelijker, hoe meer horizontaal gericht.
Oostelijk en westelijk uiteraard ook bijdraaien.

Voor het uitrichten zijn kant-en-klare tabellen voor de locatie en de signaalsterkte uitlezen helpt je voor de laatste nauwkeurigheid.

Hoe verklaar je dat je in Spanje of Noorwegen, Engeland of Duitsland altijd op datzelfde punt richt sinds 1988? En waar is dat punt volgens jou?

En zeg nu niet dat het een "pseudo satellite op 30km hoogte" is want die kan maar een horizon van 600km halen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 29-04-2020 18:28:48 ]
pi_192861911
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

ho ho ho, in jouw huis lopen ook signaalkabels.
de straling van 5G is zo sterk dat die doordringen in de signaalkabels in huis. je kunt vaker blokjes en haperend beeld op tv gaan verwachten. vooral bij de commerciële zenders en netflix.
Ben ik even blij dat ik ooit een kilometer shielded CAT6 heb gekocht.
pi_192862110
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 18:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Satelliet TV was lange tijd de enige manier om buitenlandse TV te kijken in afgelegen gebieden, simpelweg omdat je daar geen kabelaansluiting had.

Er is een simpel experiment om aan te tonen dat satelliet TV echt is.

Iedereen met een camper én een schotelantenne kent het "experiment" al.

Waar je in Europa namelijk ook je camper parkeert, je zal je schotel moeten uitrichten op het zuiden.

Hoe zuidelijker, hoe meer omhoog gericht, hoe noordelijker, hoe meer horizontaal gericht.
Oostelijk en westelijk uiteraard ook bijdraaien.

Voor het uitrichten zijn kant-en-klare tabellen voor de locatie en de signaalsterkte uitlezen helpt je voor de laatste nauwkeurigheid.

Hoe verklaar je dat je in Spanje of Noorwegen, Engeland of Duitsland altijd op datzelfde punt richt sinds 1988? En waar is dat punt volgens jou?

En zeg nu niet dat het een "pseudo satellite op 30km hoogte" is want die kan maar een horizon van 600km halen.
We zijn er bijna hoor. :D

Snap nog steeds niet hoe je de hoogte van de satellieten kan ontkennen of betwijfelen. Het hele GPS systeem is op dat principe gebaseerd, maar dat zal wel weer via masten gaan.
pi_192862815
Yes, KOKA799, CAT6. kan allemaal de schredder in vanwege 5G
( nu hopen dat de wappies het over gaan nemen )
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 30 april 2020 @ 01:04:08 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192867988
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja hoor - stratospheric satellieten.
Dat is geen satelliet... die zitten in orbit :|W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192868055
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Yes, KOKA799, CAT6. kan allemaal de schredder in vanwege 5G
( nu hopen dat de wappies het over gaan nemen )
Sowieso beetje apart dat er zo over die 5G straling gejankt wordt want de straling op die nieuwe hoge frequenties wordt al geblokkeerd door een boom dus hoe het in godsnaam invloed op je lichaam kan hebben is me onduidelijk.
  donderdag 30 april 2020 @ 01:46:02 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192868248
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 13:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

I don't know. I've been looking for more info about data-traffic, but can only find the 0.37% (satellite data traffic) from the US Federation Communications Commitee.

Why send signals/data 36,000kms away (+ the return trip and in some cases there and back again) when there are much quicker, more efficient methods of telecommunication available which are actually on or closer to our dear earth? Some of the technology is floating peacefully around at only 20/30kms altitude (about 3 or 4 times higher than an average passenger jet) so it flies way above any weather systems, takes better pictures (as they are so much closer), is easier to maintain, more economical, solar-powered/environmentally friendly, remote-controlled and a much safer option all round.etc.
The concept has been around for 75 years or more.
De why is niet relevant. Feit blijft dat je met een ontvanger voor satelliet TV en wat kilometers rijden zelf kan bepalen dat het signaal van deze satelliet TV van 36000 km hoogte komt. Heb jij daar een andere verklaring voor dan een geostationaire satelliet op die hoogte boven de evenaar?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192868274
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 01:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De why is niet relevant. Feit blijft dat je met een ontvanger voor satelliet TV en wat kilometers rijden zelf kan bepalen dat het signaal van deze satelliet TV van 36000 km hoogte komt. Heb jij daar een andere verklaring voor dan een geostationaire satelliet op die hoogte boven de evenaar?
Ik zei precies hetzelfde, maar ik vermoed zomaar dat dit gewoon weer genegeerd wordt.

Bizar he? 8)7
  donderdag 30 april 2020 @ 01:57:00 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192868286
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 01:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zei precies hetzelfde, maar ik vermoed zomaar dat dit gewoon weer genegeerd wordt.

Bizar he? 8)7
Ik had heel even hoop toen hij toe leek te geven dat satellieten bestaan... Maar helaas, toch weer niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192868385
Stap 2: kantelhoek instellen
De kantelhoek is de hoek waarin de schotel omhoog is gericht. Of anders gezegd: in welke hoek de schotel omhoog ‘kijkt’. De kantelhoek van de schotel is afhankelijk van waar je je in Europa bevindt, en kun je instellen met de gradenboog op de achterzijde van de schotel. In onderstaande tabel vind je de juiste hoek.



Stap 3: LNB instellen
De LNB (ontvangstkop) aan de schotel hoort niet recht te staan, maar schuin. Gebruik de onderstaande mal en zet die op de witte bovenkant van de LNB. Draai de LNB zo totdat het lijntje van jouw locatie horizontaal staat.



Stap 4: de schotel draaien
Richt de schotel eerst pal op het zuiden en ga achter je schotel staan. Draai hem langzaam naar links (richting het oosten) en stop wanneer de signaalsterkte en kwaliteit 100% is. De signaalsterkte en -kwaliteit van het binnenkomende satellietsignaal kan je zien in het gebruikersmenu van je ontvanger.

Heb je een kompas bij de hand? Het zuiden vind je op 180 graden. De ASTRA 3-satelliet bevindt zich dan op (180 – 23,5 =) 156,5 graden. Met kleine aanpassingen in de horizontale stand van de schotel kan je de ontvangst vervolgens optimaliseren. Stel de uitrichting van de schotel en LNB zo bij dat je de maximale signaalsterkte hebt.
pi_192868438
quote:
Jammer dat ze weer gekkies aan het woord laten en alleen zulke lui een podium krijgen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_192868589
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 02:29 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Jammer dat ze weer gekkies aan het woord laten en alleen zulke lui een podium krijgen.
Tuurlijk, want jij hebt wel een valide argument tegen 5G? Laat maar eens horen dan.
pi_192868636
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 03:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk, want jij hebt wel een valide argument tegen 5G? Laat maar eens horen dan.
Ik ben geen wetenschapper. Maar er zijn genoeg wetenschappers tegen 5G te vinden die dat kunnen onderbouwen. Die had Danny ook wel even mogen opzoeken in plaats van deze kerels die praten over DNA hacken enzo. Dit is een beetje goedkoop scoren om mensen die kritisch zijn op 5G meteen in het alluhoedje complotgekkies hoek te duwen. Zoals ik eens eerder zei waar ik woon in de VS zijn alle bomen rondom de 5G torens dood. Deze zijn nu door de gemeente verwijderd. Toen ik dat in dit topic zei werd ik ook meteen een complotgekkie genoemd :') Ik zei alleen wat ik zag.
Land of the free. Home of the brave.
pi_192868704
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 03:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik ben geen wetenschapper. Maar er zijn genoeg wetenschappers tegen 5G te vinden die dat kunnen onderbouwen. Die had Danny ook wel even mogen opzoeken in plaats van deze kerels die praten over DNA hacken enzo. Dit is een beetje goedkoop scoren om mensen die kritisch zijn op 5G meteen in het alluhoedje complotgekkies hoek te duwen.
Waar zijn die wetenschappers dan die de schadelijke effecten van 5G kunnen bewijzen en onderbouwen? Ik neem aan dat je dan een studie kan opnoemen die de nadelige effecten onderschrijft,onderbouwt en bewijst?

quote:
Zoals ik eens eerder zei waar ik woon in de VS zijn alle bomen rondom de 5G torens dood. Deze zijn nu door de gemeente verwijderd. Toen ik dat in dit topic zei werd ik ook meteen een complotgekkie genoemd :') Ik zei alleen wat ik zag.
Omdat je helemaal niks onderbouwt. Jij hebt een dooie boom gezien, een ander dooie vogels. Kan net zo goed zo'n gekkie uit dat filmpje zijn die een fles RoundUp op de grond heeft geleegd.

Feit blijft dat er 0.0 aan bewijs bestaat dat 5G slecht is voor de gezondheid, en dat is ook volkomen logisch. Waar men over zeikt is de brede frequentieband, dus in essentie de frequenties die hoger zijn als 4G. De straling daarvan penetreert nog niet eens een blad van een boom, daarom zijn er ook zoveel masten voor nodig, maar het zou zogenaamd je hoofd wel koken?

Dan komt men natuurlijk weer met "je kan ook niet bewijzen dat het niet slecht is" - nee, dat is ook per definitie onmogelijk maar dat heeft niets met 5G te maken, het is hetzelfde als dat je niet kan bewijzen dat God niet bestaat.

We zijn nu 4 topics verder, ruim 1000 posts en nog geen flintertje bewijs dat het slecht is.
pi_192871464
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 03:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik ben geen wetenschapper. Maar er zijn genoeg wetenschappers tegen 5G te vinden die dat kunnen onderbouwen. Die had Danny ook wel even mogen opzoeken in plaats van deze kerels die praten over DNA hacken enzo. Dit is een beetje goedkoop scoren om mensen die kritisch zijn op 5G meteen in het alluhoedje complotgekkies hoek te duwen. Zoals ik eens eerder zei waar ik woon in de VS zijn alle bomen rondom de 5G torens dood. Deze zijn nu door de gemeente verwijderd. Toen ik dat in dit topic zei werd ik ook meteen een complotgekkie genoemd :') Ik zei alleen wat ik zag.
Gisteren begon je ook al over een TED Talk van 2010 van Bill Gates, dat hij evil zou zijn en de wereldbevolking met 30% wil laten krimpen door vaccins.

Dus, ja, je gaat wel steeds meer richting BNW.

Ik zou graag de locaties van die masten zien op Google Maps (ze hoeven nog niet op de foto te staan) dan zoek ik uit wat voor masten het zijn, welke provider, sinds wanneer ze in gebruik zijn genomen en op welke frequenties ze uitzenden.

Langs een snelweg toch? Lijkt me voor je privacy ook niet zo'n probleem om het dan te delen.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 30-04-2020 11:18:36 ]
pi_192872118
Als ik nu naar de 5G coverage kijk in de USA dan worden de hoge frequenties (Ka-band) alleen uitgerold in de grote steden en niet langs snelwegen.

Dat is logisch want de range van die hoge frequenties is heel kort, op het platteland heb je daar geen drol aan.

Voor gebieden buiten de stad staan o.a. 600 en 2500MHz zendmasten en dat zijn oude frequenties.

600MHz en 2500MHz zijn frequenties die ook al ~8 jaar in gebruik zijn voor 4G in delen van de USA, afhankelijk van de provider.

https://en.wikipedia.org/wiki/Cellular_frequencies_in_the_US

Dus nogmaals, ik zou graag zien waar die masten staan, dan zoek ik uit of het 5G masten zijn, van welke carrier en welke frequenties ze uitzenden.
pi_192875023
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Gisteren begon je ook al over een TED Talk van 2010 van Bill Gates, dat hij evil zou zijn en de wereldbevolking met 30% wil laten krimpen door vaccins.

Dus, ja, je gaat wel steeds meer richting BNW.

Ik zou graag de locaties van die masten zien op Google Maps (ze hoeven nog niet op de foto te staan) dan zoek ik uit wat voor masten het zijn, welke provider, sinds wanneer ze in gebruik zijn genomen en op welke frequenties ze uitzenden.

Langs een snelweg toch? Lijkt me voor je privacy ook niet zo'n probleem om het dan te delen.
Heb je DM gestuurd waar het was zodat niet heel fok weet welke stad ik woon :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_192875140
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 03:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik ben geen wetenschapper. Maar er zijn genoeg wetenschappers tegen 5G te vinden die dat kunnen onderbouwen.
Nou laat ons die stapel onderzoeken maar zien die genoeg wetenschappers wel onderbouwd hebben. :P
  donderdag 30 april 2020 @ 16:30:22 #145
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192876047
Elektromagnetische straling - Gezondheidsrisico’s van draadloze apparatuur in het 5G-tijdperk

Expert 5G-Meeting Provinciale Staten Friesland 11-3-2020 - dr.ir. Jan-Rutger Schrader, Vereniging Meetspecialisten Elektromagnetische Straling (VEMES vemes.nl) Download de PDF-presentatie vanaf https://tinyurl.com/5gstrisco. De volledige video-opname van de Expert 5G-Meeting van 11 maart 2020, met 4 sprekers en vraag-en-antwoord op het eind, incl. alle PDFs van de presentaties, staat op de website van Provinciale Staten Friesland (spreker 3): fryslan.notubiz.nl/vergadering/718599/Expertmeeting%205G%2011-03-2020

Nog geen half uurtje tijd, moeite waard om de man aan te horen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192878744
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Elektromagnetische straling - Gezondheidsrisico’s van draadloze apparatuur in het 5G-tijdperk

Expert 5G-Meeting Provinciale Staten Friesland 11-3-2020 - dr.ir. Jan-Rutger Schrader, Vereniging Meetspecialisten Elektromagnetische Straling (VEMES vemes.nl) Download de PDF-presentatie vanaf https://tinyurl.com/5gstrisco. De volledige video-opname van de Expert 5G-Meeting van 11 maart 2020, met 4 sprekers en vraag-en-antwoord op het eind, incl. alle PDFs van de presentaties, staat op de website van Provinciale Staten Friesland (spreker 3): fryslan.notubiz.nl/vergadering/718599/Expertmeeting%205G%2011-03-2020

Nog geen half uurtje tijd, moeite waard om de man aan te horen.
Oh die man weer met z'n webshop.

Verkoopt Asus budget routers met een aangepaste firmware voor ¤104,95 als "stralingsarme router" _O- Die dingen koop je voor ¤30 excl. BTW in _O-

Gewoon een lagere beacon interval als default ingesteld en "voila"... Dikke handel.

Die hele presentatie hangt van losse flodders aan elkaar, op het MBO zou je er nog niet eens mee wegkomen zo zonder bronvermeldingen. Als er zoveel kankergevallen zijn dan moet het niet zo moeilijk zijn om even een linkje naar die onderzoeken in de PDF te plaatsen lijkt me.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 30-04-2020 19:56:57 ]
pi_192879026
Wel grappig dat hij uit Dronten komt, was daar niet een zendmast in de brand gestoken en een verdachte opgepakt? Vraag me af of dr.ir. Jan-Rutger Schrader een alibi heeft :+
  donderdag 30 april 2020 @ 20:08:13 #148
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192879639
Zwak allemaal hoor bovendien bovenstaande insinuatie naar het adres van de man dat is pas laster wat zo vaak aangehaald wordt hier. Doe ermee wat je wil verder interesseert het me niet wat de 5g-geil-boys ervan vinden het is totaal niet verrassend.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192879729
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Zwak allemaal hoor bovendien bovenstaande insinuatie naar het adres van de man dat is pas laster wat zo vaak aangehaald wordt hier. Doe ermee wat je wil verder interesseert het me niet wat de 5g-geil-boys ervan vinden het is totaal niet verrassend.
- die beste man geeft lezingen door het hele land
- die beste man heeft zelf last van straling zegt hij en daarom is hij gestopt met z'n oude werk
- hij runt een webshop met "stralingsarme devices"
- die stralingsarme devices zijn normale producten met een aangepaste firmware en dan 3 tot 4x zo duur
- zijn PDF staat vol met plaatjes, tabellen en beweringen maar amper tot geen bronvermeldingen, dan sta je met 1-0 achter

Het mag allemaal maar het is erg amateuristisch en niet onderbouwd.

Hij had bijvoorbeeld tenminste een link naar die kankeronderzoeken kunnen plaatsen of noemen door wie ze zijn uitgevoerd, nu moet ik zelf raden waar die staan.

Daarnaast vergelijkt hij MiMo met een schotelantenne en "beamvorming" klinkt alsof het rechtstreeks op je gericht wordt maar dat is onzin. Die antenne's zitten vast, kunnen niet draaien, ze kunnen alleen het zendvermogen afstemmen op de de kanalen waarmee jij verbonden bent met de mast en zo heel efficiënt werken. Maar dat is niet richtingsgevoelig.
Als je als met zo'n titel mensen zo voor de gek probeert te houden speel je vals.
  donderdag 30 april 2020 @ 20:12:49 #150
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192879795
Niks mis mee zou ik zeggen. Fijne avond nog op Fok!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192879824
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks mis mee zou ik zeggen. Fijne avond nog op Fok!
Jij ook.
pi_192882561
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Zwak allemaal hoor bovendien bovenstaande insinuatie naar het adres van de man dat is pas laster wat zo vaak aangehaald wordt hier. Doe ermee wat je wil verder interesseert het me niet wat de 5g-geil-boys ervan vinden het is totaal niet verrassend.
Hoezo is dat laster? Je post materiaal, waarvoor hulde, maar bent op je teentjes getrapt als dat vervolgens geanalyseerd wordt? Dat is niet echt een volwassen manier van discussiëren. Ik dacht dat BNW stond voor de zoektocht naar de waarheid, het lijkt me dan niet meer dan logisch dat naar bronnen wordt gevraagd en deze onder de loep worden genomen.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 10:30:43 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192887091
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Niks mis mee zou ik zeggen. Fijne avond nog op Fok!
Niets mis met oplichters? Ok dan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192889755
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoezo is dat laster? Je post materiaal, waarvoor hulde, maar bent op je teentjes getrapt als dat vervolgens geanalyseerd wordt? Dat is niet echt een volwassen manier van discussiëren. Ik dacht dat BNW stond voor de zoektocht naar de waarheid, het lijkt me dan niet meer dan logisch dat naar bronnen wordt gevraagd en deze onder de loep worden genomen.
Klopt.

Als ik hier zonder bronvermelding zou posten dat uit wereldwijd onderzoek is gebleken dat 5G geheel onschadelijk is dan is de wereld te klein.

Maar nu komt één of andere gepromoveerde routerverkoper met een sheet waarin staat dat in diverse landen méér gevallen van kanker voorkomen door mobiele zendmasten en dat wordt geheel kritiekloos geaccepteerd.

Geen idee wie dat onderzoek heeft uitgevoerd, hoe het is uitgevoerd, of het onderzoek überhaupt bestaat.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:01:25 #155
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192890548
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel grappig dat hij uit Dronten komt, was daar niet een zendmast in de brand gestoken en een verdachte opgepakt? Vraag me af of dr.ir. Jan-Rutger Schrader een alibi heeft :+
Insinueren, generaliseren maar ook laster en stigmatiseren van deze man maar ook mensen die 5G niet vertrouwen deze weg te zetten als gestoorde brandstichters. Cheap trick zoals altijd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192890879
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Insinueren, generaliseren maar ook laster en stigmatiseren van deze man maar ook mensen die 5G niet vertrouwen deze weg te zetten als gestoorde brandstichters. Cheap trick zoals altijd.
Insinueren dat hij een studie heeft maar vervolgens geen bronmateriaal of studie kunnen produceren. Cheap trick zoals altijd.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:24:33 #157
46494 Morrigan
||||||||
pi_192890993
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:19 schreef illusions het volgende:

[..]

Insinueren dat hij een studie heeft maar vervolgens geen bronmateriaal of studie kunnen produceren. Cheap trick zoals altijd.
Beetje mensen bang maken om er vervolgens geld aan te verdienen.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:37:59 #158
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192891250
Wederom zwakke argumenten om 5G-geil te blijven. Buiten dit heb ik goede berichten gelezen van mensen wereldwijd die geïnteresseerd zijn en/of zijn producten aangeschaft hebben. Ik gun het deze man goed beleg op zijn boterham niks mee om van je kennis werk te maken. Zo duur is het ook weer niet.

Mr Gates kijk daar maar eens naar om over (bakken met) geld verdienen gesproken aan angst verspreiden en ellende van mensen door het slijten van zijn spuitjes over de wereld.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192891310
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Wederom zwakke argumenten om 5G-geil te blijven. Buiten dit heb ik goede berichten gelezen van mensen wereldwijd die geïnteresseerd zijn en/of zijn producten aangeschaft hebben. Ik gun het deze man goed beleg op zijn boterham niks mee om van je kennis werk te maken. Zo duur is het ook weer niet.

Mr Gates kijk daar maar eens naar om over (bakken met) geld verdienen gesproken aan angst verspreiden en ellende van mensen door het slijten van zijn spuitjes over de wereld.
Marge van 600% is inderdaad een peulenschil. :D

Je klaagt over zwakke argumenten, maar je hebt absoluut niets in te brengen in contra 5G dus hoe je denkt dat je sterk staat in je betoog is mij een raadsel. :')
pi_192891337
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Wederom zwakke argumenten om 5G-geil te blijven.
Buiten dit heb ik goede berichten gelezen van mensen wereldwijd die geïnteresseerd zijn en/of zijn producten aangeschaft hebben. Ik gun het deze man goed beleg op zijn boterham niks mee om van je kennis werk te maken. Zo duur is het ook weer niet.

Mr Gates kijk daar maar eens naar om over (bakken met) geld verdienen gesproken aan angst verspreiden en ellende van mensen door het slijten van zijn spuitjes over de wereld.
Aldus de user die het formaat van Greta's tietjes een argument vond. :')_______!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192891371
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Aldus de user die het formaat van Greta's tietjes een argument vond. :')_______!
_O-
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:53:48 #162
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192891580
De normies en hun circle jerk denk eraan 1.5 m afstand erna goed de handjes wassen :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 1 mei 2020 @ 14:57:18 #163
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192891625
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:53 schreef controlaltdelete het volgende:
De normies en hun circle jerk denk eraan 1.5 m afstand erna goed de handjes wassen :{w
en graag een mondkapje de nieuwe tin foilhat
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192891859
Ok, nu heb ik het door.

Summers en CAD moeten wel trollen zijn, kan niet anders.

Ik ben er in getrapt! Goeie! _O-
pi_192892289
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Wederom zwakke argumenten om 5G-geil te blijven.
Want je bent of voor 5G of tegen? Ik heb me wat dit betreft niet zo goed ingelezen, dus ik heb niet echt een mening. Waar kan ik volgens jou het beste beginnen?
pi_192892605
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:32 schreef Chia het volgende:

[..]

Want je bent of voor 5G of tegen? Ik heb me wat dit betreft niet zo goed ingelezen, dus ik heb niet echt een mening. Waar kan ik volgens jou het beste beginnen?
Je kan het beste memes lezen en daar al je informatie uit halen, en als je bronnen wilt moet je dat gewoon even naast je neerleggen want die komen er niet. :P
  vrijdag 1 mei 2020 @ 16:23:48 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192893182
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:35 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Oh die man weer met z'n webshop.

Verkoopt Asus budget routers met een aangepaste firmware voor ¤104,95 als "stralingsarme router" _O- Die dingen koop je voor ¤30 excl. BTW in _O-

Gewoon een lagere beacon interval als default ingesteld en "voila"... Dikke handel.

Die hele presentatie hangt van losse flodders aan elkaar, op het MBO zou je er nog niet eens mee wegkomen zo zonder bronvermeldingen. Als er zoveel kankergevallen zijn dan moet het niet zo moeilijk zijn om even een linkje naar die onderzoeken in de PDF te plaatsen lijkt me.
Dus extra betalen voor kudt bereik met je router?
weet je hoeveel tijd een software update duurt voor een router.
+- 5min makkelijk geld verdienen zo.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192896617
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 15:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Je kan het beste memes lezen en daar al je informatie uit halen, en als je bronnen wilt moet je dat gewoon even naast je neerleggen want die komen er niet. :P
Oh. Nou dat verklaart de simplistische indeling in ieder geval wel.
pi_192900464
-

[ Bericht 99% gewijzigd door illusions op 02-05-2020 04:45:59 ]
  Beste debater 2022 zaterdag 2 mei 2020 @ 00:12:12 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192901114
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:53 schreef controlaltdelete het volgende:
De normies en hun circle jerk denk eraan 1.5 m afstand erna goed de handjes wassen :{w
Dat vat het complotdenker zijn wel goed samen, ja... je wil zooo graag bijzonder en speciaal zijn, en geen Jan Modaal als 'de rest'; dus heb je het heel erg hard nodig te denken dat je kennis hebt van zaken die anderen, de schapen, niet hebben...

Ik zei al: hadden Rutte & Co. gedaan wat jullie willen, d.w.z. corona als griepje behandelen (en in dat alternatieve universum zouden een keur aan wetenschappers dat ook hebben bevestigd) en geen maatregelen nemen, dan hadden jullie ALSNOG moord en brand geschreeuwd, alleen nu omdat 'de elite de economie boven mensenlevens stelt!*!&!^*))!!*!()), er is een APOCALYPS gaande en het kan de hoge heren niets schelen!!!"""!""! WAKKER WORDEN!!!:A:WKEJH$*#N' en dan nog wat plaatjes.

Dat jullie nooit moe van jezelf worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192901274
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat vat het complotdenker zijn wel goed samen, ja... je wil zooo graag bijzonder en speciaal zijn, en geen Jan Modaal als 'de rest'; dus heb je het heel erg hard nodig te denken dat je kennis hebt van zaken die anderen, de schapen, niet hebben...

Ik zei al: hadden Rutte & Co. gedaan wat jullie willen, d.w.z. corona als griepje behandelen (en in dat alternatieve universum zouden een keur aan wetenschappers dat ook hebben bevestigd) en geen maatregelen nemen, dan hadden jullie ALSNOG moord en brand geschreeuwd, alleen nu omdat 'de elite de economie boven mensenlevens stelt!*!&!^*))!!*!()), er is een APOCALYPS gaande en het kan de hoge heren niets schelen!!!"""!""! WAKKER WORDEN!!!:A:WKEJH$*#N' en dan nog wat plaatjes.

Dat jullie nooit moe van jezelf worden.
Het zijn gewoon een stel edgelords op leeftijd. :P
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 2 mei 2020 @ 10:44:25 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192904245
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Aldus de user die het formaat van Greta's tietjes een argument vond. :')_______!
wait whut?
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 mei 2020 @ 10:49:00 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192904303
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 10:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

wait whut?
:D
Jup...
BNW / Klimaatverandering
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 mei 2020 @ 10:56:03 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192904400
quote:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

om even Greta zelf te citeren! “Right here, right now is where we draw the line."
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192904654
quote:
Wat een klassieker. Die gaat de geschiedenis in. :D
pi_192905443
Truth is stranger than fiction.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 2 mei 2020 @ 12:41:21 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192905627
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Insinueren, generaliseren maar ook laster en stigmatiseren van deze man maar ook mensen die 5G niet vertrouwen deze weg te zetten als gestoorde brandstichters. Cheap trick zoals altijd.
Nou het zijn in ieder geval niet PRO 5G die die dingen in brand steken. -O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 mei 2020 @ 13:03:34 #178
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192905896
quote:
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192908055
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 14:37 schreef controlaltdelete het volgende:

Mr Gates kijk daar maar eens naar om over (bakken met) geld verdienen gesproken aan angst verspreiden en ellende van mensen door het slijten van zijn spuitjes over de wereld.
Mr Gates verdient er geen geld aan, hij geeft juist samen met zijn vrouw Melinda zijn verdiende miljarden uit om er mensen mee te helpen (en roept andere miljardairs met succes op om dat ook te doen).

Hij beseft namelijk dat hij 64 is en het bij Microsoft verdiende geld niet kan meenemen in zijn graf.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 16:12:16 #180
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192908399
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 15:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Mr Gates verdient er geen geld aan, hij geeft juist samen met zijn vrouw Melinda zijn verdiende miljarden uit om er mensen mee te helpen (en roept andere miljardairs met succes op om dat ook te doen).

Hij beseft namelijk dat hij 64 is en het bij Microsoft verdiende geld niet kan meenemen in zijn graf.
Voor jou voor op je nachtkastje

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 16:21:59 #181
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192908514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor jou voor op je nachtkastje

[ afbeelding ]
Lekker kinderachtig weer.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192908585
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor jou voor op je nachtkastje

[ afbeelding ]
Daar ga ik gelijk 20 van bestellen. Ben ik de rest van mijn leven immuun voor alle ziektes.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 2 mei 2020 @ 17:01:16 #183
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192909091
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor jou voor op je nachtkastje

[ afbeelding ]
:r
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 2 mei 2020 @ 17:08:15 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192909187
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 15:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Mr Gates verdient er geen geld aan, hij geeft juist samen met zijn vrouw Melinda zijn verdiende miljarden uit om er mensen mee te helpen (en roept andere miljardairs met succes op om dat ook te doen).

Hij beseft namelijk dat hij 64 is en het bij Microsoft verdiende geld niet kan meenemen in zijn graf.
https://www.businessinsider.nl/bill-gates-rijk-microsoft/
Al zijn geld gaat naar goeie doelen, als hij overlijd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192909796
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor jou voor op je nachtkastje

[ afbeelding ]
Ben je hier voor een inhoudelijk discussie of alleen om te zieken en te trollen?
pi_192909841
De Gates-haat komt alleen maar voor uit jaloezie. Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden.
Conscience do cost.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 20:14:37 #187
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192912211
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 17:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ben je hier voor een inhoudelijk discussie
Doe niet zo maf.
Huilen dan.
pi_192912267
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 17:54 schreef ems. het volgende:
De Gates-haat komt alleen maar voor uit jaloezie. Ik zou er niet teveel aandacht aan besteden.
Ach ja, het is ze in BNW gelukt om Bill Gates als massa moordenaar te zien door 1 zinnetje uit een TED Talk van 2010:

quote:
04:29
First, we've got population. The world today has 6.8 billion people. That's headed up to about nine billion. Now, if we do a really great job on new vaccines, health care, reproductive health services, we could lower that by, perhaps, 10 or 15 percent. But there, we see an increase of about 1.3.

bron: https://www.ted.com/talks/bill_gates_innovating_to_zero/transcript?language=en
Uiteraard doelt hij op vaccinaties en beter gezondheidszorg zodat mensen voor kleinere gezinnen kiezen (zoals je in alle landen ziet waar welvaart, zorg en welzijn verbeteren) maar men weet dat te lezen als "zie je wel, hij wil mensen uitmoorden met vaccins" :')
  Beste debater 2022 zaterdag 2 mei 2020 @ 20:28:24 #189
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192912498
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 16:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor jou voor op je nachtkastje

[ afbeelding ]
altijd nog beter dan die berg stierenstront die jij op je nachtkastje (en elders) hebt liggen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 2 mei 2020 @ 20:59:23 #190
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192913108
De aversie van Etto zit diep, kom niet aan Bill The Saint.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Beste debater 2022 zaterdag 2 mei 2020 @ 21:24:33 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192913744
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:
De aversie van Etto zit diep, kom niet aan Bill The Saint.
Eerder met integriteit.

Ben benieuwd hoe jij het zou vinden als je beschuldigd wordt van het offeren van puppies aan Ctulu door mensen die 'iets' van internet gelezen hebben. Of dat je allerlei ranzige, perverse rituelen uitvoert in de nacht om een of andere demon te dienen. En dat dat klopt, omdat 'dat' op internet heeft gestaan.

Dat maakt je ook zo laf; lekker anoniem jan en alleman van allerlei gruwelijke zaken betichten om maar in die sensationele complotbubbel te kunnen blijven hangen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192914177
Iemand al een flintertje bewijs dat er een rechtzaak tegen Gates in India bestaat? :P
pi_192914941
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 20:59 schreef controlaltdelete het volgende:
De aversie van Etto zit diep, kom niet aan Bill The Saint.
Ik zie je nu alleen trollen en ad hominems eruit gooien. Dat lijkt me niet nodig.
pi_192915095
Jammer dat met het anti-5G anti-vaccin anti-Gates pro-Trump kant nooit een zinnige discussie gevoerd kan worden, helaas elke keer een hit & run. Als je voor de zoveelste keer je eigen stelling niet kan bewijzen moet je toch ook een keer aan jezelf gaan twijfelen?
  zaterdag 2 mei 2020 @ 23:35:15 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192917169
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 22:17 schreef illusions het volgende:
Jammer dat met het anti-5G anti-vaccin anti-Gates pro-Trump kant nooit een zinnige discussie gevoerd kan worden, helaas elke keer een hit & run. Als je voor de zoveelste keer je eigen stelling niet kan bewijzen moet je toch ook een keer aan jezelf gaan twijfelen?
Die mensen zijn immuun voor bewijs.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 3 mei 2020 @ 00:11:32 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192918176
Tja, dat krijg je wanneer je alles dat jou niet sterkt of op z'n minst bevestigt in het beeld waarvan je jezelf wijsgemaakt hebt dat dat "de waarheid" is structureel negeert. Een positive feedback loop zonder enkele remming. Inhoudelijke vragen over "de waarheid" beantwoorden betekent (in dit geval logischerwijs :') ) dat je in de problemen komt, want de antwoorden heb je niet, en die realisatie zou er - god behoede - maar komen :X :X . Dan is 't snel gedaan met die waarheid natuurlijk.

En jezelf dan als kritisch denker profileren, de ironie. Kritisch denken begint met je eigen aannames in twijfel te trekken (wat in het begin misschien even eng kan zijn).
Huilen dan.
  zondag 3 mei 2020 @ 13:42:13 #197
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192925101
Zitting kort geding Stichting Stop5GNL op 4 mei a.s.

https://www.stop5gnl.nl/b(...)KdjB_VQh6yUyODI5NazY
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192925307
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 13:42 schreef Summers het volgende:
Zitting kort geding Stichting Stop5GNL op 4 mei a.s.

https://www.stop5gnl.nl/b(...)KdjB_VQh6yUyODI5NazY
Het is wachten op de stichting "stop toiletpapier".
pi_192925341
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 13:42 schreef Summers het volgende:
Zitting kort geding Stichting Stop5GNL op 4 mei a.s.

https://www.stop5gnl.nl/b(...)KdjB_VQh6yUyODI5NazY
Thanks voor de tip. Dit moet echt een fantastische zaak zijn om live te gaan volgen. Ben erg benieuwd hoe de 5g-gekkies dit gaan proberen te spinnen.
Resultaat lijkt mij al duidelijk, 5g uitrol gaat gewoon door en deze gekkies worden gewoon netjes afgeserveerd en krijgen als tip mee, ga een cursus doen in plaats van anderen napraten.
Op Fok wordt niet netjes gediscusseerd dus flikker dit account maar weg!
pi_192925350
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 13:42 schreef Summers het volgende:
Zitting kort geding Stichting Stop5GNL op 4 mei a.s.

https://www.stop5gnl.nl/b(...)KdjB_VQh6yUyODI5NazY
Thnx ^O^
pi_192928985
Goeie film jongens.

5G Zombies (2020) - IMDb

Op waarheid gebaseerd.
pi_192938581
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 13:59 schreef wimschim het volgende:

[..]

Thanks voor de tip. Dit moet echt een fantastische zaak zijn om live te gaan volgen. Ben erg benieuwd hoe de 5g-gekkies dit gaan proberen te spinnen.
Resultaat lijkt mij al duidelijk, 5g uitrol gaat gewoon door en deze gekkies worden gewoon netjes afgeserveerd en krijgen als tip mee, ga een cursus doen in plaats van anderen napraten.
Is begonnen!
https://streams.nfgd.nl/b(...)p-maandag-4-mei-2020

Dit is de dagvaarding btw:
https://www.stop5gnl.nl/w(...)g-in-kort-geding.pdf
pi_192938699
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:53 schreef illusions het volgende:
Goeie film jongens.

5G Zombies (2020) - IMDb

Op waarheid gebaseerd.
Staat 'ie al op YouTube? Want daar is echte WAARHEID te vinden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192938820
quote:
Superbedankt voor de reminder! Hij staat hier ondertussen aan.. ^O^
Op Fok wordt niet netjes gediscusseerd dus flikker dit account maar weg!
  maandag 4 mei 2020 @ 11:55:23 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192939219
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:53 schreef illusions het volgende:
Goeie film jongens.

5G Zombies (2020) - IMDb

Op waarheid gebaseerd.
wow een 1,7 zo laag heb ik nog nooit gezien.

1 review
1/10
Terrible, misleading trash
BlueLightAlarm2 May 2020
Wow, what an absolute terrible movie and a waste of time.

5G has nothing to do with anyone's health problems - especially stupidity!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192939980
quote:
Nu schorsing.
Het lijkt niet echt een heel sterke zaak, te algemeen, niet wetenschappelijk, te veel gericht op de techniek 5G terwijl het puur om frequenties en veldsterkten gaat en 5G als protocol niet afhankelijk is van specifieke frequenties. Het 5G protocol werkt zelfs over 4G frequenties, zoals al eerder genoemd hier. En sowieso verschillen de frequenties per land of staat.

Om samen te vatten: men wil "5G" stoppen maar slaagt er niet echt in om te duiden wat er nu precies gestopt moet worden en wat de rol van de overheid hierin zou moeten zijn.
pi_192940258
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 12:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nu schorsing.
Het lijkt niet echt een heel sterke zaak, te algemeen, niet wetenschappelijk, te veel gericht op de techniek 5G terwijl het puur om frequenties en veldsterkten gaat en 5G als protocol niet afhankelijk is van specifieke frequenties. Het 5G protocol werkt zelfs over 4G frequenties, zoals al eerder genoemd hier. En sowieso verschillen de frequenties per land of staat.

Om samen te vatten: men wil "5G" stoppen maar slaagt er niet echt in om te duiden wat er nu precies gestopt moet worden en wat de rol van de overheid hierin zou moeten zijn.
Leuke zaak om te volgen zo op de maandgochtend.
De jurist van de staat is vrij scherp deze ochtend, heb prima genoten van zijn betoog. Kort samengevat geeft hij aan dat de 5g-klagers vooral slecht onderbouwde uitingen volgen en echt goed bewijs stelselmatig negeren. 5g-klagers houden erg van anekdotisch bewijs en zien dit als de enige echte waarheid.
De jurist van de 5g-klagers doet het ook goed alleen jammer dat hij de non-argumenten van de 5g-klagers moet verdedigen. Mij lijkt het niet dat hij deze zaak gaat winnen op basis van de gegeven argumentatie.
Dat is dan ook gelijk het probleem van dit soort conspiracies, het werkt prima achter jouw voordeur waar niemand met echte argumenten komt om jou tegen te spreken. Helaas werkt het zo niet in de echte wereld.

Volgens mij gaan we weer van start.
Op Fok wordt niet netjes gediscusseerd dus flikker dit account maar weg!
pi_192940536
De stichting Stop-UMTS is in 2012 ter ziele gegaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_192941740
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 12:56 schreef wimschim het volgende:

[..]

Leuke zaak om te volgen zo op de maandgochtend.
De jurist van de staat is vrij scherp deze ochtend, heb prima genoten van zijn betoog. Kort samengevat geeft hij aan dat de 5g-klagers vooral slecht onderbouwde uitingen volgen en echt goed bewijs stelselmatig negeren. 5g-klagers houden erg van anekdotisch bewijs en zien dit als de enige echte waarheid.
De jurist van de 5g-klagers doet het ook goed alleen jammer dat hij de non-argumenten van de 5g-klagers moet verdedigen. Mij lijkt het niet dat hij deze zaak gaat winnen op basis van de gegeven argumentatie.
Dat is dan ook gelijk het probleem van dit soort conspiracies, het werkt prima achter jouw voordeur waar niemand met echte argumenten komt om jou tegen te spreken. Helaas werkt het zo niet in de echte wereld.

Volgens mij gaan we weer van start.
Goede samenvatting van dit topic.
  maandag 4 mei 2020 @ 21:56:05 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192949960
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
De stichting Stop-UMTS is in 2012 ter ziele gegaan.
En hoeveel gejanksmoel horen we nu nog over UMTS (3G of HSDPA)? Exact.

Zo zal het ook met Stichting Stop5GNL gaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 12:22 schreef Tourniquet het volgende:

Huilen dan.
pi_192950036
o waar ik laatst al bang voor was is gebeurd; men heeft een c2000 zendmast in brand gestoken.
dat ding is puur voor hulpdiensten als brandweer, politie en ambulance. niet de dierenambulance.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 5 mei 2020 @ 01:54:09 #212
46494 Morrigan
||||||||
pi_192953008
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 21:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
o waar ik laatst al bang voor was is gebeurd; men heeft een c2000 zendmast in brand gestoken.
dat ding is puur voor hulpdiensten als brandweer, politie en ambulance. niet de dierenambulance.
Kinderen geen vaccins geven. Zendmasten in de fik steken. Onze kinderen mogen lekker ziek worden en we kunnen geen hulpdiensten inschakelen.
Ik zie een complot tegen de Nederlandse samenleving. 🤔
ROBODEMONS..................|:(
pi_192964000
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2020 21:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En hoeveel gejanksmoel horen we nu nog over UMTS (3G of HSDPA)? Exact.

Zo zal het ook met Stichting Stop5GNL gaan.
[..]

Zeiken over 5G maar wel elke dag je prakkie in de magnetron gooien. :P
pi_192967799
Ze kunnen je doden wanneer ze maar willen. Deeltjesfysica onthult waarom 5G het ultieme energiewapen is

https://www.ninefornews.n(...)ltieme-energiewapen/

pi_192981708
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 03:24 schreef illusions het volgende:
Ze kunnen je doden wanneer ze maar willen. Deeltjesfysica onthult waarom 5G het ultieme energiewapen is

https://www.ninefornews.n(...)ltieme-energiewapen/

[ afbeelding ]
Die is echt koekoek.
https://tomekbieniek.word(...)dr-katherine-horton/
  woensdag 6 mei 2020 @ 20:41:11 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192981884
quote:
Goeie klap van de molenwieken gehad ja, net als de meeste anti-5G strijders trouwens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192981912
quote:
Zullen de anti-5G-strijders wel weer gebruiken als argument voor controlled opposition, om vervolgens dat te gebruiken als argument dat als er controlled opposition bestaat, 5G wel gevaarlijk moet zijn. Zo transparant allemaal.
  woensdag 6 mei 2020 @ 21:11:35 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192982586
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 20:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Zullen de anti-5G-strijders wel weer gebruiken als argument voor controlled opposition, om vervolgens dat te gebruiken als argument dat als er controlled opposition bestaat, 5G wel gevaarlijk moet zijn. Zo transparant allemaal.
Blijkbaar lukt ze dat zonder 5G ook allemaal prima. Wat op zich ook wel vrij logisch is, want 5G is helemaal geen nieuwe techniek maar meer een andere implementatie van de huidige techniek (ok ok daar valt wel wat nuance in aan te brengen natuurlijk).
Huilen dan.
pi_192984421
quote:
Op deze manier helpt het niet, door de gebogen reflector concentreert ze de energie vanaf de andere kant juist op zichzelf met enkele dB versterking.

Ze zou een kooi van Faraday moeten bouwen, dan heeft het nut, nu is het een versterker.
  woensdag 6 mei 2020 @ 23:01:25 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192985176
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Op deze manier helpt het niet, door de gebogen reflector concentreert ze de energie vanaf de andere kant juist op zichzelf met enkele dB versterking.

Ze zou een kooi van Faraday moeten bouwen, dan heeft het nut, nu is het een versterker.
Rustig maat, mevrouw is zogenaamd gepromoveerd in de deeltjesfysica dus die ga jij niks wijzer kunnen maken over een kooi van Faraday.
Huilen dan.
pi_192985334
Die tekst.

Is researchgate soort LinkedIn waar je eigen profielen kunt aanmaken en onderzoeken kunt uploaden?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_192985410
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 23:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Rustig maat, mevrouw is zogenaamd gepromoveerd in de deeltjesfysica dus die ga jij niks wijzer kunnen maken over een kooi van Faraday.
Dat zou je dan zeggen, toch doet ze het verkeerd...
pi_192985418
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 23:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die tekst.

Is researchgate soort LinkedIn waar je eigen profielen kunt aanmaken en onderzoeken kunt uploaden?
Ja, ken je Dr Fresh P. niet?
  woensdag 6 mei 2020 @ 23:18:51 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192985464
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 23:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die tekst.

Is researchgate soort LinkedIn waar je eigen profielen kunt aanmaken en onderzoeken kunt uploaden?
Ja, zoiets. Een soort platform om vragen te stellen en in contact te komen met andere onderzoekers uit jouw vakgebied. En niet te vergeten: waar je een beetje kan pochen met je publicaties, want niks menselijks is wetenschappers vreemd.
Huilen dan.
pi_192985552
Zit even dr YouTube te kijken, vermakelijke kronkel wel. De nazi's vallen haar aan en bewegen haar handen 's nachts.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 6 mei 2020 @ 23:34:09 #227
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192985652
Ja, en nazi's hebben in chip in d'r been verstopt en weet ik het wat. Eigenlijk is het wel een beetje zielig. Hoop dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft.
Huilen dan.
  donderdag 7 mei 2020 @ 00:11:57 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192986146
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 22:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Op deze manier helpt het niet, door de gebogen reflector concentreert ze de energie vanaf de andere kant juist op zichzelf met enkele dB versterking.

Ze zou een kooi van Faraday moeten bouwen, dan heeft het nut, nu is het een versterker.
Daarom gebruiken pastafarian een vergiet als hoofd deksel en geen aluminium folie hoedje.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192986249
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2020 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, en nazi's hebben in chip in d'r been verstopt en weet ik het wat. Eigenlijk is het wel een beetje zielig. Hoop dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft.
Ja, zo ziet een psychose eruit. Kan ze ook niets aan doen.
pi_192986809
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 00:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Daarom gebruiken pastafarian een vergiet als hoofd deksel en geen aluminium folie hoedje.
:D
  maandag 11 mei 2020 @ 15:34:08 #231
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193066590
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193066762
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 15:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Iig op een normale toon ten gehore gebracht, zonder te schreeuwen. Als ik later meer tijd is zal ik het eens beter bekijken.

[ Bericht 4% gewijzigd door SuperHartje op 11-05-2020 16:00:47 ]
pi_193066840
quote:
2s.gif Op maandag 11 mei 2020 15:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Heb het filmpje nog niet helemaal gezien, gaf alleen dat er op een normale toon word gepraat, ipv die schreeuwende mensen zonder argumenten die je op de demo's zag. Dat is wel verademend.

Dat je het linzenknagers vind, doet er niet toe. Pak het filmpje op de inhoud aan.

(Ter info, ik denk niet dat 5g schadelijk is.)

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperHartje op 11-05-2020 15:59:20 ]
pi_193067184
quote:
Uit de video rond 2:20 (en toen was ik er wel klaar mee)
quote:
"Een puur natuurkundige kijken op de effecten van straling waarin ze buiten beschouwing lijken te laten dat mensen levende wezens zijn en dat straling ook kan zorgen voor andere biologische ontregelingen"
Ze hebben het over andere biologische ontregelingen. Wat zijn de ontregelingen dan naast de 'andere ontregelingen'? En wat zijn die andere ontregelingen dan?

Alleen dat al maakt goed duidelijk wat een bullshit het is. Kom gewoon met feiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2020 16:10:23 ]
pi_193067226
quote:
"Een puur natuurkundige kijken op de effecten van straling waarin ze buiten beschouwing lijken te laten dat mensen levende wezens zijn en dat straling ook kan zorgen voor andere biologische ontregelingen"
Grappig dat ze niet weten wat ioniserende straling is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193067232
quote:
Ook prachtige reacties van volledig stabiele personen onder het filmpje. _O-

quote:
Goedendag zoals ik het zie verdeeld u het minstens in twee sub-categorieën. Er is vanaf het begin dat gloei lampen bestaan ook veel informatie geweest waarin beweerd word dat het ook schadelijk is. Zoals het bestaan van mainstream, werkt dit in alle lagen door. Licht is overdracht en een stranformatie van elektriciteit dat vorm van spanning is doordat natuurlijke elementen in polarisatie gedwongen worden in een geleider. Het is zo dat wetenschappers van de lagere orde( hopelijk begrijpt u dit, bedoel, niet negatief)zich bezig houden met het verzenden van lichtdata. Nu kunnen we ook hierin het in sub-categorieën onder verdelen. Waar het op neer komt is dat je de natuurlijke vorm onnatuurlijk veranderd om daarna, de vervorming die je niet wenst opnieuw onnatuurlijk veranderd. Zo als ik het zie is; waarom zou je de natuur van het leven willen veranderen? Het heeft zoveel te bieden en dan leven wij liever sub-levens?!
pi_193067254
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:12 schreef The_End het volgende:
Goedendag zoals ik het zie verdeeld u het minstens in twee sub-categorieën. Er is vanaf het begin dat gloei lampen bestaan ook veel informatie geweest waarin beweerd word dat het ook schadelijk is. Zoals het bestaan van mainstream, werkt dit in alle lagen door. Licht is overdracht en een stranformatie van elektriciteit dat vorm van spanning is doordat natuurlijke elementen in polarisatie gedwongen worden in een geleider. Het is zo dat wetenschappers van de lagere orde( hopelijk begrijpt u dit, bedoel, niet negatief)zich bezig houden met het verzenden van lichtdata. Nu kunnen we ook hierin het in sub-categorieën onder verdelen. Waar het op neer komt is dat je de natuurlijke vorm onnatuurlijk veranderd om daarna, de vervorming die je niet wenst opnieuw onnatuurlijk veranderd. Zo als ik het zie is; waarom zou je de natuur van het leven willen veranderen? Het heeft zoveel te bieden en dan leven wij liever sub-levens?!
WAT?!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193067287
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

WAT?!
Ik denk dat jij bij de wetenschappers van de lagere orde behoort als je dit niet begrijpt. (NOFI) :P
  maandag 11 mei 2020 @ 16:25:23 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193067437
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:12 schreef The_End het volgende:

[..]

Ook prachtige reacties van volledig stabiele personen onder het filmpje. _O-
[..]

Ik moet dit even het bedrijf rond laten gaan..
Dit is TE mooi! :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 11 mei 2020 @ 16:36:52 #240
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193067630
quote:
Haha. "Het lijkt erop dat u zich laat informeren door instituten die met een selectieve motivatie publiceren." (Rare zin trouwens. Wat is een selectieve motivatie?)

De ironie. Over selectief bronnen aanhalen gesproken: https://www.weesdeweerstand.nl/juridische-achtergrond-links/

Er gaan er maar een paar over 5G, waarbij het enige wetenschappelijke artikel dat genoemd wordt gekeken heeft naar het DEACTIVEREN van viruscellen door te bestuderen of er genoeg energie overgedragen kan worden op virusdeeltjes door de frequentie van microgolfstraling aan te passen op de dipool trillingsfrequentie van de viruscellen.

Dat je virussen kan deactiveren met elektromagnetische straling betekent niet dat je ook virussen kan maken/verspreiden met elektromagnetische straling :') .
Huilen dan.
  maandag 11 mei 2020 @ 16:43:58 #241
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193067761
quote:
Er zijn talloze wetenschappelijke onderzoeken gedaan die allemaal unaniem aantonen dat 5G en zeker 60ghz frequentie, maar ook de andere frequenties, uitermate destructief is voor het menselijk lichaam , dieren, planeten, kortom alles wat leeft.
Grappig dat er talloze onderzoeken unaniem aantonen dat 5G uitermate destructief is voor het menselijk lichaam, maar dat ze naar niet één zo'n onderzoek verwijzen op hun site.
Huilen dan.
pi_193067779
quote:
9s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Grappig dat er talloze onderzoeken unaniem aantonen dat 5G uitermate destructief is voor het menselijk lichaam, maar dat ze naar niet één zo'n onderzoek verwijzen op hun site.
Typisch weer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 11 mei 2020 @ 16:46:23 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193067807
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Typisch weer.
Niet heel verrassend inderdaad.

Daaronder staat dit:

quote:
Petities tegen de nazis in WO2 hebben niet veel geholpen wel? Waarom denkt u dan nog dat handtekeningen acties en brieven schrijven alleen wel zullen helpen tegen overheden die het genocide plegen op eigen bevolking ten einde de wereldbevolking uit te dunnen wel zal werken? Regeringen, lokale overheden en de geldwolven op de achtergrond dienen met hun eigen wetten te worden aangepakt op niets ontziende wijze.
Dit is gewoon eng. Eerst een nazi-vergelijking trekken en het vervolgens in dezelfde adem hebben over "aanpakken op niets ontziende wijze".
Huilen dan.
pi_193067845
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Haha. "Het lijkt erop dat u zich laat informeren door instituten die met een selectieve motivatie publiceren." (Rare zin trouwens. Wat is een selectieve motivatie?)

De ironie. Over selectief bronnen aanhalen gesproken: https://www.weesdeweerstand.nl/juridische-achtergrond-links/

Er gaan er maar een paar over 5G, waarbij het enige wetenschappelijke artikel dat genoemd wordt gekeken heeft naar het DEACTIVEREN van viruscellen door te bestuderen of er genoeg energie overgedragen kan worden op virusdeeltjes door de frequentie van microgolfstraling aan te passen op de dipool trillingsfrequentie van de viruscellen.

Dat je virussen kan deactiveren met elektromagnetische straling betekent niet dat je ook virussen kan maken/verspreiden met elektromagnetische straling :') .
quote:
9s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Grappig dat er talloze onderzoeken unaniem aantonen dat 5G uitermate destructief is voor het menselijk lichaam, maar dat ze naar niet één zo'n onderzoek verwijzen op hun site.
Oh, het filmpje had ik nog niet zo ver bekeken, maar er word weer een link gelegd tussen 5G en Corona?

Het is iig een vooruitgang dat iig word erkend dat corona wel bestaat. :P
pi_193067856
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:12 schreef The_End het volgende:

[..]

Ook prachtige reacties van volledig stabiele personen onder het filmpje. _O-
[..]

lol als ik vannacht niet kan slapen lees ik dit gewoo nog een keer, zo moe word ik ervan _O-
-nee-
  maandag 11 mei 2020 @ 16:49:17 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193067860
Man man man... https://www.weesdeweerstand.nl/stijgende-schumann-resonatie/ (deze is echt een aanrader)

quote:
De cabal heeft deze resonantie altijd kunstmatig laag op 7.83 Hz weten te houden zodat we in een laag bewustzijn blijven.
Dit verklaart een hoop, indien ze voor zichzelf spreken :D .
Huilen dan.
  maandag 11 mei 2020 @ 16:54:21 #247
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193067944
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:48 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[..]

Oh, het filmpje had ik nog niet zo ver bekeken, maar er word weer een link gelegd tussen 5G en Corona?

Het is iig een vooruitgang dat iig word erkend dat corona wel bestaat. :P
Op hun site, ergens onder legal docs of zo. "WETENSCHAPPELIJK BEWIJS RELATIE MICROGOLVEN EN VIRUS"
Huilen dan.
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 17:34:34 #248
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193068508
quote:
In de 1e instantie gaat het over ‘biased info’, zoals dat over Google ook gezegd wordt:

Ze hebben het dan over concentratie- problemen. Slaapproblemen en depressie. Leer en geheugen problemen. Neurologische schade en schade aan het voortplantingssysteem. En verwijzen naar het:

Bio Initiative Report:
https://www.jrseco.com/nl(...)-van-wetenschappers/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt Brussel genoemd.
quote:
Brussel blokkeert uitrol 5G vanwege zorgen omtrent gezondheid

Brussel is de eerste Europese stad die de uitrol van het nieuwe 5G mobieletelefoonnetwerk tegenhoudt, omdat het niet aan de veiligheidseisen voldoet.
De verwachting is dat andere steden over de hele wereld zullen volgen, waaronder 21 gemeenten in de VS, die al wetgeving hebben ingevoerd om de verspreiding van het nieuwe netwerk tegen te gaan. Minister van Leefmilieu van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering Celine Fremault, merkt op: ‘5G of niet, ik kan een dergelijke technologie niet verwelkomen als de richtlijnen voor straling, die de burgers moeten beschermen, niet worden nagekomen.
De mensen in Brussel zijn geen proefkonijnen wier gezondheid ik voor winst kan verkopen. We kunnen hierin niets aan het toeval overlaten.’ Een proefproject waarbij de nieuwe technologie werd getest voldeed niet aan de veiligheidseisen voor straling in de stad.Het tegenhouden van 5G gebeurt niet alleen in Europa. Tot nu toe hebben 21 gemeentebesturen in de VS wetgeving aangenomen die de uitrol van 5G voorkomt of beperkt. Tevens heeft de gemeenteraad van Portland de Amerikaanse Federal Communications Commission (de beheerder van telecommunicatie) verzocht om een actualisering van het onderzoek met nieuwe studies, die uitwijzen dat het netwerk gezondheidsgevaar oplevert.
In België is er nog een reden die de invoer van het 5G-netwerk tegenhoudt– en dat heeft met geld te maken. De veiling van de frequenties is uitgesteld, zo maakte netwerkbeheerder Orange bekend. Volgens de CEO Michail Trabbia kan de veiling tot 2021 worden uitgesteld omdat de federale en regionale overheden in België geen overeenstemming kunnen bereiken over de verdeling van de opbrengsten uit de veiling.
www.takebackyourpower.net; The Brussels Times, April 1, 2019

https://www.medischdossie(...)-omtrent-gezondheid/
De NYT schrijft als reactie op zorgen van Dr. Curry ‘The 5G Health Hazard That Isn’t’
https://www.google.nl/amp(...)less-cancer.amp.html

Ik heb verder niets over privacyschending en technologische mindcontrol gehoord :P

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperHartje op 11-05-2020 18:26:35 ]
A child is born with no state of mind.
pi_193069672
Wel grappig filmpje. Toen elektriciteit steeds meer "aanwezig" werd in het straatbeeld maakten mensen zich ook helemaal druk om straling enzo. Met een beetje gegoogle kan je daar nog leuke oldskool cartoons over vinden.

Over honderd jaar wordt erom gelachen. Maar dan zullen de leunstoel-complotters wel weer wat nieuws vinden om samen omheen te cirklejerken.
Conscience do cost.
pi_193069935
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 17:34 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

In de 1e instantie gaat het over ‘biased info’, zoals dat over Google ook gezegd wordt:

Ze hebben het dan over concentratie- problemen. Slaapproblemen en depressie. Leer en geheugen problemen. Neurologische schade en schade aan het voortplantingssysteem. En verwijzen naar het:

Bio Initiative Report:
https://www.jrseco.com/nl(...)-van-wetenschappers/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt Brussel genoemd.
[..]

De NYT schrijft als reactie op zorgen van Dr. Curry ‘The 5G Health Hazard That Isn’t’
https://www.google.nl/amp(...)less-cancer.amp.html

Ik heb verder niets over privacyschending en technologische mindcontrol gehoord :P
Brussel is wel een geval apart.

Om tegemoet te komen aan de bezorgdheid over 5G heeft de MR-fractie (afhankelijk van de frequentieband) de norm voor V/m met 35 tot 50x onder die van de WHO gelegd.

Praktisch blijkt dat niet uitvoerbaar, dus kan er niets uitgerold worden.

Ik vermoed dat als je gaat meten dat op vele locaties ook 3G en 4G over die nieuwe limieten gaan.

Het is als een gewichtslimiet voor auto’s instellen en er dan achter komen dat er alleen nog 2CV’s en Fiat 500’s je stad in mogen.

Het wordt vast wel weer aangepast.

Overigens kan 5G daar wel gewoon uitgerold worden over de 4G antenne’s. Dat is geen verandering in frequentiebanden of vermogen.
pi_193071180
quote:
"Ik maak me zorgen."

Weet je waaom ze zich zorgen maken?

Complotgekkies zoals jij die mensen bang maken dat 5G schadelijk is.

"1531 peer reviewed onderzoeken"

Op de eerste plaats is het raar dat je nu ineens wel peer reviewed onderzoeken vertrouwt, maar daarna is het raar dat niemand ook maar 1 van die 1531 zoeken waaruit blijkt dat 5G slecht is. kan laten zien, ook jij niet.
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 20:21:31 #252
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193071246
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 19:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Brussel is wel een geval apart.

Om tegemoet te komen aan de bezorgdheid over 5G heeft de MR-fractie (afhankelijk van de frequentieband) de norm voor V/m met 35 tot 50x onder die van de WHO gelegd.

Praktisch blijkt dat niet uitvoerbaar, dus kan er niets uitgerold worden.

Ik vermoed dat als je gaat meten dat op vele locaties ook 3G en 4G over die nieuwe limieten gaan.

Het is als een gewichtslimiet voor auto’s instellen en er dan achter komen dat er alleen nog 2CV’s en Fiat 500’s je stad in mogen.

Het wordt vast wel weer aangepast.

Overigens kan 5G daar wel gewoon uitgerold worden over de 4G antenne’s. Dat is geen verandering in frequentiebanden of vermogen.
Ah ok. Dat zal vast aangepast worden idd.
Daarnaast hadden ze discussie over de opbrengsten van de veiling van frequenties. Die veiling kon tot 2021 worden uitgesteld... geen idee wat de laatste ontwikkelingen zijn.
A child is born with no state of mind.
pi_193071308
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 20:21 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ah ok. Dat zal vast aangepast worden idd.
Daarnaast hadden ze discussie over de opbrengsten van de veiling van frequenties. Die veiling kon tot 2021 worden uitgesteld... geen idee wat de laatste ontwikkelingen zijn.
Ja, klopt. België is op dat vlak een rommeltje, een lappendeken waar niemand het eens lijkt te worden.
pi_193071384
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 20:21 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ah ok. Dat zal vast aangepast worden idd.
Daarnaast hadden ze discussie over de opbrengsten van de veiling van frequenties. Die veiling kon tot 2021 worden uitgesteld... geen idee wat de laatste ontwikkelingen zijn.
Wat was er met die opbrengsten, je bedoelt vriendjespolitiek? Dat gebeurt namelijk ook in de radiowereld, maar daar hoor je niks over. :P
pi_193071490
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
Man man man... https://www.weesdeweerstand.nl/stijgende-schumann-resonatie/ (deze is echt een aanrader)
[..]

Dit verklaart een hoop, indien ze voor zichzelf spreken :D .
Holy fucking shit.

Zodra de aarde weer terug is op z’n oorspronkelijke hoge Schumann Resonatie (SR) en de cabal is verslagen dan zal ‘The Garden of Eden’ weer geboren zijn.

Koekoek!
  maandag 11 mei 2020 @ 21:05:32 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193072190
Was er laatst niet één of andere aanklacht tegen 5G?
En hoe liep die af?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 11 mei 2020 @ 21:16:42 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193072386
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 21:05 schreef theguyver het volgende:
Was er laatst niet één of andere aanklacht tegen 5G?
En hoe liep die af?
Over een week of 3 volgt de uitspraak. Ik durf wel een kratje in te zetten.
Huilen dan.
  Moderator maandag 11 mei 2020 @ 21:23:35 #258
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193072539
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 20:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat was er met die opbrengsten, je bedoelt vriendjespolitiek? Dat gebeurt namelijk ook in de radiowereld, maar daar hoor je niks over. :P
Federale en regionale overheden in België konden niet tot overeenstemming komen betreft verdeling van de opbrengsten uit de veiling.
A child is born with no state of mind.
  maandag 11 mei 2020 @ 21:34:56 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193072776
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2020 21:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Over een week of 3 volgt de uitspraak. Ik durf wel een kratje in te zetten.
Alleen een kratje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193073100
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 21:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Alleen een kratje?
Ik durf er wel een 5G-supported telefoon op in te zetten met een jaar lang onbeperkte 5G databundel.
  maandag 11 mei 2020 @ 21:56:15 #261
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193073144
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 21:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Alleen een kratje?
Jawel, maar ik vrees dat ik dan niemand kan vinden om mee te wedden.
Huilen dan.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 06:19:41 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193077006
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 21:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Jawel, maar ik vrees dat ik dan niemand kan vinden om mee te wedden.
True!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 17 mei 2020 @ 13:11:38 #263
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193176919
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193176998
quote:
Helemaal kierewiet. _O-

Verbaast me ook niks dat Jensen op de achtergrond aan staat.
  zondag 17 mei 2020 @ 13:20:48 #265
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193177026
quote:
Geweldig _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 17 mei 2020 @ 13:36:21 #266
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193177158
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:20 schreef Summers het volgende:

[..]

Geweldig _O-
Haast bijna alsof Wim het zelf zingt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 17 mei 2020 @ 13:40:50 #267
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193177215
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Haast bijna alsof Wim het zelf zingt.
Vond ik ook in dit ingestraald bestaan :s)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193177274
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Helemaal kierewiet. _O-

Verbaast me ook niks dat Jensen op de achtergrond aan staat.
Dat filmpje is toch satire neem ik aan? _O-
pi_193180918
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat filmpje is toch satire neem ik aan? _O-
Ik mag aannemen van wel. :P
pi_193189622
Geniaal filmpje _O_

Denk niet dat t satire is maar hij is wel mooi. Zou het zo kunnen zijn, dat maakt het helemaal geweldig :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 18 mei 2020 @ 10:52:15 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193189852
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 21:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik durf er wel een 5G-supported telefoon op in te zetten met een jaar lang onbeperkte 5G databundel.
Ik zou bijna hopen dat het hele 5G gedeelte geschrapt zal gaan worden.
Hebben we nog wat voorwaarden bij deze weddenschap?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 18 mei 2020 @ 10:54:06 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193189866
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik mag aannemen van wel. :P
Niet zomaar wat aanmenen, je zit hier op BNW he.
straks even kijken, in de pauze!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 mei 2020 @ 11:51:07 #273
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193190547
quote:
Dat ingelijste stuk aluminium folie :') Als dit geen satire is, weet ik het ook niet meer :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193217412
Interessante materie van ElectroBOOM!


Als je deze gezien hebt, zou ik ook zeker z'n electric guitar filmpje even kijken ;)

  woensdag 20 mei 2020 @ 00:10:22 #275
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193217580
Dat is sowieso een leuk kanaal.
Huilen dan.
pi_193218147
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2020 00:10 schreef Isdatzo het volgende:
Dat is sowieso een leuk kanaal.
Alleen jammer dat 'ie door de illuminatie betaald wordt om te liegen over de schadelijke effecten van 5G death rays.
pi_193254129
Die moeten toch inmiddels een aardig payroll hebben _O-.
Wat zouden ze zitten, miljoenen werknemers?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193254330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die moeten toch inmiddels een aardig payroll hebben _O-.
Wat zouden ze zitten, miljoenen werknemers?
Ja zoiets, ik zit zelf op een vrij schamele vergoeding van ¤4000 per maand voor al m'n tijd op Fok, hoeveel krijg jij?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:22:27 #279
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193256894
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja zoiets, ik zit zelf op een vrij schamele vergoeding van ¤4000 per maand voor al m'n tijd op Fok, hoeveel krijg jij?
Onze NWO overlords zijn niet blij met salarisvergelijkingen. Ik moest dat even doorgeven.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 14:40:36 #280
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_193257199
Hier ook al! Nou dan zal Fok! nog beter werken met 5G zodat iedereen hier elkaar kan komen beschuldigen en kan ontkennen dat satellieten bestaan en trots kan zijn dat we een informatiespecialist zijn voor de Illuminati.
Kunnen we dan nu weer ontopic?
A child is born with no state of mind.
  zondag 24 mei 2020 @ 19:23:42 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193292734

5g uitgelegd door electroboom.
Check zijn kanaal kerel is hilarisch, en briljant als gaat om elektrotechniek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193302063
Er is uitspraak gedaan in de 5G zaak tegen de overheid.
Volgens de rechter is er geen enkel bewijs geleverd dat het schadelijk kan zijn, en dus mag de overheid doorgaan met de veiling.

https://www.rechtspraak.n(...)uenties-voor-5G.aspx
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 mei 2020 @ 11:49:53 #283
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193302195
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Er is uitspraak gedaan in de 5G zaak tegen de overheid.
Volgens de rechter is er geen enkel bewijs geleverd dat het schadelijk kan zijn, en dus mag de overheid doorgaan met de veiling.

https://www.rechtspraak.n(...)uenties-voor-5G.aspx
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 25 mei 2020 @ 11:50:54 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193302222
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Er is uitspraak gedaan in de 5G zaak tegen de overheid.
Volgens de rechter is er geen enkel bewijs geleverd dat het schadelijk kan zijn, en dus mag de overheid doorgaan met de veiling.

https://www.rechtspraak.n(...)uenties-voor-5G.aspx
Sjit had ik nou maar een kratje bier gewed ;(

Nou, zal mij benieuwen hoeveel er vanmiddag in brand zullen worden gestoken! -O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193302343
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 11:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Sjit had ik nou maar een kratje bier gewed ;(

Nou, zal mij benieuwen hoeveel er vanmiddag in brand zullen worden gestoken! -O-
Ik hoorde zojuist in de livestream van een complot 5G expert dat dat niet nodig is. De techniek is volgens hem zo slecht dat de overheid teveel straling gaat testen op de burgers waardoor ze vanzelf in de fik vliegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThePlaneteer op 25-05-2020 12:02:49 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193302592
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Er is uitspraak gedaan in de 5G zaak tegen de overheid.
Volgens de rechter is er geen enkel bewijs geleverd dat het schadelijk kan zijn, en dus mag de overheid doorgaan met de veiling.

https://www.rechtspraak.n(...)uenties-voor-5G.aspx
De rechter zal wel weer omgekocht zijn ofzo. :P
pi_193302804
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 11:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Er is uitspraak gedaan in de 5G zaak tegen de overheid.
Volgens de rechter is er geen enkel bewijs geleverd dat het schadelijk kan zijn, en dus mag de overheid doorgaan met de veiling.

https://www.rechtspraak.n(...)uenties-voor-5G.aspx
En volledig terecht natuurlijk, prima uitspraak. Even wat quotes:

quote:
Stop5GNL heeft verwezen naar een petitie met de naam "5G-appeal" waarin wordt opgeroepen tot een voorlopige stop van de uitrol van 5G-systemen en tot het verrichten van meer onderzoek naar de risico's die het gebruik van die systemen meebrengen. Niet valt in te zien dat de Staat deze oproep - die vooral persoonlijke opvattingen bevat van personen die voor het overgrote deel niet deskundig zijn op het gebied van elektromagnetische velden en gezondheid - zwaarder moet laten wegen dan de adviezen van zijn eigen wetenschappelijke adviseurs.
quote:
Zo hecht Stop5GNL veel waarde aan het zogenoemde BioInitiative Report en grijpen veel andere publicaties waarnaar zij verwijst terug op dat rapport. Tal van internationale en wetenschappelijke instituten, waaronder de Gezondheidsraad en de Europese Commissie, hebben op dit rapport fundamentele kritiek geuit. Onderdeel van deze kritiek is dat niet alle auteurs een wetenschappelijke achtergrond hebben, de methodes die zijn gevolgd niet deugdelijk zijn beschreven, er waarneembaar veel fouten in het rapport staan en er selectief gebruik is gemaakt van wetenschappelijke gegevens.
quote:
Anders dan Stop5GNL suggereert, laat de Gezondheidsraad in zijn rapporten niet de reële mogelijkheid open dat er een causaal verband bestaat tussen de blootstelling aan elektromagnetische golven en het ontstaan van tumoren. De Staat heeft erop gewezen dat de woorden “zwakke aanwijzingen” in de context van een wetenschappelijk rapport een andere betekenis hebben dan de betekenis die ze vaak in het normale spraakgebruik hebben en dat op grond daarvan geen conclusies kunnen worden getrokken over het bestaan van een causaal verband. Dat een effect “niet kan worden uitgesloten” betekent niet meer dan dat niet te bewijzen valt dat een effect er absoluut niet kan zijn. Het betekent niet dat er rekening mee moet worden gehouden dat het effect er wel is.
  maandag 25 mei 2020 @ 12:26:10 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193302895
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 11:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik hoorde zojuist in de livestream van een complot 5G expert dat dat niet nodig is. De techniek is volgens hem zo slecht dat de overheid teveel straling gaat testen op de burgers waardoor ze vanzelf in de fik vliegen.
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 25 mei 2020 @ 12:30:02 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193302957
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:20 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

En volledig terecht natuurlijk, prima uitspraak. Even wat quotes:
[..]

[..]

[..]

Je zou bijna denken dat de rechter hier geregeld post in de vorm van Hekje of Etto!
En het geeft ook mooi weer dat het kijken van YT filmpjes geen betrouwbare wetenschap is!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 25 mei 2020 @ 12:52:08 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_193303272
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 12:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat de rechter hier geregeld post in de vorm van Hekje of Etto!
En het geeft ook mooi weer dat het kijken van YT filmpjes geen betrouwbare wetenschap is!
Lang leve naar goed wetenschappelijk advies luisteren :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_193317545

Robert is wakker geworden met 6G op zn voorhoofd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193319395
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 10:38 schreef ThePlaneteer het volgende:

Robert is wakker geworden met 6G op zn voorhoofd.
En vooral maar blijven doorgaan met bezuinigen op de GGZ. :{
pi_193319434
Ga natuurlijk geen 5 topics teruglezen.
Maar waarom zou 5G schadelijk moeten zijn?
Vakman pur sang
pi_193319514
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 12:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ga natuurlijk geen 5 topics teruglezen.
Maar waarom zou 5G schadelijk moeten zijn?
4 topics

Weten we nog steeds niet. Iets met kankerverwekkende death rays.
pi_193319620
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 12:53 schreef illusions het volgende:

[..]

4 topics

Weten we nog steeds niet. Iets met kankerverwekkende death rays.
Das niet waar toch gewoon?
Vakman pur sang
pi_193320215
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Das niet waar toch gewoon?
De mainstream vertelt dat ons.
We hebben users in dit topic die urenlang onderzoek doen op Feesboek en Youtube en daar ontdekken ze dat 5G een militair wapen is. Als dat aan wordt gezet worden we allemaal van binnenuit verbrand en sterven we massaal uit zodat de Cabal de ultieme wereldmacht grijpt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193320548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 13:42 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

De mainstream vertelt dat ons.
We hebben users in dit topic die urenlang onderzoek doen op Feesboek en Youtube en daar ontdekken ze dat 5G een militair wapen is. Als dat aan wordt gezet worden we allemaal van binnenuit verbrand en sterven we massaal uit zodat de Cabal de ultieme wereldmacht grijpt.
For sure.
Vakman pur sang
pi_193320719
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

For sure.

Zou deze meneer ook in BNW posten?
pi_193320731
quote:
Holy shitballs. Kan dit niet aan. :')

Die vlag ook op de achtergrond. Vrijheiddstrijder. Ik kom niet verder dan 0:03.
pi_193320901
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 14:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Holy shitballs. Kan dit niet aan. :')

Die vlag ook op de achtergrond. Vrijheiddstrijder. Ik kom niet verder dan 0:03.
Die zijn nog te dom om te poepen. :')
Vakman pur sang
pi_193320998
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 14:25 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Die zijn nog te dom om te poepen. :')
Helaas niet te dom om te typen, dat wordt hier elke dag bevestigd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')