SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende grote release
TRIALS OF MANA (24 april 2020)
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door 2dope op 06-05-2020 16:57:19 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
wij kunnen bij onze leveranciers er ook niet aankomen; per toeval kregen we er 2 weken terug 1 binnen, verkocht voor een HEULEBOEL geld (systeem bepaald min of meer automagisch de prijzenquote:Op zondag 19 april 2020 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is op winkelniveau neem ik aan. Maar de retailers krijgen ook gewoon weinig geleverd. Wij hebben voor weken aan reserveringen staan inmiddels.
Dat is wat ik altijd al miste. Een gevoel van progressie door de levels heen. Als er straks een stuk of tien goede Mario 'worlds' met veertig levels zijn stap ik ook in.twitter:NintendoAmerica twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 04:02:20A new mode, World Maker, arrives in the new #SuperMarioMaker2 update. Build a route for your courses, customize with additions like bridges & hills, and create your own Super World with up to 8 Worlds & 40 Courses! You can then share your creation in Course World! https://t.co/6v3GkAHnOz reageer retweet
Nice, wereldjes maken nuquote:Op dinsdag 21 april 2020 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gekocht.
Voor minder dan 36 euro bij Amazon
https://www.amazon.nl/Sup(...)tendo/dp/B07NW5WRTQ/
Nice! Hier kijk ik naar uit!quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit lijkt trouwens wel een Direct video.
nu stellen ze lekker uit voor de Switch Proquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Hele dikke updateAlleen jammer dat we dus geen nieuwe stijlen krijgen, iets wat ik van tevoren toch wel op had gehoopt
Nu wachten op Super Mario 3D Maker
twitter:VG247 twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 14:08:45#SuperMario3DWorld Switch listing pops up on Best Buy
https://t.co/HzLvhLxXie https://t.co/wbCb9cOiq5 reageer retweet
Welke stijlen mis je dan? Ik maak eigenlijk al mijn levels in dezelfde stijl.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Hele dikke updateAlleen jammer dat we dus geen nieuwe stijlen krijgen, iets wat ik van tevoren toch wel op had gehoopt
Nu wachten op Super Mario 3D Maker
Had graag een complete Super Mario Bros. 2 gehad of Super Mario Land gehadquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Welke stijlen mis je dan? Ik maak eigenlijk al mijn levels in dezelfde stijl.
Maar ik vind dit wel een erg toffe ontwikkeling waar ik al lang op wachtte! Dat maakt er eindelijk een geheel van. Nu alleen nog levels uit kunnen wisselen zonder dat verplichte online.
Oh mijn Switch gaat weer aanquote:Op dinsdag 21 april 2020 06:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is wat ik altijd al miste. Een gevoel van progressie door de levels heen. Als er straks een stuk of tien goede Mario 'worlds' met veertig levels zijn stap ik ook in.twitter:NintendoAmerica twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 04:02:20A new mode, World Maker, arrives in the new #SuperMarioMaker2 update. Build a route for your courses, customize with additions like bridges & hills, and create your own Super World with up to 8 Worlds & 40 Courses! You can then share your creation in Course World! https://t.co/6v3GkAHnOz reageer retweet
Je vergeet Mario is Missingquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Had graag een complete Super Mario Bros. 2 gehad of Super Mario Land gehadof nog beter, Super Mario Land 2
Hotel Mario!quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vergeet Mario is Missing
[ afbeelding ]
Weegeequote:Op dinsdag 21 april 2020 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vergeet Mario is Missing
[ afbeelding ]
Ik zou dan toch zeggen; wacht een paar weken tot die weer op voorraad isquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Echt jammer dat de Switch is uitverkocht. Overweeg nu maar de Switch Lite te halen. Meer mensen die die hebben?
Paar weken zou wel meevallen. Las ergens eind juni ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zou dan toch zeggen; wacht een paar weken tot die weer op voorraad is
dat was sick geweest.. mario maker 3 lets hopequote:Op dinsdag 21 april 2020 16:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Had graag een complete Super Mario Bros. 2 gehad of Super Mario Land gehadof nog beter, Super Mario Land 2
Er zit wel iets van Mario bros 2 in, qua Power ups. En verder is dat geen echte Mario-game natuurlijk, dus die mis ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Aantal filialen van Media Markt heeft nog voorraad. De grijze versie. Betaal je wel 409. Maar beter dan een Switch Lite lijkt me.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Echt jammer dat de Switch is uitverkocht. Overweeg nu maar de Switch Lite te halen. Meer mensen die die hebben?
409!quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:24 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Aantal filialen van Media Markt heeft nog voorraad. De grijze versie. Betaal je wel 409. Maar beter dan een Switch Lite lijkt me.
vraag/aanbod...quote:
Ja. Voor mij was het een bewuste keuze, en ik ben er erg tevreden mee. Maar als je liever de gewone Switch wil, zou ik gewoon even zoeken. Ze zijn wel te vinden. En anders een paar weekjes wachten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
nintendofailquote:Op woensdag 22 april 2020 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ts-zijn-gehackt.html
Zet tweestapsverificatie aan mensen!
Nee, gebruikersfail. Als je nu nog geen two step hebt ben je gewoon dom.quote:
Nintendo geeft expliciet aan dat je de back-up codes moet opslaan. Je moet er een vinkje voor zetten voordat het definitief is.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgens sommige reacties zou het dus iets te maken kunnen hebben met het oudere Nintendo Network ID systeem van de 3DS/WiiU generatie. Als dat gekoppeld is met het nieuwe Nintendo Account zou dat het entreepunt zijn voor ongeoorloofde toegang.
Als je 2FA inschakelt, vergeet dan ook niet om backup codes te genereren en sla deze op. En bewaar eventueel de 2FA sleutel zelf, zodat je deze later kunt gebruiken op een nieuw apparaat of nieuwe installatie.
Het hoeft ook niet allemaal per se met Google Authenticator, het is een open protocol en er zijn alternatieven
Of koppel gewoon geen creditcard aan je accountquote:Op woensdag 22 april 2020 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
maar ik wil geen Google authenticator want ik gebruik niks van Google behalve de zoekmachine.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ontkoppel m'n PayPal maar inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of koppel gewoon geen creditcard aan je account
dan gebruik je authy?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
maar ik wil geen Google authenticator want ik gebruik niks van Google behalve de zoekmachine.
Ook geen YouTube?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
maar ik wil geen Google authenticator want ik gebruik niks van Google behalve de zoekmachine.
[..]
Ik ontkoppel m'n PayPal maar inderdaad.
Kan dat? Ik kreeg enkel Google als optie..quote:
Oh ja scherp, daar heb ik een weggooi hotmail account.quote:
google authenticator is 1 van de apps die dit voorziet, er zijn er meerdere en authy schijnt een betere te zijn (meer opties)quote:Op woensdag 22 april 2020 17:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kan dat? Ik kreeg enkel Google als optie..
[..]
Oh ja scherp, daar heb ik een weggooi hotmail account.
Heb je auto steering uit staan in Mario Kart?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:05 schreef RipCity het volgende:
Is het nog zo dat je die controllers naar Nintendo kan sturen omdat ze al sinds aanschaf 'kapot' zijn. Bij Mario Kart merk je dat HEEL erg dat ie telkens naar een kant wil driften e.d. heb ik al 2+ jaar eigenlijk maar bedacht me opeens ooit gelezen te hebben dat ze dat gratis oplossen?
Die dingen zijn belachelijk duur om los te kopen
De hoeveelste is dit, dit jaar?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je auto steering uit staan in Mario Kart?
Thanks!quote:
Stel niet zo veel voor, alleen zorgen voor goede maat schroevendraaiers, je draait de koppen zo kapot.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:37 schreef koei het volgende:
Gaaf!Als ik ooit een kapotte controller heb ga ik dat ook eens proberen, met een goede durf ik dat niet aan.
Het mooie is, toen ik bij een vriendin ging racen had ik exact hetzelfde de eerste racequote:Op donderdag 23 april 2020 07:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De hoeveelste is dit, dit jaar?
Same here. Ik dacht al wel dat het Cookstar was, aan Xenoblade had ik gelukkig niet gedacht. Had me een hartverzakking opgeleverdquote:Op donderdag 23 april 2020 11:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Noooo, cooking mama geannuleerd hier!!
-edit- de PS4 versie... few. Dacht even dat het de Xenoblade Chronicles CE was.
Bij jou ook de PS4 versie geannuleerd? Die is volgens mij nooit echt ontwikkeld en dat zal ook nooit gebeuren.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same here. Ik dacht al wel dat het Cookstar was, aan Xenoblade had ik gelukkig niet gedacht. Had me een hartverzakking opgeleverd
Yup.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Bij jou ook de PS4 versie geannuleerd?
Hier ook, maakt niet uit, heb niet eens een PS4.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Noooo, cooking mama geannuleerd hier!!
-edit- de PS4 versie... few. Dacht even dat het de Xenoblade Chronicles CE was.
Bol had m ook veeeel te lang open staan. Was ook gekoppeld aan Xenoblade 2 in eerste instantie. Redelijke #bolfail, dat zie je niet vaak.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ben iig blij dat het niet de Xenoblade CE is, die is bij 90% van de mensen die hem bij bol.com hadden besteld geannuleerd en is zelfs bij de mediamarkt snel uitverkocht nadat die hem voor 140 euro aan hadden geboden
Nu voor een normale prijs te koop bij bol.com. Zou wel snel zijn als ik jou was.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Aaaand it's gone.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Nu voor een normale prijs te koop bij bol.com. Zou wel snel zijn als ik jou was.
https://www.bol.com/nl/p/(...)socialshare_pdp_wwwl
De EU pre-orders (US CE krijgt er geen LP, steelbook & OST bij) worden nu voor $250/300 verkocht op ebayquote:Op donderdag 23 april 2020 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bol had m ook veeeel te lang open staan. Was ook gekoppeld aan Xenoblade 2 in eerste instantie. Redelijke #bolfail, dat zie je niet vaak.
Ik ga niet twee keer dezelfde game kopen (op hetzelfde systeem) dus ik pak 'm gewoon netjes uit. Wil wel spelen en de lp luisteren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
De EU pre-orders (US CE krijgt er geen LP, steelbook & OST bij) worden nu voor $250/300 verkocht op ebay
https://www.ebay.com/sch/(...)dition&LH_Complete=1
Denk dat ik deze maar in seal ga laten.
Ik heb hem nooit gespeeld dus ben benieuwd, iedereen is er super lyrisch over. Hopelijk is de combat leuker dan deel 2 want dat trok ik niet echt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga niet twee keer dezelfde game kopen (op hetzelfde systeem) dus ik pak 'm gewoon netjes uit. Wil wel spelen en de lp luisteren.
Veel zin in die game ook.
Xenoblade zeker doen! Ik vraag me wel af of de graphics nog wel te pruimen zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb misschien geen Switch, maar ik bedenk me nog dat ik Xenoblade Chronicles en Legend of Zelda: Skyward Sword en Twilight Princess in cellofaan heb liggen voor de Wii. Misschien is dit wel een moment om ze een keer te gaan spelen..
Ik pakte m’n Wii uit en toen ik het wilde aansluiten zat er enkel Scart aansluiting opquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:02 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Xenoblade zeker doen! Ik vraag me wel af of de graphics nog wel te pruimen zijn.
De resolutie is 480 als je een component kabel gebruikt.Denk dat het niet echt heel veel mooier wordtquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik pakte m’n Wii uit en toen ik het wilde aansluiten zat er enkel Scart aansluiting op. Nu heeft mijn HDTV geen Scartaansluiting heeft heb ik dus tijdelijk zo’n Scart-to-HDMI adapter gebruikt, maar het ziet er niet uit. Maar ik denk dat de conversatie van Analog naar digitaal van die adapter kak is. Dus ik denk dat ik nog even losse adapter ga bestellen, zonder Scart maar rechtstreeks de output van de Wii omzet in HDMI.
Er zitten drie TV opties op de Wii, 576i(50hz), 480i (60hz) en 480p HDTV. Die laatste optie is niet eens voor me te selecteren. En ik heb geen Component kabel om te testen, enkel de meegeleverde Scart composiet kabel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De resolutie is 480 als je een component kabel gebruikt.Denk dat het niet echt heel veel mooier wordt
Het beste kan je de spellen die je op de wii hebt emuleren via Dolphin op de pc, dan kan je legit je games in 4k spelen( of 1080p)quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik pakte m’n Wii uit en toen ik het wilde aansluiten zat er enkel Scart aansluiting op. Nu mijn HDTV geen Scartaansluiting heeft, heb ik dus tijdelijk zo’n Scart-to-HDMI adapter gebruikt, maar het ziet er niet uit. Maar ik denk dat de conversie van Analog naar Digitaal van die adapter kak is. Dus ik denk dat ik nog even losse adapter ga bestellen, zonder Scart maar rechtstreeks de output van de Wii omzet in HDMI.
480p is geen scart resolutie inderdaad. Daarvoor heb je dus component nodig volgens mij.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Er zitten drie TV opties op de Wii, 576i(50hz), 480i (60hz) en 480p HDTV. Die laatste is niet eens voor me te selecteren.
Hij staat dus nu op 576i, waarom ik dus denk dat het kak is..quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
480p is geen scart resolutie inderdaad. Daarvoor heb je dus component nodig volgens mij.
576i scart @:50hz moet je niet aan beginnen. Niet te doen.
Heb ik een tijdje gedaan totdat m'n videokaart het begaf. Maar gelukkig hebben we de savegames nog.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het beste kan je de spellen die je op de wii hebt emuleren via Dolphin op de pc, dan kan je legit je games in 4k spelen( of 1080p)
Mijn god, krijg oogaids van die hudquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
Dat ziet er idd kak uit maarja dat krijg je met die resolutie op een 1080p tv..
Dit is hoe het eruit ziet met een hogere resolutie
[ afbeelding ]
Nice dat scheelt, jammer dat je vidcard dood is. Misschien dat je het met een goedkope videokaart kan doen? Denk niet dat je er veel rekenkracht voor nodig hebtquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje gedaan totdat m'n videokaart het begaf. Maar gelukkig hebben we de savegames nog.
Duidelijk de Dolphin emulator, dat krijg je niet eens met Wii en Component kabels te zien..quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
Dat ziet er idd kak uit maarja dat krijg je met die resolutie op een 1080p tv..
Dit is hoe het eruit ziet met een hogere resolutie
[ afbeelding ]
Je hebt vast wel iets om dat te removenquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn god, krijg oogaids van die hud
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hebt vast wel iets om dat te removen
Klopt maar de assets zijn zelf wel mooiquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Duidelijk de Dolphin emulator, dat krijg je niet eens met Wii en Component kabels te zien..
Klopt, ik las zelfs dat Xenoblade Chronicles aparte HD textures had voor Dolphin. Dat was nog voordat de Switch in play was.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt maar de assets zijn zelf wel mooi
Vergeet niet mijn levels te spelen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Begonnen aan Mario Maker 2. Eerst de story mode maar eens doen.
Kan ik je liken en subscriben op je kanaal, of hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet mijn levels te spelen.
Oh wat zijn die tof!
Zeker.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan ik je liken en subscriben op je kanaal, of hoe werkt dat?
Dit levelquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb alleen mn switch niet bij de hand, maar hier is n van mijn levelcode's PTF-MC1-5JF
Die nooit iemand speelt
Maar daar kan je ook mij volgen.
Ik kom al niet voorbij het stuk net na de eerste thwomb. Zowel boven als onder piranha plants? Ik snap het nietquote:
Het is even geleden dan ik naar m'n level gekeken hebquote:Op zondag 26 april 2020 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom al niet voorbij het stuk net na de eerste thwomb. Zowel boven als onder piranha plants? Ik snap het niet
Dat had ik ook bij de Wii U versiequote:Op zondag 26 april 2020 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah.
Mario Maker.
Ben er toch weer ingetrapt.
Het blijft een onsamenhangende bende.
Apart dat sommige zo verkleuren. Mijn oude NES heeft dat ook.quote:Op zondag 26 april 2020 14:49 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Japanese game historians share 100 Super Famicoms with quarantined families
https://arstechnica.com/g(...)uarantined-families/
De eerste serie snes computers waren met een ander soort plastic gemaakt als ik het goed heb.quote:Op zondag 26 april 2020 17:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Apart dat sommige zo verkleuren. Mijn oude NES heeft dat ook.
Kotaku heeft de beelden van de Wii ter vergelijking naast gezet. Het is alsof Xenoblade Chronicles een Final Fantasy make-over heeft gehad..quote:Op maandag 27 april 2020 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Japanese Xenoblade twitter account has been posting screenshots and renders for most of the main characters in Xenoblade Chronicles: Definitive Edition.
Screenshots:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Renders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even trailer gekeken, want ik h had geen idee wat ik me bij deze game moet voorstellen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Dit gaat 100% mijn GOATY worden, ook nog een switch exclusiveik hoop zo op een fysieke release.
Deel 1 is kruising tussen Twin Peaks en Resident Evil en heeft een flinke cult-following, net als director SWERY.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even trailer gekeken, want ik h had geen idee wat ik me bij deze game moet voorstellen.
Na het zien van de trailer nog steeds niet.
Ja dat had ik dus ook. Sfeervol maar geen idee wat voor gameplay.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even trailer gekeken, want ik h had geen idee wat ik me bij deze game moet voorstellen.
Na het zien van de trailer nog steeds niet.
Ja, kom er niet doorheen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:07 schreef Rene het volgende:
Mensen die pokemon hebben/niet spelen/etc?
Geloof dat het best snel uitgespeeld is, vind het best zonde voor de volle pond te kopen.
Je bedoeld sword of shield? Best goed te doen hoor. 200+ uren in vermaaktquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:07 schreef Rene het volgende:
Geloof dat het best snel uitgespeeld is, vind het best zonde voor de volle pond te kopen.
Net wat je leuk vindt om te doen, main story is niet zo groot, maar in de Wild Area ben ik nu ongeveer net zoveel tijd kwijt geweest als aan het verhaal, gok ik.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:07 schreef Rene het volgende:
De mijne ligt beneden in de brievenbus ook. De game is nu wel overal te koop gewoon. Uiteindelijk niet zeldzaam ofzo. Misschien dat ik m gewoon terug stuur want het is nou niet echt een topgame.quote:
Ga ik ook doen iddquote:Op donderdag 30 april 2020 07:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne ligt beneden in de brievenbus ook. De game is nu wel overal te koop gewoon. Uiteindelijk niet zeldzaam ofzo. Misschien dat ik m gewoon terug stuur want het is nou niet echt een topgame.
SMT begint een paar generaties eerderquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben de laatste tijd bezig met shin megami tensei iv op de 3ds, boh gek wat een game.
Jammer dat ik die serie pas zo laat heb ontdekt, maarja ik had vroeger ook geen ps2 dus tja.
Ik had altijd een gamecube, heb pas jaren later een ps2 gekocht.
Games gaan je sowieso niet rijk maken. Zeg dat het een gelimiteerde run is en je er over 40 jaar 300 euro voor had kunnen vragen, das nog steeds een belabberd rendement om hem in goede conditie te houden.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ga ik ook doen iddDeze game gaat mij niet rijk maken over 40 jaar.
Was wel een briljant idee broquote:Op donderdag 30 april 2020 08:16 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ga ik ook doen iddDeze game gaat mij niet rijk maken over 40 jaar.
Wel rijk aan ervaringen en online vrienden. Ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Games gaan je sowieso niet rijk maken.
Je zal er je beroep van gemaakt hebben...quote:Op donderdag 30 april 2020 09:44 schreef speknek het volgende:
zinloze afleiding om te vergeten dat we sterven.
Genieten van de tijd die je hebt.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:44 schreef speknek het volgende:
zinloze afleiding om te vergeten dat we sterven.
quote:
KassandraGODINquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef DJ_ het volgende:
Eens, heb er ook zin in.
Alleen moet ik nog iets van 50 uur doorbrengen met Kassandra tussen nu en de release, hopelijk lukt dat nog
Ben inmiddels vijf gyms verder. Het is tot nu toe van Gym naar Gym naar Gym..... Zit idd helaas weinig verhaal in.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:26 schreef Kerftminister het volgende:
Zat van de week ook nog te twijfelen erover, omdat ik op X/Y na echt alle Pokemon gespeeld heb. (Van de main series, tel die lets go niet mee)
Maar werd me ook al afgeraden. Main game schijnt zo weinig diepgang te hebben. Stadjes zien er mooi uit, maar is eigenlijk meer decor dan iets anders. Heel lineair ook nog, geen ontdekking wat je kan doen zoals Mt Coronet in Gen 4, alle water routes in gen 3, de extreem vette post game in gen 5.
Dus dan zou je het eigenlijk kopen voor competitive battling min of meer. Als je dat echt heel vet vindt, kan je hem zeker nog kopen, anders echt twijfel hoor. Mijn laatste was Sun en Moon en die vond ik echt vervelend saai. Extreem saaie routes en dungeons enzo. Dat hele Poni gebeuren stelde me zo teleur. Ook al een hele tijd niet meer aangeraakt.
Dik zes uur inmiddels, begin het steeds leuker te vinden!quote:Op zondag 3 mei 2020 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben begonnen aan South Park Fractured Butthole. Het begin is wat langzaam maar de sfeer van de cartoon komt goed over.
Hij is tof! Stick of Truth ook gespeeld?quote:Op zondag 3 mei 2020 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dik zes uur inmiddels, begin het steeds leuker te vinden!
Ik!!!quote:Op zondag 3 mei 2020 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie was hier ook alweer Star Ocean aan het spelen? Hoe bevalt die game nu? Neem aan dat je er een stuk verder mee bent opgeschoten.
Yup. Flinke tijd terug al, op PS3 geloof ik. Ze haken er hier ook weer op in.quote:
20-25 uur ofzo toch? Heb je wel vaker bij games uit die tijd. Chrono Trigger is zelfs 15-20 uur. Goed om te horen dat het je goed bevalt!quote:Op maandag 4 mei 2020 09:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik!!!
Leuk! Wel heel kort als je het vergelijkt met een Final Fantasy of zo, maar leuk! Bijna uitgespeeld.
Waar blijft de N64 mini classic?quote:
Die komt niet. Al had die deze droogte aan games best kunnen opvullen.quote:
twitter:MarioBrothBlog twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 01:46:19Title screen and all Mario sprites from the PC demo for Super Mario Bros. 3, submitted to Nintendo in 1990 by id Software, makers of the Doom and Quake franchises. Nintendo turned down all collaboration with id, citing they had no interest in Mario games being available on PC. https://t.co/ocLq2pGQFj reageer retweet
Die zou -- als het waar is -- september uitkomen, dus nog tijd genoegquote:Op dinsdag 5 mei 2020 08:27 schreef DKUp het volgende:
Je hoort ook helemaal niks meer over die 3D Mario's op de Switch
Ik wil het allemaalquote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Die zou -- als het waar is -- september uitkomen, dus nog tijd genoeg
Jaquote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:35 schreef Elan het volgende:
Goedemorgen.
Zouden jullie Zelda BOTW aanraden aan een casual gamer?
Ik zal BOTW aan iedereen aanraden.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:35 schreef Elan het volgende:
Goedemorgen.
Zouden jullie Zelda BOTW aanraden aan een casual gamer?
Ja dat is mijn dilemma.quote:
Nintendo had gelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:MarioBrothBlog twitterde op dinsdag 05-05-2020 om 01:46:19Title screen and all Mario sprites from the PC demo for Super Mario Bros. 3, submitted to Nintendo in 1990 by id Software, makers of the Doom and Quake franchises. Nintendo turned down all collaboration with id, citing they had no interest in Mario games being available on PC. https://t.co/ocLq2pGQFj reageer retweet
ik zie liever switch-gamesquote:Op maandag 4 mei 2020 18:51 schreef Drankster het volgende:
Ik zie liever N64 games op de Switch net zoals Snes en de Nes
Dat is juist bij BotW niet het geval. Die kan je gewoon na weken weer oppakken zonder te weten waar je zit in het verhaal.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat is mijn dilemma.
Mijn zwager heeft 3 kinderen en speelt zo nu en dan een potje FIFA of Battlefield, Zelda gaat natuurlijk wel veel tijd in zitten voor je berhaupt er wat van snapt laat staan ergens komt in die game.
Nintendo is druk bezig met de ports!quote:
Niet zo zeer qua verhaal maar qua mechanics gaat er behoorlijk wat tijd in zitten qua leercurve. Het leren koken en vechten bijvoorbeeld. Is dat wel geschikt voor een casual of misschien te complex?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat is juist bij BotW niet het geval. Die kan je gewoon na weken weer oppakken zonder te weten waar je zit in het verhaal.
Ga hem nu starten.quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb alleen mn switch niet bij de hand, maar hier is n van mijn levelcode's PTF-MC1-5JF
Die nooit iemand speelt
Ik vond mijzelf best Een aardige gamer maar hier ben ik slecht in... Ik verdwaal, bevries, droog uit, een soort happy tree Friends met link.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zo zeer qua verhaal maar qua mechanics gaat er behoorlijk wat tijd in zitten qua leercurve. Het leren koken en vechten bijvoorbeeld. Is dat wel geschikt voor een casual of misschien te complex?
Natuurlijk is het een geweldige game alleen heb er wel 400 uur inzitten (en dat is nog niks wat sommige hebben)
Zit al vast.quote:Op zaterdag 25 april 2020 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Die nooit iemand speelt
Ja, niet op de spring-knop drukkenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zit al vast.![]()
Heb nee hint hoe ik voorbij die piranha plants kom met maar weinig ruimte er boven?
Ben er nu mee bezig.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:46 schreef GGMM het volgende:
Dan zou ik eerst het 1ste deel spelen.
M8X-5SR-NLG
@:notorious_roy
Leuk feitje: Jon van Gamexplain heeft dit level gespeeld en hij had ontzettend veel plezier!
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ben er nu mee bezig.
Zojuist je eerste 2 levels gehaald.
Linkje naar het filmpje?
Die video heb ik gezien hier, was dat niet op de WiiU nog? Hij bleef het proberen kan ik me herinneren.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:46 schreef GGMM het volgende:
Dan zou ik eerst het 1ste deel spelen.
M8X-5SR-NLG
@:notorious_roy
Leuk feitje: Jon van Gamexplain heeft dit level gespeeld en hij had ontzettend veel plezier!
Ja dat was die videoquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die video heb ik gezien hier, was dat niet op de WiiU nog? Hij bleef het proberen kan ik me herinneren.
Nice!quote:
En gehaald! tijd van 51 minuten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was die videoNee was al op de Switch.
Nouja, 51 minuten is niet zo baasachtig.quote:
Twee dagen geleden stond hier nog een video van in ditzelfde topic. Op dezelfde paginaquote:Op woensdag 6 mei 2020 16:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Super Mario 64 DX12 PcPort gereleased
Ik heb onder een steen gelegen ofzo..
Gestoord! Is dit de best verkochtte game ooit?quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die verkoopcijfers van Animal Crossing
Snelst misschien wel, sowieso voor Switch wel geloof ik.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Gestoord! Is dit de best verkochtte game ooit?
GTA5 had 11 miljoen in een dag, dus dat is nog wat sneller dan 4 weken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:05 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Snelst misschien wel, sowieso voor Switch wel geloof ik.
Precies de goede game op het goede tijdstip.quote:Op donderdag 7 mei 2020 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, ja ik lees zulke vraagstukken altijd in de context van exclusivesquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:20 schreef speknek het volgende:
[..]
GTA5 had 11 miljoen in een dag, dus dat is nog wat sneller dan 4 weken.
(Van Tweakerts)quote:Door de coronacrisis waren er in sommige regio's vertragingen van leveringen van consoles en accessoires, maar volgens Nintendo is de impact op de financile cijfers minimaal. Nintendo haalt steeds meer omzet uit digitale softwareverkopen, dat aandeel is nu 34 procent, vorig jaar was dat nog 24,8 procent.
Nintendo behaalde een jaaromzet van 1308,5 miljard yen, dat is 9 procent meer dan een jaar eerder. De nettowinst kwam uit op 258,6 miljard yen, een stijging van 33,3 procent. Omgerekend gaat het om een winst van 2,25 miljard euro.
Aan de reclame campagne kan het niet liggen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand zicht op de verkoopcijfers van Cookstar trouwens?
Lekker licht en luchtig is Snipperclips.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als het goed is kont morgen bij ons de switch binnen. Maar altijd even afwachten in deze tijd :’)
Wat zijn leuke co-op spellen? Minecraft dungeons kont kater deze maand pas uit
Ga ik eens naar kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lekker licht en luchtig is Snipperclips.
Als je een leuke puzzlegame zoekt kan ik Boxboy + Boxgirl ook wel aanradenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als het goed is kont morgen bij ons de switch binnen. Maar altijd even afwachten in deze tijd :’)
Mario Kart is altijd leuk, als is dat natuurlijk geen co-op. Overcooked is wel geinig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bayonettaquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mario kart kont er uiteraard![]()
Maar ben meer op zoek naar spellen met een beetje actie denk ik.
Dan ga je 200 cc spelenquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mario kart kont er uiteraard![]()
Maar ben meer op zoek naar spellen met een beetje actie denk ik.
Fable heeft ook wat RPG elementen, en dat is ongeveer zo ver als de vergelijking gaat.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat xenoblade doet mij een beetje aan Fable denken wat ik vroeger op de Xbox speelde.
Ik ben niet zo thuis in de spelletjesquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Fable heeft ook wat RPG elementen, en dat is ongeveer zo ver als de vergelijking gaat..
@GGMM nog tips?quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als het goed is komt morgen bij ons de switch binnen. Maar altijd even afwachten in deze tijd :’)
diablo 3godquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als het goed is komt morgen bij ons de switch binnen. Maar altijd even afwachten in deze tijd :’)
New Super Mario Bros. U Deluxequote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zelda is niet lastig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga ik eens opzoeken. Is Zelda echt zo lastig trouwens?
Wat beschouw je al lastig? Er zijn een paar moeilijke vijanden, maar niet onmogelijk. Je kunt altijd grinden voor meer harten, wapens, schilden...quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga ik eens opzoeken. Is Zelda echt zo lastig trouwens?
Lego city undercover. Hebben wij 20+ uur in zitten. Sowieso zijn alle Lego-games leuk als je het thema leuk vindt, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Een soort GTA maar dan in een veel vrolijker jasje en in een toffe wereld met leuke humor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb gisteren voor mijn vriend nog een Switch en Animal Crossing gekocht. Hij was al weken mee aan het leven. Hij verdiende zijn eigen eilandquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga het lijstje doorsturen naar mijn man. De derde ga ik ook zelf even opzoeken die ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
diablo 3god
overcooked
lovers in a dangerous spacetime
Ja Mario is altijd leuk staat op het lijstjequote:
Mooi, vroeger op de NES nog gespeeld. Doet het nog steeds trouwens. Niet kapot te krijgen dat dingquote:
Dat dat ik daar iets over gelezen had vandaarquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wat beschouw je al lastig? Er zijn een paar moeilijke vijanden, maar niet onmogelijk. Je kunt altijd grinden voor meer harten, wapens, schilden...
Oh Lego spellen ja leuk die ga ik bekijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:57 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Lego city undercover. Hebben wij 20+ uur in zitten. Sowieso zijn alle Lego-games leuk als je het thema leuk vindt, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Een soort GTA maar dan in een veel vrolijker jasje en in een toffe wereld met leuke humor.
Mario party raad ik met twee personen af, daarbij zijn meer spelers toch echt leuker, plus dat het geen spel is dat je echt doorspeelt met een verhaallijn enzo. New super Mario bros is ook leuk, maar met meer spelers is dat vooral chaos in plaats dat het wat toevoegt.
Wij hebben Mario odessey ook samen doorgespeeld, niet co-op (dat kan ook heel beperkt) maar gewoon samen om en om.
En ik vond persoonlijk Zelda BotW niet boeiend. Teveel mogelijkheden, oninteressante losstaande dungeons, te sterke vijanden (zin het begin) die ook weer terug komen. Niet mijn spel ondanks mijn liefde voor de Zelda-serie. Maar mijn mening behoort wel duidelijk tot de minderheid.
Mario platformgames zijn een HEL in co-op. Ik trek dat zelf echt slecht omdat de ander nooit doet wat ik zeg en mijn extra levens gebruikt worden door de ander die veel te veel sterft. Platformgames zijn singleplayer games.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zou Mario bros met twee personen nog wel gewoon leuk zijn?
Hahaha oh ja dan krijg je datquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario platformgames zijn een HEL in co-op. Ik trek dat zelf echt slecht omdat de ander nooit doet wat ik zeg en mijn extra levens gebruikt worden door de ander die veel te veel sterft. Platformgames zijn singleplayer games.
Was wel te verwachten.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:53 schreef Qunix het volgende:
TGS gaat niet door dit jaar...
https://tweakers.net/nieu(...)-jaar-niet-door.html
dat is volgens mij een doorontwikkeling van rollercoaster tycoon world op de pc..quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ohhhh de Harry Potter Lego game![]()
Dat rollercoaster tycoon zou dat een beetje werken op de switch.
oh wat jammerquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is volgens mij een doorontwikkeling van rollercoaster tycoon world op de pc..
als dat echt zo is: lekker links laten liggen
ik weet het niet zeker hequote:
Zal er eens naar kijken. Volgens mij heb ik dat doel vroeger alleen maar op de pc gespeeld.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker he, wellicht is het wel een totaal andere game maar de pc versie was zo beroerd dat ik die niet kan aanraden, ook niet op een console
ik heb RCT1, 2 kapot gespeeld op pc, 3 een beetje en RCT world heb ik 30 min. in geklokt staanquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal er eens naar kijken. Volgens mij heb ik dat doel vroeger alleen maar op de pc gespeeld.
Ik moet eens opzoeken hoe dat zit danquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb RCT1, 2 kapot gespeeld op pc, 3 een beetje en RCT world heb ik 30 min. in geklokt staan
Dat mag vanaf september toch pas?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Mijn gym gaat maandag weer open, iemand interesse in Ring fit Adventure? 1 x gebruikt, 80 euro.
Het gaat om een Crossfit gym met een enorme buitenplaats en ze hebben toestemming gekregen om buiten classes te geven voor max 10 personen. Zo blij.quote:
Ligt eerder aan je internetverbinding denk ik. Het spel is iets van 6Gb, bij mij was ie in nog geen 10 minuten binnen. Zit wel op een 5Ghz verbinding..quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh hemel wat duurt dat lang voor zo’n spel er op staat..
Ben animal crossing aan het downloaden.
Ik zat ook op een 5Ghz verbinding en hij had er toch zeker een uur voor nodigquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ligt eerder aan je internetverbinding denk ik. Het spel is iets van 6Gb, bij mij was ie in nog geen 10 minuten binnen. Zit wel op een 5Ghz verbinding..
5ghz zegt niets over je internet snelheid.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ligt eerder aan je internetverbinding denk ik. Het spel is iets van 6Gb, bij mij was ie in nog geen 10 minuten binnen. Zit wel op een 5Ghz verbinding..
Nope. Ik zou een andere game kopen.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Icm cadeaubon kan ik via bol mario bros u deluxe voor 35 euro kopen. Ik heb de wiiU versie ook al.
Wat zouden jullie doen?
Niet doen, een ontzettend matige Mario.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Icm cadeaubon kan ik via bol mario bros u deluxe voor 35 euro kopen. Ik heb de wiiU versie ook al.
Wat zouden jullie doen?
Edgy hoor. Poe. Vertellen zij even hoe het zit.quote:
Is dat edgy ja een podcast van 8 jaar geleden?quote:Op zondag 10 mei 2020 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Edgy hoor. Poe. Vertellen zij even hoe het zit.
Jij komt ermee Henk.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is dat edgy ja een podcast van 8 jaar geleden?
Ja goh meer voor de grap omdat we het over nsmb u hebben en die podcast gaat daar ook over toch goddangquote:
Ze zeggen dat de muziek slecht is en de levels ongeinspireerd in new super mario bros u. Dat ben jij toch ook met ze eens? Ik wel iig, heb em 1x gespeeld daarna weer in de kast gelegdquote:
Op de WiiU, ik vond hem erg makkelijk.quote:
Klopt, maar het is imo de slechtse 2d mario die er is.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:44 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Op de WiiU, ik vond hem erg makkelijk.
Leuk voor tussendoor, maar geen 35 euro waard.
Aars zuigt hij zeker niet.
Slechtste 2D Mario, maybe. Maar dat zuigt nog altijd geen aars.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt, maar het is imo de slechtse 2d mario die er is.
Ik heb hem overigens ook op de Wiiu
Maar de koopa's dansen op de muziek en dat laat zien wat er allemaal mis is met Nintendo. Heb er ooit een video van gezien.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:15 schreef Noppie2000 het volgende:
De beste game uit de New Super Mario Bros.-serie uitmaken voor slechtste, wat gebeurt hier
Vond het ook al zo schattig dat die baby yoshi's meezingen als je ze beethebtquote:Op zondag 10 mei 2020 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar de koopa's dansen op de muziek en dat laat zien wat er allemaal mis is met Nintendo. Heb er ooit een video van gezien.
quote:Op zondag 10 mei 2020 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar de koopa's dansen op de muziek en dat laat zien wat er allemaal mis is met Nintendo. Heb er ooit een video van gezien.
Prima game. Enkele wat verzuurde spelers die de kiddy graphics niet trekken. Prima te spelen in een gezelschap.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:15 schreef Noppie2000 het volgende:
De beste game uit de New Super Mario Bros.-serie uitmaken voor slechtste, wat gebeurt hier
Dat komt uit je video gab. Je gaat me toch niet vertellen dat je je mening baseert op video's die je niet eens kijkt?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar heb je het over.
Gaat verder alles nog ok.Roy?
quote:Op zondag 10 mei 2020 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat komt uit je video gab. Je gaat me toch niet vertellen dat je je mening baseert op video's die je niet eens kijkt?
Het is geen video, het is een podcast. Ik heb die podcast geluisterd maar volgens mij wordt die statement die jij maakt niet gemaakt (ik heb het niet gehoord iig), en als dat wel zo is dan zou het louter een grap zijn.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat komt uit je video gab. Je gaat me toch niet vertellen dat je je mening baseert op video's die je niet eens kijkt?
quote:Op zondag 10 mei 2020 18:38 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat MMaRsu video's post die hij niet eens kijkt!
Odyssey.quote:
Ja. Als je eerdere Disgaea hebt gespeeld dan weet je wat je kunt verwachtenquote:Op zondag 10 mei 2020 16:04 schreef Tyr80 het volgende:
Toevallig iemand met een mening over Disgaea 5 op de Switch?
Heb alleen 4 gespeeld, twee keer, (ps3 en vita), tweede keer begon ik volgens mij net dingen te grinden die in items wonen ofzo...4 opnieuw bestellen en weer genieten, of doorstappen naar 5?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Als je eerdere Disgaea hebt gespeeld dan weet je wat je kunt verwachten
Maar waar nr6 blijft?
https://www.budgetgaming.nl/switch/disgaea+5+complete.htmlquote:Op maandag 11 mei 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb alleen 4 gespeeld, twee keer, (ps3 en vita), tweede keer begon ik volgens mij net dingen te grinden die in items wonen ofzo...4 opnieuw bestellen en weer genieten, of doorstappen naar 5?
Wat Roy zegt: als je 4 al gespeeld hebt zou ik voor 5 gaan. Gewoon, omdat het een nieuwe ervaring isquote:Op maandag 11 mei 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb alleen 4 gespeeld, twee keer, (ps3 en vita), tweede keer begon ik volgens mij net dingen te grinden die in items wonen ofzo...4 opnieuw bestellen en weer genieten, of doorstappen naar 5?
Hmm, ok, naja omdat sequels niet altijd beter zijn per se enzo...quote:Op maandag 11 mei 2020 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat Roy zegt: als je 4 al gespeeld hebt zou ik voor 5 gaan. Gewoon, omdat het een nieuwe ervaring is
Thx, ik ga kijken.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.nl/switch/disgaea+5+complete.html
https://www.budgetgaming.(...)ardines+edition.html
Beide nu in de aanbieding blijkbaar. Geen idee welke je zou moeten spelen, maar als je 4 al gespeeld hebt zou ik 5 adviseren.
Ik weet niet waarom maar ik wil een makai kingdom remaster, gewoon omdat zetta laharl in het kwadraat is.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Als je eerdere Disgaea hebt gespeeld dan weet je wat je kunt verwachten
Maar waar nr6 blijft?
n van de leukste games van vorige generatie.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man dat Lego city undergroundBen het samen met mijn man aan het spelen.
Hij is nogal gammel op de Switch. Crasht regelmatig.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man dat Lego city undergroundBen het samen met mijn man aan het spelen.
Split screen is er echt zo later in heftig naar dat heeft ook wel weer wat.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
n van de leukste games van vorige generatie.
Nog niet gehad.. laten we dat vooral zo houden.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is nogal gammel op de Switch. Crasht regelmatig.
Ben je al lid van de Discord? We zitten met best veel Fok!ers, ook een turnip stock markt.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb knollen hekocht in AC, ik ga er bekant aan onderdoor..![]()
Ik zondag ook voor het eerst. 400 stuks.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb knollen hekocht in AC, ik ga er bekant aan onderdoor..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |