Oh, ja ik lees zulke vraagstukken altijd in de context van exclusivesquote:Op donderdag 7 mei 2020 10:20 schreef speknek het volgende:
[..]
GTA5 had 11 miljoen in een dag, dus dat is nog wat sneller dan 4 weken.
(Van Tweakerts)quote:Door de coronacrisis waren er in sommige regio's vertragingen van leveringen van consoles en accessoires, maar volgens Nintendo is de impact op de financile cijfers minimaal. Nintendo haalt steeds meer omzet uit digitale softwareverkopen, dat aandeel is nu 34 procent, vorig jaar was dat nog 24,8 procent.
Nintendo behaalde een jaaromzet van 1308,5 miljard yen, dat is 9 procent meer dan een jaar eerder. De nettowinst kwam uit op 258,6 miljard yen, een stijging van 33,3 procent. Omgerekend gaat het om een winst van 2,25 miljard euro.
Aan de reclame campagne kan het niet liggen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand zicht op de verkoopcijfers van Cookstar trouwens?
Lekker licht en luchtig is Snipperclips.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als het goed is kont morgen bij ons de switch binnen. Maar altijd even afwachten in deze tijd :’)
Wat zijn leuke co-op spellen? Minecraft dungeons kont kater deze maand pas uit
Ga ik eens naar kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Lekker licht en luchtig is Snipperclips.
Als je een leuke puzzlegame zoekt kan ik Boxboy + Boxgirl ook wel aanradenquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als het goed is kont morgen bij ons de switch binnen. Maar altijd even afwachten in deze tijd :’)
Mario Kart is altijd leuk, als is dat natuurlijk geen co-op. Overcooked is wel geinig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bayonettaquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mario kart kont er uiteraard![]()
Maar ben meer op zoek naar spellen met een beetje actie denk ik.
Dan ga je 200 cc spelenquote:Op donderdag 7 mei 2020 15:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mario kart kont er uiteraard![]()
Maar ben meer op zoek naar spellen met een beetje actie denk ik.
Fable heeft ook wat RPG elementen, en dat is ongeveer zo ver als de vergelijking gaat.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat xenoblade doet mij een beetje aan Fable denken wat ik vroeger op de Xbox speelde.
Ik ben niet zo thuis in de spelletjesquote:Op donderdag 7 mei 2020 23:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Fable heeft ook wat RPG elementen, en dat is ongeveer zo ver als de vergelijking gaat..
@GGMM nog tips?quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als het goed is komt morgen bij ons de switch binnen. Maar altijd even afwachten in deze tijd :’)
diablo 3godquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als het goed is komt morgen bij ons de switch binnen. Maar altijd even afwachten in deze tijd :’)
New Super Mario Bros. U Deluxequote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zelda is niet lastig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga ik eens opzoeken. Is Zelda echt zo lastig trouwens?
Wat beschouw je al lastig? Er zijn een paar moeilijke vijanden, maar niet onmogelijk. Je kunt altijd grinden voor meer harten, wapens, schilden...quote:Op donderdag 7 mei 2020 23:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga ik eens opzoeken. Is Zelda echt zo lastig trouwens?
Lego city undercover. Hebben wij 20+ uur in zitten. Sowieso zijn alle Lego-games leuk als je het thema leuk vindt, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Een soort GTA maar dan in een veel vrolijker jasje en in een toffe wereld met leuke humor.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb gisteren voor mijn vriend nog een Switch en Animal Crossing gekocht. Hij was al weken mee aan het leven. Hij verdiende zijn eigen eilandquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die verkoopcijfers van Animal Crossing
Ik ga het lijstje doorsturen naar mijn man. De derde ga ik ook zelf even opzoeken die ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 02:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
diablo 3god
overcooked
lovers in a dangerous spacetime
Ja Mario is altijd leuk staat op het lijstjequote:
Mooi, vroeger op de NES nog gespeeld. Doet het nog steeds trouwens. Niet kapot te krijgen dat dingquote:
Dat dat ik daar iets over gelezen had vandaarquote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Wat beschouw je al lastig? Er zijn een paar moeilijke vijanden, maar niet onmogelijk. Je kunt altijd grinden voor meer harten, wapens, schilden...
Oh Lego spellen ja leuk die ga ik bekijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 08:57 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Lego city undercover. Hebben wij 20+ uur in zitten. Sowieso zijn alle Lego-games leuk als je het thema leuk vindt, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Een soort GTA maar dan in een veel vrolijker jasje en in een toffe wereld met leuke humor.
Mario party raad ik met twee personen af, daarbij zijn meer spelers toch echt leuker, plus dat het geen spel is dat je echt doorspeelt met een verhaallijn enzo. New super Mario bros is ook leuk, maar met meer spelers is dat vooral chaos in plaats dat het wat toevoegt.
Wij hebben Mario odessey ook samen doorgespeeld, niet co-op (dat kan ook heel beperkt) maar gewoon samen om en om.
En ik vond persoonlijk Zelda BotW niet boeiend. Teveel mogelijkheden, oninteressante losstaande dungeons, te sterke vijanden (zin het begin) die ook weer terug komen. Niet mijn spel ondanks mijn liefde voor de Zelda-serie. Maar mijn mening behoort wel duidelijk tot de minderheid.
Mario platformgames zijn een HEL in co-op. Ik trek dat zelf echt slecht omdat de ander nooit doet wat ik zeg en mijn extra levens gebruikt worden door de ander die veel te veel sterft. Platformgames zijn singleplayer games.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zou Mario bros met twee personen nog wel gewoon leuk zijn?
Hahaha oh ja dan krijg je datquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario platformgames zijn een HEL in co-op. Ik trek dat zelf echt slecht omdat de ander nooit doet wat ik zeg en mijn extra levens gebruikt worden door de ander die veel te veel sterft. Platformgames zijn singleplayer games.
Was wel te verwachten.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 11:53 schreef Qunix het volgende:
TGS gaat niet door dit jaar...
https://tweakers.net/nieu(...)-jaar-niet-door.html
dat is volgens mij een doorontwikkeling van rollercoaster tycoon world op de pc..quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ohhhh de Harry Potter Lego game![]()
Dat rollercoaster tycoon zou dat een beetje werken op de switch.
oh wat jammerquote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is volgens mij een doorontwikkeling van rollercoaster tycoon world op de pc..
als dat echt zo is: lekker links laten liggen
ik weet het niet zeker hequote:
Zal er eens naar kijken. Volgens mij heb ik dat doel vroeger alleen maar op de pc gespeeld.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet het niet zeker he, wellicht is het wel een totaal andere game maar de pc versie was zo beroerd dat ik die niet kan aanraden, ook niet op een console
ik heb RCT1, 2 kapot gespeeld op pc, 3 een beetje en RCT world heb ik 30 min. in geklokt staanquote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal er eens naar kijken. Volgens mij heb ik dat doel vroeger alleen maar op de pc gespeeld.
Ik moet eens opzoeken hoe dat zit danquote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb RCT1, 2 kapot gespeeld op pc, 3 een beetje en RCT world heb ik 30 min. in geklokt staan
Dat mag vanaf september toch pas?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Mijn gym gaat maandag weer open, iemand interesse in Ring fit Adventure? 1 x gebruikt, 80 euro.
Het gaat om een Crossfit gym met een enorme buitenplaats en ze hebben toestemming gekregen om buiten classes te geven voor max 10 personen. Zo blij.quote:
Ligt eerder aan je internetverbinding denk ik. Het spel is iets van 6Gb, bij mij was ie in nog geen 10 minuten binnen. Zit wel op een 5Ghz verbinding..quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh hemel wat duurt dat lang voor zo’n spel er op staat..
Ben animal crossing aan het downloaden.
Ik zat ook op een 5Ghz verbinding en hij had er toch zeker een uur voor nodigquote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ligt eerder aan je internetverbinding denk ik. Het spel is iets van 6Gb, bij mij was ie in nog geen 10 minuten binnen. Zit wel op een 5Ghz verbinding..
5ghz zegt niets over je internet snelheid.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ligt eerder aan je internetverbinding denk ik. Het spel is iets van 6Gb, bij mij was ie in nog geen 10 minuten binnen. Zit wel op een 5Ghz verbinding..
Nope. Ik zou een andere game kopen.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Icm cadeaubon kan ik via bol mario bros u deluxe voor 35 euro kopen. Ik heb de wiiU versie ook al.
Wat zouden jullie doen?
Niet doen, een ontzettend matige Mario.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Icm cadeaubon kan ik via bol mario bros u deluxe voor 35 euro kopen. Ik heb de wiiU versie ook al.
Wat zouden jullie doen?
Edgy hoor. Poe. Vertellen zij even hoe het zit.quote:
Is dat edgy ja een podcast van 8 jaar geleden?quote:Op zondag 10 mei 2020 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Edgy hoor. Poe. Vertellen zij even hoe het zit.
Jij komt ermee Henk.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is dat edgy ja een podcast van 8 jaar geleden?
Ja goh meer voor de grap omdat we het over nsmb u hebben en die podcast gaat daar ook over toch goddangquote:
Ze zeggen dat de muziek slecht is en de levels ongeinspireerd in new super mario bros u. Dat ben jij toch ook met ze eens? Ik wel iig, heb em 1x gespeeld daarna weer in de kast gelegdquote:
Op de WiiU, ik vond hem erg makkelijk.quote:
Klopt, maar het is imo de slechtse 2d mario die er is.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:44 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Op de WiiU, ik vond hem erg makkelijk.
Leuk voor tussendoor, maar geen 35 euro waard.
Aars zuigt hij zeker niet.
Slechtste 2D Mario, maybe. Maar dat zuigt nog altijd geen aars.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt, maar het is imo de slechtse 2d mario die er is.
Ik heb hem overigens ook op de Wiiu
Maar de koopa's dansen op de muziek en dat laat zien wat er allemaal mis is met Nintendo. Heb er ooit een video van gezien.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:15 schreef Noppie2000 het volgende:
De beste game uit de New Super Mario Bros.-serie uitmaken voor slechtste, wat gebeurt hier
Vond het ook al zo schattig dat die baby yoshi's meezingen als je ze beethebtquote:Op zondag 10 mei 2020 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar de koopa's dansen op de muziek en dat laat zien wat er allemaal mis is met Nintendo. Heb er ooit een video van gezien.
quote:Op zondag 10 mei 2020 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar de koopa's dansen op de muziek en dat laat zien wat er allemaal mis is met Nintendo. Heb er ooit een video van gezien.
Prima game. Enkele wat verzuurde spelers die de kiddy graphics niet trekken. Prima te spelen in een gezelschap.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:15 schreef Noppie2000 het volgende:
De beste game uit de New Super Mario Bros.-serie uitmaken voor slechtste, wat gebeurt hier
Dat komt uit je video gab. Je gaat me toch niet vertellen dat je je mening baseert op video's die je niet eens kijkt?quote:Op zondag 10 mei 2020 15:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar heb je het over.
Gaat verder alles nog ok.Roy?
quote:Op zondag 10 mei 2020 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat komt uit je video gab. Je gaat me toch niet vertellen dat je je mening baseert op video's die je niet eens kijkt?
Het is geen video, het is een podcast. Ik heb die podcast geluisterd maar volgens mij wordt die statement die jij maakt niet gemaakt (ik heb het niet gehoord iig), en als dat wel zo is dan zou het louter een grap zijn.quote:Op zondag 10 mei 2020 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat komt uit je video gab. Je gaat me toch niet vertellen dat je je mening baseert op video's die je niet eens kijkt?
quote:Op zondag 10 mei 2020 18:38 schreef GGMM het volgende:
Wat raar dat MMaRsu video's post die hij niet eens kijkt!
Odyssey.quote:
Ja. Als je eerdere Disgaea hebt gespeeld dan weet je wat je kunt verwachtenquote:Op zondag 10 mei 2020 16:04 schreef Tyr80 het volgende:
Toevallig iemand met een mening over Disgaea 5 op de Switch?
Heb alleen 4 gespeeld, twee keer, (ps3 en vita), tweede keer begon ik volgens mij net dingen te grinden die in items wonen ofzo...4 opnieuw bestellen en weer genieten, of doorstappen naar 5?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Als je eerdere Disgaea hebt gespeeld dan weet je wat je kunt verwachten
Maar waar nr6 blijft?
https://www.budgetgaming.nl/switch/disgaea+5+complete.htmlquote:Op maandag 11 mei 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb alleen 4 gespeeld, twee keer, (ps3 en vita), tweede keer begon ik volgens mij net dingen te grinden die in items wonen ofzo...4 opnieuw bestellen en weer genieten, of doorstappen naar 5?
Wat Roy zegt: als je 4 al gespeeld hebt zou ik voor 5 gaan. Gewoon, omdat het een nieuwe ervaring isquote:Op maandag 11 mei 2020 00:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb alleen 4 gespeeld, twee keer, (ps3 en vita), tweede keer begon ik volgens mij net dingen te grinden die in items wonen ofzo...4 opnieuw bestellen en weer genieten, of doorstappen naar 5?
Hmm, ok, naja omdat sequels niet altijd beter zijn per se enzo...quote:Op maandag 11 mei 2020 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat Roy zegt: als je 4 al gespeeld hebt zou ik voor 5 gaan. Gewoon, omdat het een nieuwe ervaring is
Thx, ik ga kijken.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.nl/switch/disgaea+5+complete.html
https://www.budgetgaming.(...)ardines+edition.html
Beide nu in de aanbieding blijkbaar. Geen idee welke je zou moeten spelen, maar als je 4 al gespeeld hebt zou ik 5 adviseren.
Ik weet niet waarom maar ik wil een makai kingdom remaster, gewoon omdat zetta laharl in het kwadraat is.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Als je eerdere Disgaea hebt gespeeld dan weet je wat je kunt verwachten
Maar waar nr6 blijft?
n van de leukste games van vorige generatie.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man dat Lego city undergroundBen het samen met mijn man aan het spelen.
Hij is nogal gammel op de Switch. Crasht regelmatig.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man dat Lego city undergroundBen het samen met mijn man aan het spelen.
Split screen is er echt zo later in heftig naar dat heeft ook wel weer wat.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
n van de leukste games van vorige generatie.
Nog niet gehad.. laten we dat vooral zo houden.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is nogal gammel op de Switch. Crasht regelmatig.
Ben je al lid van de Discord? We zitten met best veel Fok!ers, ook een turnip stock markt.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb knollen hekocht in AC, ik ga er bekant aan onderdoor..![]()
Ik zondag ook voor het eerst. 400 stuks.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb knollen hekocht in AC, ik ga er bekant aan onderdoor..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |