SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende grote release
TRIALS OF MANA (24 april 2020)
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door 2dope op 06-05-2020 16:57:19 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
wij kunnen bij onze leveranciers er ook niet aankomen; per toeval kregen we er 2 weken terug 1 binnen, verkocht voor een HEULEBOEL geld (systeem bepaald min of meer automagisch de prijzenquote:Op zondag 19 april 2020 21:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is op winkelniveau neem ik aan. Maar de retailers krijgen ook gewoon weinig geleverd. Wij hebben voor weken aan reserveringen staan inmiddels.
Dat is wat ik altijd al miste. Een gevoel van progressie door de levels heen. Als er straks een stuk of tien goede Mario 'worlds' met veertig levels zijn stap ik ook in.twitter:NintendoAmerica twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 04:02:20A new mode, World Maker, arrives in the new #SuperMarioMaker2 update. Build a route for your courses, customize with additions like bridges & hills, and create your own Super World with up to 8 Worlds & 40 Courses! You can then share your creation in Course World! https://t.co/6v3GkAHnOz reageer retweet
Nice, wereldjes maken nuquote:Op dinsdag 21 april 2020 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gekocht.
Voor minder dan 36 euro bij Amazon
https://www.amazon.nl/Sup(...)tendo/dp/B07NW5WRTQ/
Nice! Hier kijk ik naar uit!quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit lijkt trouwens wel een Direct video.
nu stellen ze lekker uit voor de Switch Proquote:Op dinsdag 21 april 2020 08:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Hele dikke updateAlleen jammer dat we dus geen nieuwe stijlen krijgen, iets wat ik van tevoren toch wel op had gehoopt
Nu wachten op Super Mario 3D Maker
twitter:VG247 twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 14:08:45#SuperMario3DWorld Switch listing pops up on Best Buy
https://t.co/HzLvhLxXie https://t.co/wbCb9cOiq5 reageer retweet
Welke stijlen mis je dan? Ik maak eigenlijk al mijn levels in dezelfde stijl.quote:Op dinsdag 21 april 2020 08:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Hele dikke updateAlleen jammer dat we dus geen nieuwe stijlen krijgen, iets wat ik van tevoren toch wel op had gehoopt
Nu wachten op Super Mario 3D Maker
Had graag een complete Super Mario Bros. 2 gehad of Super Mario Land gehadquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:05 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Welke stijlen mis je dan? Ik maak eigenlijk al mijn levels in dezelfde stijl.
Maar ik vind dit wel een erg toffe ontwikkeling waar ik al lang op wachtte! Dat maakt er eindelijk een geheel van. Nu alleen nog levels uit kunnen wisselen zonder dat verplichte online.
Oh mijn Switch gaat weer aanquote:Op dinsdag 21 april 2020 06:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is wat ik altijd al miste. Een gevoel van progressie door de levels heen. Als er straks een stuk of tien goede Mario 'worlds' met veertig levels zijn stap ik ook in.twitter:NintendoAmerica twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 04:02:20A new mode, World Maker, arrives in the new #SuperMarioMaker2 update. Build a route for your courses, customize with additions like bridges & hills, and create your own Super World with up to 8 Worlds & 40 Courses! You can then share your creation in Course World! https://t.co/6v3GkAHnOz reageer retweet
Je vergeet Mario is Missingquote:Op dinsdag 21 april 2020 16:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Had graag een complete Super Mario Bros. 2 gehad of Super Mario Land gehadof nog beter, Super Mario Land 2
Hotel Mario!quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vergeet Mario is Missing
[ afbeelding ]
Weegeequote:Op dinsdag 21 april 2020 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vergeet Mario is Missing
[ afbeelding ]
Ik zou dan toch zeggen; wacht een paar weken tot die weer op voorraad isquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Echt jammer dat de Switch is uitverkocht. Overweeg nu maar de Switch Lite te halen. Meer mensen die die hebben?
Paar weken zou wel meevallen. Las ergens eind juni ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zou dan toch zeggen; wacht een paar weken tot die weer op voorraad is
dat was sick geweest.. mario maker 3 lets hopequote:Op dinsdag 21 april 2020 16:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Had graag een complete Super Mario Bros. 2 gehad of Super Mario Land gehadof nog beter, Super Mario Land 2
Er zit wel iets van Mario bros 2 in, qua Power ups. En verder is dat geen echte Mario-game natuurlijk, dus die mis ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Aantal filialen van Media Markt heeft nog voorraad. De grijze versie. Betaal je wel ¤409. Maar beter dan een Switch Lite lijkt me.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Echt jammer dat de Switch is uitverkocht. Overweeg nu maar de Switch Lite te halen. Meer mensen die die hebben?
409!quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:24 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Aantal filialen van Media Markt heeft nog voorraad. De grijze versie. Betaal je wel ¤409. Maar beter dan een Switch Lite lijkt me.
vraag/aanbod...quote:
Ja. Voor mij was het een bewuste keuze, en ik ben er erg tevreden mee. Maar als je liever de gewone Switch wil, zou ik gewoon even zoeken. Ze zijn wel te vinden. En anders een paar weekjes wachten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
nintendofailquote:Op woensdag 22 april 2020 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)ts-zijn-gehackt.html
Zet tweestapsverificatie aan mensen!
Nee, gebruikersfail. Als je nu nog geen two step hebt ben je gewoon dom.quote:
Nintendo geeft expliciet aan dat je de back-up codes moet opslaan. Je moet er een vinkje voor zetten voordat het definitief is.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgens sommige reacties zou het dus iets te maken kunnen hebben met het oudere Nintendo Network ID systeem van de 3DS/WiiU generatie. Als dat gekoppeld is met het nieuwe Nintendo Account zou dat het entreepunt zijn voor ongeoorloofde toegang.
Als je 2FA inschakelt, vergeet dan ook niet om backup codes te genereren en sla deze op. En bewaar eventueel de 2FA sleutel zelf, zodat je deze later kunt gebruiken op een nieuw apparaat of nieuwe installatie.
Het hoeft ook niet allemaal per se met Google Authenticator, het is een open protocol en er zijn alternatieven
Of koppel gewoon geen creditcard aan je accountquote:Op woensdag 22 april 2020 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
maar ik wil geen Google authenticator want ik gebruik niks van Google behalve de zoekmachine.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ontkoppel m'n PayPal maar inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of koppel gewoon geen creditcard aan je account
dan gebruik je authy?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
maar ik wil geen Google authenticator want ik gebruik niks van Google behalve de zoekmachine.
Ook geen YouTube?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
maar ik wil geen Google authenticator want ik gebruik niks van Google behalve de zoekmachine.
[..]
Ik ontkoppel m'n PayPal maar inderdaad.
Kan dat? Ik kreeg enkel Google als optie..quote:
Oh ja scherp, daar heb ik een weggooi hotmail account.quote:
google authenticator is 1 van de apps die dit voorziet, er zijn er meerdere en authy schijnt een betere te zijn (meer opties)quote:Op woensdag 22 april 2020 17:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kan dat? Ik kreeg enkel Google als optie..
[..]
Oh ja scherp, daar heb ik een weggooi hotmail account.
Heb je auto steering uit staan in Mario Kart?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:05 schreef RipCity het volgende:
Is het nog zo dat je die controllers naar Nintendo kan sturen omdat ze al sinds aanschaf 'kapot' zijn. Bij Mario Kart merk je dat HEEL erg dat ie telkens naar een kant wil driften e.d. heb ik al 2+ jaar eigenlijk maar bedacht me opeens ooit gelezen te hebben dat ze dat gratis oplossen?
Die dingen zijn belachelijk duur om los te kopen
De hoeveelste is dit, dit jaar?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je auto steering uit staan in Mario Kart?
Thanks!quote:
Stel niet zo veel voor, alleen zorgen voor goede maat schroevendraaiers, je draait de koppen zo kapot.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:37 schreef koei het volgende:
Gaaf!Als ik ooit een kapotte controller heb ga ik dat ook eens proberen, met een goede durf ik dat niet aan.
Het mooie is, toen ik bij een vriendin ging racen had ik exact hetzelfde de eerste racequote:Op donderdag 23 april 2020 07:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
De hoeveelste is dit, dit jaar?
Same here. Ik dacht al wel dat het Cookstar was, aan Xenoblade had ik gelukkig niet gedacht. Had me een hartverzakking opgeleverdquote:Op donderdag 23 april 2020 11:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Noooo, cooking mama geannuleerd hier!!
-edit- de PS4 versie... few. Dacht even dat het de Xenoblade Chronicles CE was.
Bij jou ook de PS4 versie geannuleerd? Die is volgens mij nooit echt ontwikkeld en dat zal ook nooit gebeuren.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Same here. Ik dacht al wel dat het Cookstar was, aan Xenoblade had ik gelukkig niet gedacht. Had me een hartverzakking opgeleverd
Yup.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Bij jou ook de PS4 versie geannuleerd?
Hier ook, maakt niet uit, heb niet eens een PS4.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Noooo, cooking mama geannuleerd hier!!
-edit- de PS4 versie... few. Dacht even dat het de Xenoblade Chronicles CE was.
Bol had m ook veeeel te lang open staan. Was ook gekoppeld aan Xenoblade 2 in eerste instantie. Redelijke #bolfail, dat zie je niet vaak.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ben iig blij dat het niet de Xenoblade CE is, die is bij 90% van de mensen die hem bij bol.com hadden besteld geannuleerd en is zelfs bij de mediamarkt snel uitverkocht nadat die hem voor 140 euro aan hadden geboden
Nu voor een normale prijs te koop bij bol.com. Zou wel snel zijn als ik jou was.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Aaaand it's gone.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:03 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Nu voor een normale prijs te koop bij bol.com. Zou wel snel zijn als ik jou was.
https://www.bol.com/nl/p/(...)socialshare_pdp_wwwl
De EU pre-orders (US CE krijgt er geen LP, steelbook & OST bij) worden nu voor $250/300 verkocht op ebayquote:Op donderdag 23 april 2020 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bol had m ook veeeel te lang open staan. Was ook gekoppeld aan Xenoblade 2 in eerste instantie. Redelijke #bolfail, dat zie je niet vaak.
Ik ga niet twee keer dezelfde game kopen (op hetzelfde systeem) dus ik pak 'm gewoon netjes uit. Wil wel spelen en de lp luisteren.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
De EU pre-orders (US CE krijgt er geen LP, steelbook & OST bij) worden nu voor $250/300 verkocht op ebay
https://www.ebay.com/sch/(...)dition&LH_Complete=1
Denk dat ik deze maar in seal ga laten.
Ik heb hem nooit gespeeld dus ben benieuwd, iedereen is er super lyrisch over. Hopelijk is de combat leuker dan deel 2 want dat trok ik niet echt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga niet twee keer dezelfde game kopen (op hetzelfde systeem) dus ik pak 'm gewoon netjes uit. Wil wel spelen en de lp luisteren.
Veel zin in die game ook.
Xenoblade zeker doen! Ik vraag me wel af of de graphics nog wel te pruimen zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb misschien geen Switch, maar ik bedenk me nog dat ik Xenoblade Chronicles en Legend of Zelda: Skyward Sword en Twilight Princess in cellofaan heb liggen voor de Wii. Misschien is dit wel een moment om ze een keer te gaan spelen..
Ik pakte m’n Wii uit en toen ik het wilde aansluiten zat er enkel Scart aansluiting opquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:02 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Xenoblade zeker doen! Ik vraag me wel af of de graphics nog wel te pruimen zijn.
De resolutie is 480 als je een component kabel gebruikt.Denk dat het niet echt heel veel mooier wordtquote:Op zaterdag 25 april 2020 13:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik pakte m’n Wii uit en toen ik het wilde aansluiten zat er enkel Scart aansluiting op. Nu heeft mijn HDTV geen Scartaansluiting heeft heb ik dus tijdelijk zo’n Scart-to-HDMI adapter gebruikt, maar het ziet er niet uit. Maar ik denk dat de conversatie van Analog naar digitaal van die adapter kak is. Dus ik denk dat ik nog even losse adapter ga bestellen, zonder Scart maar rechtstreeks de output van de Wii omzet in HDMI.
Er zitten drie TV opties op de Wii, 576i(50hz), 480i (60hz) en 480p HDTV. Die laatste optie is niet eens voor me te selecteren. En ik heb geen Component kabel om te testen, enkel de meegeleverde Scart composiet kabel.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De resolutie is 480 als je een component kabel gebruikt.Denk dat het niet echt heel veel mooier wordt
Het beste kan je de spellen die je op de wii hebt emuleren via Dolphin op de pc, dan kan je legit je games in 4k spelen( of 1080p)quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik pakte m’n Wii uit en toen ik het wilde aansluiten zat er enkel Scart aansluiting op. Nu mijn HDTV geen Scartaansluiting heeft, heb ik dus tijdelijk zo’n Scart-to-HDMI adapter gebruikt, maar het ziet er niet uit. Maar ik denk dat de conversie van Analog naar Digitaal van die adapter kak is. Dus ik denk dat ik nog even losse adapter ga bestellen, zonder Scart maar rechtstreeks de output van de Wii omzet in HDMI.
480p is geen scart resolutie inderdaad. Daarvoor heb je dus component nodig volgens mij.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Er zitten drie TV opties op de Wii, 576i(50hz), 480i (60hz) en 480p HDTV. Die laatste is niet eens voor me te selecteren.
Hij staat dus nu op 576i, waarom ik dus denk dat het kak is..quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
480p is geen scart resolutie inderdaad. Daarvoor heb je dus component nodig volgens mij.
576i scart @:50hz moet je niet aan beginnen. Niet te doen.
Heb ik een tijdje gedaan totdat m'n videokaart het begaf. Maar gelukkig hebben we de savegames nog.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het beste kan je de spellen die je op de wii hebt emuleren via Dolphin op de pc, dan kan je legit je games in 4k spelen( of 1080p)
Mijn god, krijg oogaids van die hudquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
Dat ziet er idd kak uit maarja dat krijg je met die resolutie op een 1080p tv..
Dit is hoe het eruit ziet met een hogere resolutie
[ afbeelding ]
Nice dat scheelt, jammer dat je vidcard dood is. Misschien dat je het met een goedkope videokaart kan doen? Denk niet dat je er veel rekenkracht voor nodig hebtquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje gedaan totdat m'n videokaart het begaf. Maar gelukkig hebben we de savegames nog.
Duidelijk de Dolphin emulator, dat krijg je niet eens met Wii en Component kabels te zien..quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
Dat ziet er idd kak uit maarja dat krijg je met die resolutie op een 1080p tv..
Dit is hoe het eruit ziet met een hogere resolutie
[ afbeelding ]
Je hebt vast wel iets om dat te removenquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn god, krijg oogaids van die hud
quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hebt vast wel iets om dat te removen
Klopt maar de assets zijn zelf wel mooiquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Duidelijk de Dolphin emulator, dat krijg je niet eens met Wii en Component kabels te zien..
Klopt, ik las zelfs dat Xenoblade Chronicles aparte HD textures had voor Dolphin. Dat was nog voordat de Switch in play was.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Klopt maar de assets zijn zelf wel mooi
Vergeet niet mijn levels te spelen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Begonnen aan Mario Maker 2. Eerst de story mode maar eens doen.
Kan ik je liken en subscriben op je kanaal, of hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet mijn levels te spelen.
Oh wat zijn die tof!
Zeker.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan ik je liken en subscriben op je kanaal, of hoe werkt dat?
Dit levelquote:Op zaterdag 25 april 2020 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb alleen mn switch niet bij de hand, maar hier is één van mijn levelcode's PTF-MC1-5JF
Die nooit iemand speelt
Maar daar kan je ook mij volgen.
Ik kom al niet voorbij het stuk net na de eerste thwomb. Zowel boven als onder piranha plants? Ik snap het nietquote:
Het is even geleden dan ik naar m'n level gekeken hebquote:Op zondag 26 april 2020 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom al niet voorbij het stuk net na de eerste thwomb. Zowel boven als onder piranha plants? Ik snap het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |