SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nu ook al te achterhalen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Die app ziet dat ik om 9.14 uur van de bakker naar de slager loop en daar 7.35 minuten binnen ben, en dat wil ik niet.... dat is privé.
Neequote:Op dinsdag 14 april 2020 19:03 schreef JochemSjakie het volgende:
Ja, ik ga het gebruiken want ik ben niet zo naïef dat ik niet weet dat men nu alles al kan volgen.
Dat zou top zijnquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
Zeker.
Hopelijk geeft die app me uiteindelijk toestemming om naar de kroeg te mogen
Ik ben namelijk niet oud en/of viesdik
Of kaal? Als je kaal bent schijn je namelijk ook tot de risicogroep te behoren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
Zeker.
Als Jaap het zegt, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:46 schreef Ixnay het volgende:
Ik krijg liever covid dan dat ik dit ooit ga installeren.
Wowquote:
Ik kan niet wachten om de Toreador te horen maatquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
Zeker.
De Joden hadden tussen 1939 en 1945 ook niets te verbergen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Wow
Hebben jullie soms iets te verbergen ofzo?
Het maakt mij niet uit hoe hij precies werkt, het hele idee om er zo op die manier mee bezig te willen zijn maakt me al nerveus.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Niemand zou hier volmondig ja of nee op moeten antwoorden zonder dat er begrijpbare informatie beschikbaar is over wat de app is, wat het doet, hoe het het doet, etc.
Echt onbegrijpelijk, ook vorige week al die shows die het gingen peilen. Terwijl er gewoon niets bekend is nog.
Welk hele idee heb je het precies over?quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:26 schreef Sumatra het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoe hij precies werkt, het hele idee om er zo op die manier mee bezig te willen zijn maakt me al nerveus.
Dat er mensen zijn die zo'n app willen en ermee rondlopen en er dus zo actief mee bezig willen zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Welk hele idee heb je het precies over?
Lubach papegaaitjequote:Op dinsdag 14 april 2020 20:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Niemand zou hier volmondig ja of nee op moeten antwoorden zonder dat er begrijpbare informatie beschikbaar is over wat de app is, wat het doet, hoe het het doet, etc.
Echt onbegrijpelijk, ook vorige week al die shows die het gingen peilen. Terwijl er gewoon niets bekend is nog.
Ik zei het alleen al vóór Lubach.quote:
Ouwe hipster die je er bentquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zei het alleen al vóór Lubach.
Mee eensquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
`ik heb niks te verbergen dus ga deze gewoon gebruiken. hoop dat het verplicht gaat worden
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:18 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
De Joden hadden tussen 1939 en 1945 ook niets te verbergen.
Google bouwt AI dat door middel van tracking data weet of jij corona krijgt, voordat je besmet bent.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:34 schreef virl3 het volgende:
Nee... Er word amper getest, dus hoe weet die app dat ik in de buurt van iemand met corona ben geweest? Die app kan 't al geeneens weten want geen data
Gaat dan ook direct een bericht naar je zorgverzekeraar, zodat de premie flink verhoogd wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Google bouwt AI dat door middel van tracking data weet of jij corona krijgt, voordat je besmet bent.
Kunnen ze niet verplichten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik wel en ik hoop dat ze het verplichten.
Ja ik ook, dat ding komt niet op mijn telefoonquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb mijn bluetooth altijd uit dus nee
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
`ik heb niks te verbergen dus ga deze gewoon gebruiken. hoop dat het verplicht gaat worden
Brandmerken.quote:Op woensdag 15 april 2020 00:57 schreef aTypisch het volgende:
Ja graag. Ik denk dat we ook snel naar een manier moeten om mensen die landverraad plegen door de app niet te installeren te herkennen.
Iemand ideeën?
En waar ga je die test krijgen dan? Er wordt nog steeds nauwelijks getest.quote:Op woensdag 15 april 2020 02:37 schreef Libris het volgende:
Ik draai hier al een paar weken TraceTogether. Het voordeel dat de gebruiker heeft is dat jij wordt gewaarschuwd als je bij een besmette case in de buurt ben geweest, zodat je getest kan worden.
Wat dacht je van een rode driehoek die ze verplicht op hun kleding moeten naaien?quote:Op woensdag 15 april 2020 00:57 schreef aTypisch het volgende:
Ja graag. Ik denk dat we ook snel naar een manier moeten om mensen die landverraad plegen door de app niet te installeren te herkennen.
Iemand ideeën?
Er wordt nu gezegd dat voor Corona wordt gebruikt, maar de vraag is of de overheid straks voor andere doeleinden gaat gebruiken, waarbij meer vrijheden wordt ingeperkt. Daar hebben de geallieerde 75 jaar terug niet voor gestreden.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:28 schreef falling_away het volgende:
Wat een stel hypocrieten hier zeg. Jullie weten nog niet hoe de app precies zal werken maar schieten het bij voorbaat af. Daarnaast hebben jullie wel bijv een Android telefoon die je locatiegevens doorstuurt ook al heb je dat uit staan, en posten jullie wel op Facebook / insta etc.
Als jullie echt zo bezorgd waren over jullie privacy dan hadden jullie geen smartphones.
Er wordt gezegd dat Facebook alleen voor social media gebruikt wordt, maar het is zelfs geen vraag meer dat het voor andere doeleinden gebruikt wordt (nepnieuws, verkoop van data etc) waardoor oa. Trump gekozen is als president. Daar hebben de geallieerde 75 jaar terug toch ook niet voor gestreden? Toch blijft iedereen fijn Facebook gebruiken.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Er wordt nu gezegd dat voor Corona wordt gebruikt, maar de vraag is of de overheid straks voor andere doeleinden gaat gebruiken, waarbij meer vrijheden wordt ingeperkt. Daar hebben de geallieerden 75 jaar terug niet voor gestreden. En dan weet je nog niet wat er met alle andere apps gebeurt die je locatie weten van je smartphone.
Ik ben benieuwd naar de livestream vanaf je badkamer! Je hebt immers een Android telefoon en geeft dus niets om je privacy.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:28 schreef falling_away het volgende:
Wat een stel hypocrieten hier zeg. Jullie weten nog niet hoe de app precies zal werken maar schieten het bij voorbaat af. Daarnaast hebben jullie wel bijv een Android telefoon die je locatiegevens doorstuurt ook al heb je dat uit staan, en posten jullie wel op Facebook / insta etc.
Als jullie echt zo bezorgd waren over jullie privacy dan hadden jullie geen smartphones.
Degenen die mij begluren via de camera hebben de trauma's aan zichzelf te dankenquote:Op woensdag 15 april 2020 09:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de livestream vanaf je badkamer! Je hebt immers een Android telefoon en geeft dus niets om je privacy.
Ook graag pics van je zus
Ja in een Feyenoord shirt laten lopen iets ergers is er nietquote:Op woensdag 15 april 2020 00:57 schreef aTypisch het volgende:
Iemand ideeën?
Waar is dat bewijs dat Trump hierdoor gekozen is wat een zuur linkse gast ben jijquote:Op woensdag 15 april 2020 09:11 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat Facebook alleen voor social media gebruikt wordt, maar het is zelfs geen vraag meer dat het voor andere doeleinden gebruikt wordt (nepnieuws, verkoop van data etc) waardoor oa. Trump gekozen is als president. Daar hebben de geallieerde 75 jaar terug toch ook niet voor gestreden? Toch blijft iedereen fijn Facebook gebruiken.
Maar een app waar vele levens mee gered kunnen worden: "Ooooh nee, mijn Privacy!!!!!!!!!!"
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo lang er duidelijke afspraken gemaakt worden over de duur en anonimiteit etc sta ik ervoor open. Het is echt dom en hypocriet als je het bij voorbaat al afwijst.
Ook te gebruiken om te zien of mensen met een andere politieke voorkeur in de buurt zijn geweest ( het eigenlijke hoofddoel van de app)..quote:Op woensdag 15 april 2020 02:30 schreef Chokeme het volgende:
[..]
En die app gaan we dan ook gebruiken voor verkoudheid, soa's, mazelen en alles wat maar overdraagbaar is of alleen voor covid19?
Wat lul jij nou stom? Alsof jij weet wat ik wel en niet gebruik.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:28 schreef falling_away het volgende:
Het gaat om het gros van de tokkies die zelfs nota bene op Facebook aan het klagen zijn dat het hun privacy aantast. Degenen die klagen en die helemaal geen Android hebben incl apps die je overal tracken zijn in de minderheid.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
Nee, want ik heb allerlei dingen te verbergen.
[..]
Wat lul jij nou stom? Alsof jij weet wat ik wel en niet gebruik.
Bovendien is je hele tirade een argumentatie om dit soort initiatieven niet zomaar te vertrouwen.
Dan zou je je post op facebook moeten maken. FOK! is nu juist een plek waar relatief veel mensen zich bekommeren om de aantasting van hun privacy en daar ook naar handelen.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:37 schreef falling_away het volgende:
[..]
Het gaat om het gros van de tokkies die zelfs nota bene op Facebook aan het klagen zijn dat het hun privacy aantast. Degenen die klagen en die helemaal geen Android hebben incl apps die je overal tracken zijn in de minderheid.
Als de overheid bijv. met een app komt die verifieerbaar anoniem is (te checken door oa. de app te decompilen, en het netwerkverkeer te checken) dan is dat nog altijd beter dan de vele apps die mensen nu al gebruiken.
De app roept alvast erg veel vragen op. Deze vragen leven ook bij mij. Ik hoop vooral niet dat de aandacht voor testen verslapt als iedereen het straks over de app heeft. Zonder veelvuldig testen lijkt me de app me totaal zinloos.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nee. Teveel onduidelijkheden ook nog.
- Iemand krijgt de diagnose van Corona. Moet diegene dat dan zelf in de app zetten? Lijkt me dan logischer dat dat voor hem gedaan word?
- Genezingen worden niet bekend gemaakt hier. Daarlijk kom je iemand tegen die al een paar weken genezen is, maar het wel ooit heeft gehad. Het lijkt me dat je telefoon dan ook een seintje geeft dat je in aanraking bent geweest met iemand met Corona. Je kan immers niet ruiken dat diegene al genezen is.
- Hoe werkt dat in bv een appartementencomplex? Of iets vergelijkbaars. Wie weet staat diegene die het heeft wel aan de andere kant van de muur.
- Plus dat je überhaupt moet weten dat je het hebt. De grootste groep krijgt niet eens symptomen of slechts een milde variant. Er word te weinig getest.
App heeft dus geen enkele zin zolang er niet meer getest word. Er is veel meer informatie nodig.
Dan blijf je lekker binnen. Met je privacy.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Die app ziet dat ik om 9.14 uur van de bakker naar de slager loop en daar 7.35 minuten binnen ben, en dat wil ik niet.... dat is privé.
Welke app?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Hoe kun je nou teveel onduidelijk vinden maar blijkbaar al wel een oordeel kunt vellen dat je deze niet gaat gebruiken?quote:
Waarom? Op dit moment werkt dat ook niet zo. Nu doet de GGD een contactonderzoek en dan vragen ze ook waar je geweest bent en met wie je in contact bent geweest. Ook daar kan iemand dingen verzwijgen.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nee. Teveel onduidelijkheden ook nog.
- Iemand krijgt de diagnose van Corona. Moet diegene dat dan zelf in de app zetten? Lijkt me dan logischer dat dat voor hem gedaan word?
Kun je prima ondervangen door een tijdsslot erop te zetten. Het heeft geen zin meldingen te sturen wanneer je drie maanden terug een keer in contact bent geweest.quote:- Genezingen worden niet bekend gemaakt hier. Daarlijk kom je iemand tegen die al een paar weken genezen is, maar het wel ooit heeft gehad. Het lijkt me dat je telefoon dan ook een seintje geeft dat je in aanraking bent geweest met iemand met Corona. Je kan immers niet ruiken dat diegene al genezen is.
Thuis je bluetooth uitzetten? Aangeven dat je op een bepaalde locatie niet getraceerd wil worden? Contact binnen gebouwen niet meerekenen? etc.quote:- Hoe werkt dat in bv een appartementencomplex? Of iets vergelijkbaars. Wie weet staat diegene die het heeft wel aan de andere kant van de muur.
De app gaat helemaal niet mensen eruit pikken. Het is om achteraf vast te stellen met wie een besmet persoon in contact is geweest. Precies wat momenteel al gedaan wordt, maar dan veel sneller.quote:- Plus dat je überhaupt moet weten dat je het hebt. De grootste groep krijgt niet eens symptomen of slechts een milde variant. Er word te weinig getest.
Met andere woorden: zodra er meer getest zou je deze wel gebruiken?quote:App heeft dus geen enkele zin zolang er niet meer getest word. Er is veel meer informatie nodig.
Dat TheFreshPrince om 14.38 boodschappen is gaan doen? Denk inderdaad dat hackers daarop zitten te wachten.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je kan er op wachten tot de eerste backdoors ontdekt worden en er toch gegevens op straat liggen.
Overheden blijken altijd prima te vertrouwen geweest en zijn nooit uit op nog meer macht.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteraard ga ik die app niet installeren.
Niet dat ik geloof in kwade opzet van de overheid maar wel in het totale falen van vrijwel alle ICT-projecten van de overheid.
Je kan er op wachten tot de eerste backdoors ontdekt worden en er toch gegevens op straat liggen.
Ik weet dat je een fervent BNW-bezoeker bent en sowieso al allemaal vreemde ideeën hebt over de overheid maar ik geloof meer in het falen van de overheid.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:23 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Overheden blijken altijd prima te vertrouwen geweest en zijn nooit uit op nog meer macht.
Ik zag in de gelekte lijst op paste-bin dat jij op donderdag 7 mei om 13:34 bij de soa-kliniek wasquote:Op woensdag 15 april 2020 13:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat TheFreshPrince om 14.38 boodschappen is gaan doen? Denk inderdaad dat hackers daarop zitten te wachten.
Voor een coronatest.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zag in de gelekte lijst op paste-bin dat jij op 8 mei om 13:34 bij de soa-kliniek was
Maar dat is een keuze. Dat is de privacy die je zelf weggeeft.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Voor een coronatest.![]()
Maar dan zet je toch gewoon je bluetooth uit als je ergens geweest bent wat het daglicht niet verdragen kan?
Ik kan op dit moment ook al via Google Maps mijn tijdlijn bekijken.
Als daar een patroon in zit, is dat interessante informatie voor degene die zijn huis leeg wil halen. Zoals hij zelf al heeft beargumenteerd is zulke informatie niet veilig bij de overheid en is het wachten tot de verkeerde over die informatie beschiktquote:Op woensdag 15 april 2020 13:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat TheFreshPrince om 14.38 boodschappen is gaan doen? Denk inderdaad dat hackers daarop zitten te wachten.
huh Je HeBt ToCh NiKs Te VeRbErGeN??quote:Op woensdag 15 april 2020 13:35 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Voor een coronatest.![]()
Maar dan zet je toch gewoon je bluetooth uit als je ergens geweest bent wat het daglicht niet verdragen kan?
Ik kan op dit moment ook al via Google Maps mijn tijdlijn bekijken.
fixed voor de meeste hierquote:Op woensdag 15 april 2020 08:28 schreef falling_away het volgende:
Wat een stel hypocrieten hier zeg. Jullie weten nog niet hoe de app precies zal werken maar willen het wel graag op je telefoon.
Klopt. Dan zal je app zeggen dat je bij iemand in de buurt bent geweest met corona.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:49 schreef Lafoy het volgende:
Bluetooth gaat toch gewoon door de muren heen? Ik spreek en zie mijn buren nooit, maar ze slapen wel aan de andere kant van de muur (hemelsbreed zo'n 3 meter denk ik). Stel je voor zij zijn besmet, ben ik dan ook de lul?
Vind ik een logischere houding dan bij voorbaat ja zeggen, zolang het nog onduidelijk is en anderen te vertellen dat ze dat ook zouden moeten doen.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou teveel onduidelijk vinden maar blijkbaar al wel een oordeel kunt vellen dat je deze niet gaat gebruiken?
Dus omdat het nu al niet goed werkt maakt het niet uit als het in de app ook niet goed gebeurd? Goede redenatiequote:Op woensdag 15 april 2020 13:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom? Op dit moment werkt dat ook niet zo. Nu doet de GGD een contactonderzoek en dan vragen ze ook waar je geweest bent en met wie je in contact bent geweest. Ook daar kan iemand dingen verzwijgen.
Oke. En waar leg je de grens dan? Twee weken nadat diegene positief getest is? Vier weken? Drie maanden is veel te extreem, dan zijn mensen allang weer genezen.quote:Kun je prima ondervangen door een tijdsslot erop te zetten. Het heeft geen zin meldingen te sturen wanneer je drie maanden terug een keer in contact bent geweest.
Als je zomaar de app uit kan zetten wanneer je wil heeft de app ook helemaal geen zin.quote:Thuis je bluetooth uitzetten? Aangeven dat je op een bepaalde locatie niet getraceerd wil worden? Contact binnen gebouwen niet meerekenen? etc.
Ik snap dat de app achteraf vast stelt of je in aanraking bent geweest met iemand die Corona heeft. Dat was mijn vraag ook niet. Als er weinig word getest zullen de mensen die enkel milde symptomen hebben (of helemaal geen symptomen) niet weten dat ze Corona hebben. Die mensen kunnen je dus alsnog besmetten...en je telefoon geeft dan achteraf ook niet aan dat je in contact bent geweest met iemand die wél Corona heeft, maar geen symptomen heeft. Daarom mijn opmerking: de app heeft geen zin als er niet meer getest word.quote:De app gaat helemaal niet mensen eruit pikken. Het is om achteraf vast te stellen met wie een besmet persoon in contact is geweest. Precies wat momenteel al gedaan wordt, maar dan veel sneller.
Ik zou de app enkel gebruiken als er antwoorden gegeven worden waar we wat mee kunnen.quote:Met andere woorden: zodra er meer getest zou je deze wel gebruiken?
Als je zo slecht bent in begrijpend lezen ga ik ook niet discussiëren.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dus omdat het nu al niet goed werkt maakt het niet uit als het in de app ook niet goed gebeurd? Goede redenatie
Een veel grotere open deur had je niet kunnen geven.quote:Als ze zo'n app gaan verlangen moeten we er op z'n minst vanuit kunnen gaan dat het goed werkt en dat de informatie klopt.
Geen idee, daar kunnen we over discussiëren.quote:Oke. En waar leg je de grens dan? Twee weken nadat diegene positief getest is? Vier weken? Drie maanden is veel te extreem, dan zijn mensen allang weer genezen.
Onzin. Het is geen zwart-wit kwestie dat het óf altijd óf nooit is. De vraag is niet hoeveel besmettingen je gaat missen (want dat gaat sowieso gebeuren), de vraag is hoeveel besmettingen je ermee kunt voorkomen.quote:Als je zomaar de app uit kan zetten wanneer je wil heeft de app ook helemaal geen zin.
Dat is de huidige situatie ook al zo. Dus dan is het alternatef om allemaal maar thuis te blijven tot sintjuttemus.quote:Als er weinig word getest zullen de mensen die enkel milde symptomen hebben (of helemaal geen symptomen) niet weten dat ze Corona hebben. Die mensen kunnen je dus alsnog besmetten...en je telefoon geeft dan achteraf ook niet aan dat je in contact bent geweest met iemand die wél Corona heeft, maar geen symptomen heeft. Daarom mijn opmerking: de app heeft geen zin als er niet meer getest word.
Ben ik ook geen voorstander van. Laten we vooral wachten tot er daadwerkelijk een app ligt ter voorstel. En niet bij voorbaat het gebruik ervan voor- dan wel afkeuren.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:55 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Vind ik een logischere houding dan bij voorbaat ja zeggen, zolang het nog onduidelijk is en anderen te vertellen dat ze dat ook zouden moeten doen.
quote:Op woensdag 15 april 2020 13:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt. Dan zal je app zeggen dat je bij iemand in de buurt bent geweest met corona.
In een flat is dat nog leuker.
Tuurlijk, jij weet precies wanneer je corona hebt en of je anderen kunt besmetten. Jij weet nog precies alle mensen met wie je contact hebt gehad en die ga jij vrijwillig allemaal een vriendelijk appje sturen.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:56 schreef RetepV het volgende:
Wat de samenleving wel beschermt is wanneer ze mij zouden oppakken omdat dat appje vind dat ik een risico ben. Nou, daar heb ik dus geen zin in want ik ben een verantwoordelijke burger die zichzelf en anderen wel heel goed kan beschermen.
Dus als je er geld voor zou krijgen zou je het wel doen?quote:Ik heb niks te verbergen. Maar dat betekent nog niet dat ik alles over mij maar gratis weg moet gaan geven.
Ik heb geen Tinder of snapchat.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:28 schreef SpecialK het volgende:
Deze applicatie wil toegang tot data in [Tinder]
- Klik hier om goed te keuren
- anders... klik hier om je oma te vermoorden
Dit is zo niet nodig.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik had het niet eens tegen jou... maar je reactie doet me beetje denken aan:
[ afbeelding ]
En op Symbian al helemaal nietquote:Op woensdag 15 april 2020 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
nope... daarnaast zel het wel niet goed lopen op android 6
Inderdaadquote:
Jij hebt vast ook geen bonuskaart, Instagram of ander lidmaatschap. Of uberhaupt een mobiele telefoonquote:Op woensdag 15 april 2020 16:27 schreef -river- het volgende:
Nee, ik ga geen vrijwillige app gebruiken zodat welke instantie dan ook mij kan volgen, degene die dat misschien al doen koos ik niet vrijwillig voor.
Wat heeft het wel of niet in bad gaan met de schadelijkheid van deze app te maken?quote:Op zaterdag 18 april 2020 03:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja.
Er staan genoeg apps op mijn telefoon die van alles over mij weten. Dan kan deze er ook nog bij
Of het effectief zal zijn, weet ik niet. Maar baadt het niet, schaadt het niet. En alle kleine beetjes helpen.
Australie is toch al een doorgeschoten land, internet porno is daar verbodenquote:Op zaterdag 18 april 2020 06:25 schreef Predator40 het volgende:
Ja, geen enkel probleem mee, en privacy hadden we toch al amper meer.
zoals de President van australië al zei:
hoe meer mensen de/een corona app gebruiken hoe sneller alles weer open kan gaan, eigen keuze.
Mits je hem niet in het stopcontact hebt kan het.quote:Op zaterdag 18 april 2020 06:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat heeft het wel of niet in bad gaan met de schadelijkheid van deze app te maken?
zeker op feesboek gelezen ?quote:Op zaterdag 18 april 2020 06:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Australie is toch al een doorgeschoten land, internet porno is daar verboden![]()
En hier mag je niet naar de winkel? Sterker nog buiten de Horeca en Sportclubs mag ik gewoon overal naar toe hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2020 06:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zeker op feesboek gelezen ?
Is It Illegal To Watch Porn In Australia?
Is porn banned in Australia? While you most likely won't get arrested for watching porn on your iPhone or computer, there are laws that prohibit the distribution and production of pornography in Australia.
ik kan zelfs een escortje bestellen en er zijn sexclubs![]()
ze hebben corona cijfers waar het RIVM jaloers op is, en we mogen ook gewoon naar (essentiële ) winkels, wandelen, sporten, vissen.
Het was half 4 in de nacht, vergeef me mijn slaapdronken taalkundige misser.quote:Op zaterdag 18 april 2020 06:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat heeft het wel of niet in bad gaan met de schadelijkheid van deze app te maken?
Ik heb die van ik meen singapore bekeken, en die zit gewoon goed en veilig in elkaar, precies zoals je dat zou willen, ik ben zelf een ervaren developer met een liefde voor security, dus ik denk dat ik daar wel een aardig beeld bij heb. Het is ook allemaal geen rocketscience.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:07 schreef danos het volgende:
Ik snap niet dat ieder land weer zelf het wiel aan het uitvinden is, en zoals je nu hoort op een enorm knullige manier.
Laat de grote internationale partijen hun ding doen aan de hand van internationale regelgeving en kom dan met een paar varianten.
Dan lijkt me de kans op een werkende, betrouwbare en enigzins veilige app (voor zover mogelijk) het grootst.
Ja die ziet er wel gedegen uit, lastige met Bluetooth is wel dat daarmee je telefoon ook makkelijker benaderbaar is voor kwaadwillenden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb die van ik meen singapore bekeken, en die zit gewoon goed en veilig in elkaar, precies zoals je dat zou willen, ik ben zelf een ervaren developer met een liefde voor security, dus ik denk dat ik daar wel een aardig beeld bij heb. Het is ook allemaal geen rocketscience.
Dat valt wel mee, er word gebruik gemaakt van het signaal, een soort van discovery modus, je geeft geen toestemming om echt een connectie aan te maken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:30 schreef danos het volgende:
[..]
Ja die ziet er wel gedegen uit, lastige met Bluetooth is wel dat daarmee je telefoon ook makkelijker benaderbaar is voor kwaadwillenden.
Dat dus...quote:Op woensdag 15 april 2020 13:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteraard ga ik die app niet installeren.
Niet dat ik geloof in kwade opzet van de overheid maar wel in het totale falen van vrijwel alle ICT-projecten van de overheid.
Het gaat niet zozeer om het vinden, het gaat meer om de brakke software die de overheid iedere keer weet af te leveren (pay peanuts, get monkeys).quote:Op donderdag 30 april 2020 18:43 schreef Brede_meneer het volgende:
Ik ga het wel installeren.
Als ze echt willen, dan kunnen ze je toch wel vinden via je telefoon met abonnement dat op jouw naam staat. :’)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |