SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nu ook al te achterhalen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Die app ziet dat ik om 9.14 uur van de bakker naar de slager loop en daar 7.35 minuten binnen ben, en dat wil ik niet.... dat is privé.
Neequote:Op dinsdag 14 april 2020 19:03 schreef JochemSjakie het volgende:
Ja, ik ga het gebruiken want ik ben niet zo naïef dat ik niet weet dat men nu alles al kan volgen.
Dat zou top zijnquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
Zeker.
Hopelijk geeft die app me uiteindelijk toestemming om naar de kroeg te mogen
Ik ben namelijk niet oud en/of viesdik
Of kaal? Als je kaal bent schijn je namelijk ook tot de risicogroep te behoren.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
Zeker.
Als Jaap het zegt, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:46 schreef Ixnay het volgende:
Ik krijg liever covid dan dat ik dit ooit ga installeren.
Wowquote:
Ik kan niet wachten om de Toreador te horen maatquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:36 schreef Caland het volgende:
Zeker.
De Joden hadden tussen 1939 en 1945 ook niets te verbergen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Wow
Hebben jullie soms iets te verbergen ofzo?
Het maakt mij niet uit hoe hij precies werkt, het hele idee om er zo op die manier mee bezig te willen zijn maakt me al nerveus.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Niemand zou hier volmondig ja of nee op moeten antwoorden zonder dat er begrijpbare informatie beschikbaar is over wat de app is, wat het doet, hoe het het doet, etc.
Echt onbegrijpelijk, ook vorige week al die shows die het gingen peilen. Terwijl er gewoon niets bekend is nog.
Welk hele idee heb je het precies over?quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:26 schreef Sumatra het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoe hij precies werkt, het hele idee om er zo op die manier mee bezig te willen zijn maakt me al nerveus.
Dat er mensen zijn die zo'n app willen en ermee rondlopen en er dus zo actief mee bezig willen zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Welk hele idee heb je het precies over?
Lubach papegaaitjequote:Op dinsdag 14 april 2020 20:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Niemand zou hier volmondig ja of nee op moeten antwoorden zonder dat er begrijpbare informatie beschikbaar is over wat de app is, wat het doet, hoe het het doet, etc.
Echt onbegrijpelijk, ook vorige week al die shows die het gingen peilen. Terwijl er gewoon niets bekend is nog.
Ik zei het alleen al vóór Lubach.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |