Het lijkt sowieso dat er belachelijk veel mensen in april jarig zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:41 schreef Nexum het volgende:
Is 14 april een universele verjaardagsdatum ofzo? Ik ken nu 2 mensen online en 2 mensen in real life die jarig zijn vandaag
Van mijn middelbareschoolvriendinnengroepje van zes, zijn er drie in april jarigquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het lijkt sowieso dat er belachelijk veel mensen in april jarig zijn.
Ik ben ook schuldig.
Nee joh, dit is toch veel leuker dan die zeikshow. En nog mede georganiseerd door de FOK-helden ookquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:18 schreef Greys het volgende:
Leuk hè
En ook zo'n zin in Europe Shine a Light
Gelukkig toch nog allemaal leuke dingen.
Altijd weer die apriljarigenquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het lijkt sowieso dat er belachelijk veel mensen in april jarig zijn.
Ik ben ook schuldig.
Niks mis met een goeie zeikshow af en toe!quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, dit is toch veel leuker dan die zeikshow. En nog mede georganiseerd door de FOK-helden ook
Blijkbaar is juli een zeer vruchtbare maand.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Van mijn middelbareschoolvriendinnengroepje van zes, zijn er drie in april jarig
Best gek want ik dacht dat vrouwen hun man het liefst zo ver mogelijk bij ze vandaan hielden in die zomerhittequote:Op dinsdag 14 april 2020 14:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Blijkbaar is juli een zeer vruchtbare maand.
Jaquote:
9 maanden na Carnaval en 9 maanden nadat koppels samen in een tentje hebben gelegen zijn er om onduidelijke redenen altijd veel geboortes inderdaad.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Blijkbaar is juli een zeer vruchtbare maand.
Dat soort mensen heb je inderdaad echt. Waarbij hij ook wel echt het stereotype complot denker is.quote:
Gezien de aarde dan omringt is door de ijsmuur die Antarctica heet misschien wonen er wel pinguïns aan de andere kant.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort mensen heb je inderdaad echt. Waarbij hij ook wel echt het stereotype complot denker is.
Meerdere complotten. Mensen 'slaafs' maken. Een grote boze overheid. 5G. Platte aarde etc.
Het mooiste vind ik nog wel zijn opmerkingen over 5G. Corona is geen virus het is een hoax. Het echte virus is 5G. Dat terwijl er nog amper 5G in Nederland is...
Maar ja het valt in het niets bij het aarde is plat ideeIk vraag mij dan altijd af of de aarde dan een schijf is die aan kant bewoond wordt. Of dat we per vliegtuig, boot etc. spontaan van de ene platte kant naar andere kunnen
![]()
Overigens klinkt die interviewer alsof die flink heeft gezopen voordat hij die man ging interviewen
Tijd voor een complot waarin pinguïns de echte wereld leiders zijnquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Gezien de aarde dan omringt is door de ijsmuur die Antarctica heet misschien wonen er wel pinguïns aan de andere kant.
PENGUINS FOR PENGUIN WORLD DOMINATIONquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijd voor een complot waarin pinguïns de echte wereld leiders zijn
Zeikshow?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee joh, dit is toch veel leuker dan die zeikshow. En nog mede georganiseerd door de FOK-helden ook
Ik wil dit!quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijd voor een complot waarin pinguïns de echte wereld leiders zijn
Als je er in geloofd is het waar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |