quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat had ik totaal niet achter jou gezocht, een dergelijke wens naar anonimiteit
Ik heb zelf wel een groot raam nu en daar ben ik heel blij meeDe meeste Spaanse huisjes hebben kleine pokkeraampjes waarvan bij de meeste mensen het rolluik 24/7 dichtzit.
En je had niet gewild dat iemand dat had gezien hè, dat jij Ongegeneerd moest opzoeken!quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:11 schreef Em31 het volgende:
Ik moest ongegeneerd opzoeken
Wat een raar woord
Nou je het zegt, het ziet er geschreven inderdaad heel raar uitquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:11 schreef Em31 het volgende:
Ik moest ongegeneerd opzoeken
Wat een raar woord
In dit geval is het in positieve zinquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was weer even vergeten dat we hier op FOK! zitten.
Precies! Kan zonder gordijnen net zo goed meteen mijn hele zoekgeschiedenis op straat gooien!quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
En je had niet gewild dat iemand dat had gezien hè, dat jij Ongegeneerd moest opzoeken!
Wij zitten echt zó op één lijn over dit onderwerpquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies! Kan zonder gordijnen net zo goed meteen mijn hele zoekgeschiedenis op straat gooien!
*Fluistert een tip in Em31's oor: Anonieme browser windows.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies! Kan zonder gordijnen net zo goed meteen mijn hele zoekgeschiedenis op straat gooien!
Dat zou bij mij bij Het Groot Dictee der Nederlandse Taal een beetje misgaanquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou je het zegt, het ziet er geschreven inderdaad heel raar uit
Slechte lotingquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:16 schreef Fred_B het volgende:
https://tvthek.orf.at/liv(...)g-Contest-1/14061134
Voor de liefhebber. Nederland komt als eerste.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij zitten echt zó op één lijn over dit onderwerp
Zelfinzicht is een goede eigenschap.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
Hoe kan ik nou per ongeluk 'oor' als 'eeuw' schrijven. Rare jongen ben ik.
Op 4 kilometer afstand ligt er nu iemand helemaal dubbel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op 4 kilometer afstand ligt er nu iemand helemaal dubbel.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op 4 kilometer afstand ligt er nu iemand helemaal dubbel.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Liefste dat je ooit tegen me gezegd hebt.
Dat is inderdaad een probleem van de twintigste oorquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
Op vier kilometer is er nu iemand met deuren aan het gooien.quote:
Nou die quote is dan bij deze veroorigd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een probleem van de twintigste oor
Triest dat ze er op zo'n manier achter moesten komenquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op vier kilometer is er nu iemand met deuren aan het gooien.
Wat voor loting is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Triest dat ze er op zo'n manier achter moesten komen
Ik haalde Typhoon en Jeangu door elkaar toen ik nog niet zo bekend met ze wasquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
Even tussendoor en n.a.v. zijn optreden bij M: Ik vind Typhoon echt een hele mooie kerel. Weinig bekende mensen die zo oprecht overkomen als hij.
Oh snap ik wel, ze hebben wel een beetje een zelfde soort charisma denk ik, hoewel Jeangu nog wat rustiger overkomt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik haalde Typhoon en Jeangu door elkaar toen ik nog niet zo bekend met ze was
Het was meer omdat ze beide een aparte naam hebben / voeren en muziek maken die nét niet bij mij blijft hangenquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh snap ik wel, ze hebben wel een beetje een zelfde soort charisma denk ik, hoewel Jeangu nog wat rustiger overkomt.
Voor het nageslacht misschien ook even er bij zeggen dat je de beide heren ook wel eens verwart met Brainpower of Guus Meeuwis, om gedoe te voorkomen
Zag hem ooit live en was echt een feestquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:22 schreef Strani het volgende:
Even tussendoor en n.a.v. zijn optreden bij M: Ik vind Typhoon echt een hele mooie kerel. Weinig bekende mensen die zo oprecht overkomen als hij.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was meer omdat ze beide een aparte naam hebben / voeren en muziek maken die nét niet bij mij blijft hangen
Maar je hebt natuurlijk gelijk! Ik verwarde ze ook vaak met Kim Jong Un! En Tom Cruise! En Katy Perry! En Ronaldo!
Oh dat zou ik ook wel eens mee willen makenquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zag hem ooit live en was echt een feestheel leuk om een keer mee te maken
Veel plezante momenten gewenst!quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:38 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog even een Tiger King kijken!
Fijne avond mensen!
Jammer dat je de gordijnen dicht hebt. Nu kunnen we niet meekijkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:38 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond mensen!
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:39 schreef MMF93 het volgende:
Ik kwam vandaag deze tegen tijdens mijn lunchwandeling, daar werd ik toch even blij van:
[ afbeelding ]
Ik baal er zo van dat ik het al helemaal gekeken heb. Voor sommige series zou ik wel zo’n Men in Black apparaatje willen hebben waarmee ik het uit mijn geheugen kan wissen zodat het weer helemaal opnieuw beleefd kan worden. Zeker in deze tijd. En dan graag ook met sportwedstrijden (ik mis dat volgens mij nu nog het meest qua tv-beleving) en vooruit, oude ESF’s.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:38 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond mensen!
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:37 schreef Meke het volgende:
Maarja toen zag ik deze en nu moet ik wel
[ afbeelding ]
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
Vandaag liep er weer eens een eekhoorntje over een telefoonkamer vlak langs ons huis. We wonen direct naast een bosgebied dus soms komen ze over die kabel gelopen om wat andere bomen te bereiken, maar het was alweer even geleden.
Dus toch een hoogtepuntje in deze lockdown, terwijl je rustig je ochtendkoffie drinkt in bed
Sport mis ik ook heel erg, veel meer dan ik had verwacht. Zo fijn, op zondagmiddag wat uurtjes diverse sporten kijken. En doordeweeks keek ik soms tennis als er een groter toernooi was.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik baal er zo van dat ik het al helemaal gekeken heb. Voor sommige series zou ik wel zo’n Men in Black apparaatje willen hebben waarmee ik het uit mijn geheugen kan wissen zodat het weer helemaal opnieuw beleefd kan worden. Zeker in deze tijd. En dan graag ook met sportwedstrijden (ik mis dat volgens mij nu nog het meest qua tv-beleving) en vooruit, oude ESF’s.
Oh ja dat is wel een beetje heftigquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Ik geniet ook extra van de vogeltjes en de vlinders in de tuin.
Dat de kat zaterdag ook genoot van een musje vond ik dan weer iets minder![]()
Hij was zó trots, zijn eerste vogel ooit. Hij legde hem eerbiedig voor mijn voeten op de keukenvloer
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Sport op tv mis ik dan weer helemaal niet, maar ik keek dan ook al bijna nooit iets.
En tiger king heb ik nog nooit van gehoord, is weer een nieuwe serie waar iedereen naar kijkt oid?
Ja, ik mis gewoon het kijken naar iets dat actueel, iets dat live is en dat niet een talkshow is dat voor 90% bestaat uit Coronapraat. Het maakt me niet eens meer uit wat voor sport het is, I’ll take anything.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sport mis ik ook heel erg, veel meer dan ik had verwacht. Zo fijn, op zondagmiddag wat uurtjes diverse sporten kijken. En doordeweeks keek ik soms tennis als er een groter toernooi was.
Ik vond het al best raar maar dacht dat het iets typisch Spaans was.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kon ik nou weer telefoonkamer schrijven ipv telefoonkabel.
Herkenbaar! Actualiteit en Corona zijn zowat synoniemen gewordenquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik mis gewoon het kijken naar iets dat actueel, iets dat live is en dat niet een talkshow is dat voor 90% bestaat uit Coronapraat. Het maakt me niet eens meer uit wat voor sport het is, I’ll take anything.
Jij hebt geen aparte telefoonkamer? Je gaat me toch niet vertellen dat je belt in je leeskamer, je televisiekamer of je snookerkamer of dergelijke?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het al best raar maar dacht dat het iets typisch Spaans was.
Oh die gast.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik heb het niet gezien, maar wat ik er van begrepen heb volgen ze de nogal wappie Joe Exotic die tientallen tijgers thuis heeft
Ja ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fleurde zelfs een klein beetje op toen ze het op het journaal over bosbranden bij Tjernobyl hadden
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het al best raar maar dacht dat het iets typisch Spaans was.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt geen aparte telefoonkamer? Je gaat me toch niet vertellen dat je belt in je leeskamer, je televisiekamer of je snookerkamer of dergelijke?
Ik moest hierom lachenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Herkenbaar! Actualiteit en Corona zijn zowat synoniemen geworden![]()
Ik fleurde zelfs een klein beetje op toen ze het op het journaal over bosbranden bij Tjernobyl hadden
En dan nog zoveel werklozen hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]Wij hebben hier om de 500 meter een telefoonkamer staan waarin een oud Spaans vrouwtje mensen met elkaar verbindt
We hebben hier dan ook enorm veel oude vrouwtjes en die moeten we allemaal aan het werk houdenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan nog zoveel werklozen hebben
Ik heb één grote panic room.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt geen aparte telefoonkamer? Je gaat me toch niet vertellen dat je belt in je leeskamer, je televisiekamer of je snookerkamer of dergelijke?
Ik heb een kamer vol met oude zooi die ik helemaal in elkaar kan beuken als ik gefrustreerd benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een kamer vol met oude zooi die ik helemaal in elkaar kan beuken als ik gefrustreerd benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs dat vind ik al een genereus applaus in dit geval.quote:
[..]
Ik heb een kamer vol met oude zooi die ik helemaal in elkaar kan beuken als ik gefrustreerd benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bad kamerjokesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ach, die jongen doet zó z'n best.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik al een genereus applaus in dit geval.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bad kamerjokes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat betwijfel ik niet, maar is dat genoeg om al zo voor beloond te worden?quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Hm dat is wel een goed punt. We willen geen zesjescultuur natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik niet, maar is dat genoeg om al zo voor beloond te worden?![]()
[..]
Ik heb een kamer vol met oude zooi die ik helemaal in elkaar kan beuken als ik gefrustreerd benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, dat vraag ik me ook wel af, jaquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ik heb net aflevering 4 gezien.
Ik vraag me telkens opnieuw af: Hoe. Kunnen. Mensen. Zo. Zijn.
Verbijsterend.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Daar moeten we wel voor waken idd. Zeker in deze "thuiswerk in ondergoed" tijden is het makkelijk eea te laten versloffen, maar juist nu is het belangrijk scherp te blijven en het hoge niveau vast te houden wat we hier in de SC gewend zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm dat is wel een goed punt. We willen geen zesjescultuur natuurlijk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Jij hebt zeker ook inmiddels een baard die tot aan de grond komtquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar moeten we wel voor waken idd. Zeker in deze "thuiswerk in ondergoed" tijden is het makkelijk eea te laten versloffen, maar juist nu is het belangrijk scherp te blijven en het hoge niveau vast te houden wat we hier in de SC gewend zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Volgens mij was zijn ‘run’ als Independent. Met dit soort magistrale ads:quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh die gast.
Wilde in 2016 aan de Amerikaanse verkiezingen meedoen voor een of andere splinterpartij of zo.
Daarna ook nog meegedaan aan de voorverkiezingen van de Libertariërs voor het gouverneurschap van Oklahoma. Werd kansloos laatste.![]()
Heel merkwaardig. Daar zou eens onderzoek naar gedaan moeten worden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
9 maanden na Carnaval en 9 maanden nadat koppels samen in een tentje hebben gelegen zijn er om onduidelijke redenen altijd veel geboortes inderdaad.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Dan sturen we wetenschappers langs allemaal stelletjes om te zien of ze inderdaad massaal in juli kinderen aan het verwekken zijnquote:Op dinsdag 14 april 2020 23:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heel merkwaardig. Daar zou eens onderzoek naar gedaan moeten worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
![]()
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Goedemorgen,
Ik heb de laatste paar dagen ook last van een dip. Sta met moeite op, denk dan Blegh weer zo'n dag.
Komt vast goed..Life can be a bitch, so like it..![]()
Sterkte ato! Helpt het om iedere dag iets kleins te doen wat je de laatste tijd niet gedaan hebt? Al is het maar een nieuwe smaak thee proberen. Gewoon om de dagen iets minder op elkaar te laten lijkenIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik heb nu tussendoor ESF 2009 opgezet, ik heb wat werkafspraken naar morgen gezet.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sterkte ato! Helpt het om iedere dag iets kleins te doen wat je de laatste tijd niet gedaan hebt? Al is het maar een nieuwe smaak thee proberen. Gewoon om de dagen iets minder op elkaar te laten lijken
Ook niet de goede manier (structuur heb ik nodig) maar kan mij totaal tot niets verzetten. Ik zie het als dipje.
Lief Tim, dank je.Life can be a bitch, so like it..![]()
Trouwens wat is 2009 een goed ESF jaar bijna alle liedjes zijn goed.Life can be a bitch, so like it..![]()
Grond?quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook inmiddels een baard die tot aan de grond komt![]()
Nu je het zegt, ik meen me idd wel eens zoiets gezien te hebben. Lijkt tegenwoordig een haarkleurig tapijt op te liggen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Ps ik begrijp niet waarom Rusland na circa 29 landen niet zegt, we have a winner.
Noorwegen was duidelijk niet meer in te halen en Jolanthe zag er niet goed goed uit als punten gever.Life can be a bitch, so like it..![]()
quote:
Hoe gaat het met jou en je honden?Ik ben de kleur MAGENTA
Hahaha heerlijk hoe dat over Yolanthe niets met de zin te maken heeft, maar het wel zo leestquote:Op woensdag 15 april 2020 11:17 schreef ato het volgende:
Ps ik begrijp niet waarom Rusland na circa 29 landen niet zegt, we have a winner.
Noorwegen was duidelijk niet meer in te halen en Jolanthe zag er niet goed goed uit als punten gever.![]()
![]()
Als het aan de honden ligt blijft het leven altijd zo.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en je honden?Die hebben de tijd van hun leven. Heerlijk weer, niet te heet, geen regen, steeds iemand thuis, veel rondjes lopen. Ze hebben nog nooit zo enorm goed geslapen als deze weken. Rond tien uur vallen ze luid snurkend in slaap in de avond en rond half tien worden ze weer eens wakker de volgende ochtend.
![]()
Met mij gaat het momenteel echt wel vrij aardig. Het begint te 'wennen', hoe rot ook allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met jou? Trek jij het allemaal een beetje? Zijn er voor de leuk nog genoeg pubquizzen waar je online aan mee kunt doen bv?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahaha heerlijk hoe dat over Yolanthe niets met de zin te maken heeft, maar het wel zo leest
Life can be a bitch, so like it..![]()
Die man was zo afschuwelijk tegen de dieren, daarom kan ik geen symphatie opbrengen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn ‘run’ als Independent. Met dit soort magistrale ads:
Daarna ook nog meegedaan aan de voorverkiezingen van de Libertariërs voor het gouverneurschap van Oklahoma. Werd kansloos laatste.
Alles voor de show met misbruik van de dieren, vreselijk.Life can be a bitch, so like it..![]()
twitter:Bowidean twitterde op woensdag 15-04-2020 om 11:54:41‘Ja, hallo! Zien jullie mij?’ https://t.co/avkIhFx53G reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het aan de honden ligt blijft het leven altijd zo.Die hebben de tijd van hun leven. Heerlijk weer, niet te heet, geen regen, steeds iemand thuis, veel rondjes lopen. Ze hebben nog nooit zo enorm goed geslapen als deze weken. Rond tien uur vallen ze luid snurkend in slaap in de avond en rond half tien worden ze weer eens wakker de volgende ochtend.
![]()
Met mij gaat het momenteel echt wel vrij aardig. Het begint te 'wennen', hoe rot ook allemaal.Ja hoor, gaat primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met jou? Trek jij het allemaal een beetje? Zijn er voor de leuk nog genoeg pubquizzen waar je online aan mee kunt doen bv?Ik ben nu op een ander project gezet en dat vind ik best wel leuk
Geen reistijd hebben bevalt ook goed, over het algemeen vind ik het prima te doen
Dit hoeft natuurlijk ook weer niet eindeloos te duren natuurlijk, maar ik trek het best aardig.
Elke dag ga ik er even uit om een stukkie te lopen. Naar de supermarkt als ik wat nodig heb, 's avonds door de wijk als ik niets nodig heb en af en toe een langer stuk door de natuur als ik een hele dag vrij heb. Natuurlijk met zoveel mogelijk keurig de afstand houden
Elke week kan ik aan meerdere quizzen meedoen. Op zich leuk, maar dat overleggen heb ik soms wel genoeg van. Elke groep gebruikt daar weer een ander programma voor, liefst met voice chat. En dat vind ik behoorlijk irritant, met echo's, mensen die door elkaar heen praten, antwoorden die je voor de helft niet verstaat... Dan heb ik liever tekst
Ik ben de kleur MAGENTA
Was dat ook een goed ESF jaar, ato?
Ik heb al de hele ochtend koppijn, heel irritant. Hopelijk trekt het snel weg.![]()
Oh wauw, dit berichtIk ben de kleur MAGENTA
Ja zeker. Sterkte met je hoofdpijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:27 schreef BillDauterive het volgende:
Was dat ook een goed ESF jaar, ato?
Ik heb al de hele ochtend koppijn, heel irritant. Hopelijk trekt het snel weg.Life can be a bitch, so like it..![]()
Twee dagen geleden blijkbaar niet alle boodschappen uit mijn tas gehaald. Een salade voor op brood was in een ander vak beland. Aangezien je dat gekoeld moet bewaren maar gelijk weggegooid
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: