Oh ja dat is wel een beetje heftigquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Ik geniet ook extra van de vogeltjes en de vlinders in de tuin.
Dat de kat zaterdag ook genoot van een musje vond ik dan weer iets minder![]()
Hij was zó trots, zijn eerste vogel ooit. Hij legde hem eerbiedig voor mijn voeten op de keukenvloer
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Sport op tv mis ik dan weer helemaal niet, maar ik keek dan ook al bijna nooit iets.
En tiger king heb ik nog nooit van gehoord, is weer een nieuwe serie waar iedereen naar kijkt oid?
Ja, ik mis gewoon het kijken naar iets dat actueel, iets dat live is en dat niet een talkshow is dat voor 90% bestaat uit Coronapraat. Het maakt me niet eens meer uit wat voor sport het is, I’ll take anything.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sport mis ik ook heel erg, veel meer dan ik had verwacht. Zo fijn, op zondagmiddag wat uurtjes diverse sporten kijken. En doordeweeks keek ik soms tennis als er een groter toernooi was.
Ik vond het al best raar maar dacht dat het iets typisch Spaans was.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kon ik nou weer telefoonkamer schrijven ipv telefoonkabel.
Herkenbaar! Actualiteit en Corona zijn zowat synoniemen gewordenquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik mis gewoon het kijken naar iets dat actueel, iets dat live is en dat niet een talkshow is dat voor 90% bestaat uit Coronapraat. Het maakt me niet eens meer uit wat voor sport het is, I’ll take anything.
Jij hebt geen aparte telefoonkamer? Je gaat me toch niet vertellen dat je belt in je leeskamer, je televisiekamer of je snookerkamer of dergelijke?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het al best raar maar dacht dat het iets typisch Spaans was.
Oh die gast.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik heb het niet gezien, maar wat ik er van begrepen heb volgen ze de nogal wappie Joe Exotic die tientallen tijgers thuis heeft
Ja ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fleurde zelfs een klein beetje op toen ze het op het journaal over bosbranden bij Tjernobyl hadden
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het al best raar maar dacht dat het iets typisch Spaans was.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt geen aparte telefoonkamer? Je gaat me toch niet vertellen dat je belt in je leeskamer, je televisiekamer of je snookerkamer of dergelijke?
Ik moest hierom lachenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Herkenbaar! Actualiteit en Corona zijn zowat synoniemen geworden![]()
Ik fleurde zelfs een klein beetje op toen ze het op het journaal over bosbranden bij Tjernobyl hadden
En dan nog zoveel werklozen hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]Wij hebben hier om de 500 meter een telefoonkamer staan waarin een oud Spaans vrouwtje mensen met elkaar verbindt
We hebben hier dan ook enorm veel oude vrouwtjes en die moeten we allemaal aan het werk houdenquote:Op dinsdag 14 april 2020 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan nog zoveel werklozen hebben
Ik heb één grote panic room.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij hebt geen aparte telefoonkamer? Je gaat me toch niet vertellen dat je belt in je leeskamer, je televisiekamer of je snookerkamer of dergelijke?
Ik heb een kamer vol met oude zooi die ik helemaal in elkaar kan beuken als ik gefrustreerd benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een kamer vol met oude zooi die ik helemaal in elkaar kan beuken als ik gefrustreerd benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs dat vind ik al een genereus applaus in dit geval.quote:
[..]
Ik heb een kamer vol met oude zooi die ik helemaal in elkaar kan beuken als ik gefrustreerd benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bad kamerjokesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ach, die jongen doet zó z'n best.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik al een genereus applaus in dit geval.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bad kamerjokes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat betwijfel ik niet, maar is dat genoeg om al zo voor beloond te worden?quote:Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Hm dat is wel een goed punt. We willen geen zesjescultuur natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik niet, maar is dat genoeg om al zo voor beloond te worden?![]()
[..]
Ik heb een kamer vol met oude zooi die ik helemaal in elkaar kan beuken als ik gefrustreerd benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, dat vraag ik me ook wel af, jaquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:42 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Ik heb net aflevering 4 gezien.
Ik vraag me telkens opnieuw af: Hoe. Kunnen. Mensen. Zo. Zijn.
Verbijsterend.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: