Wat rook jijquote:Op zondag 12 april 2020 01:07 schreef RTR het volgende:
Ik heb verger sern SM meer. wat een stomme mensen daar
Haha sorry ik typ te snel.quote:
Je leek me het type Gualloisesquote:
SERGE GAINSBOURG....quote:Op zondag 12 april 2020 01:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je leek me het type Gualloises
Mijn Frans is roestig, hou het maar bij Caballerosquote:Op zondag 12 april 2020 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SERGE GAINSBOURG....
JE T'AIME MOI NON PLUS...
Lol op een reactie van twee dagen terug reagerenquote:Op zondag 12 april 2020 10:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morti is een beetje opstandig als het om mijn username gaat
Oh Wist niet eens dat het van 10 april wasquote:Op zondag 12 april 2020 10:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol op een reactie van twee dagen terug reageren
Het topic gaat snel tegenwoordigquote:Op zondag 12 april 2020 10:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh Wist niet eens dat het van 10 april was
(lol)quote:
Wow lewdquote:Op zondag 12 april 2020 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh oeps mijn achterdeur stond nog open..
Dat kan in Drenthe toch nog gewoonquote:Op zondag 12 april 2020 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh oeps mijn achterdeur stond nog open..
Begint het daar nu ook alquote:Op zondag 12 april 2020 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah zou dat hier niet doen eerlijk gezegd.
Ligt er beetje aan waar in Emmen je woont hoor, maar wijk waar ik woon zou ik het zeker niet doen.quote:Op zondag 12 april 2020 12:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Begint het daar nu ook al
Vroeger kon je nog een touwtje uit de brievenbus hangen
Veel migranten zekerquote:Op zondag 12 april 2020 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan waar in Emmen je woont hoor, maar wijk waar ik woon zou ik het zeker niet doen.
Gelukkig blijven de inbrekers binnen in deze tijden.quote:Op zondag 12 april 2020 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan waar in Emmen je woont hoor, maar wijk waar ik woon zou ik het zeker niet doen.
quote:Op zondag 12 april 2020 12:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Toen ik nog in nieuw west woonde hebben ze een keer zelfs het klepje van mijn benzinetank gejat
Gelukkig zit je nu in Bloemendaal wel goedquote:Op zondag 12 april 2020 12:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Oh en een keer klepje los weten te krijgen, tankdop open geforceerd en de tank leeggehaald.
Ruit ingeslagen om een winterjas eruit te halen
Autoradio weg
Antenne weg
Ruit ingeslagen niks weg
IPhone uit je handen gerukt
Wat een kutwijk was het eigenlijk
Zeker weten vriendquote:
Woon jij ook al tussen de veenlijken jaquote:
De mooiste provincie van Nederland vriendquote:Op zondag 12 april 2020 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woon jij ook al tussen de veenlijken ja
Ik heb er trauma's aan overgehoudenquote:Op zondag 12 april 2020 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De mooiste provincie van Nederland vriend
quote:Op zondag 12 april 2020 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De mooiste provincie van Nederland vriend
De bevolkingquote:Op zondag 12 april 2020 13:14 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Wat is er daar zo erg dan?
Kom er graag, op bezoek bij schoonpa.
Mooie Arische buurt iddquote:Op zondag 12 april 2020 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig zit je nu in Bloemendaal wel goed
Iets kan niet te blank zijnquote:
Om het nou meteen een zonde te noemenquote:Op zondag 12 april 2020 19:35 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Mensen zonde blauwe ogen kan ik niet serieus nemen.
Blondquote:Op zondag 12 april 2020 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en je (oorspronkelijke) haarkleur
quote:Op zondag 12 april 2020 19:35 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Mensen zonder blauwe usernaam kan ik niet serieus nemen.
Congrats. Wie is de gelukkige vaderquote:
Hele dagen zonder Corona-nieuws is dikke primaquote:
Klopt, ik wissel het een beetje afquote:Op zondag 12 april 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele dagen zonder Corona-nieuws is dikke prima
Vraag me af hoelang het door blijft gaan dat elke uitzending nog 100 procent corona is. Dat kan toch niet nog een half jaar, dan is iedereen het spuug en spuugzatquote:
Ik krijg een beetje het gevoel dat dat nu al gaande is, daarom begint ook iedereen al over een exit strategiequote:Op zondag 12 april 2020 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang het door blijft gaan dat elke uitzending nog 100 procent corona is. Dat kan toch niet nog een half jaar, dan is iedereen het spuug en spuugzat
Hm ja. Of ze moeten iets anders gaan verzinnen. DWDD deed dat wel leuk met die oude tv-programmasquote:Op zondag 12 april 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel dat dat nu al gaande is, daarom begint ook iedereen al over een exit strategie
Eensquote:Op zondag 12 april 2020 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja. Of ze moeten iets anders gaan verzinnen. DWDD deed dat wel leuk met die oude tv-programmas
Zou overigens denk ik wel overwegen thuis te blijven werken ook al zouden ze maatregelen versoepelenquote:
Dat lees ik vaker inderdaad, ik kan daar alleen niet over meepraten want het is voor mij geen optie.quote:Op zondag 12 april 2020 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou overigens denk ik wel overwegen thuis te blijven werken ook al zouden ze maatregelen versoepelen
Dat zal denk ik sneller dan mensen denken wel weer versoepelen. Alleen dan wel met 1.5 meterquote:Op zondag 12 april 2020 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat lees ik vaker inderdaad, ik kan daar alleen niet over meepraten want het is voor mij geen optie.
Als ik eerlijk ben merk ik weinig verschillen met de maatregelen, kan alleen niet naar het café maar verder is alles voor mij nog redelijk normaal
Die 1,5 meter vind ik echt meer dan prima, ben geen autist maar heb geen behoefte aan mensen in mijn buurtquote:Op zondag 12 april 2020 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal denk ik sneller dan mensen denken wel weer versoepelen. Alleen dan wel met 1.5 meter
Kom niet in m'n aura bitchquote:Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die 1,5 meter vind ik echt meer dan prima, ben geen autist maar heb geen behoefte aan mensen in mijn buurt
nou ja.. nauwelijksquote:Op zondag 12 april 2020 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch knap dat je nog kan slapen 's nachts.
TEVENS: ama de pama.quote:Op zondag 12 april 2020 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch knap dat je nog kan slapen 's nachts.
Weinig hoop ik want heb een hordeur.quote:Op zondag 12 april 2020 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoeveel insecten zijn er naar binnen gekomen?
maar weten de insecten dat...?quote:Op zondag 12 april 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weinig hoop ik want heb een hordeur.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 12 april 2020 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mooi toch, iig geen mannen met slippers BAH
Beter slippers dan sandalenquote:
Ik geloof er niks van dat jij hartje zomer niet op slippers loopt thuis.quote:
Mooi. Word gek van die warmtequote:
heb geeneens slippersquote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij hartje zomer niet op slippers loopt thuis.
nee, japanse fluwelen pantoffeltjesquote:Op zondag 12 april 2020 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh gewoon lekker hippiestijl op blote voeten?
quote:Op zondag 12 april 2020 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, japanse fluwelen pantoffeltjes
Oke Ettoquote:Op zondag 12 april 2020 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
of Italiaanse lakschoenen.
Maar never nooit slippers... NEVERRRRRRRRR
Wat goooooedquote:Op zondag 12 april 2020 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Dit beeld krijg ik steeds meer van Etto te krijgen
[ afbeelding ]
Slippersquote:Op zondag 12 april 2020 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vind gewoon onverzorgd uitzien BAH
Ja bijvoorbeeld. Zweethandjes krijg ik ook snel, bahquote:Op zondag 12 april 2020 23:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je vast veel last van tijdens het racen.
Met witte sokkenquote:
Komt door die dikke worstvingertjes van jequote:Op zondag 12 april 2020 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Zweethandjes krijg ik ook snel, bah
Ik zie Chevy eerder als graatmager met wolvenshirtquote:Op zondag 12 april 2020 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt door die dikke worstvingertjes van je
Nee joh echt zo'n dik ventje met van dat lange vettige haarquote:Op zondag 12 april 2020 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Chevy eerder als graatmager met wolvenshirt
quote:Op zondag 12 april 2020 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee joh echt zo'n dik ventje met van dat lange vettige haar
soweiso zweetquote:Op zondag 12 april 2020 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Zweethandjes krijg ik ook snel, bah
oh dat is dan wel een verschil.quote:
Verwar je mij met Hermann of zoquote:Op zondag 12 april 2020 23:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt door die dikke worstvingertjes van je
Graatmager is goed, maak van wolvenshirt maar sjieke overhemdenquote:Op zondag 12 april 2020 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Chevy eerder als graatmager met wolvenshirt
quote:
Espressotje voor de sfeerquote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh dat is dan wel een verschil.
Tenzij borrel adellijke taal is voor koffie
Lang vettig haar heb je correctquote:Op zondag 12 april 2020 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee joh echt zo'n dik ventje met van dat lange vettige haar
Ja op je spullen, zoal je race stuur of gitaar is het zeer kut.quote:
quote:Op zondag 12 april 2020 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bijzonder dat er zoveel fags zijn in zo'n bekrompen land
gastquote:Op zondag 12 april 2020 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja op je spullen, zoal je race stuur of gitaar is het zeer kut.
Vind het wel altijd lekker ruiken als het onder m’n oksel zit
Haha nee. Gewoon als Michael Jacksons pruiken.quote:
Heb jij dat nietquote:
Echt hequote:Op zondag 12 april 2020 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je vinger langs je anus haalt en dan die geur opsnuift
Ben je nou aan het kijken hoe je vriendin aan het slapen is?quote:
Daarom breng je het onderwerp ook op tafelquote:
Is wat anders dan lekker vindenquote:Op zondag 12 april 2020 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kan je nou vies zijn van je eigen zweet
nee ze is in de weer met de was...quote:Op zondag 12 april 2020 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je nou aan het kijken hoe je vriendin aan het slapen is?
Ja wel eens over gelezen dat mensen dit doenquote:Op zondag 12 april 2020 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom breng je het onderwerp ook op tafel
quote:Op zondag 12 april 2020 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee ze is in de weer met de was...
Vrouw naar m'n hartquote:Op zondag 12 april 2020 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee ze is in de weer met de was...
oh we wisselen af... maar gordijnen doet ze liever zelf, want "ik weet wel waarom".quote:
quote:Op zondag 12 april 2020 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe ik nu ook helaas maar hoort niet zo
Wat is anders de bijdrage van de vrouw in een relatie?quote:
dat gaat erg lekker hoor.quote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is anders de bijdrage van de vrouw in een relatie?
Voor de intellectuele gesprekken hoef je het niet te doen
Oh we zijn alleen goed genoeg om het huishouden te doen? Oh oke.quote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ga 'm klappequote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh we zijn alleen goed genoeg om het huishouden te doen? Oh oke.
beetje incel-vibes, mah dudequote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind zweet sowieso niet per se vervelende geurquote:
Ligt eraan wat voor zweet. Sportzweet niet neequote:Op maandag 13 april 2020 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind zweet sowieso niet per se vervelende geur
Louter zweet van noeste arbeidquote:
Heren als ik dragen zorg daarvoor met allerhande poeders, kauwgum, en andere heerlijkheden.quote:Op maandag 13 april 2020 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp de walging niet echt bij Etto die de hele dag uit zn muil stinkt van koffie en peuken
Nee hoor. Gewoon bij voorbaat al niet aan die troepquote:
Allerhande poedersquote:Op maandag 13 april 2020 00:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heren als ik dragen zorg daarvoor met allerhande poeders, kauwgum, en andere heerlijkheden.
Oh JA???quote:Op maandag 13 april 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon bij voorbaat al niet aan die troep
Ik ben t liever kwijt dan rijk mortquote:
Is gewoon mijn persoonlijkheid.quote:Op maandag 13 april 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
De valsheid van Ama tegen JC begint op te vallen
KOEKOEKquote:Op maandag 13 april 2020 00:15 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp de walging niet echt bij Etto die de hele dag uit zn muil stinkt van koffie en peuken
Wowquote:
Ja ook al wespen zooiquote:Op maandag 13 april 2020 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd word ik aangevallen door een mug. Begint deze ellende nu al
Hier staan de muggen klaar in wing formatiequote:Op maandag 13 april 2020 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd word ik aangevallen door een mug. Begint deze ellende nu al
Dan zal het selectief modden binnenkort wel beginnenquote:Op maandag 13 april 2020 00:27 schreef Fok-it het volgende:
De valsheid van Ama tegen JC begint op te vallen
Kiid heeft het al tijden niet kunnen sluiten helaasquote:
Da's ook watquote:Op maandag 13 april 2020 01:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kiid heeft het al tijden niet kunnen sluiten helaas
Oh dat klinkt niet echt gezellig.quote:Op maandag 13 april 2020 09:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat jij vermoord werd, maar de context weet ik even niet meer.
quote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het was in elk geval niet op een feest, nee.
Wensdenken heet datquote:Op maandag 13 april 2020 09:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat jij vermoord werd, maar de context weet ik even niet meer.
quote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mother..quote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga afvallenquote:Op maandag 13 april 2020 06:55 schreef scrupuleus het volgende:
Godver scheur ik weer uit een kledingstuk
Kom naaien @:opsonisatie
Lekker man, dus nu lekker luierenquote:Op maandag 13 april 2020 11:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik braaf mijn bed uit. Werkcomputertje opgestart. Beschikbaar gezet. Tumtiedum. Na 10 minuten even rooster checken. Huh gesloten. Oh ja tweede paasdag
#Coronatimes
Workoutje aan het doenquote:
Negatieve tijden benutten om er persoonlijk beter van te wordenquote:
Nou kom dan maar hier je dag doorbrengen vriendquote:Op maandag 13 april 2020 11:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik braaf mijn bed uit. Werkcomputertje opgestart. Beschikbaar gezet. Tumtiedum. Na 10 minuten even rooster checken. Huh gesloten. Oh ja tweede paasdag
#Coronatimes
Ook niet als je alleen thuis bentquote:Op maandag 13 april 2020 11:50 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, de productiviteit als ik bij m'n ouders ben is niet op het gewenste niveau...
Gezelligquote:Op maandag 13 april 2020 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou kom dan maar hier je dag doorbrengen vriend
Nu de migranten nog en die stad wordt weer een beetje leefbaarquote:Op maandag 13 april 2020 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, nu de toeristen allemaal weg zijn wel ja.
Migranten zijn het probleem niet, die wonen sowieso niet in het centrumquote:Op maandag 13 april 2020 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu de migranten nog en die stad wordt weer een beetje leefbaar
Migranten zijn altijd het probleem. Dat moet je inmiddels toch wel snappenquote:Op maandag 13 april 2020 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Migranten zijn het probleem niet, die wonen sowieso niet in het centrum
quote:Op maandag 13 april 2020 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Migranten zijn altijd het probleem. Dat moet je inmiddels toch wel snappen
Migranten zijn de schuld dat GRRM nog altijd geen TWOW uit heeft gebracht.quote:Op maandag 13 april 2020 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Migranten zijn altijd het probleem. Dat moet je inmiddels toch wel snappen
Bedoel je de toeristen vanuit noord afrikaquote:Op maandag 13 april 2020 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, nu de toeristen allemaal weg zijn wel ja.
quote:Op maandag 13 april 2020 12:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedoel je de toeristen vanuit noord afrika
Jij en mortie zouden wel perfect bij elkaar passen.quote:Op maandag 13 april 2020 12:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedoel je de toeristen vanuit noord afrika
Ben ermee gestopt met de boekenserie. Vond de eerste paar wel leuk om te lezen maar op gegeven moment kon het me niet meer boeien. En dan worden 1000+ pagina's een hoopquote:Op maandag 13 april 2020 12:41 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Migranten zijn de schuld dat GRRM nog altijd geen TWOW uit heeft gebracht.
Klootzakken.
Is goed, zin inquote:Op maandag 13 april 2020 12:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ben verliefd nu
Samen arische kindjes maken?
Mortie is me te linksquote:Op maandag 13 april 2020 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij en mortie zouden wel perfect bij elkaar passen.
Ieder zijn ding. Het werd juist steeds interessanter. Al denk ik wel dat TWOW het laatste is.quote:Op maandag 13 april 2020 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ermee gestopt met de boekenserie. Vond de eerste paar wel leuk om te lezen maar op gegeven moment kon het me niet meer boeien. En dan worden 1000+ pagina's een hoop
Ja dat is lastig bij fantasy he. Korte boeken zijn er niet veelquote:Op maandag 13 april 2020 12:58 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Het werd juist steeds interessanter. Al denk ik wel dat TWOW het laatste is.
Dan zijn iig de cliffhangers van de Battle of Ice, Battle of Steel, Battle of Fire en Battle of Blood klaar. Weten we waar Sansa aan toe is. Weten we wat Bran kan. Zien we weer wat Freys hangen. Heerlijk.
De rest vullen we dan zelf wel in adhv het einde van de show.
Maar ik wil ook wel wat kortere dingen. Kortere boeken, shows, games. Daarom als ik klaar ben met NWN even wat korts. Catquest ofzo.
Op welk gebied?quote:
Wheel of Time boekjes ben ik wel snel doorheen.quote:Op maandag 13 april 2020 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is lastig bij fantasy he. Korte boeken zijn er niet veel
Die zijn ook wat korter he. Wel meer delen. Paar honderd bladzijden per boek?quote:Op maandag 13 april 2020 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wheel of Time boekjes ben ik wel snel doorheen.
Leest ook gemakkelijker weg dan ASOIAF moet ik zeggen.
Witcher boeken zijn wel kort.quote:Op maandag 13 april 2020 13:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is lastig bij fantasy he. Korte boeken zijn er niet veel
500 - 1000 pagina's, verschilt nogal. Waar ik nu in bezig ben is 780 pagina's.quote:Op maandag 13 april 2020 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn ook wat korter he. Wel meer delen. Paar honderd bladzijden per boek?
Dat verschilt hoop ja. Hoelang doe je over zo'n boekje?quote:Op maandag 13 april 2020 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
500 - 1000 pagina's, verschilt nogal. Waar ik nu in bezig ben is 780 pagina's.
Meestal een week, of net iets langer. Ligt er ook aan of ik chill kan lezen in de tuin of niet.quote:Op maandag 13 april 2020 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat verschilt hoop ja. Hoelang doe je over zo'n boekje?
Migratie en milieuquote:Op maandag 13 april 2020 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op welk gebied?
Ik heb het niet kunnen herkennen vooralsnog
Dingen als World of Ice and Fire, Fire and Blood, Knight of the Seven Kingdoms zijn alsnog wel leuk om te lezen.quote:Op maandag 13 april 2020 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met ASOIAF ben ik eigenlijk wel een beetje klaar nu, zeker omdat als Winds of Winter uitkomt er daarna waarschijnlijk toch niks meer komt.
Die eerste en die laatste heb ik al gelezen.quote:Op maandag 13 april 2020 13:14 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Dingen als World of Ice and Fire, Fire and Blood, Knight of the Seven Kingdoms zijn alsnog wel leuk om te lezen.
Ze is bijna 30 manquote:Op maandag 13 april 2020 12:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij en mortie zouden wel perfect bij elkaar passen.
Hm ja dat is wel oudquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben zelf Homo, moslim, en immigrant.
Van jou hoop ik toch wel dat je begrijpend kan lezen. van Bocaj inderdaad niet.quote:Op maandag 13 april 2020 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
Quarantaine doet rare dingen met fokkie
[..]
Hier valt toch weinig te begrijpen aanquote:Op maandag 13 april 2020 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van jou hoop ik toch wel dat je begrijpend kan lezen. van Bocaj inderdaad niet.
Het staat er letterlijk onder dat het een reactie is op facebookquote:Op maandag 13 april 2020 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier valt toch weinig te begrijpen aan
Dit doen zowel mijn huisgenoot als een van m'n beste vriendenquote:Op maandag 13 april 2020 13:51 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Boven de 30 nog steeds meiden van in de 20 daten natuurlijk.
Houdt je geestelijk jong.
Een oude bok lust nog graag een jong blaadjequote:Op maandag 13 april 2020 13:51 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Boven de 30 nog steeds meiden van in de 20 daten natuurlijk.
Houdt je geestelijk jong.
Je hebt wel door dat mortie hier enorm aan het trollen is, tochquote:Op maandag 13 april 2020 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk onder dat het een reactie is op facebookMijn god Mortaxx
Je denkt toch niet dat ik zo'n lap onzin helemaal ga lezen. Ook begrijp ik niet waarom je posts van Facebook kopieertquote:Op maandag 13 april 2020 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk onder dat het een reactie is op facebookMijn god Mortaxx
Mort trollt niet.quote:Op maandag 13 april 2020 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat mortie hier enorm aan het trollen is, toch
Ik mag niet meer trollen van het bestuurquote:Op maandag 13 april 2020 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat mortie hier enorm aan het trollen is, toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |