Wat rook jijquote:Op zondag 12 april 2020 01:07 schreef RTR het volgende:
Ik heb verger sern SM meer. wat een stomme mensen daar
Haha sorry ik typ te snel.quote:
Je leek me het type Gualloisesquote:
SERGE GAINSBOURG....quote:Op zondag 12 april 2020 01:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je leek me het type Gualloises
Mijn Frans is roestig, hou het maar bij Caballerosquote:Op zondag 12 april 2020 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SERGE GAINSBOURG....
JE T'AIME MOI NON PLUS...
Lol op een reactie van twee dagen terug reagerenquote:Op zondag 12 april 2020 10:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morti is een beetje opstandig als het om mijn username gaat
Oh Wist niet eens dat het van 10 april wasquote:Op zondag 12 april 2020 10:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol op een reactie van twee dagen terug reageren
Het topic gaat snel tegenwoordigquote:Op zondag 12 april 2020 10:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh Wist niet eens dat het van 10 april was
(lol)quote:
Wow lewdquote:Op zondag 12 april 2020 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh oeps mijn achterdeur stond nog open..
Dat kan in Drenthe toch nog gewoonquote:Op zondag 12 april 2020 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh oeps mijn achterdeur stond nog open..
Begint het daar nu ook alquote:Op zondag 12 april 2020 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah zou dat hier niet doen eerlijk gezegd.
Ligt er beetje aan waar in Emmen je woont hoor, maar wijk waar ik woon zou ik het zeker niet doen.quote:Op zondag 12 april 2020 12:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Begint het daar nu ook al
Vroeger kon je nog een touwtje uit de brievenbus hangen
Veel migranten zekerquote:Op zondag 12 april 2020 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan waar in Emmen je woont hoor, maar wijk waar ik woon zou ik het zeker niet doen.
Gelukkig blijven de inbrekers binnen in deze tijden.quote:Op zondag 12 april 2020 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan waar in Emmen je woont hoor, maar wijk waar ik woon zou ik het zeker niet doen.
quote:Op zondag 12 april 2020 12:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Toen ik nog in nieuw west woonde hebben ze een keer zelfs het klepje van mijn benzinetank gejat
Gelukkig zit je nu in Bloemendaal wel goedquote:Op zondag 12 april 2020 12:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Oh en een keer klepje los weten te krijgen, tankdop open geforceerd en de tank leeggehaald.
Ruit ingeslagen om een winterjas eruit te halen
Autoradio weg
Antenne weg
Ruit ingeslagen niks weg
IPhone uit je handen gerukt
Wat een kutwijk was het eigenlijk
Zeker weten vriendquote:
Woon jij ook al tussen de veenlijken jaquote:
De mooiste provincie van Nederland vriendquote:Op zondag 12 april 2020 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woon jij ook al tussen de veenlijken ja
Ik heb er trauma's aan overgehoudenquote:Op zondag 12 april 2020 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De mooiste provincie van Nederland vriend
quote:Op zondag 12 april 2020 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De mooiste provincie van Nederland vriend
De bevolkingquote:Op zondag 12 april 2020 13:14 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Wat is er daar zo erg dan?
Kom er graag, op bezoek bij schoonpa.
Mooie Arische buurt iddquote:Op zondag 12 april 2020 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig zit je nu in Bloemendaal wel goed
Iets kan niet te blank zijnquote:
Om het nou meteen een zonde te noemenquote:Op zondag 12 april 2020 19:35 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Mensen zonde blauwe ogen kan ik niet serieus nemen.
Blondquote:Op zondag 12 april 2020 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en je (oorspronkelijke) haarkleur
quote:Op zondag 12 april 2020 19:35 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
Mensen zonder blauwe usernaam kan ik niet serieus nemen.
Congrats. Wie is de gelukkige vaderquote:
Hele dagen zonder Corona-nieuws is dikke primaquote:
Klopt, ik wissel het een beetje afquote:Op zondag 12 april 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele dagen zonder Corona-nieuws is dikke prima
Vraag me af hoelang het door blijft gaan dat elke uitzending nog 100 procent corona is. Dat kan toch niet nog een half jaar, dan is iedereen het spuug en spuugzatquote:
Ik krijg een beetje het gevoel dat dat nu al gaande is, daarom begint ook iedereen al over een exit strategiequote:Op zondag 12 april 2020 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang het door blijft gaan dat elke uitzending nog 100 procent corona is. Dat kan toch niet nog een half jaar, dan is iedereen het spuug en spuugzat
Hm ja. Of ze moeten iets anders gaan verzinnen. DWDD deed dat wel leuk met die oude tv-programmasquote:Op zondag 12 april 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel dat dat nu al gaande is, daarom begint ook iedereen al over een exit strategie
Eensquote:Op zondag 12 april 2020 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja. Of ze moeten iets anders gaan verzinnen. DWDD deed dat wel leuk met die oude tv-programmas
Zou overigens denk ik wel overwegen thuis te blijven werken ook al zouden ze maatregelen versoepelenquote:
Dat lees ik vaker inderdaad, ik kan daar alleen niet over meepraten want het is voor mij geen optie.quote:Op zondag 12 april 2020 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou overigens denk ik wel overwegen thuis te blijven werken ook al zouden ze maatregelen versoepelen
Dat zal denk ik sneller dan mensen denken wel weer versoepelen. Alleen dan wel met 1.5 meterquote:Op zondag 12 april 2020 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat lees ik vaker inderdaad, ik kan daar alleen niet over meepraten want het is voor mij geen optie.
Als ik eerlijk ben merk ik weinig verschillen met de maatregelen, kan alleen niet naar het café maar verder is alles voor mij nog redelijk normaal
Die 1,5 meter vind ik echt meer dan prima, ben geen autist maar heb geen behoefte aan mensen in mijn buurtquote:Op zondag 12 april 2020 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal denk ik sneller dan mensen denken wel weer versoepelen. Alleen dan wel met 1.5 meter
Kom niet in m'n aura bitchquote:Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die 1,5 meter vind ik echt meer dan prima, ben geen autist maar heb geen behoefte aan mensen in mijn buurt
nou ja.. nauwelijksquote:Op zondag 12 april 2020 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch knap dat je nog kan slapen 's nachts.
TEVENS: ama de pama.quote:Op zondag 12 april 2020 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch knap dat je nog kan slapen 's nachts.
Weinig hoop ik want heb een hordeur.quote:Op zondag 12 april 2020 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoeveel insecten zijn er naar binnen gekomen?
maar weten de insecten dat...?quote:Op zondag 12 april 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weinig hoop ik want heb een hordeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |