Wat rook jijquote:Op zondag 12 april 2020 01:07 schreef RTR het volgende:
Ik heb verger sern SM meer. wat een stomme mensen daar
Haha sorry ik typ te snel.quote:
Je leek me het type Gualloisesquote:
SERGE GAINSBOURG....quote:Op zondag 12 april 2020 01:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je leek me het type Gualloises
Mijn Frans is roestig, hou het maar bij Caballerosquote:Op zondag 12 april 2020 01:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SERGE GAINSBOURG....
JE T'AIME MOI NON PLUS...
Lol op een reactie van twee dagen terug reagerenquote:Op zondag 12 april 2020 10:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morti is een beetje opstandig als het om mijn username gaat
Oh Wist niet eens dat het van 10 april wasquote:Op zondag 12 april 2020 10:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol op een reactie van twee dagen terug reageren
Het topic gaat snel tegenwoordigquote:Op zondag 12 april 2020 10:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh Wist niet eens dat het van 10 april was
(lol)quote:
Wow lewdquote:Op zondag 12 april 2020 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh oeps mijn achterdeur stond nog open..
Dat kan in Drenthe toch nog gewoonquote:Op zondag 12 april 2020 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh oeps mijn achterdeur stond nog open..
Begint het daar nu ook alquote:Op zondag 12 april 2020 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah zou dat hier niet doen eerlijk gezegd.
Ligt er beetje aan waar in Emmen je woont hoor, maar wijk waar ik woon zou ik het zeker niet doen.quote:Op zondag 12 april 2020 12:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Begint het daar nu ook al
Vroeger kon je nog een touwtje uit de brievenbus hangen
Veel migranten zekerquote:Op zondag 12 april 2020 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan waar in Emmen je woont hoor, maar wijk waar ik woon zou ik het zeker niet doen.
Gelukkig blijven de inbrekers binnen in deze tijden.quote:Op zondag 12 april 2020 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan waar in Emmen je woont hoor, maar wijk waar ik woon zou ik het zeker niet doen.
quote:Op zondag 12 april 2020 12:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Toen ik nog in nieuw west woonde hebben ze een keer zelfs het klepje van mijn benzinetank gejat
Gelukkig zit je nu in Bloemendaal wel goedquote:Op zondag 12 april 2020 12:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Oh en een keer klepje los weten te krijgen, tankdop open geforceerd en de tank leeggehaald.
Ruit ingeslagen om een winterjas eruit te halen
Autoradio weg
Antenne weg
Ruit ingeslagen niks weg
IPhone uit je handen gerukt
Wat een kutwijk was het eigenlijk
Zeker weten vriendquote:
Woon jij ook al tussen de veenlijken jaquote:
De mooiste provincie van Nederland vriendquote:Op zondag 12 april 2020 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woon jij ook al tussen de veenlijken ja
Ik heb er trauma's aan overgehoudenquote:Op zondag 12 april 2020 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De mooiste provincie van Nederland vriend
quote:Op zondag 12 april 2020 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De mooiste provincie van Nederland vriend
De bevolkingquote:Op zondag 12 april 2020 13:14 schreef Kaneelstokje2 het volgende:
[..]
Wat is er daar zo erg dan?
Kom er graag, op bezoek bij schoonpa.
Mooie Arische buurt iddquote:Op zondag 12 april 2020 12:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig zit je nu in Bloemendaal wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |