Maandag is er een online quiz van de slimste mens.quote:
Blij dat te horen!quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:02 schreef Cee het volgende:
Hoi lieve mensen! DM werkt als een motherfucker hier op mijn tablet dus ik kan sommige berichten wel lezen maar het lukt niet om antwoorden terug te sturen, dus bij dezen: gaat alweer een stuk beter met me. Dankzij jullie peptalks, en een paar flinke boswandelingen.
Fijn zoquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:02 schreef Cee het volgende:
Hoi lieve mensen! DM werkt als een motherfucker hier op mijn tablet dus ik kan sommige berichten wel lezen maar het lukt niet om antwoorden terug te sturen, dus bij dezen: gaat alweer een stuk beter met me. Dankzij jullie peptalks, en een paar flinke boswandelingen.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:02 schreef Cee het volgende:
Fijnquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:02 schreef Cee het volgende:
Oh jawel hoor, die hebben we wel, ik zit er al dagen van te vretenquote:Op zondag 12 april 2020 00:30 schreef grazz het volgende:
Fijn om de positieve berichten te lezen van o.a. @:Greys, @:ijs_beer, @:Cee . En volgens mij gaat het met de rest ook goed(@:GeorgeM ?) en anders: Houd vol, we komen er wel mensen
![]()
En idd goed bezig @:ArizonaHeb niet alles gelezen, en weet niet de hoeveelste poging dit is
, maar dat maakt niet uit. Ik hoop dat het je lukt om te stoppen iig.
Merk zelf ook wel nu ik meer thuis zit ik meer bezig ben met een wat gezondere levensstijl: op tijd naar bed, gezonder eten, meer bewegen (ja en dat terwijl je thuis zit).
Trusten/fijne zondag allemaal, dat je vooral maar #viesdik mag worden van de chocolade eitjes (minus Strani, want dat hebben ze vast niet in Espana)
Een volgende keer.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 15:22 schreef Strani het volgende:
@:Greys mooi dat je ze hebt kunnen zien, en het is een mooie foto
@:Roger_Epiales waar hang jij uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 12 april 2020 11:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Beterschap RogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Goed bezigquote:Op zondag 12 april 2020 11:33 schreef Arizona het volgende:
Fijne paasdagen allemaal!
Om iets aan mijn bar slechte conditie te doen die nog slechter wordt nu ik niet meer tennis, heb ik vanmorgen een start gemaakt met hardlopen. Met de mp3-tjes van Evy, net als vroeger
Ik had verwacht dat ik half dood zou zijn maar ik hield het volen ik ben niet eens een KWART dood
![]()
Voor mensen die wél conditie hebben is het natuurlijk een training van niksmaar ik was toch wel een beetje trots.
Mijn streven is 2x in de week te wandelen en 2x in de week hardlopen en 1x in de week zo'n workout via internet.
Nu wandel ik zo'n 4x per week.
quote:Op zondag 12 april 2020 11:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Beterschap Roger! Epiales ook natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |