abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 10 april 2020 @ 15:06:13 #26
39237 crew  H_T
2733
pi_192552993
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:02 schreef Nexum het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan bewegen maar nu met de quarantaine leek het me wel een goed idee om even elke dag een stuk te fietsen, want anders doe ik ook maar niks. En het bevalt me tot nu toe wel echt goed, als ik dit een maand kan volhouden zou het een wonder zijn want normaal heb ik echt niks met fietsen/lopen/etc :P
Het heeft blijkbaar ook voordelen ;) Ik vind het nu ook een stuk makkelijker om minder te snacken dan in een normale week :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 10 april 2020 @ 15:22:51 #27
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192553171
@Greys mooi dat je ze hebt kunnen zien, en het is een mooie foto :Y

@Roger_Epiales waar hang jij uit?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 10 april 2020 @ 15:24:03 #28
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192553179
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 april 2020 12:31 schreef Greys het volgende:
Werd een half uur geleden gebeld door de huisarts-assistente. "Halloooo kunnen we even een afspraak maken voor de hele ronde want het is weer een jaar geleden". (Dit is nog steeds ivm die enorm hoge bloeddruk die ik zonder medicijnen heb). Ik was een beetje overrompeld door het telefoontje dus ik zei ja hoor, ik kom woensdagochtend wel om half negen.

Daarna toch ff teruggebeld om te vragen hoe ze dat bloedprikken etc dan doen ivm die anderhalve meter. Ja nee dat deden ze gewoon want zij hadden geen klachten, en of ik dan klachten had? Nee maar dat zegt tegenwoordig niet įlles, toch..? En zij zit dus de hele dag bloed te prikken en dichtbij allemaal verschillende mensen. Dus ik zei sorry maar ik doe zelf heel voorzichtig en nu vind ik dit best een beetje eng idee. :@ En toen vroeg ik hoe het daar in de wachtkamer gaat en toen zei ze gelukkig dat we ook wel een maand ofzo kunnen wachten tot het in NL misschien wat normaler is om mondkapjes te gebruiken en er meer beschikbaar zijn.

Ben blij dat ik even heb teruggebeld. Voor mijn gevoel is het nog echt een beetje onnodig risico om dat zo te doen. Te hoge bloeddruk is een risicoding bij dit virus en dan ga je iemand met hoge bloeddruk in een wachtkamer zetten en bloedprikken zonder aanpassingen? Hm.... :@

Snap best dat die controle óók belangrijk is maar voelde me hier op deze manier niet helemaal prettig bij. Misschien overdreven of aanstellerig van me maar ik wacht wel een maand. Of twee.
Ik doe het vaak ook een maand later dan eigenlijk de bedoeling is hoor. Volgens mij is dat niet zo'n probleem zolang je je goed voelt en je bloeddruk thuis in orde is.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator vrijdag 10 april 2020 @ 15:38:20 #29
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192553317
Nightwish heeft ook nieuw album uit vandaag. Dit een acoustic live optreden in een radio show, die vocals weer _O_
  vrijdag 10 april 2020 @ 16:01:44 #30
483619 MMF93
Just for today.
pi_192553565
Nou ik ging net boodschappen doen en dacht even dat het hele Corona-gebeuren een droom is geweest, mensen beginnen zich echt slecht aan de maatregelen te houden hier }:| .

On the bright side: 2 weken terug deed ik nog mn winterjas aan als ik boodschappen ging doen, nu lekker een jurkje. Echt heerlijk weer dit O+! (Maar geen reden om je niet meer aan de maatregelen te houden }:|)
pi_192553604
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het heeft blijkbaar ook voordelen ;) Ik vind het nu ook een stuk makkelijker om minder te snacken dan in een normale week :)
Dat wordt nog een andere uitdaging :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 10 april 2020 @ 16:05:19 #32
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192553611
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:01 schreef MMF93 het volgende:
Nou ik ging net boodschappen doen en dacht even dat het hele Corona-gebeuren een droom is geweest, mensen beginnen zich echt slecht aan de maatregelen te houden hier }:| .

On the bright side: 2 weken terug deed ik nog mn winterjas aan als ik boodschappen ging doen, nu lekker een jurkje. Echt heerlijk weer dit O+! (Maar geen reden om je niet meer aan de maatregelen te houden }:|)
Dit is wel een hele riskante fase inderdaad, dat mensen beginnen te denken dat het nou allemaal wel goedkomt en daarom minder op de regels gaan letten.

Hier trouwens precies hetzelfde qua weer; Ik kon eergisteren ook met lentekleding naar buiten. Dan ziet alles er toch iets minder depressief uit, met die stille straten!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192553676
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Dit is wel een hele riskante fase inderdaad, dat mensen beginnen te denken dat het nou allemaal wel goedkomt en daarom minder op de regels gaan letten.

Hier trouwens precies hetzelfde qua weer; Ik kon eergisteren ook met lentekleding naar buiten. Dan ziet alles er toch iets minder depressief uit, met die stille straten!
De ophokplicht voelt inderdaad een stuk relaxter als je op elk moment naar buiten kan lopen zonder jas en paraplu. Sowieso komt het wel goed uit dat het dit jaar in april al kortebroekenweer is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 10 april 2020 @ 16:11:07 #34
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_192553682
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:02 schreef Nexum het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan bewegen maar nu met de quarantaine leek het me wel een goed idee om even elke dag een stuk te fietsen, want anders doe ik ook maar niks. En het bevalt me tot nu toe wel echt goed, als ik dit een maand kan volhouden zou het een wonder zijn want normaal heb ik echt niks met fietsen/lopen/etc :P
Ik wandel ook meer dan ooit tevoren, voelt prima :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het heeft blijkbaar ook voordelen ;) Ik vind het nu ook een stuk makkelijker om minder te snacken dan in een normale week :)
Ik snack juist een stuk meer, op het werk moet je het doen met je boterhammetjes en een koekje, hier thuis heb ik een schatkist aan lekkere dingen :o . En dat ik gestopt ben met roken (4 weken nu O+ ) zorgt er volgens mij ook voor dat ik meer eetlust / snacktrek heb.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:01 schreef MMF93 het volgende:
Nou ik ging net boodschappen doen en dacht even dat het hele Corona-gebeuren een droom is geweest, mensen beginnen zich echt slecht aan de maatregelen te houden hier }:| .

On the bright side: 2 weken terug deed ik nog mn winterjas aan als ik boodschappen ging doen, nu lekker een jurkje. Echt heerlijk weer dit O+! (Maar geen reden om je niet meer aan de maatregelen te houden }:|)
Daarom heb ik woensdag mijn paasboodschappen al gedaan, was al bang dat het nu druk zou zijn :+ Maar inderdaad zo lekker om weer zonder jas naar buiten te kunnen O+ (al geeft mijn recent ontwikkelde zonne-allergie nieuwe uitdagingen op dat vlak :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 10 april 2020 @ 16:13:04 #35
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192553707
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]

De ophokplicht voelt inderdaad een stuk relaxter als je op elk moment naar buiten kan lopen zonder jas en paraplu. Sowieso komt het wel goed uit dat het dit jaar in april al kortebroekenweer is.
Daar hebben jullie wel mazzel mee inderdaad. En als je een tuin hebt zit dat toch een stuk gezelliger dan in de stromende regen :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 10 april 2020 @ 16:46:18 #36
403253 Meke
after all this time? always.
pi_192554219
Ik ging ook lekker een stukje fietsen net, zo'n route met bordjes. Was ik op driekwart van de route, kon ik geen bordje meer vinden _O- Dus toen ben ik maar gewoon weer naar huis gefietst |:) Toch 35km op de teller w/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 10 april 2020 @ 16:55:08 #37
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192554358
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:46 schreef Meke het volgende:
Ik ging ook lekker een stukje fietsen net, zo'n route met bordjes. Was ik op driekwart van de route, kon ik geen bordje meer vinden _O- Dus toen ben ik maar gewoon weer naar huis gefietst |:) Toch 35km op de teller w/
Lekker! Maar dat wordt dan wel een stevige klachtenmail naar de lokale VVV natuurlijk!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192554737
@Greys, als je afstand blijft houden, kan je ze echt niet besmetten hoor. Bovendien is de kans klein dat je zelf corona hebt, als je niet ziek bent. Dat komt wel goed! :)
Mooi dat je je ouders even gezien hebt. Ik denk dat dat in deze tijd ook wel nodig is. Het lijkt nog wel een tijdje te duren, men moet gewoon een afweging maken wat meer waard is.
Desnoods zwaai je naar een familielid/vriend die achter een raam staat, het doet de ander en jezelf veel goed als je er even langs gaat.

Ik ben zelf vanmiddag wezen fietsen op de Veluwe. Heerlijk rustig, maar toch is het elke keer een dubbel gevoel. We horen er niet onnodig uit te gaan, maar tegelijkertijd fiets ik in mijn eentje en kom ik daar ook weinig mensen tegen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 15:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het heeft blijkbaar ook voordelen ;) Ik vind het nu ook een stuk makkelijker om minder te snacken dan in een normale week :)
Knap! Bij mij is het juist andersom. Als ik toch thuis zit, pak ik veel sneller de zak met paaseitjes.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:01 schreef MMF93 het volgende:
Nou ik ging net boodschappen doen en dacht even dat het hele Corona-gebeuren een droom is geweest, mensen beginnen zich echt slecht aan de maatregelen te houden hier }:| .
Dit gaat nog wel wat worden. Het geduld van de mensen wordt aardig op de proef gesteld. Een paar weken geleden keek iedereen er naar uit om hopelijk met pasen weer wat leuks te kunnen doen, nu moeten we tijdens de meivakantie ook thuisblijven en lijkt het einde nog niet in zicht. Er zal steeds meer burgerlijke ongehoorzaamheid komen.

@Arizona, 4 weken, wat netjes! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 16:46 schreef Meke het volgende:
Ik ging ook lekker een stukje fietsen net, zo'n route met bordjes. Was ik op driekwart van de route, kon ik geen bordje meer vinden _O- Dus toen ben ik maar gewoon weer naar huis gefietst |:) Toch 35km op de teller w/
Heb je met google maps ook al bekeken waar je de fout in gegaan bent? :D
  vrijdag 10 april 2020 @ 17:26:58 #39
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192554755
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:25 schreef BillDauterive het volgende:
@:Greys, als je afstand blijft houden, kan je ze echt niet besmetten hoor. Bovendien is de kans klein dat je zelf corona hebt, als je niet ziek bent. Dat komt wel goed! :)
Mooi dat je je ouders even gezien hebt. Ik denk dat dat in deze tijd ook wel nodig is. Het lijkt nog wel een tijdje te duren, men moet gewoon een afweging maken wat meer waard is.
Desnoods zwaai je naar een familielid/vriend die achter een raam staat, het doet de ander en jezelf veel goed als je er even langs gaat.

Ik ben zelf vanmiddag wezen fietsen op de Veluwe. Heerlijk rustig, maar toch is het elke keer een dubbel gevoel. We horen er niet onnodig uit te gaan, maar tegelijkertijd fiets ik in mijn eentje en kom ik daar ook weinig mensen tegen.
[..]

Knap! Bij mij is het juist andersom. Als ik toch thuis zit, pak ik veel sneller de zak met paaseitjes.
[..]

Dit gaat nog wel wat worden. Het geduld van de mensen wordt aardig op de proef gesteld. Een paar weken geleden keek iedereen er naar uit om hopelijk met pasen weer wat leuks te kunnen doen, nu moeten we tijdens de meivakantie ook thuisblijven en lijkt het einde nog niet in zicht. Er zal steeds meer burgerlijke ongehoorzaamheid komen.

@:Arizona, 4 weken, wat netjes! *O*
[..]

Heb je met google maps ook al bekeken waar je de fout in gegaan bent? :D
Duurt denk ik nog wel even hoor, voordat de satellietfoto van een verwarde Meke op Google Maps verschijnt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192554825
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:26 schreef Strani het volgende:

[..]

Duurt denk ik nog wel even hoor, voordat de satellietfoto van een verwarde Meke op Google Maps verschijnt.
Haha :D Ik kijk na een fietstochtje vaak op google maps waar ik nou precies gefietst heb. Dan zie je zo of je een afslag te vroeg genomen hebt :P
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:11:36 #41
403253 Meke
after all this time? always.
pi_192555403
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:26 schreef Strani het volgende:

[..]

Duurt denk ik nog wel even hoor, voordat de satellietfoto van een verwarde Meke op Google Maps verschijnt.
|:)

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:31 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Haha :D Ik kijk na een fietstochtje vaak op google maps waar ik nou precies gefietst heb. Dan zie je zo of je een afslag te vroeg genomen hebt :P
Nee, ik denk dat er een bordje ontbrak? Ik ben wel teruggefietst naar het laatste punt waar ik een bordje zag :+

Dat was hier, het pijltje wijst naar rechts, dus ik ben eerst de hele 2e Poellaan afgefietst en toen naar Lisse gefietst, maar allebei was ik al een paar kruispunten voorbij terwijl er geen nieuwe bordjes hingen :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:13:20 #42
403253 Meke
after all this time? always.
pi_192555425
En kijk wat er op Google Maps wel is en in het echt niet :o :o Morgen nog maar een keer _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 10 april 2020 @ 18:19:51 #43
39237 crew  H_T
2733
pi_192555513
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:13 schreef Meke het volgende:
En kijk wat er op Google Maps wel is en in het echt niet :o :o Morgen nog maar een keer _O-
Zo interessant is zo'n sloot toch niet?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:27:21 #44
403253 Meke
after all this time? always.
pi_192555597
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Zo interessant is zo'n sloot toch niet?
Het gaat me natuurlijk ook om de streepjes die overdwars over het fietspad staan :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 10 april 2020 @ 18:31:23 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_192555654
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Het gaat me natuurlijk ook om de streepjes die overdwars over het fietspad staan :+
Oh, dan snap ik het! Op Streetview lijken die totaal niet op elkaar aan te sluiten, en dat moeten we natuurlijk niet hebben!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:36:39 #46
403253 Meke
after all this time? always.
pi_192555716
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Oh, dan snap ik het! Op Streetview lijken die totaal niet op elkaar aan te sluiten, en dat moeten we natuurlijk niet hebben!
Nee precies!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 10 april 2020 @ 19:15:24 #47
39237 crew  H_T
2733
pi_192556194
Hoe bevalt je Leidse terugkeer tot nu toe?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_192556812
quote:
Pastorale O+ O+ O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_192557288
@Arizona wat goed dat je al 4 weken niet rookt! Hou vol! *O*

@Greys leuk dat je je ouders hebt gezien!

@Cee sterkte :* en: alles gaat voorbij ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 10 april 2020 @ 20:25:12 #50
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192557446
Nou twijfel ik wel of die schonere lucht door de lockdown komt of door het feit dat @Arizona niet meer rookt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')