Hoe zou dat toch komenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:13 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Wat een leuke vent eigenlijk. Heeft het vloggen en presenteren ook erg goed in de vingers.
Heeft die afgekeken bij Braddie?quote:
Hiervoor kijk ik naar Braddiequote:Op donderdag 9 april 2020 11:09 schreef Thuisbezorgd het volgende:
[..]
U bent m.i. toch echt de enige die geen plezier aan het nieuwe BradgeTV hoogtepunt beleeft.
Ik heb ergens vorig jaar Bradge zelfs live gespot in Hilversum! Iemand zette me af bij het station, en Bradge kwam langsgereden, met nog iemand anders in de auto!quote:Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb de braadman zelfs gemeet intussen, wie wil mij aanraken?
Petjesmeneer?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:27 schreef herverwijderd het volgende:
met nog iemand anders in de auto!
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:27 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik heb ergens vorig jaar Bradge zelfs live gespot in Hilversum! Iemand zette me af bij het station, en Bradge kwam langsgereden, met nog iemand anders in de auto!
Ik zei ook letterlijk: Oh mijn god... is dat Bradge???
Moest ik daarna gaan uitleggen wie dat dan was
HAHAHAHAquote:Op donderdag 9 april 2020 12:27 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik heb ergens vorig jaar Bradge zelfs live gespot in Hilversum! Iemand zette me af bij het station, en Bradge kwam langsgereden, met nog iemand anders in de auto!
Ik zei ook letterlijk: Oh mijn god... is dat Bradge???
Moest ik daarna gaan uitleggen wie dat dan was
Gisteren liet hij weer eten komen op kosten van een FOK!er en ging hij weer schelden, dat was in het verleden bijna een garantie op gedoe. Dus logisch dat je daar kritiek op hebt. Zeker omdat hij eergisteren in een liveblog nog een kwartier had zitten oreren hoe kalm hij wel niet was geworden.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:20 schreef Chia het volgende: [..] Moet je mij niet vragen, maar las eerder kritiek van die aard.
Nee, ik moest de trein halen en je was alweer voorbij voor ik echt doorhad dat jij het was. Was in die straat met al die belwinkeltjes, je weet wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
HAHAHAHAHeerlijk.
Had even aangeklopt, ben niet zo eng als ik overkom
Ja ik weet toch ook niet waar men precies op doelt, maar ik kon die twee punten met elkaar rijmen.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren liet hij weer eten komen op kosten van een FOK!er en ging hij weer schelden, dat was in het verleden bijna een garantie op gedoe. Dus logisch dat je daar kritiek op hebt. Zeker omdat hij eergisteren in een liveblog nog een kwartier had zitten oreren hoe kalm hij wel niet was geworden.
Eten laten komen en schelden (oa tegen praadje) en de daarop volgende reacties zijn primair waardoor eerdere reeksen uiteindelijk om zeep zijn geholpen.
"En ging hij weer schelden" ik noemde iemand die bij mij naar binnen zat te gluren nadat diegene tegen mij ging schreeuwen een teringsnol, poepoe, meid.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren liet hij weer eten komen op kosten van een FOK!er en ging hij weer schelden, dat was in het verleden bijna een garantie op gedoe. Dus logisch dat je daar kritiek op hebt. Zeker omdat hij eergisteren in een liveblog nog een kwartier had zitten oreren hoe kalm hij wel niet was geworden.
Eten laten komen en schelden (oa tegen praadje) en de daarop volgende reacties zijn primair waardoor eerdere reeksen uiteindelijk om zeep zijn geholpen.
Ja daarquote:Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nee, ik moest de trein halen en je was alweer voorbij voor ik echt doorhad dat jij het was. Was in die straat met al die belwinkeltjes, je weet wel.
Niet op reageren. Hij zit je alleen maar uit te lokkenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
"En ging hij weer schelden" ik noemde iemand die bij mij naar binnen zat te gluren nadat diegene tegen mij ging schreeuwen een teringsnol, poepoe, meid.
Als je dat serieus gebruikt als middel om te laten zien dat ik niet veranderd ben t.o.v 2016-2017, terwijl ik in streams constant rustig ben, amper hap, weinig doe met trolls, heb je het niet goed begrepen makker.
Jaquote:
Ik zal eens rondbellen bij de kringlopen hierquote:Op donderdag 9 april 2020 12:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja
Ik moet écht nog steeds eens ooit een Casio PT-30 scoren
Dan ben je dus aan het schelden op de camera. Ik hoef je niet te laten zien dat je niet veranderd bent, dat doe je zelf wel. Letterlijk. Door dat soort acties.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
"En ging hij weer schelden" ik noemde iemand die bij mij naar binnen zat te gluren nadat diegene tegen mij ging schreeuwen een teringsnol, poepoe, meid.
Als je dat serieus gebruikt als middel om te laten zien dat ik niet veranderd ben t.o.v 2016-2017, terwijl ik in streams constant rustig ben, amper hap, weinig doe met trolls, heb je het niet goed begrepen makker.
Tofquote:Op donderdag 9 april 2020 12:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik zal eens rondbellen bij de kringlopen hierAls ik er eentje goedkoop kan scoren, dan stuur ik hem op
insert rode-kruizen-negeer-gifquote:Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die man is een icoon. Bovendien in tegenstelling tot de sensantiemakers van SBS6 ook nog eens in staat een show te maken waar de kijker het nodige van opsteekt qua verkeer.
Met Blik op de weg is ie gewoon van tv genaaid door Koos Spee.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Leo de HaasSympathieke vent, muzikaal ook nog, én een hele fijne stem om naar te luisteren en dito manier van presenteren
Stop nu eens met dat gestook en gejammer.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe ik, ben binnenkort weer in Hilversum (familie woont daar nog) dus wie weet!quote:Op donderdag 9 april 2020 12:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja daar![]()
![]()
Mocht je mij nou nog een keer spotten zeg dan even hoi, vind ik alleen maar leuk.
Leuk man!quote:Op donderdag 9 april 2020 12:36 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Doe ik, ben binnenkort weer in Hilversum (familie woont daar nog) dus wie weet!
Proberen kan altijdquote:Op donderdag 9 april 2020 12:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Tofverwacht niet dat je daar geluk gaat hebben hoor, dingetje is echt vintage (Komt uit 82 of 83) en begint echt belachelijk in waarde te stijgen zoals de meeste Casio's van de periode 80-85, helaas.
Ga gewoon weg uit dit topic.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je dus aan het schelden op de camera. Ik hoef je niet te laten zien dat je niet veranderd bent, dat doe je zelf wel. Letterlijk. Door dat soort acties.
Zo zou je ook niet meer eten op de webcam toch?
Rode kruizen in de snil genotquote:Op donderdag 9 april 2020 12:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
insert rode-kruizen-negeer-gif
oh wacht, dit gaat over Leo de HaasJa klopt!! Echt een topgozer die weet hoe je moet vloggen
![]()
ARE YOU WATCHING BRAADSLEEEEE
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Met Blik op de weg is ie gewoon van tv genaaid door Koos Spee.
Die Leo is eigenlijk te talentvol om vrachtwagenchauffeur te zijn.
Haha kijk hem staan ook.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:41 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb Braadslee vorig jaar ontmaskerd![]()
toen hij als DoeHetGoed terug kwam op FOK!
helaas werd dat niet gewaardeerd en werd het topic gesloten
GC / [BREKEND] Braddie terug op FOK!
Heb je het op een groot scherm staan? Wij hebben overal in het pand van die megaschermen met info hangen, zou mooi zijn als je zoiets kon gebruikenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Streamen op het werk. Hele gebouw voor mezelf.
En dan komt er alsnog een collega binnenlopen en dan ziet ie braddie op dat grote schermquote:Op donderdag 9 april 2020 13:00 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Heb je het op een groot scherm staan? Wij hebben overal in het pand van die megaschermen met info hangen, zou mooi zijn als je zoiets kon gebruiken
nah, dat gaat net nietquote:Op donderdag 9 april 2020 13:00 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Heb je het op een groot scherm staan? Wij hebben overal in het pand van die megaschermen met info hangen, zou mooi zijn als je zoiets kon gebruiken
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:41 schreef RedFever007 het volgende:
Kunnen we niet met een paar FOK!ers zn tuin opknappen?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:41 schreef RedFever007 het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Rode kruizen in de snil genot
Tja als je niet kan rijden, of in elk geval onzeker bent kun je inderdaad maar beter niet vloggen in de auto.
Niets om je voor te schamen, misschien kan er juist in deze tijd behoefte zijn om coronaveilig samen naar Braad te kijken.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En dan komt er alsnog een collega binnenlopen en dan ziet ie braddie op dat grote scherm
Daar heeft de politie zelfs nog op gereageerdquote:
twitter:PA_Rijopleiding twitterde op woensdag 22-02-2017 om 12:01:53Hoeveel méér wil je jezelf openbaar aan de paal nagelen? Handheld filmen achter het stuur en de hele meuk online zetten.
#sprakeloos https://t.co/1qQd1aNc6u reageer retweet
quote:Op donderdag 9 april 2020 13:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, misschien kan er juist in deze tijd behoefte zijn om coronaveilig samen naar Braad te kijken.
[ afbeelding ]
[..]
Niets om je voor te schamen, misschien kan er juist in deze tijd behoefte zijn om coronaveilig samen naar Braad te kijken.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Dit is mijn droom.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
450quote:Op donderdag 9 april 2020 13:49 schreef Thuisbezorgd het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kost een kaartje voor dit evenement?
quote:
Ik hoor niks hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kweenie , hoor je gewoon bellen heur
met een dame . over je Pinn pas
die in je telfoonhoes zat
beeld op zwart, dat dan wel
de rest is gewoon te volgen @:Brad
boodschapjes rond 16uur
Ik ben benieuwd naar de unboxingquote:
Het is ook een flink keyboard.quote:
Is ie al speelklaar?quote:
Man man man, als ik een nieuw instrument zou hebben zou ik direct gaan spelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ben er nu iets van 3000 extra begeleidingen op aan't zetten, dan even een rondje waggelen en naar mutti dan gaan we LIVE als een mofo.
WTF! Hoe kon je dit horenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:01 schreef Thuisbezorgd het volgende:
Nieuwe highlights van de stream
https://youtu
De fout is dat je het uploadquote:Op donderdag 9 april 2020 15:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
WTF! Hoe kon je dit horenDit is trouwens een privegesprek dus mss maar ff weghalen.
Hij had de mic uitgezet dus bizar dat het blijkbaar evengoed te volgen was. Gewoon weghalen want het was niet de bedoeling dat we het zouden horen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De fout is dat je het upload
Hij betaald de boodschappen zelf toch? Hij laat het alleen door zn moeder halen volgens mij.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
@ItsTheBradgeHere schaam jij je niet. Je moeder zit krapjes omdat ze voor JOU boodschappen moet doen terwijl jij op je reet zit te wachten tot de volgende storting van het UWV zodat je weer een keyboard kan kopen.
Heb je er weleens over nagedacht dat je moeder misschien ook weleens wat leuks voor zichzelf wil kopen?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
@ItsTheBradgeHere schaam jij je niet. Je moeder zit krapjes omdat ze voor JOU boodschappen moet doen terwijl jij op je reet zit te wachten tot de volgende storting van het UWV zodat je weer een keyboard kan kopen.
Heb je er weleens over nagedacht dat je moeder misschien ook weleens wat leuks voor zichzelf wil kopen?
Afgelopen weken stond zijn moeder met een tasje gratis vreten aan de deur. Die vent is eind 20, dan laat je toch niet je moeder met reuma en copd je boodschappen doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij betaald de boodschappen zelf toch? Hij laat het alleen door zn moeder halen volgens mij.
Betaalt*quote:Op donderdag 9 april 2020 15:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij betaald de boodschappen zelf toch? Hij laat het alleen door zn moeder halen volgens mij.
Echt?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Afgelopen weken stond zijn moeder met een tasje gratis vreten aan de deur. Die vent is eind 20, dan laat je toch niet je moeder met reuma en copd je boodschappen doen.
Heb oprecht medelijden met die vrouw
Welingelichtekringen.nlquote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Afgelopen weken stond zijn moeder met een tasje gratis vreten aan de deur. Die vent is eind 20, dan laat je toch niet je moeder met reuma en copd je boodschappen doen.
Maar als de moeder van bradge toch boodschappen doet voor hem, dan maakt het niet uit toch? Dan mist hij niets.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Timing van verliezen van je bankpas is altijd ongunstig. The Bradge strooit feiten alsof hij sinterklaas is.
Ja omdat hij zijn wajong er weer eens doorheen had verbrast aan noodles en prullenquote:
Ik moet toegeven, dat zijn van die dingen die inderdaad nooit op het gewenste moment komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Timing van verliezen van je bankpas is altijd ongunstig. The Bradge strooit feiten alsof hij sinterklaas is.
Zit in een server met zijn grootste groupie dan hoor je weleens watquote:
Goeie, ga ook even noodles maken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja omdat hij zijn wajong er weer eens doorheen had verbrast aan noodles en prullen
Wow. Dat valt mij wel tegen van hem. Dat hij dan toch een keyboard koopt van 1000 euro is wel bizar ja. Iets met prioriteiten.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja omdat hij zijn wajong er weer eens doorheen had verbrast aan noodles en prullen
Zijn er nog meer insider dingen die hier niet bekend zijn? Graag snel posten.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zit in een server met zijn grootste groupie dan hoor je weleens wat
Als het mijn kind was had ik al lang mijn handen er vanaf getrokken. Zorg maar dat je aan vreten komt of sterf een hongerdood tussen je stapel keyboardsquote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wow. Dat valt mij wel tegen van hem. Dat hij dan toch een keyboard koopt van 1000 euro is wel bizar ja. Iets met prioriteiten.
Hoop dat je ervan geleerd hebt en niet opnieuw vette happen gaat laten bezorgen. Kan echt niet dit, Nikonlover.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wow. Dat valt mij wel tegen van hem. Dat hij dan toch een keyboard koopt van 1000 euro is wel bizar ja. Iets met prioriteiten.
Het was maar eenmalig.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoop dat je ervan geleerd hebt en niet opnieuw vette happen gaat laten bezorgen. Kan echt niet dit, Nikonlover.
Waarom heb je de secondes weggehaald?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:21 schreef Superdonald het volgende:
[ Bericht 89% gewijzigd door SuperwormJim op 09-04-2020 15:20 ]
Genereert clicks voor fok he. Die moet beschermd blijvenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:21 schreef Superdonald het volgende:
[ Bericht 89% gewijzigd door SuperwormJim op 09-04-2020 15:20 ]
ut blijft toch je kindquote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als het mijn kind was had ik al lang mijn handen er vanaf getrokken. Zorg maar dat je aan vreten komt of sterf een hongerdood tussen je stapel keyboards
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zeker die gluurder van gisteren?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja precies, zelf een karig paasweekend omdat je parasiet van een zoon zo nodig zijn twintigste keyboard moet bestellenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ut blijft toch je kind
een lieve mams is ut
Waarom niet gewoon tevreden zijn met dat wat je hebt.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja precies, zelf een karig paasweekend omdat je parasiet van een zoon zo nodig zijn twintigste keyboard moet bestellen
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:27 schreef Thuisbezorgd het volgende:
is Braddie nu onderweg naar 'die kk bank'?
is dat Hilversums dialect voor de Rabobank?
Zou de volgende kapsalon naar zijn moeder sturen, die kan het beter gebruikenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon tevreden zijn met dat wat je hebt.
Nee, die is zelf kapster, dus dat hoeft nietquote:Op donderdag 9 april 2020 15:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou de volgende kapsalon naar zijn moeder sturen, die kan het beter gebruiken
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou de volgende kapsalon naar zijn moeder sturen, die kan het beter gebruiken
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nee, die is zelf kapster, dus dat hoeft niet
Ohja die zal het geld nu wel kunnen missenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nee, die is zelf kapster, dus dat hoeft niet
Of een bloemetje als troost omdat ze zo’n blob van een zoon heeftquote:
Daar heb je de hele keukenhof voor nodig hoor om dat te compenserenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Of een bloemetje als troost omdat ze zo’n blob van een zoon heeft
Ik blijf positief. Maar blijft niet tof dit. Ik wacht eerst zijn reactie af.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:36 schreef Superdonald het volgende:
Bereiken we nu het hoogtepunt van de quarantaine en het einde van theBradge nu grootste fan @:Nikonlover op hoge poten staat?
Newsflash, die komt er nietquote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik blijf positief. Maar blijft niet tof dit. Ik wacht eerst zijn reactie af.
Zelfs dan is ze nog teleurgesteldquote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je de hele keukenhof voor nodig hoor om dat te compenseren
Kijk al een tijdje geen braddie meer maar vind dit wel oprecht erg voor moeti braadquote:Op donderdag 9 april 2020 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Lekker allemaal je act opvoeren in een veilige omgeving haha.
Dat weerhoudt sommigen daar overigens niet van.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:39 schreef Catkiller het volgende:
Wel handig dat je daar gewoon je naam kan veranderen in plaats van een nieuwe account te hoeven maken.
Hoe kan je zo'n zielige vent nog verdedigen man? Kom op zeg, begrijp het echt niet. Hij blijft dit soort gedrag maar flikken, echt een schande voor onze maatschappij dit soort figuren.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik blijf positief. Maar blijft niet tof dit. Ik wacht eerst zijn reactie af.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:40 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n zielige vent nog verdedigen man? Kom op zeg, begrijp het echt niet. Hij blijft dit soort gedrag maar flikken, echt een schande voor onze maatschappij dit soort figuren.
Hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuk afval heeft nog meer fatsoen iddquote:Op donderdag 9 april 2020 15:40 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n zielige vent nog verdedigen man? Kom op zeg, begrijp het echt niet. Hij blijft dit soort gedrag maar flikken, echt een schande voor onze maatschappij dit soort figuren.
Oversharing van diabeethovenquote:
Hij heeft een verandering doorgemaakt sinds zijn vorige kanaal zegt ie. Dus ben benieuwdquote:Op donderdag 9 april 2020 15:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoop wel dat er nu niet straks een woedeaanval komt.
Lol hoe naief kan je zijnquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft een verandering doorgemaakt sinds zijn vorige kanaal zegt ie. Dus ben benieuwd
Ja de verandering is +20 kilo aan vloeibaar frituurvetquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft een verandering doorgemaakt sinds zijn vorige kanaal zegt ie. Dus ben benieuwd
Ik ben ff wat filmpjes aan t backuppen voor de zekerheidquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef Rectum het volgende:
Niet te negatief allemaal he anders verdwijnt deze reeks voordat Braad de kans heeft gehad om zijn kanaal te verwijderen.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja de verandering is +20 kilo aan vloeibaar frituurvet
Sorry, zegt me helemaal niksquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oversharing van diabeethoven
Doe rustig man.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuk afval heeft nog meer fatsoen idd
Goed bezig.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben ff wat filmpjes aan t backuppen voor de zekerheid
Jij moet echt je bek houden.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Op dit moment heeft @:SimonedeBeauvoir eerder een woedeaanval.!
Kan me wel kwaad maken om dat met zijn moeder maar ik ben nu weer kalmquote:Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oké, wie ben jij trouwens?quote:
Is het ook veel te warm voor.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan me wel kwaad maken om dat met zijn moeder maar ik ben nu weer kalm
Is toch logisch. Je hebt een moeder, geen dienstmaagdquote:Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:49 schreef Welvaert het volgende:
Begrijp niet dat jullie je allemaal zo betrokken voelen bij die kerel. Ik kijk alleen BradgeTV als ik zelf een dipje heb qua werk/ondernemen, dan weet ik na 5 sec gelijk weer dat ik niet zó wil eindigen en dan heb ik weer genoeg motivatie om door te gaan. Bradley is gewoon zo'n doorsnee luie uitkeringstrekker waar de maatschappij compleet niks aan heeft. Hij herhaalt al jaren dezelfde patronen qua gedrag en z'n situatie is uitzichtloos en dit zal gewoon zo blijven. Focus allemaal lekker op je eigen ding en stop making stupid people famous.
Moet je WO voor gedaan hebben.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:49 schreef Welvaert het volgende:
Begrijp niet dat jullie je allemaal zo betrokken voelen bij die kerel.
Dit dus.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit.
Doe eens rustig allemaal.
Relax.
Neem een biertje.
Geniet van het weer.
Moet gewoon werken, sukkel.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit.
Doe eens rustig allemaal.
Relax.
Neem een biertje.
Geniet van het weer.
#viesdikquote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heeft iemand het adres van zijn moeder, heb zin om een kapsalon, grote friet en een colaatje voor haar te bestellen
Je zou ook normaal kunnen reageren. Probeer dat eens, doe eens lekker gek.quote:
Ik vind dat HEEL moeilijkquote:Op donderdag 9 april 2020 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je zou ook normaal kunnen reageren. Probeer dat eens, doe eens lekker gek.
Wil je z’n moeder eenzelfde postuur aanmeten als d’r zoon?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heeft iemand het adres van zijn moeder, heb zin om een kapsalon, grote friet en een colaatje voor haar te bestellen
Filmpje net even bekeken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef herverwijderd het volgende:
JEmig, ik kijk even anderhalf uur niet en het is een fucking warzone hier.
Gelukkig filmpje nog wel snel even meegepikt voor het verwijderd werd uit het topic.
Hoezo, hij krijgt al geld van me elke maandquote:Op donderdag 9 april 2020 15:57 schreef Elan het volgende:
Yo
Laten we weer even aardig doen tegen Braddie.
Newsflash: sommige mensen zitten momenteel met veel minder werk en dingen die ze kunnen ondernemen dan normaal gesproken. Iets met Corona.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:49 schreef Welvaert het volgende:
als ik zelf een dipje heb qua werk/ondernemen
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:06 schreef tja77 het volgende:
Hij las mijn post voor.
Wie wil me aanraken?
En weg ben jequote:Op donderdag 9 april 2020 16:08 schreef RedFever007 het volgende:
SX700 kost 1000 euro
1000 euro voor een keyboardje neergelegd. Kun je heel wat gezond voedsel van kopen.....
Wat heeft Braad tegen jou?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:08 schreef RedFever007 het volgende:
SX700 kost 1000 euro
1000 euro voor een keyboardje neergelegd. Kun je heel wat gezond voedsel van kopen.....
Waarom zelf kopen als je moeder het voor je haaltquote:Op donderdag 9 april 2020 16:08 schreef RedFever007 het volgende:
SX700 kost 1000 euro
Ik voel je pijn, ik zat dinsdag in hetzelfde schuitje toen ik een kantoordag had. Voelde me leeg...quote:Op donderdag 9 april 2020 16:10 schreef herverwijderd het volgende:
Ik kan jullie niet vertellen hoe erg ik het vind dat ik niet naar de stream kan kijken nu. Kutwerk
ik kan alleen maar hopen dat eventuele hoogtepunten vastgelegd worden voor stumpers zoals ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik zat dinsdag in hetzelfde schuitje toen ik een kantoordag had. Voelde me leeg...
Huis met twee tuinen in Hilversum ook nog eens.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:11 schreef B300 het volgende:
Uitkering trekken en een eigen huis, en een keyboard van 1000euro kopenWaar schrijf ik me in?
Kun jij mij één keer niet bedreigen goddomme.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:09 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ik kan je stok achter de deur zijn?
quote:
Gaat hem waarschijnlijk al snel weer inruilen, knakker verbruikt meer keyboards dan ik onderbroeken.quote:
Oei!!!!!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
https://streamable.com/zm7x2d
Met de hartelijke groeten van Der_mann
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
De snelle dynamiek van BradgeTV laat geen verslapping van aandacht toe.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kut, even twee uurtjes aan plichtplegingen en je mist meteen het keyboard en #ophef.
rellertquote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik toch toch verdomme niet de hele dag BradgeTV volgen?! Er moet ook nog gewerkt worden hè!!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Dat dus. Je kunt nooit effe verzwakken je ligt direct mijlenver achter.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kut, even twee uurtjes aan plichtplegingen en je mist meteen het keyboard en #ophef.
Ja, eigenlijk kan je deze soap alleen goed volgen als je zelf ook werkloos bent.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Precies, nu is hij geskimd.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:23 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
De snelle dynamiek van BradgeTV laat geen verslapping van aandacht toe.
oeffffquote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Serieus geskimd ja?! sow...quote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, nu is hij geskimd.
Heftige shit vandaag.
Wel heel bijzonder als je nooit buiten komt.quote:
Brads leven is net als die reclame van Conimex: zo simpel, zo rijk.quote:
Wow! Serieusquote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik overweeg nu ook helemaal te stoppen en fulltime Braadvolger te worden. Stukken spannender dan het verkopen van antiek aan babyboomers.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk kan je deze soap alleen goed volgen als je zelf ook werkloos bent.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik overweeg nu ook helemaal te stoppen en fulltime Braadvolger te worden. Stukken spannender dan het verkopen van antiek aan babyboomers.
Nee hoor, 'thuiswerken'quote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk kan je deze soap alleen goed volgen als je zelf ook werkloos bent.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik overweeg nu ook helemaal te stoppen en fulltime Braadvolger te worden. Stukken spannender dan het verkopen van antiek aan babyboomers.
Als je je bevindingen, emoties en ervaringen deelt op youtube, kun je er wellicht nog geld mee verdienen ook. Mij heb je als subscriber al te pakken.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je moeder en leegzuigen in één zinquote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef Fok-it het volgende:
Je moeder financieel nog meer leegzuigen dus. Lekker hoor
einde van de stream: "Jongens, mijn pinpas is gevonden ik ben waarschijnlijk geskimmed. Doei!"quote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef Welvaert het volgende:
Jongens wat is er gebeurd? Het scherm werd zwart en de stream is weg? En nu hoor ik verhalen over skimmen? Bron? Update? Samenvatting pls?
Oeh cliffhangerquote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef B300 het volgende:
[..]
einde van de stream: "Jongens, mijn pinpas is gevonden ik ben waarschijnlijk geskimmed. Doei!"
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:17 schreef Klaploper het volgende:
Braderie is echt een rasoptimist.![]()
Dertig YouTube-kanalen die allemaal verkeerd aflopen, maar deze keer gaat het goed!![]()
Dertig auto's die een ramp waren, maar dit keer gaat het goed.![]()
Dertig keer geprobeerd zijn adresgegevens geheim proberen te houden, maar dit keer gaat het goed.![]()
Dertig keer gezegd dat hij zichzelf nu niet belachelijk zou maken, maar nu gaat het goed.
Ja, hij moest gaan rijden zei hij.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef B300 het volgende:
[..]
einde van de stream: "Jongens, mijn pinpas is gevonden ik ben waarschijnlijk geskimmed. Doei!"
Waarschijnlijk gewoon een paar contactloze betalingen mee gedaan. Skimmen heb je iemand zijn pinpas niet voor nodig.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef B300 het volgende:
[..]
Nou zeg hij wordt intens verdrietig van deze LEUGENSquote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef B300 het volgende:
Er is nu dus gewoon keihard bewijs dat zijn moeder krap zit, terwijl hij met een keyboard van 1000 euro en een uitkering haar laat betalen voor zijn boodschappen. En dan ook nog glashard ontkennen op de stream. Trieste zak.
WOW dit zijn wel uitsprakenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef B300 het volgende:
Er is nu dus gewoon keihard bewijs dat zijn moeder krap zit, terwijl hij met een keyboard van 1000 euro en een uitkering haar laat betalen voor zijn boodschappen. En dan ook nog glashard ontkennen op de stream. Trieste zak.
Hangt ervanaf, kan ook ge-edit zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef B300 het volgende:
True. Ben nu min of meer ook professioneel Braadvolger.quote:
Die pottekijkers gisteravond, wellicht is het pasje tijdens het naroepen uit z’n zak gewaaid.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vind het wel gek. Eergisteren had hij zijn pas nog gebruikt en sindsdien is hij niet meer buiten geweestHoe kan hij dan op straat terechtkomen?
Ik denk dat het dat lekkere wijf was die door zijn raam stond te glurenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vind het wel gek. Eergisteren had hij zijn pas nog gebruikt en sindsdien is hij niet meer buiten geweestHoe kan hij dan op straat terechtkomen?
Of stiekem was het praadje die zich voordeed als zijn moeder en het is allemaal FAKEquote:Op donderdag 9 april 2020 16:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hangt ervanaf, kan ook ge-edit zijn.
Ik ook niequote:Op donderdag 9 april 2020 16:32 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap er geen ene flikker meer van
Keyboard is gewoon via internetbankieren betaald neem ik aan.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:32 schreef herverwijderd het volgende:
Dus brad is geskimmd, daarom betaalt zijn moeder zijn boodschappen maar toch heeft hij een keyboard gekocht?
Dat keyboard had hij al eerder besteld?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:32 schreef herverwijderd het volgende:
Dus brad is geskimmd, daarom betaalt zijn moeder zijn boodschappen maar toch heeft hij een keyboard gekocht?
Toch wel achteraf betalen neem ik aanquote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Keyboard is gewoon via internetbankieren betaald neem ik aan.
Ja die hebben tegenwoordig vaak klote openingstijden en nu in verband met Corona misschien wel nog meerquote:
Ja, nee, ik snap dat je daar geen bankpas voor nodig hebt, ik probeer alleen de connectie tussen de boodschappen van zijn moeder en de geskimde bankpas te vinden.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Keyboard is gewoon via internetbankieren betaald neem ik aan.
En binnen 30 dagen terugsturenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Toch wel achteraf betalen neem ik aan
Ik heb gewoon gewerkt vandaag, dus neequote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
ik hoop dat Chai straks een mooi chronologische overzichtje post.
Ze gaan alleen open als ze braddies bankpas in zijn huis hebben gevondenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja die hebben tegenwoordig vaak klote openingstijden en nu in verband met Corona misschien wel nog meer
Jammer, maar even goede vrienden.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewerkt vandaag, dus nee
In de stream werd gezegd dat ie al betaald was.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Toch wel achteraf betalen neem ik aan
In de stream werd ook gezegd dat hij niet mad wasquote:Op donderdag 9 april 2020 16:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
In de stream werd gezegd dat ie al betaald was.
Dat wist je toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Nikonlover het volgende:
Jammer dat het allemaal weer zo moet lopen
Hij refereerde zelfs nog naar mijn post hier.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
In de stream werd ook gezegd dat hij niet mad was
https://streamable.com/dzmr1lquote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Rectum het volgende:
Je kan de stream nog terugkijken. Op welk tijdstip heeft ie het over skimmen dan?
helemaal eindequote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Rectum het volgende:
Je kan de stream nog terugkijken. Op welk tijdstip heeft ie het over skimmen dan?
Wow ook naar die van mij nu zijn we braadbuddiesquote:Op donderdag 9 april 2020 16:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij refereerde zelfs nog naar mijn post hier.
Godver wat een heftige dag dit.
35:40quote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Rectum het volgende:
Een ineenstorting van dit kanaal en dan weer een wederopstanding rond die tijd is mogelijk, en ook toepasselijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Geelman het volgende:
Denken we dat deze Bradcyclus tweede paasdag gaat halen?
35:40 ongeveerquote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Rectum het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een ineenstorting van dit kanaal en dan weer een wederopstanding rond die tijd is mogelijk, en ook toepasselijk.
Hardop gelachenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:33 schreef Thuisbezorgd het volgende:
is een jpg reclamefolder voor de nieuwe video wel ok?
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 9 april 2020 16:39 schreef Geelman het volgende:
Wel jammer dat deze dag voor Brad niet echt een feestje wordt ondanks de komst van z'n nieuwe keyboard.
Ik las volgens mij vandaag ergens dat die er al was en dat er een unboxing video zou komen? Maar alle ontwikkelingen gaan hier zo teringsnelquote:Op donderdag 9 april 2020 16:39 schreef Geelman het volgende:
Wel jammer dat deze dag voor Brad niet echt een feestje wordt ondanks de komst van z'n nieuwe keyboard.
Behoorlijke backfire jaquote:Op donderdag 9 april 2020 16:39 schreef Geelman het volgende:
Ja, ik denk dat die nog wel komt op TheBradge.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik las volgens mij vandaag ergens dat die er al was en dat er een unboxing video zou komen? Maar alle ontwikkelingen gaan hier zo teringsnel
ik heb ambities, ik streef ze alleen niet naquote:Op donderdag 9 april 2020 12:27 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Hiervoor kijk ik naar Braddie
De ontwikkelingen tijdens deze dag waren best ambitieus.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
ik heb ambities, ik streef ze alleen niet na![]()
![]()
Ik hoop het. Zo jammer deze wendingquote:Op donderdag 9 april 2020 16:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat die nog wel komt op TheBradge.
De dag die je wist dat zou komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zo jammer deze wending
Ja dat wel. Maar blijft triestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |