Dat dus. Je kunt nooit effe verzwakken je ligt direct mijlenver achter.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kut, even twee uurtjes aan plichtplegingen en je mist meteen het keyboard en #ophef.
Ja, eigenlijk kan je deze soap alleen goed volgen als je zelf ook werkloos bent.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kut, even twee uurtjes aan plichtplegingen en je mist meteen het keyboard en #ophef.
Precies, nu is hij geskimd.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:23 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
De snelle dynamiek van BradgeTV laat geen verslapping van aandacht toe.
oeffffquote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
https://streamable.com/zm7x2d
Met de hartelijke groeten van Der_mann
Serieus geskimd ja?! sow...quote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, nu is hij geskimd.
Heftige shit vandaag.
Wel heel bijzonder als je nooit buiten komt.quote:
Brads leven is net als die reclame van Conimex: zo simpel, zo rijk.quote:
Wow! Serieusquote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
https://streamable.com/zm7x2d
Met de hartelijke groeten van Der_mann
Ik overweeg nu ook helemaal te stoppen en fulltime Braadvolger te worden. Stukken spannender dan het verkopen van antiek aan babyboomers.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk kan je deze soap alleen goed volgen als je zelf ook werkloos bent.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik overweeg nu ook helemaal te stoppen en fulltime Braadvolger te worden. Stukken spannender dan het verkopen van antiek aan babyboomers.
Nee hoor, 'thuiswerken'quote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk kan je deze soap alleen goed volgen als je zelf ook werkloos bent.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik overweeg nu ook helemaal te stoppen en fulltime Braadvolger te worden. Stukken spannender dan het verkopen van antiek aan babyboomers.
Als je je bevindingen, emoties en ervaringen deelt op youtube, kun je er wellicht nog geld mee verdienen ook. Mij heb je als subscriber al te pakken.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je moeder en leegzuigen in één zinquote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef Fok-it het volgende:
Je moeder financieel nog meer leegzuigen dus. Lekker hoor
einde van de stream: "Jongens, mijn pinpas is gevonden ik ben waarschijnlijk geskimmed. Doei!"quote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef Welvaert het volgende:
Jongens wat is er gebeurd? Het scherm werd zwart en de stream is weg? En nu hoor ik verhalen over skimmen? Bron? Update? Samenvatting pls?
Oeh cliffhangerquote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef B300 het volgende:
[..]
einde van de stream: "Jongens, mijn pinpas is gevonden ik ben waarschijnlijk geskimmed. Doei!"
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:17 schreef Klaploper het volgende:
Braderie is echt een rasoptimist.![]()
Dertig YouTube-kanalen die allemaal verkeerd aflopen, maar deze keer gaat het goed!![]()
Dertig auto's die een ramp waren, maar dit keer gaat het goed.![]()
Dertig keer geprobeerd zijn adresgegevens geheim proberen te houden, maar dit keer gaat het goed.![]()
Dertig keer gezegd dat hij zichzelf nu niet belachelijk zou maken, maar nu gaat het goed.
Ja, hij moest gaan rijden zei hij.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef B300 het volgende:
[..]
einde van de stream: "Jongens, mijn pinpas is gevonden ik ben waarschijnlijk geskimmed. Doei!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |