Dat dus. Je kunt nooit effe verzwakken je ligt direct mijlenver achter.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kut, even twee uurtjes aan plichtplegingen en je mist meteen het keyboard en #ophef.
Ja, eigenlijk kan je deze soap alleen goed volgen als je zelf ook werkloos bent.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kut, even twee uurtjes aan plichtplegingen en je mist meteen het keyboard en #ophef.
Precies, nu is hij geskimd.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:23 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
De snelle dynamiek van BradgeTV laat geen verslapping van aandacht toe.
oeffffquote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
https://streamable.com/zm7x2d
Met de hartelijke groeten van Der_mann
Serieus geskimd ja?! sow...quote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, nu is hij geskimd.
Heftige shit vandaag.
Wel heel bijzonder als je nooit buiten komt.quote:
Brads leven is net als die reclame van Conimex: zo simpel, zo rijk.quote:
Wow! Serieusquote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
https://streamable.com/zm7x2d
Met de hartelijke groeten van Der_mann
Ik overweeg nu ook helemaal te stoppen en fulltime Braadvolger te worden. Stukken spannender dan het verkopen van antiek aan babyboomers.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk kan je deze soap alleen goed volgen als je zelf ook werkloos bent.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik overweeg nu ook helemaal te stoppen en fulltime Braadvolger te worden. Stukken spannender dan het verkopen van antiek aan babyboomers.
Nee hoor, 'thuiswerken'quote:Op donderdag 9 april 2020 16:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk kan je deze soap alleen goed volgen als je zelf ook werkloos bent.
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik overweeg nu ook helemaal te stoppen en fulltime Braadvolger te worden. Stukken spannender dan het verkopen van antiek aan babyboomers.
Als je je bevindingen, emoties en ervaringen deelt op youtube, kun je er wellicht nog geld mee verdienen ook. Mij heb je als subscriber al te pakken.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Je moeder en leegzuigen in één zinquote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef Fok-it het volgende:
Je moeder financieel nog meer leegzuigen dus. Lekker hoor
einde van de stream: "Jongens, mijn pinpas is gevonden ik ben waarschijnlijk geskimmed. Doei!"quote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef Welvaert het volgende:
Jongens wat is er gebeurd? Het scherm werd zwart en de stream is weg? En nu hoor ik verhalen over skimmen? Bron? Update? Samenvatting pls?
Oeh cliffhangerquote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef B300 het volgende:
[..]
einde van de stream: "Jongens, mijn pinpas is gevonden ik ben waarschijnlijk geskimmed. Doei!"
quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:17 schreef Klaploper het volgende:
Braderie is echt een rasoptimist.![]()
Dertig YouTube-kanalen die allemaal verkeerd aflopen, maar deze keer gaat het goed!![]()
Dertig auto's die een ramp waren, maar dit keer gaat het goed.![]()
Dertig keer geprobeerd zijn adresgegevens geheim proberen te houden, maar dit keer gaat het goed.![]()
Dertig keer gezegd dat hij zichzelf nu niet belachelijk zou maken, maar nu gaat het goed.
Ja, hij moest gaan rijden zei hij.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef B300 het volgende:
[..]
einde van de stream: "Jongens, mijn pinpas is gevonden ik ben waarschijnlijk geskimmed. Doei!"
Waarschijnlijk gewoon een paar contactloze betalingen mee gedaan. Skimmen heb je iemand zijn pinpas niet voor nodig.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:29 schreef B300 het volgende:
[..]
Nou zeg hij wordt intens verdrietig van deze LEUGENSquote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef B300 het volgende:
Er is nu dus gewoon keihard bewijs dat zijn moeder krap zit, terwijl hij met een keyboard van 1000 euro en een uitkering haar laat betalen voor zijn boodschappen. En dan ook nog glashard ontkennen op de stream. Trieste zak.
WOW dit zijn wel uitsprakenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef B300 het volgende:
Er is nu dus gewoon keihard bewijs dat zijn moeder krap zit, terwijl hij met een keyboard van 1000 euro en een uitkering haar laat betalen voor zijn boodschappen. En dan ook nog glashard ontkennen op de stream. Trieste zak.
Hangt ervanaf, kan ook ge-edit zijn.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef B300 het volgende:
True. Ben nu min of meer ook professioneel Braadvolger.quote:
Die pottekijkers gisteravond, wellicht is het pasje tijdens het naroepen uit z’n zak gewaaid.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vind het wel gek. Eergisteren had hij zijn pas nog gebruikt en sindsdien is hij niet meer buiten geweestHoe kan hij dan op straat terechtkomen?
Ik denk dat het dat lekkere wijf was die door zijn raam stond te glurenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:31 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vind het wel gek. Eergisteren had hij zijn pas nog gebruikt en sindsdien is hij niet meer buiten geweestHoe kan hij dan op straat terechtkomen?
Of stiekem was het praadje die zich voordeed als zijn moeder en het is allemaal FAKEquote:Op donderdag 9 april 2020 16:32 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hangt ervanaf, kan ook ge-edit zijn.
Ik ook niequote:Op donderdag 9 april 2020 16:32 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap er geen ene flikker meer van
Keyboard is gewoon via internetbankieren betaald neem ik aan.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:32 schreef herverwijderd het volgende:
Dus brad is geskimmd, daarom betaalt zijn moeder zijn boodschappen maar toch heeft hij een keyboard gekocht?
Dat keyboard had hij al eerder besteld?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:32 schreef herverwijderd het volgende:
Dus brad is geskimmd, daarom betaalt zijn moeder zijn boodschappen maar toch heeft hij een keyboard gekocht?
Toch wel achteraf betalen neem ik aanquote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Keyboard is gewoon via internetbankieren betaald neem ik aan.
Ja die hebben tegenwoordig vaak klote openingstijden en nu in verband met Corona misschien wel nog meerquote:
Ja, nee, ik snap dat je daar geen bankpas voor nodig hebt, ik probeer alleen de connectie tussen de boodschappen van zijn moeder en de geskimde bankpas te vinden.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Keyboard is gewoon via internetbankieren betaald neem ik aan.
En binnen 30 dagen terugsturenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Toch wel achteraf betalen neem ik aan
Ik heb gewoon gewerkt vandaag, dus neequote:Op donderdag 9 april 2020 16:33 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
ik hoop dat Chai straks een mooi chronologische overzichtje post.
Ze gaan alleen open als ze braddies bankpas in zijn huis hebben gevondenquote:Op donderdag 9 april 2020 16:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja die hebben tegenwoordig vaak klote openingstijden en nu in verband met Corona misschien wel nog meer
Jammer, maar even goede vrienden.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewerkt vandaag, dus nee
In de stream werd gezegd dat ie al betaald was.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Toch wel achteraf betalen neem ik aan
In de stream werd ook gezegd dat hij niet mad wasquote:Op donderdag 9 april 2020 16:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
In de stream werd gezegd dat ie al betaald was.
Dat wist je toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Nikonlover het volgende:
Jammer dat het allemaal weer zo moet lopen
Hij refereerde zelfs nog naar mijn post hier.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
In de stream werd ook gezegd dat hij niet mad was
https://streamable.com/dzmr1lquote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Rectum het volgende:
Je kan de stream nog terugkijken. Op welk tijdstip heeft ie het over skimmen dan?
helemaal eindequote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Rectum het volgende:
Je kan de stream nog terugkijken. Op welk tijdstip heeft ie het over skimmen dan?
Wow ook naar die van mij nu zijn we braadbuddiesquote:Op donderdag 9 april 2020 16:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij refereerde zelfs nog naar mijn post hier.
Godver wat een heftige dag dit.
35:40quote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Rectum het volgende:
Een ineenstorting van dit kanaal en dan weer een wederopstanding rond die tijd is mogelijk, en ook toepasselijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Geelman het volgende:
Denken we dat deze Bradcyclus tweede paasdag gaat halen?
35:40 ongeveerquote:Op donderdag 9 april 2020 16:36 schreef Rectum het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een ineenstorting van dit kanaal en dan weer een wederopstanding rond die tijd is mogelijk, en ook toepasselijk.
Hardop gelachenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:33 schreef Thuisbezorgd het volgende:
is een jpg reclamefolder voor de nieuwe video wel ok?
[ afbeelding ]
jaquote:Op donderdag 9 april 2020 16:39 schreef Geelman het volgende:
Wel jammer dat deze dag voor Brad niet echt een feestje wordt ondanks de komst van z'n nieuwe keyboard.
Ik las volgens mij vandaag ergens dat die er al was en dat er een unboxing video zou komen? Maar alle ontwikkelingen gaan hier zo teringsnelquote:Op donderdag 9 april 2020 16:39 schreef Geelman het volgende:
Wel jammer dat deze dag voor Brad niet echt een feestje wordt ondanks de komst van z'n nieuwe keyboard.
Behoorlijke backfire jaquote:Op donderdag 9 april 2020 16:39 schreef Geelman het volgende:
Ja, ik denk dat die nog wel komt op TheBradge.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik las volgens mij vandaag ergens dat die er al was en dat er een unboxing video zou komen? Maar alle ontwikkelingen gaan hier zo teringsnel
ik heb ambities, ik streef ze alleen niet naquote:Op donderdag 9 april 2020 12:27 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Hiervoor kijk ik naar Braddie
De ontwikkelingen tijdens deze dag waren best ambitieus.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
ik heb ambities, ik streef ze alleen niet na![]()
![]()
Ik hoop het. Zo jammer deze wendingquote:Op donderdag 9 april 2020 16:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat die nog wel komt op TheBradge.
De dag die je wist dat zou komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zo jammer deze wending
Ja dat wel. Maar blijft triestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |