Hij heeft een verandering doorgemaakt sinds zijn vorige kanaal zegt ie. Dus ben benieuwdquote:Op donderdag 9 april 2020 15:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoop wel dat er nu niet straks een woedeaanval komt.
Lol hoe naief kan je zijnquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft een verandering doorgemaakt sinds zijn vorige kanaal zegt ie. Dus ben benieuwd
Ja de verandering is +20 kilo aan vloeibaar frituurvetquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft een verandering doorgemaakt sinds zijn vorige kanaal zegt ie. Dus ben benieuwd
Ik ben ff wat filmpjes aan t backuppen voor de zekerheidquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef Rectum het volgende:
Niet te negatief allemaal he anders verdwijnt deze reeks voordat Braad de kans heeft gehad om zijn kanaal te verwijderen.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja de verandering is +20 kilo aan vloeibaar frituurvet
Sorry, zegt me helemaal niksquote:Op donderdag 9 april 2020 15:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oversharing van diabeethoven
Doe rustig man.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuk afval heeft nog meer fatsoen idd
Goed bezig.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben ff wat filmpjes aan t backuppen voor de zekerheid
Jij moet echt je bek houden.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Op dit moment heeft @:SimonedeBeauvoir eerder een woedeaanval.!
Kan me wel kwaad maken om dat met zijn moeder maar ik ben nu weer kalmquote:Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oké, wie ben jij trouwens?quote:
Is het ook veel te warm voor.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan me wel kwaad maken om dat met zijn moeder maar ik ben nu weer kalm
Is toch logisch. Je hebt een moeder, geen dienstmaagdquote:Op donderdag 9 april 2020 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:49 schreef Welvaert het volgende:
Begrijp niet dat jullie je allemaal zo betrokken voelen bij die kerel. Ik kijk alleen BradgeTV als ik zelf een dipje heb qua werk/ondernemen, dan weet ik na 5 sec gelijk weer dat ik niet zó wil eindigen en dan heb ik weer genoeg motivatie om door te gaan. Bradley is gewoon zo'n doorsnee luie uitkeringstrekker waar de maatschappij compleet niks aan heeft. Hij herhaalt al jaren dezelfde patronen qua gedrag en z'n situatie is uitzichtloos en dit zal gewoon zo blijven. Focus allemaal lekker op je eigen ding en stop making stupid people famous.
Moet je WO voor gedaan hebben.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:49 schreef Welvaert het volgende:
Begrijp niet dat jullie je allemaal zo betrokken voelen bij die kerel.
Dit dus.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit.
Doe eens rustig allemaal.
Relax.
Neem een biertje.
Geniet van het weer.
Moet gewoon werken, sukkel.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit.
Doe eens rustig allemaal.
Relax.
Neem een biertje.
Geniet van het weer.
#viesdikquote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heeft iemand het adres van zijn moeder, heb zin om een kapsalon, grote friet en een colaatje voor haar te bestellen
Je zou ook normaal kunnen reageren. Probeer dat eens, doe eens lekker gek.quote:
Ik vind dat HEEL moeilijkquote:Op donderdag 9 april 2020 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je zou ook normaal kunnen reageren. Probeer dat eens, doe eens lekker gek.
Wil je z’n moeder eenzelfde postuur aanmeten als d’r zoon?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:52 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heeft iemand het adres van zijn moeder, heb zin om een kapsalon, grote friet en een colaatje voor haar te bestellen
Filmpje net even bekeken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:54 schreef herverwijderd het volgende:
JEmig, ik kijk even anderhalf uur niet en het is een fucking warzone hier.
Gelukkig filmpje nog wel snel even meegepikt voor het verwijderd werd uit het topic.
Hoezo, hij krijgt al geld van me elke maandquote:Op donderdag 9 april 2020 15:57 schreef Elan het volgende:
Yo
Laten we weer even aardig doen tegen Braddie.
Newsflash: sommige mensen zitten momenteel met veel minder werk en dingen die ze kunnen ondernemen dan normaal gesproken. Iets met Corona.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:49 schreef Welvaert het volgende:
als ik zelf een dipje heb qua werk/ondernemen
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:06 schreef tja77 het volgende:
Hij las mijn post voor.
Wie wil me aanraken?
En weg ben jequote:Op donderdag 9 april 2020 16:08 schreef RedFever007 het volgende:
SX700 kost 1000 euro
1000 euro voor een keyboardje neergelegd. Kun je heel wat gezond voedsel van kopen.....
Wat heeft Braad tegen jou?quote:Op donderdag 9 april 2020 16:08 schreef RedFever007 het volgende:
SX700 kost 1000 euro
1000 euro voor een keyboardje neergelegd. Kun je heel wat gezond voedsel van kopen.....
Waarom zelf kopen als je moeder het voor je haaltquote:Op donderdag 9 april 2020 16:08 schreef RedFever007 het volgende:
SX700 kost 1000 euro
Ik voel je pijn, ik zat dinsdag in hetzelfde schuitje toen ik een kantoordag had. Voelde me leeg...quote:Op donderdag 9 april 2020 16:10 schreef herverwijderd het volgende:
Ik kan jullie niet vertellen hoe erg ik het vind dat ik niet naar de stream kan kijken nu. Kutwerk
ik kan alleen maar hopen dat eventuele hoogtepunten vastgelegd worden voor stumpers zoals ik.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, ik zat dinsdag in hetzelfde schuitje toen ik een kantoordag had. Voelde me leeg...
Huis met twee tuinen in Hilversum ook nog eens.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:11 schreef B300 het volgende:
Uitkering trekken en een eigen huis, en een keyboard van 1000euro kopenWaar schrijf ik me in?
Kun jij mij één keer niet bedreigen goddomme.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:09 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ik kan je stok achter de deur zijn?
quote:
Gaat hem waarschijnlijk al snel weer inruilen, knakker verbruikt meer keyboards dan ik onderbroeken.quote:
Oei!!!!!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
https://streamable.com/zm7x2d
Met de hartelijke groeten van Der_mann
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
De snelle dynamiek van BradgeTV laat geen verslapping van aandacht toe.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kut, even twee uurtjes aan plichtplegingen en je mist meteen het keyboard en #ophef.
rellertquote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik toch toch verdomme niet de hele dag BradgeTV volgen?! Er moet ook nog gewerkt worden hè!!quote:Op donderdag 9 april 2020 16:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
quote:Op donderdag 9 april 2020 16:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |