Het is ook een flink keyboard.quote:
Is ie al speelklaar?quote:
Man man man, als ik een nieuw instrument zou hebben zou ik direct gaan spelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ben er nu iets van 3000 extra begeleidingen op aan't zetten, dan even een rondje waggelen en naar mutti dan gaan we LIVE als een mofo.
WTF! Hoe kon je dit horenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:01 schreef Thuisbezorgd het volgende:
Nieuwe highlights van de stream
https://youtu
De fout is dat je het uploadquote:Op donderdag 9 april 2020 15:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
WTF! Hoe kon je dit horenDit is trouwens een privegesprek dus mss maar ff weghalen.
Hij had de mic uitgezet dus bizar dat het blijkbaar evengoed te volgen was. Gewoon weghalen want het was niet de bedoeling dat we het zouden horen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De fout is dat je het upload
Hij betaald de boodschappen zelf toch? Hij laat het alleen door zn moeder halen volgens mij.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
@ItsTheBradgeHere schaam jij je niet. Je moeder zit krapjes omdat ze voor JOU boodschappen moet doen terwijl jij op je reet zit te wachten tot de volgende storting van het UWV zodat je weer een keyboard kan kopen.
Heb je er weleens over nagedacht dat je moeder misschien ook weleens wat leuks voor zichzelf wil kopen?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
@ItsTheBradgeHere schaam jij je niet. Je moeder zit krapjes omdat ze voor JOU boodschappen moet doen terwijl jij op je reet zit te wachten tot de volgende storting van het UWV zodat je weer een keyboard kan kopen.
Heb je er weleens over nagedacht dat je moeder misschien ook weleens wat leuks voor zichzelf wil kopen?
Afgelopen weken stond zijn moeder met een tasje gratis vreten aan de deur. Die vent is eind 20, dan laat je toch niet je moeder met reuma en copd je boodschappen doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij betaald de boodschappen zelf toch? Hij laat het alleen door zn moeder halen volgens mij.
Betaalt*quote:Op donderdag 9 april 2020 15:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij betaald de boodschappen zelf toch? Hij laat het alleen door zn moeder halen volgens mij.
Echt?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Afgelopen weken stond zijn moeder met een tasje gratis vreten aan de deur. Die vent is eind 20, dan laat je toch niet je moeder met reuma en copd je boodschappen doen.
Heb oprecht medelijden met die vrouw
Welingelichtekringen.nlquote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Afgelopen weken stond zijn moeder met een tasje gratis vreten aan de deur. Die vent is eind 20, dan laat je toch niet je moeder met reuma en copd je boodschappen doen.
Maar als de moeder van bradge toch boodschappen doet voor hem, dan maakt het niet uit toch? Dan mist hij niets.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Timing van verliezen van je bankpas is altijd ongunstig. The Bradge strooit feiten alsof hij sinterklaas is.
Ja omdat hij zijn wajong er weer eens doorheen had verbrast aan noodles en prullenquote:
Ik moet toegeven, dat zijn van die dingen die inderdaad nooit op het gewenste moment komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Timing van verliezen van je bankpas is altijd ongunstig. The Bradge strooit feiten alsof hij sinterklaas is.
Zit in een server met zijn grootste groupie dan hoor je weleens watquote:
Goeie, ga ook even noodles maken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja omdat hij zijn wajong er weer eens doorheen had verbrast aan noodles en prullen
Wow. Dat valt mij wel tegen van hem. Dat hij dan toch een keyboard koopt van 1000 euro is wel bizar ja. Iets met prioriteiten.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja omdat hij zijn wajong er weer eens doorheen had verbrast aan noodles en prullen
Zijn er nog meer insider dingen die hier niet bekend zijn? Graag snel posten.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zit in een server met zijn grootste groupie dan hoor je weleens wat
Als het mijn kind was had ik al lang mijn handen er vanaf getrokken. Zorg maar dat je aan vreten komt of sterf een hongerdood tussen je stapel keyboardsquote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wow. Dat valt mij wel tegen van hem. Dat hij dan toch een keyboard koopt van 1000 euro is wel bizar ja. Iets met prioriteiten.
Hoop dat je ervan geleerd hebt en niet opnieuw vette happen gaat laten bezorgen. Kan echt niet dit, Nikonlover.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wow. Dat valt mij wel tegen van hem. Dat hij dan toch een keyboard koopt van 1000 euro is wel bizar ja. Iets met prioriteiten.
Het was maar eenmalig.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoop dat je ervan geleerd hebt en niet opnieuw vette happen gaat laten bezorgen. Kan echt niet dit, Nikonlover.
Waarom heb je de secondes weggehaald?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:21 schreef Superdonald het volgende:
[ Bericht 89% gewijzigd door SuperwormJim op 09-04-2020 15:20 ]
Genereert clicks voor fok he. Die moet beschermd blijvenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:21 schreef Superdonald het volgende:
[ Bericht 89% gewijzigd door SuperwormJim op 09-04-2020 15:20 ]
ut blijft toch je kindquote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als het mijn kind was had ik al lang mijn handen er vanaf getrokken. Zorg maar dat je aan vreten komt of sterf een hongerdood tussen je stapel keyboards
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zeker die gluurder van gisteren?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja precies, zelf een karig paasweekend omdat je parasiet van een zoon zo nodig zijn twintigste keyboard moet bestellenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ut blijft toch je kind
een lieve mams is ut
Waarom niet gewoon tevreden zijn met dat wat je hebt.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja precies, zelf een karig paasweekend omdat je parasiet van een zoon zo nodig zijn twintigste keyboard moet bestellen
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:27 schreef Thuisbezorgd het volgende:
is Braddie nu onderweg naar 'die kk bank'?
is dat Hilversums dialect voor de Rabobank?
Zou de volgende kapsalon naar zijn moeder sturen, die kan het beter gebruikenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon tevreden zijn met dat wat je hebt.
Nee, die is zelf kapster, dus dat hoeft nietquote:Op donderdag 9 april 2020 15:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou de volgende kapsalon naar zijn moeder sturen, die kan het beter gebruiken
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou de volgende kapsalon naar zijn moeder sturen, die kan het beter gebruiken
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nee, die is zelf kapster, dus dat hoeft niet
Ohja die zal het geld nu wel kunnen missenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:34 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nee, die is zelf kapster, dus dat hoeft niet
Of een bloemetje als troost omdat ze zo’n blob van een zoon heeftquote:
Daar heb je de hele keukenhof voor nodig hoor om dat te compenserenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Of een bloemetje als troost omdat ze zo’n blob van een zoon heeft
Ik blijf positief. Maar blijft niet tof dit. Ik wacht eerst zijn reactie af.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:36 schreef Superdonald het volgende:
Bereiken we nu het hoogtepunt van de quarantaine en het einde van theBradge nu grootste fan @:Nikonlover op hoge poten staat?
Newsflash, die komt er nietquote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik blijf positief. Maar blijft niet tof dit. Ik wacht eerst zijn reactie af.
Zelfs dan is ze nog teleurgesteldquote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je de hele keukenhof voor nodig hoor om dat te compenseren
Kijk al een tijdje geen braddie meer maar vind dit wel oprecht erg voor moeti braadquote:Op donderdag 9 april 2020 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Lekker allemaal je act opvoeren in een veilige omgeving haha.
Dat weerhoudt sommigen daar overigens niet van.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:39 schreef Catkiller het volgende:
Wel handig dat je daar gewoon je naam kan veranderen in plaats van een nieuwe account te hoeven maken.
Hoe kan je zo'n zielige vent nog verdedigen man? Kom op zeg, begrijp het echt niet. Hij blijft dit soort gedrag maar flikken, echt een schande voor onze maatschappij dit soort figuren.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik blijf positief. Maar blijft niet tof dit. Ik wacht eerst zijn reactie af.
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:40 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n zielige vent nog verdedigen man? Kom op zeg, begrijp het echt niet. Hij blijft dit soort gedrag maar flikken, echt een schande voor onze maatschappij dit soort figuren.
Hoe weet jij dit?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stuk afval heeft nog meer fatsoen iddquote:Op donderdag 9 april 2020 15:40 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n zielige vent nog verdedigen man? Kom op zeg, begrijp het echt niet. Hij blijft dit soort gedrag maar flikken, echt een schande voor onze maatschappij dit soort figuren.
Oversharing van diabeethovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |