Ja omdat hij zijn wajong er weer eens doorheen had verbrast aan noodles en prullenquote:
Ik moet toegeven, dat zijn van die dingen die inderdaad nooit op het gewenste moment komen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Timing van verliezen van je bankpas is altijd ongunstig. The Bradge strooit feiten alsof hij sinterklaas is.
Zit in een server met zijn grootste groupie dan hoor je weleens watquote:
Goeie, ga ook even noodles maken.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja omdat hij zijn wajong er weer eens doorheen had verbrast aan noodles en prullen
Wow. Dat valt mij wel tegen van hem. Dat hij dan toch een keyboard koopt van 1000 euro is wel bizar ja. Iets met prioriteiten.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja omdat hij zijn wajong er weer eens doorheen had verbrast aan noodles en prullen
Zijn er nog meer insider dingen die hier niet bekend zijn? Graag snel posten.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zit in een server met zijn grootste groupie dan hoor je weleens wat
Als het mijn kind was had ik al lang mijn handen er vanaf getrokken. Zorg maar dat je aan vreten komt of sterf een hongerdood tussen je stapel keyboardsquote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wow. Dat valt mij wel tegen van hem. Dat hij dan toch een keyboard koopt van 1000 euro is wel bizar ja. Iets met prioriteiten.
Hoop dat je ervan geleerd hebt en niet opnieuw vette happen gaat laten bezorgen. Kan echt niet dit, Nikonlover.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wow. Dat valt mij wel tegen van hem. Dat hij dan toch een keyboard koopt van 1000 euro is wel bizar ja. Iets met prioriteiten.
Het was maar eenmalig.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoop dat je ervan geleerd hebt en niet opnieuw vette happen gaat laten bezorgen. Kan echt niet dit, Nikonlover.
Waarom heb je de secondes weggehaald?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:21 schreef Superdonald het volgende:
[ Bericht 89% gewijzigd door SuperwormJim op 09-04-2020 15:20 ]
Genereert clicks voor fok he. Die moet beschermd blijvenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:21 schreef Superdonald het volgende:
[ Bericht 89% gewijzigd door SuperwormJim op 09-04-2020 15:20 ]
ut blijft toch je kindquote:Op donderdag 9 april 2020 15:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als het mijn kind was had ik al lang mijn handen er vanaf getrokken. Zorg maar dat je aan vreten komt of sterf een hongerdood tussen je stapel keyboards
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zeker die gluurder van gisteren?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:14 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja precies, zelf een karig paasweekend omdat je parasiet van een zoon zo nodig zijn twintigste keyboard moet bestellenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ut blijft toch je kind
een lieve mams is ut
Waarom niet gewoon tevreden zijn met dat wat je hebt.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja precies, zelf een karig paasweekend omdat je parasiet van een zoon zo nodig zijn twintigste keyboard moet bestellen
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:27 schreef Thuisbezorgd het volgende:
is Braddie nu onderweg naar 'die kk bank'?
is dat Hilversums dialect voor de Rabobank?
Zou de volgende kapsalon naar zijn moeder sturen, die kan het beter gebruikenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon tevreden zijn met dat wat je hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |