quote:
Dit is mijn droom.quote:Op donderdag 9 april 2020 13:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen, misschien kan er juist in deze tijd behoefte zijn om coronaveilig samen naar Braad te kijken.
[ afbeelding ]
450quote:Op donderdag 9 april 2020 13:49 schreef Thuisbezorgd het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kost een kaartje voor dit evenement?
quote:
Ik hoor niks hoorquote:Op donderdag 9 april 2020 14:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kweenie , hoor je gewoon bellen heur
met een dame . over je Pinn pas
die in je telfoonhoes zat
beeld op zwart, dat dan wel
de rest is gewoon te volgen @:Brad
boodschapjes rond 16uur
Ik ben benieuwd naar de unboxingquote:
Het is ook een flink keyboard.quote:
Is ie al speelklaar?quote:
Man man man, als ik een nieuw instrument zou hebben zou ik direct gaan spelen.quote:Op donderdag 9 april 2020 14:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ben er nu iets van 3000 extra begeleidingen op aan't zetten, dan even een rondje waggelen en naar mutti dan gaan we LIVE als een mofo.
WTF! Hoe kon je dit horenquote:Op donderdag 9 april 2020 15:01 schreef Thuisbezorgd het volgende:
Nieuwe highlights van de stream
https://youtu
De fout is dat je het uploadquote:Op donderdag 9 april 2020 15:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
WTF! Hoe kon je dit horenDit is trouwens een privegesprek dus mss maar ff weghalen.
Hij had de mic uitgezet dus bizar dat het blijkbaar evengoed te volgen was. Gewoon weghalen want het was niet de bedoeling dat we het zouden horen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:08 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
De fout is dat je het upload
Hij betaald de boodschappen zelf toch? Hij laat het alleen door zn moeder halen volgens mij.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
@ItsTheBradgeHere schaam jij je niet. Je moeder zit krapjes omdat ze voor JOU boodschappen moet doen terwijl jij op je reet zit te wachten tot de volgende storting van het UWV zodat je weer een keyboard kan kopen.
Heb je er weleens over nagedacht dat je moeder misschien ook weleens wat leuks voor zichzelf wil kopen?
quote:Op donderdag 9 april 2020 15:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
@ItsTheBradgeHere schaam jij je niet. Je moeder zit krapjes omdat ze voor JOU boodschappen moet doen terwijl jij op je reet zit te wachten tot de volgende storting van het UWV zodat je weer een keyboard kan kopen.
Heb je er weleens over nagedacht dat je moeder misschien ook weleens wat leuks voor zichzelf wil kopen?
Afgelopen weken stond zijn moeder met een tasje gratis vreten aan de deur. Die vent is eind 20, dan laat je toch niet je moeder met reuma en copd je boodschappen doen.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij betaald de boodschappen zelf toch? Hij laat het alleen door zn moeder halen volgens mij.
Betaalt*quote:Op donderdag 9 april 2020 15:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij betaald de boodschappen zelf toch? Hij laat het alleen door zn moeder halen volgens mij.
Echt?quote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Afgelopen weken stond zijn moeder met een tasje gratis vreten aan de deur. Die vent is eind 20, dan laat je toch niet je moeder met reuma en copd je boodschappen doen.
Heb oprecht medelijden met die vrouw
Welingelichtekringen.nlquote:Op donderdag 9 april 2020 15:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Afgelopen weken stond zijn moeder met een tasje gratis vreten aan de deur. Die vent is eind 20, dan laat je toch niet je moeder met reuma en copd je boodschappen doen.
Heb oprecht medelijden met die vrouw
Maar als de moeder van bradge toch boodschappen doet voor hem, dan maakt het niet uit toch? Dan mist hij niets.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Timing van verliezen van je bankpas is altijd ongunstig. The Bradge strooit feiten alsof hij sinterklaas is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |