Hoe zou dat toch komenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:13 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Wat een leuke vent eigenlijk. Heeft het vloggen en presenteren ook erg goed in de vingers.
Heeft die afgekeken bij Braddie?quote:
Hiervoor kijk ik naar Braddiequote:Op donderdag 9 april 2020 11:09 schreef Thuisbezorgd het volgende:
[..]
U bent m.i. toch echt de enige die geen plezier aan het nieuwe BradgeTV hoogtepunt beleeft.
Ik heb ergens vorig jaar Bradge zelfs live gespot in Hilversum! Iemand zette me af bij het station, en Bradge kwam langsgereden, met nog iemand anders in de auto!quote:Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb de braadman zelfs gemeet intussen, wie wil mij aanraken?
Petjesmeneer?quote:Op donderdag 9 april 2020 12:27 schreef herverwijderd het volgende:
met nog iemand anders in de auto!
quote:Op donderdag 9 april 2020 12:27 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik heb ergens vorig jaar Bradge zelfs live gespot in Hilversum! Iemand zette me af bij het station, en Bradge kwam langsgereden, met nog iemand anders in de auto!
Ik zei ook letterlijk: Oh mijn god... is dat Bradge???
Moest ik daarna gaan uitleggen wie dat dan was
HAHAHAHAquote:Op donderdag 9 april 2020 12:27 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik heb ergens vorig jaar Bradge zelfs live gespot in Hilversum! Iemand zette me af bij het station, en Bradge kwam langsgereden, met nog iemand anders in de auto!
Ik zei ook letterlijk: Oh mijn god... is dat Bradge???
Moest ik daarna gaan uitleggen wie dat dan was
Gisteren liet hij weer eten komen op kosten van een FOK!er en ging hij weer schelden, dat was in het verleden bijna een garantie op gedoe. Dus logisch dat je daar kritiek op hebt. Zeker omdat hij eergisteren in een liveblog nog een kwartier had zitten oreren hoe kalm hij wel niet was geworden.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:20 schreef Chia het volgende: [..] Moet je mij niet vragen, maar las eerder kritiek van die aard.
Nee, ik moest de trein halen en je was alweer voorbij voor ik echt doorhad dat jij het was. Was in die straat met al die belwinkeltjes, je weet wel.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
HAHAHAHAHeerlijk.
Had even aangeklopt, ben niet zo eng als ik overkom
Ja ik weet toch ook niet waar men precies op doelt, maar ik kon die twee punten met elkaar rijmen.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren liet hij weer eten komen op kosten van een FOK!er en ging hij weer schelden, dat was in het verleden bijna een garantie op gedoe. Dus logisch dat je daar kritiek op hebt. Zeker omdat hij eergisteren in een liveblog nog een kwartier had zitten oreren hoe kalm hij wel niet was geworden.
Eten laten komen en schelden (oa tegen praadje) en de daarop volgende reacties zijn primair waardoor eerdere reeksen uiteindelijk om zeep zijn geholpen.
"En ging hij weer schelden" ik noemde iemand die bij mij naar binnen zat te gluren nadat diegene tegen mij ging schreeuwen een teringsnol, poepoe, meid.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren liet hij weer eten komen op kosten van een FOK!er en ging hij weer schelden, dat was in het verleden bijna een garantie op gedoe. Dus logisch dat je daar kritiek op hebt. Zeker omdat hij eergisteren in een liveblog nog een kwartier had zitten oreren hoe kalm hij wel niet was geworden.
Eten laten komen en schelden (oa tegen praadje) en de daarop volgende reacties zijn primair waardoor eerdere reeksen uiteindelijk om zeep zijn geholpen.
Ja daarquote:Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nee, ik moest de trein halen en je was alweer voorbij voor ik echt doorhad dat jij het was. Was in die straat met al die belwinkeltjes, je weet wel.
Niet op reageren. Hij zit je alleen maar uit te lokkenquote:Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
"En ging hij weer schelden" ik noemde iemand die bij mij naar binnen zat te gluren nadat diegene tegen mij ging schreeuwen een teringsnol, poepoe, meid.
Als je dat serieus gebruikt als middel om te laten zien dat ik niet veranderd ben t.o.v 2016-2017, terwijl ik in streams constant rustig ben, amper hap, weinig doe met trolls, heb je het niet goed begrepen makker.
Jaquote:
Ik zal eens rondbellen bij de kringlopen hierquote:Op donderdag 9 april 2020 12:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja
Ik moet écht nog steeds eens ooit een Casio PT-30 scoren
Dan ben je dus aan het schelden op de camera. Ik hoef je niet te laten zien dat je niet veranderd bent, dat doe je zelf wel. Letterlijk. Door dat soort acties.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
"En ging hij weer schelden" ik noemde iemand die bij mij naar binnen zat te gluren nadat diegene tegen mij ging schreeuwen een teringsnol, poepoe, meid.
Als je dat serieus gebruikt als middel om te laten zien dat ik niet veranderd ben t.o.v 2016-2017, terwijl ik in streams constant rustig ben, amper hap, weinig doe met trolls, heb je het niet goed begrepen makker.
Tofquote:Op donderdag 9 april 2020 12:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik zal eens rondbellen bij de kringlopen hierAls ik er eentje goedkoop kan scoren, dan stuur ik hem op
insert rode-kruizen-negeer-gifquote:Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Die man is een icoon. Bovendien in tegenstelling tot de sensantiemakers van SBS6 ook nog eens in staat een show te maken waar de kijker het nodige van opsteekt qua verkeer.
Met Blik op de weg is ie gewoon van tv genaaid door Koos Spee.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Leo de HaasSympathieke vent, muzikaal ook nog, én een hele fijne stem om naar te luisteren en dito manier van presenteren
Stop nu eens met dat gestook en gejammer.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |