abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2020 @ 12:22:23 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192531641
BradgeTV is terug! Zowel tijdens als na Corona gaat er vreugde worden gebracht in tal van onnozele / leuke / (misschien) interessante filmpjes over een deel van mijn leven.
Er is ook een Engels kanaal vol muziek genaamd TheBradge.

"Natuurlijk werd er wel eens een leugentje verteld om eigen bestwil (onder andere de so you think you can Peugeotpoetsen-stage, en Braad's wraak op de Polo) maar het is inderdaad meestal een tamelijk pretentieloze kijkervaring. Overduidelijk gemaakt enthousiasme waarbij alles amazing en awesome is zie je bij Braad niet, een auto van 1500 euro wordt al beschouwd als duur, het vlees wordt gewoon aangebrand getoond, en vogelnest en touwtjesshirt in volle glorie gedragen. Je ziet een persoon in plaats van een zorgvuldig opgebouwd levend reclamebord."

Geniet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 9 april 2020 @ 12:22:42 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192531645
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:13 schreef InstortendeSter het volgende:

[..]

Wat een leuke vent eigenlijk. Heeft het vloggen en presenteren ook erg goed in de vingers.
Hoe zou dat toch komen :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 12:23:21 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_192531659
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:22 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Hoe zou dat toch komen :')
Heeft die afgekeken bij Braddie?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_192531694
Leo de Haas _O_ Sympathieke vent, muzikaal ook nog, én een hele fijne stem om naar te luisteren en dito manier van presenteren O+
.
pi_192531749
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 11:09 schreef Thuisbezorgd het volgende:

[..]

U bent m.i. toch echt de enige die geen plezier aan het nieuwe BradgeTV hoogtepunt beleeft.

Hiervoor kijk ik naar Braddie _O_
  donderdag 9 april 2020 @ 12:27:58 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192531751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik heb de braadman zelfs gemeet intussen, wie wil mij aanraken?
Ik heb ergens vorig jaar Bradge zelfs live gespot in Hilversum! Iemand zette me af bij het station, en Bradge kwam langsgereden, met nog iemand anders in de auto!
Ik zei ook letterlijk: Oh mijn god... is dat Bradge???

Moest ik daarna gaan uitleggen wie dat dan was :')
pi_192531770
quote:
9s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:27 schreef herverwijderd het volgende:
met nog iemand anders in de auto!
Petjesmeneer?
  donderdag 9 april 2020 @ 12:28:55 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192531772
Jammer dat er toen geen topic was. Achteraf pochen is toch lang zo lekker niet.
  Moderator donderdag 9 april 2020 @ 12:29:05 #9
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_192531775
quote:

[..]

Ik heb ergens vorig jaar Bradge zelfs live gespot in Hilversum! Iemand zette me af bij het station, en Bradge kwam langsgereden, met nog iemand anders in de auto!

_O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_192531777
quote:

[..]

HAHAHAHA _O- Heerlijk.
Had even aangeklopt, ben niet zo eng als ik overkom :D Vraag maar aan @Moira @Treinhoer, halve middag mee gechillt in Amsterdam
.
pi_192531781
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:20 schreef Chia het volgende: [..] Moet je mij niet vragen, maar las eerder kritiek van die aard.
Gisteren liet hij weer eten komen op kosten van een FOK!er en ging hij weer schelden, dat was in het verleden bijna een garantie op gedoe. Dus logisch dat je daar kritiek op hebt. Zeker omdat hij eergisteren in een liveblog nog een kwartier had zitten oreren hoe kalm hij wel niet was geworden.

Eten laten komen en schelden (oa tegen praadje) en de daarop volgende reacties zijn primair waardoor eerdere reeksen uiteindelijk om zeep zijn geholpen.
blablablabla
  donderdag 9 april 2020 @ 12:29:16 #12
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192531786
quote:
11s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:28 schreef Rectum het volgende:

[..]

Petjesmeneer?
Ik kon het echt niet goed zien, ondanks het feit dat ik mijn nek half verdraaide.
  donderdag 9 april 2020 @ 12:29:46 #13
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192531795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

HAHAHAHA _O- Heerlijk.
Had even aangeklopt, ben niet zo eng als ik overkom :D
Nee, ik moest de trein halen en je was alweer voorbij voor ik echt doorhad dat jij het was. Was in die straat met al die belwinkeltjes, je weet wel.
  donderdag 9 april 2020 @ 12:30:56 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192531825
Ga je deze weer eens spelen? :D 43:05 :T

pi_192531840
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Gisteren liet hij weer eten komen op kosten van een FOK!er en ging hij weer schelden, dat was in het verleden bijna een garantie op gedoe. Dus logisch dat je daar kritiek op hebt. Zeker omdat hij eergisteren in een liveblog nog een kwartier had zitten oreren hoe kalm hij wel niet was geworden.

Eten laten komen en schelden (oa tegen praadje) en de daarop volgende reacties zijn primair waardoor eerdere reeksen uiteindelijk om zeep zijn geholpen.
Ja ik weet toch ook niet waar men precies op doelt, maar ik kon die twee punten met elkaar rijmen. :T

Dingen met eten en een topic op FOK! zijn inderdaad bijna een garantie op vervelend gedoe met bestellingen. Vooral als hij dagelijks live gaat.
pi_192531841
quote:

[..]

"En ging hij weer schelden" ik noemde iemand die bij mij naar binnen zat te gluren nadat diegene tegen mij ging schreeuwen een teringsnol, poepoe, meid.

Als je dat serieus gebruikt als middel om te laten zien dat ik niet veranderd ben t.o.v 2016-2017, terwijl ik in streams constant rustig ben, amper hap, weinig doe met trolls, heb je het niet goed begrepen makker.
.
pi_192531853
quote:
9s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:29 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Nee, ik moest de trein halen en je was alweer voorbij voor ik echt doorhad dat jij het was. Was in die straat met al die belwinkeltjes, je weet wel.
Ja daar :') :')
Mocht je mij nou nog een keer spotten zeg dan even hoi, vind ik alleen maar leuk.
.
  donderdag 9 april 2020 @ 12:32:15 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192531857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

"En ging hij weer schelden" ik noemde iemand die bij mij naar binnen zat te gluren nadat diegene tegen mij ging schreeuwen een teringsnol, poepoe, meid.

Als je dat serieus gebruikt als middel om te laten zien dat ik niet veranderd ben t.o.v 2016-2017, terwijl ik in streams constant rustig ben, amper hap, weinig doe met trolls, heb je het niet goed begrepen makker.
Niet op reageren. Hij zit je alleen maar uit te lokken
pi_192531858
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:30 schreef Nikonlover het volgende:
Ga je deze weer eens spelen? :D 43:05 :T

Ja _O_
Ik moet écht nog steeds eens ooit een Casio PT-30 scoren
.
  donderdag 9 april 2020 @ 12:34:18 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192531900
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ja _O_
Ik moet écht nog steeds eens ooit een Casio PT-30 scoren
Ik zal eens rondbellen bij de kringlopen hier :P Als ik er eentje goedkoop kan scoren, dan stuur ik hem op :T
pi_192531913
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Dan ben je dus aan het schelden op de camera. Ik hoef je niet te laten zien dat je niet veranderd bent, dat doe je zelf wel. Letterlijk. Door dat soort acties.

Zo zou je ook niet meer eten op de webcam toch?
blablablabla
pi_192531922
quote:
6s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:34 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik zal eens rondbellen bij de kringlopen hier :P Als ik er eentje goedkoop kan scoren, dan stuur ik hem op :T
Tof _O_ verwacht niet dat je daar geluk gaat hebben hoor, dingetje is echt vintage (Komt uit 82 of 83) en begint echt belachelijk in waarde te stijgen zoals de meeste Casio's van de periode 80-85, helaas.
.
  donderdag 9 april 2020 @ 12:35:51 #23
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_192531935
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Die man is een icoon. Bovendien in tegenstelling tot de sensantiemakers van SBS6 ook nog eens in staat een show te maken waar de kijker het nodige van opsteekt qua verkeer.
insert rode-kruizen-negeer-gif :D

oh wacht, dit gaat over Leo de Haas _O- Ja klopt!! Echt een topgozer die weet hoe je moet vloggen _O_

ARE YOU WATCHING BRAADSLEEEEE
  donderdag 9 april 2020 @ 12:36:03 #24
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192531941
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2020 12:25 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Leo de Haas _O_ Sympathieke vent, muzikaal ook nog, én een hele fijne stem om naar te luisteren en dito manier van presenteren O+
Met Blik op de weg is ie gewoon van tv genaaid door Koos Spee.

Die Leo is eigenlijk te talentvol om vrachtwagenchauffeur te zijn.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 9 april 2020 @ 12:36:27 #25
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192531950
quote:

[..]

Stop nu eens met dat gestook en gejammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')