Ik haat die winkelquote:Op woensdag 1 april 2020 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jamin is zo'n pure nostalgie voor mij.
Ze hebben nu wel alle tussenstapjes getest met verschillende tanks. Deze zou niet moeten ploffen bij het onder druk brengen. Ik verwacht wel dat ze een andere manier van ploffen ontdekken.quote:Op woensdag 1 april 2020 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een plof als geen plof.
Ik laat het maar evenquote:
DOE HET NIET!quote:Op woensdag 1 april 2020 16:27 schreef Prisha het volgende:
Ik sta op het punt overstag te gaan. Ik wil choco paaseitjes
Het was toen zo'n klein winkeltje. Maar wat ging ik er graag naar toe als klein jochie.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat die winkelNee maar ik vervang die shit elke 5 jaar ofzo. Koop ik voor 30 euro snoep en lollies staan er meestal ook in
Bestel je het maar online https://www.jamin.nl/ Je mag nergens meer inquote:Op woensdag 1 april 2020 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
De dichtste Jamin is in Roosendaal maar ik mag Nederland niet in.
Je bent toch in quarantaine?quote:Op woensdag 1 april 2020 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kan ik doen ja.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Bestel je het maar online https://www.jamin.nl/ Je mag nergens meer in
Van de hele winkelstraat zoals ik die ken is niets meer over.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heb het niet gedaan. Nog nietquote:
Ja nou ik was als kind al niet een snoeper. Maar mijn nichtje wel en dan ging elke cent naar Jaminquote:Op woensdag 1 april 2020 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was toen zo'n klein winkeltje. Maar wat ging ik er graag naar toe als klein jochie.
Wat is dat?quote:
thanks! Gaat goedkomenquote:
Smerig dus.quote:
Het was ook meer kijken dan kopen.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ik was als kind al niet een snoeper. Maar mijn nichtje wel en dan ging elke cent naar Jamin
getverdemme smarties.quote:
Oh ach het bulletjequote:
Ik ben er nog steeds niet van.. Vroeger werd het thuis erg ontmoedigt om bekende redenenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ik was als kind al niet een snoeper. Maar mijn nichtje wel en dan ging elke cent naar Jamin
nee ook niet. Lasagne.quote:
Ik was altijd gek op salmiak. Nog steeds eigenlijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:09 schreef sjampoeh het volgende:
ik was altijd dol op smartiesmaar dat zijn geen paaseitjes
Ja snap ik. Maar ik wilde als kind al geen suiker in mijn thee. En mijn oma deed het gewoon omdat kinderen van zoet houdenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet van.. Vroeger werd het thuis erg ontmoedigt om bekende redenen
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was altijd gek op salmiak. Nog steeds eigenlijk.
Ah weer een tip voor de 4 dagen boodschappen. Maar ik maak het zonder tomatensaus. Met spinazie taugé gehakt en salami. (kaas begamelsaus)quote:Op woensdag 1 april 2020 17:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, dat is lekker. Dat heb ik lang niet gegeten!
Ik heb geen oven. En geen kooktalent.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah weer een tip voor de 4 dagen boodschappen. Maar ik maak het zonder tomatensaus. Met spinazie taugé gehakt en salami. (kaas begamelsaus)
Ik heb van die drop momenten. Ik eet dat jaren niet en dan koop ik zon doosje oldtimers die bruine. Dat gaat dan ook in bed opquote:Op woensdag 1 april 2020 17:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was altijd gek op salmiak. Nog steeds eigenlijk.
Kikkers die je kon eten of mee kon klikken?quote:Op woensdag 1 april 2020 17:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Cola flesjes waren lekker en die kikkers
Die pakjes van de supermarkt zijn ook best ok. Kunnen ook in de magnetronquote:
Ik had kikkers als schoenen.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kikkers die je kon eten of mee kon klikken?
Lasagna in de magnetron? Dat wordt vast niet heel lekker.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die pakjes van de supermarkt zijn ook best ok. Kunnen ook in de magnetron
Ja kan prima, wel even uit het aluminium schaaltje halenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Lasagna in de magnetron? Dat wordt vast niet heel lekker.
In bedquote:Op woensdag 1 april 2020 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb van die drop momenten. Ik eet dat jaren niet en dan koop ik zon doosje oldtimers die bruine. Dat gaat dan ook in bed op
Auto dropquote:
Oh heten ze zo dat verklaart een boelquote:Op woensdag 1 april 2020 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
In bedBruine? Ah dat zijn de zoethoudertjes.
van je dak gegooid ? ik heb een heel raar beeld van jouquote:Op woensdag 1 april 2020 17:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Magnetron vorig jaar wegedonderd stond alleen in de weg en alles in de magnetron smaakt goor
Ik heb een combi maar de oven gebruik ik het meest.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Magnetron vorig jaar wegedonderd stond alleen in de weg en alles in de magnetron smaakt goor
Daar maakten we dropwater van als kind. Gadverquote:
Ja het niet zo vaak boodschappen doen werpt zijn vruchten af.quote:
dat lijkt me viesquote:Op woensdag 1 april 2020 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar maakten we dropwater van als kind. Gadver
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
van je dak gegooid ? ik heb een heel raar beeld van jou![]()
![]()
Ik deed wel meer vieze dingenquote:
Jij brutus !!!!quote:
Sla hem in elkaar.quote:
Ik kan olijfje wel aanquote:
De bezemkast is een mission impossiblequote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De bezemkast is een mission impossible
Ik heb hem ontvoerd naar de kelderquote:Op woensdag 1 april 2020 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De bezemkast is een mission impossible
Jij en je imaginary friend, gezelligquote:Op woensdag 1 april 2020 17:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb hem ontvoerd naar de kelderdaar komt toch niemand.
Het blijft gezellig in de bezemkast.quote:
Daar staat de bezem van Ienie.quote:
voor je bezemquote:Op woensdag 1 april 2020 18:13 schreef mootie het volgende:
Iedereen jaloers op de bezemkast! Ik wil er ook een.
Goedenavond Sode!quote:Op woensdag 1 april 2020 18:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Olijven. Heerlijk.![]()
N’avend allemaal.
ze zijn helaas al weer op, maar ik heb nog wel meer voor een andere keerquote:Op woensdag 1 april 2020 18:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Olijven. Heerlijk.![]()
N’avend allemaal.
Hi Prish!quote:Op woensdag 1 april 2020 18:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goedenavond Sode!
Die les van volgende week doorstrepen maar tot we in normalere tijden beland zijn toch he?
Helemaal goed. Ik vergeet het nietquote:Op woensdag 1 april 2020 18:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hi Prish!
Ja, laten we dat maar doen. De club is voorlopig nog gesloten.
We houden de norm van het kabinet aan.
Wat in het vat zit verzuurt gelukkig niet.
Mijn sollicitaties liggen allemaal stil.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hi Prish!
Ja, laten we dat maar doen. De club is voorlopig nog gesloten.
We houden de norm van het kabinet aan.
Wat in het vat zit verzuurt gelukkig niet.
Bummer.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn sollicitaties liggen allemaal stil.
De Harrie Potter bezem was ook een goed plan. Die is uit de handel genomenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
voor je bezem
[ afbeelding ]
zo flauw
Ja dat was te verwachten. Shit johquote:Op woensdag 1 april 2020 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
He bah, dat is vervelend zeg.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent wel wat veiliger zo. Geen ongelukkenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel wat veiliger zo. Geen ongelukken
Mijn situatie is niet echt grappig.quote:
I know...maar de opmerking van Soury en jouw voorgeschiedenis kennende moest ik hardop lachenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn situatie is niet echt grappig.
Zolang we kunnen lachen moeten we dat doen.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
I know...maar de opmerking van Soury en jouw voorgeschiedenis kennende moest ik hardop lachen
Ja dat had ik ook al gehoord. Geen gist meer in de supermarkt.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
Mijn zusje wilde koekjes bakken vandaag. Was er nergens in Utrecht bloem of bruine suiker te krijgen. Ik had ook van iemand gehoord dat ie niet aan gist kon komen.
Iedereen aan het bakken geslagen of zo?
we tryquote:Op woensdag 1 april 2020 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang we kunnen lachen moeten we dat doen.
Ach niemand werkt of werkt thuis. Ik zie het positief in. Wat kan jou het schelen dat je niet kan solliciteren.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn situatie is niet echt grappig.
Iedereen wil thuisbakkenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gehoord. Geen gist meer in de supermarkt.
Ja bizar he??quote:Op woensdag 1 april 2020 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al gehoord. Geen gist meer in de supermarkt.
Hou maar voor jezelf, want ik ben niet zo’n bakker.quote:
Heeft ze wel goed gezocht. Gist is nou niet echt wat mensen nodig hebben. Kan ook zo zijn dat supermarkten het niet verkopen. Bakkers welquote:Op woensdag 1 april 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
Mijn zusje wilde koekjes bakken vandaag. Was er nergens in Utrecht bloem of bruine suiker te krijgen. Ik had ook van iemand gehoord dat ie niet aan gist kon komen.
Niet verbazend, als gezinnen tot oktober de boel zoet moeten houden thuis..quote:Op woensdag 1 april 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
En niet alleen hier in Nederland blijkbaar. M'n zus had dat op FB gezet en vrienden in de Verenigde Staten zeiden dat ze daar tegen precies hetzelfde probleem aanliepen.quote:
De AH verkoopt het.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze wel goed gezocht. Gist is nou niet echt wat mensen nodig hebben. Kan ook zo zijn dat supermarkten het niet verkopen. Bakkers wel
Water er bij. Misschien word het dan wodka.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:36 schreef chufi het volgende:
waarschijnlijk wel over datum.. maar who cares, dan gist het maar wat extra
Jesus. En dan het volgende week wegpleurenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
En niet alleen hier in Nederland blijkbaar. M'n zus had dat op FB gezet en vrienden in de Verenigde Staten zeiden dat ze daar tegen precies hetzelfde probleem aanliepen.
Ik ook voor mijn bierbrouwselsquote:
Ik haal de mijne altijd bij de superquote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze wel goed gezocht. Gist is nou niet echt wat mensen nodig hebben. Kan ook zo zijn dat supermarkten het niet verkopen. Bakkers wel
Dat is belangrijkerquote:
Ik heb het nog nooit gekocht. Waar gebruik je het voor dan?quote:
Zij had bloem en bruine suiker nodig. Bloem had ze nog een beetje. In de super was het niet te vinden.Bruine suiker heeft ze uiteindelijk in een klein speciaalzaakje gevonden.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van het uwv en die eisen dat.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach niemand werkt of werkt thuis. Ik zie het positief in. Wat kan jou het schelen dat je niet kan solliciteren.
Is trouwens wel zo, de laatste 3 keer dat ik boodschappen deed was het er niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:40 schreef Prisha het volgende:
Zie een bericht van iemand die al 3 weken opzoek is naar bloem
Die eisen dat je een sollicitatie de deur uit doet toch, niet dat er een gesprek op volgt? Tenminste zo was het tig jaren geleden.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van het uwv en die eisen dat.
Die zullen nu toch ook wel snappen dat dit een bijzondere situatie is?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je je niet druk hoeft te makenquote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2020 18:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zullen nu toch ook wel snappen dat dit een bijzondere situatie is?
Ik geloof het zo. Ik zal morgen eens bij ons kijken, nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Is trouwens wel zo, de laatste 3 keer dat ik boodschappen deed was het er niet.
brood, cake... verschilt ..maar ook niet heel vaak... morgen maar weer eens een chocolade cake maken of zoquote:Op woensdag 1 april 2020 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gekocht. Waar gebruik je het voor dan?
bier....quote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
brood, cake... verschilt ..maar ook niet heel vaak... morgen maar weer eens een chocolade cake maken of zo
Nou die weten ook wat er afspeelt neem ik aanquote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft natuurlijk wel het UWV he.
Dat is helemaal kut. Gecondoleerd nog.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn vader is een half jaar geleden overleden en zijn nalatenschap is ook nog eens een kutzooi.
Brood heb ik nog nooit gemaakt cake en taart gaan zonderquote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
brood, cake... verschilt ..maar ook niet heel vaak... morgen maar weer eens een chocolade cake maken of zo
Was dat het bericht van die notaris?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn vader is een half jaar geleden overleden en zijn nalatenschap is ook nog eens een kutzooi.
Dat zullen ze geheid weten. Maar het is wat betreft organisatie en procedures net zo’n bende als de belastingdienst.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die weten ook wat er afspeelt neem ik aan
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nou ja, het blijft natuurlijk wel het UWV he.
Ik heb volgende week een afspraak met een adviseur van ze...quote:Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die weten ook wat er afspeelt neem ik aan
Spannend of die door gaat. Of een belafspraak gaat worden.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb volgende week een afspraak met een adviseur van ze...
Absoluut, maar zo dom kunnen ze niet zijn dat gesprekken en aannemen van mensen even niet aan de orde isquote:Op woensdag 1 april 2020 18:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zullen ze geheid weten. Maar het is wat betreft organisatie en procedures net zo’n bende als de belastingdienst.
Hoelang stond die gepland?quote:Op woensdag 1 april 2020 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb volgende week een afspraak met een adviseur van ze...
Het is ook niet de dommigheid van individuele medewerkers.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut, maar zo dom kunnen ze niet zijn dat gesprekken en aannemen van mensen even niet aan de orde is
Tja ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Het ligt allemaal best wel geclompiseert. Het enige wat ik weet is dat er een vredietje in mijn oog zit.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut. Gecondoleerd nog.
Veel te regelen? Het kan soms wel meer dan een jaar duren voor alles afgehandeld is na een overlijden.
Dat denk ik wel hoor.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is ook niet de dommigheid van individuele medewerkers.
Een vriend van me heeft er tig jaar gewerkt, nu met pensioen. Die vertelde me nog wel eens wat.
Het is echt een organisatie van zo zijn de regels, dus.. Opgelegd door managers die zelf geen cliënt contact hebben.
Ik hoop echt dat ze nu een stuk coulanter zijn.
En die snap ik. Het is ook niet niks.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Het ligt allemaal best wel geclompiseert. Het enige wat ik weet is dat er een vredietje in mijn oog zit.
quote:Op woensdag 1 april 2020 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt. Het gaat immers over mensen in een kwetsbare situatie.quote:
Sterkte. Hoop dat het vredietje gauw weg isquote:Op woensdag 1 april 2020 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Het ligt allemaal best wel geclompiseert. Het enige wat ik weet is dat er een vredietje in mijn oog zit.
verdrietje denk ikquote:
Dank je knetter.quote:Op woensdag 1 april 2020 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En die snap ik. Het is ook niet niks.
Sterkte man. Het is gewoon kut soms.
Apart wel.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week maandag werd ik daar voor gebeld
Ok dat is beter.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vond ik ook wel .. Wel telefonisch gesprek
Rood voor moi!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
@:Prisha soms moet je extra lief voor jezelf zijn
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
oh no.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Lichtblauw en goud voor mijquote:
Smakelijk!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
Misschien heeft mijn vader paaseitjes gekocht.Eerst maar even soep eten.
eet ze skeetquote:Op woensdag 1 april 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
Chickies!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
Paaseitjes!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook wel en fuck off met zoveel toeristenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Het is natuurlijk verschrikkelijk voor wie het treft, toch ook deze crisis levert voordelen op.
Bijna het hele land werkt thuis, waar dat maar mogelijk is. Dat geeft een zalige ruimte op de wegen voor mensen die op locatie moeten werken.
Ook merk ik een bepaalde verbroedering op. In zit in een FB groep van de wijk waar ik in woon, het regent berichten van mensen die anderen hun hulp aanbieden.
Laten we hier nou eens iets van leren als deze ellende achter ons ligt.
Die verbroedering zijn we na twee weken alweer vergetenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Het is natuurlijk verschrikkelijk voor wie het treft, toch ook deze crisis levert voordelen op.
Bijna het hele land werkt thuis, waar dat maar mogelijk is. Dat geeft een zalige ruimte op de wegen voor mensen die op locatie moeten werken.
Ook merk ik een bepaalde verbroedering op. In zit in een FB groep van de wijk waar ik in woon, het regent berichten van mensen die anderen hun hulp aanbieden.
Ik neem boodschappen mee voor een paar ouderen in de straat hier en mijn nummer gegeven als er iets aan de hand isquote:Op woensdag 1 april 2020 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat vrees ik ook.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die verbroedering zijn we na twee weken alweer vergeten
Weet ik niet. Ik denk dat er wel anders gedacht gaat worden. Of ik hoop hetquote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bankrekeningnummer?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik neem boodschappen mee voor een paar ouderen in de straat hier en mijn nummer gegeven als er iets aan de hand is
That's the spirit!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef Prisha het volgende:
ik heb het voorgevoel dat ik ze morgen ga halen. Bollocks
Ook dat.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:10 schreef chufi het volgende:
Wat nu kan kan straks dus in de toekomst ook wel wat meer en vaker ...
Ja voor paaseitjes naar de super. YESquote:
Laten we het hopen. Toerisme heb ik niet zoveel moeite mee. Wel al die marktjes waar ze levende beesten verkopen die wij hier nog nooit gezien hebben. Daar komt iedere keer al de zooi vandaan.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel en fuck off met zoveel toeristen
Ja ik denk dat ze 4 zakken meeneemtquote:
Dat vrees ik ook, maar blijf stiekem toch wel hoop houden. Mensen lijken steeds meer te snappen dat de shit aan is.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed bezig!quote:Op woensdag 1 april 2020 19:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik neem boodschappen mee voor een paar ouderen in de straat hier en mijn nummer gegeven als er iets aan de hand is
Ik wacht het weekend even af. Lekker weer en massaal er opuit? of nietquote:Op woensdag 1 april 2020 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook, maar blijf stiekem toch wel hoop houden. Mensen lijken steeds meer te snappen dat de shit aan is.
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
van die kleine paaseitjes gooien naar mensen de supermarkt als ze te dichtbij komen en op de ogen richten
quote:
Ik ben benieuwd wat de mensen met Pasen gaan doen. Allemaal massaal naar de meubelboulevards?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht het weekend even af. Lekker weer en massaal er opuit? of niet
Ik ga er lekker op uit dit weekend, het water op, als het een beetje mee zitquote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn niet open mag ik hopenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de mensen met Pasen gaan doen. Allemaal massaal naar de meubelboulevards?
Dat was vorig weekend, na dreigementen van Rutte met een totale lockdown, al een stuk minder als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gingen ook nog bedenken hoe ze de Duitsers weg konden houdenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de mensen met Pasen gaan doen. Allemaal massaal naar de meubelboulevards?
Blijf met je poten van de haaien af die er nu zwemmenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga er lekker op uit dit weekend, het water op, als het een beetje mee zit
Dat zou je denken maar dus wel hoorde ik vandaag. Keukenzaken in elk geval wel.quote:
Afgelopen weekend was het niet echt lekker weerquote:Op woensdag 1 april 2020 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was vorig weekend, na dreigementen van Rutte met een totale lockdown, al een stuk minder als ik het goed begrepen heb.
Ik las dat ze in Limburg de wandelpaden naar die berg moesten dichtgooien, teveel mensen.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was vorig weekend, na dreigementen van Rutte met een totale lockdown, al een stuk minder als ik het goed begrepen heb.
Ik beloof nietsquote:Op woensdag 1 april 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf met je poten van de haaien af die er nu zwemmen
Komend weekend zou dacht ik beter worden. Dan zullen we het zien.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was het niet echt lekker weer
Amsterdammers, maar tochquote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik hoop dat ze hier de duitsers gaan tegenhouden
Vorig weekend, of dat daarvoor?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik las dat ze in Limburg de wandelpaden naar die berg moesten dichtgooien, teveel mensen.
afgelopen weekend. Paar dagen geleden.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vorig weekend, of dat daarvoor?
Want toen moesten zelfs kustwegen afgezet worden.
Ja precies en dat kan wel eens een lockdown kunnen betekenenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Komend weekend zou dacht ik beter worden. Dan zullen we het zien.
Ja maar ook de duitsersquote:Op woensdag 1 april 2020 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amsterdammers, maar toch
NWS / Amsterdams gezin weggestuurd uit tweede woning in Zeeland
Shit. Onvoorstelbaar.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
afgelopen weekend. Paar dagen geleden.
Daar hebben we het al eerder over gehad hier. Lekker optiefenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amsterdammers, maar toch
NWS / Amsterdams gezin weggestuurd uit tweede woning in Zeeland
Daar ben ik dan ook bang voor.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies en dat kan wel eens een lockdown kunnen betekenen
Is ook wel een apart verhaal natuurlijk. Die man lijkt het echt niet te snappen.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eerder over gehad hier. Lekker optiefen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:25 schreef chufi het volgende:
Ondertussen in Spanje ...April doet wat ie wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Sorryquote:Op woensdag 1 april 2020 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eerder over gehad hier. Lekker optiefen
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:25 schreef chufi het volgende:
Ondertussen in Spanje ...De natuur is ook van slag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Het is niet zo moeilijk lijkt me.quote:
Dat is toevallig. Ik las een topic in R&P over vrouwen die sorry zeggenquote:
Ja zwaar kut chuf. Maar die natuur verschijnselen zijn al jarenquote:Op woensdag 1 april 2020 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En overstromingen ... terwijl iedereen binnen moet blijven
Oh even loeren Hahahahahaquote:Op woensdag 1 april 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is toevallig. Ik las een topic in R&P over vrouwen die sorry zeggen
quote:Op woensdag 1 april 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:
allemaal gestoordquote:Op woensdag 1 april 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sorryquote:
Ik kan jou ook een complimentje maken als debiel van de dagquote:Op woensdag 1 april 2020 19:33 schreef scrupuleus het volgende:
Al zal het bij deis anders zijn, die kiest bewust voor onderdanig omdat dat haar geil maakt.
Thanks dudequote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan jou ook een complimentje maken als debiel van de dag
m'n zusje. Bruine suiker, geen witte. Ze heeft uiteindelijk wel die kut koekjes gebakken. Zien er nog lekker uit ookquote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie wil er bloem en suiker? Genoeg te vinden hier in de super.
Hmz.. gelukkig. Begreep t ook niet helemaal.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan jou ook een complimentje maken als debiel van de dag
Koop ik nooitquote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog zag ikquote:Op woensdag 1 april 2020 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wel als ik appeltaart maak volgens recept, en niet die gore mixquote:
Een taart zonder suiker is niet te behappenquote:
Nee klopt een stukje taart kan ik wel waarderen afentoequote:Op woensdag 1 april 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Een taart zonder suiker is niet te behappen
Hartige taartquote:Op woensdag 1 april 2020 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Een taart zonder suiker is niet te behappen
Beterquote:
Schapenmaag, niet zo raar toch toen wij klein waren werden worsten ook van darmen gemaaktquote:Op woensdag 1 april 2020 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb ik wel gegeten maar niet de traditionele versie
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Vertel het door! Zondag rokjesdag op internet!
Ik heb een collectie, dus ik zit wel goed.quote:
kloptquote:Op woensdag 1 april 2020 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Schapenmaag, niet zo raar toch toen wij klein waren werden worsten ook van darmen gemaakt
Welk hoekje op internet kunnen we het volgen?quote:Op woensdag 1 april 2020 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een collectie, dus ik zit wel goed.
Nou drie keer radenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk hoekje op internet kunnen we het volgen?
Ja niet. Ik zit in joggingbroek binnenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk hoekje op internet kunnen we het volgen?
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb vandaag het aller..allerlaatste eitje van L2B geslacht
Wat een disciplinequote:Op woensdag 1 april 2020 20:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb vandaag het aller..allerlaatste eitje van L2B geslacht
Ja dat geloof ik best..quote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat een discipline![]()
Ik had ze binnen een dag op.
Ik ben een bescheiden eterquote:
Had jij ze niet in de trein al opquote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat een discipline![]()
Het scheelde niet veelquote:
We hadden hier ook nog een zak van een kiloquote:Op woensdag 1 april 2020 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat een discipline![]()
heyyy is de jonge hond er ook nog? Wat zijn jullie aan het doen? Zingen?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:02 schreef tonja het volgende:
Gnunix en ik zijn live te beluisteren op www.tonja-tekenshow.tk
Nee slap aan het ouwehoeren, melig en zoquote:Op woensdag 1 april 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
heyyy is de jonge hond er ook nog? Wat zijn jullie aan het doen? Zingen?
Ik heb laatst wel Ome Gijs gezongenquote:Op woensdag 1 april 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
heyyy is de jonge hond er ook nog? Wat zijn jullie aan het doen? Zingen?
hey je bent er nogquote:
Die ken ik nietquote:
Had je hem verstopt?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:02 schreef tonja het volgende:
onder haar buro, net zoals met die agent toenquote:
met handboeien?quote:
Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
onder haar buro, net zoals met die agent toen
quote:
quote:
hey. Heb jij nog ergens gist kunnen vinden?quote:
Droge gist Nope and verse gist toevallig vandaag bij de Hanos, droge was daar ook al weken uitverkocht. al ging die verse wel per kilo.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey. Heb jij nog ergens gist kunnen vinden?
spam!quote:Op woensdag 1 april 2020 21:02 schreef tonja het volgende:
Moet Max niet op vakantie?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:07 schreef chufi het volgende:
MAx op pole![]()
https://www.twitch.tv/teamredline
Is er geen molen bij je in de buurt?quote:Op woensdag 1 april 2020 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey. Heb jij nog ergens gist kunnen vinden?
quote:
Prisha is een Kilimanjarokanjer!quote:Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Daar heeft ze al genoeg klappen van gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |